manga_preview
Boruto TBV 09

Kytička má holku!? ep.11... Setkání

Nevadilo jí, že nemá kde spát. Bylo jí to jedno. Odběhla k tomu stromu, kde sedávala. Zde přespí, a zítra…se vrátí k tomu Orochimarovi. Věděla, co si o něm myslela a také, že byla ráda jeho služebnicí. Ale nějak to teď cítila jinak…
…věděla, že za to může někdo, kdo ji vyměnil za neznámou černovlásku. Ale měla ho pořád ráda.
Smutné na návratu její paměti bylo jen to, že si nepamatovala, kdo jí tenkrát tak zranil, že málem zemřela.

„Odmítám jít pro tu holku, když je mi TAKHLE!“ Kabuto málokdy odporoval svému pánovi, ale tahle chvíle byla jedna z výjimek. Měl horečku a při sebemenším pohybu se mu motala hlava.
“To je mi úplně jedno!“ Orochimaru pěnil, chtěl mít Sagi co nejrychleji zpátky. Byla důležitá…
…vždyť kvůli ní obětoval i svou umělou „dceru“.
“A proč tam nejdete sám, lorde Orochimaru?“ ozvalo se ode dveří.
“Jsi jistě natolik inteligentní, aby sis na to odpověděl sám, Sasuke.“ Hadí ninja nemohl pochopit nadměrnou tupost adepta na jeho nové tělo.
“Já bych šel s vámi!“ dodal rychle Uchiha mladší a ten nápad se Orochimarovi zalíbil…

„Tak, tohle mi vysvětli!“ ten nepříjemný hlas probudil Sagi ze spaní.
Zvedla hlavu a pohlédla do rudých očí…
“U…Uchiha…Itachi…“ špitla a začala se pozpátku plazit pryč.
Snažila se odtrhnout oči od Sharinganu… nešlo to. Vražedné oči člena Akatsuki, kterého se bála ze všech nejvíc ji uchvátily.
Usmál se. Věděl, že teď už neuteče. I když sám nějak přesně nechápal, proč na některé lidi(hlavně dívky XD) působí jeho kekkei genkai takovým zvláštním způsobem, nikdy mu to nevadilo. Vždyť také díky tomu měl i jako jeden z nejnebezpečnějších zločinců na každém prstu deset holek. Ale tahle byla tuhé sousto… příliš tuhé i pro něj. Osobně nechápal, jakým jutsu ji musel ten Zetsu ovládnout, aby si všímala právě jeho. Ale nemohl říct, že nechápe, co na tý holce kanibal vidí. Dívka to byla opravdu krásná…no prostě kus. V duchu se profackoval, vždyť ji chtěl ztrestat za to, že utekla… a přemýšlí tu o takových věcech… ale stejně… Pohlédl do jejích očí. Vyčetl z nich strach. Takže se ho bojí… výborně.
Konečně promluvil.
“Jak to, žes utekla?“ uhodil rovnou.
Přimáčkl ji ke stromu, pro jistotu…aby se nemohla hýbat. Opravdu za tím nebylo nic jiného…alespoň se tak sám přesvědčoval.
“Netušila jsem, že budu někomu chybět. A obzvlášť jsem netušila, že tobě.“ Rýpla si, pohled jejích očí se změnil.
“Jen jsem si toho jako jediný všiml.“ Konstatoval suše. „Myslím, že Zetsu by nebyl rád, kdyby mu jeho první holka utekla.“ Na jeho tváři se objevil pobavený úšklebek.
“Ha, ha. Moc vtipné.“ Maličko uhnula pohledem.
Podivil se, jak je…jiná než ostatní dívky. Ty by přece jen stály a zíraly mu do očí. A on by si pak mohl dělat, co by chtěl… zamrkal, snažil se soustředit na trestání a nikoliv na... věci, co sem momentálně vůbec nepatří. Ale nějak pozapomněl, že jakmile zamrkal, (veeelmi inteligentně) zrušil Sharingan. Ani se nenadál a dívka mu vyklouzla. Udělala několik pečetí a zhroutila se na zem. Bylo jí jedno, co cítí ke Kytičce. Tomuhle magorovi nandá velmi ráda.

Tohle jutsu neznal. Ale…najednou si vzpomněl na svého mladšího brášku. Náhlá vzpomínka ho vylekala. Má snad tahle dívka něco společného se Sasukem?

Sagi se ocitla v té podivné dimenzi.
“Lorde Orochimaru, prosím…pošlete mi sílu.“ Pronesla obřadně, přesně, jak si pamatovala.
“Takže už jsi zase sama sebou?“ zasyčel z temnoty hlas.
“Ano, ale nemám čas se tady vykecávat! Potřebuju urychleně přeměnit!“ vztekala se, věděla, že jí ten nebezpečný člověk může mezitím zabít.
“Uklidni se, Sagi-chan. Vždyť už ti nabíhá tvá obvyklá moc…“ věděla, že právě teď se Orochimaru usmívá.
“Ne! Nehodlám se uklidnit!“ křičela dál.
“Jak myslíš, ale s klidem se všechno lépe zvládá, víš?“ v hadím sykotu postřehla viditelný náznak zadržovaného smíchu.
“No a co? Mě tu jde o život, ale to je vám zřejmě úplně fuk!“ tloukla pěstí do země, věděla ale, že to nepomůže.
“O život? To jaksi nechápu.“ Podivil se.
“Bojuju s Itachim Uchihou a ten mě může každou chvíli zabít!“ dodala vysvětlení.
“Tak, moc ti naběhla. Hodně štěstí v boji…“ hlas zanikl v temnotě a Sagi se začala pomalu probírat…

„Výborně!“ Orochimaru se usmíval a spolu se Sasukem sledovali stopu, kteru zanechal Kabuto.
“Co se děje, lorde Orochimaru?“ zeptal se černovlasý.
“Bojuje s tvým bratrem…a za nás.“ To mladého Uchihu popohnalo vpřed.
Nehodlal dopustit, aby mu nějaká holka, která už měla být dávno mrtvá, nakonec zabila bratra.

Překvapilo ho, jak rychle se zvedla. Vždyť po takovýchhle zkolabováních ji museli většinou dost dlouho křísit. Ale ještě víc ho překvapilo, co uviděl se zvedat. Pravda, vyřešilo to jeho menší problém s… podivnými nutkáními… , ale stejně…takovouhle Sagi by si v životě nepředstavoval.
Dívka, obklopená temnou chakrou, která jí vycházela z jediné značky na krku, měla rudé oči… ne jako Sharingan…celé rudé, bez jakékoliv známky jiné barvy. Dlouhé modré vlasy zbělaly a vířily společně s podivnou chakrou okolo ní. Pleť jí zcela zčernala. Právě přijala maximum moci, co mohla přijmout od svého pána. To ona byla nejsilnější zbraní pod Orochimarovým velením.
“Uchiha Itachi…umilea hemogi miotie“ promluvila divným cizím jazykem, kterému nerozuměl.
Nevěděl, jak jinak by se měl bránit. Udělal to, co v danou chvíli považoval za nejlepší. Aktivoval Mangekyou Sharingan. Tsukuyomi by mělo pomoci.
“Amiote meoga simie.“ pronesla klidně a iluze se rozplynula.
Udivilo ho to. Ale pochopil. TOHLE byla její schopnost. Ale ta chakra…není její. To si uvědomil a pohlédl znovu na znamení, z nějž energie vycházela.
“Orochimaru!“ sykl.
“Orochimaru ade me nimia seleta mea!“ křikla a vyrazila kupředu.
“Ne!“ Sagi i Itachi se otočili.
Orochimaru si klepal na čelo, nechápal, jak může být někdo tak tupý.
“Tenhle je můj!“ křikl Sasuke a vyřítil se přímo proti svému bratrovi.

Poznámky: 

Tak jsem se snažila napsat něco delšího... ve Wordu to bylo na dvě stránky...

PS:Gomen, vím že Itachiho popisuju ošklivě...(heh...ale nějak se mi to sem hodilo, tak mě nebijte XD)
PPS:Ta divná řeč...nemá to ve skutečnosti nic znamenat, jenom jsem si to vymyslela... jenom nějaká slova, co doplňují význam:
1.věta:Uchiho Itachi... připrav se zemřít.
2.věta:To nebude fungovat.
3.věta:Orochimaru mě vyživuje svou nezměrnou mocí!(to mělo bejt ve smyslu že nemůže prohrát XD)

4.914895
Průměr: 4.9 (47 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2021-02-10 18:27 | Ninja už: 2691 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia Pre V:“ Hmhm, tak Sagi sa vracia k Oročimaruovi. Aj ja som zvedavá, kto ju tak zranil a nechal napospas Puzzled Páni, Oro mal umelú dcéru? Shocked Sasan má pravdu, keď je Kabuto vyradený, nech ide Oro sám. Ooo, konečne je náš Itík na scéne, len Sagi sa ho bojí. Tak je fakt, že Učihovci sú príťažliví a Itík obzvlášť, len tu je akýsi oprsklý, ale autorku preto určite nezaškrtíme Laughing out loud Teda ozaj divné džucu, ktoré mu pripomenulo Sasukeho. Jéjdanenky, pýta silu od Ora, no to si teda dala Ehh... jasně... hehe... Každý s Itíkom prehral, aj sám Oro, no ale ak si Sagi trúfa Chcíp Hehe, Sasan sa rozhýbal, keď počul o bratovi, však on je pomstiteľ. Orova pečať dokáže riadne zohaviť človeka, Sagi moc krásna po premene nie je Whááá Autorka dobre vymyslela ich silácky rozhovor v divnej reči, ešteže ho na konci preložila. No ale v najlepšom dobehli Oro so Sasukem a ten sa hneď chopil svojej príležitosti. Uvidíme, čo z tohto predstavenia pod taktovkou Oročimarua nakoniec bude Hehe...

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, So, 2016-08-20 09:50 | Ninja už: 4220 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

MISE L: Hm, Itachi si počínal netypicky neopatrně. To jsem zrovna od něj moc nečekala, hlavně ty choutky Laughing out loud Ty byly dobrý. "Musím ji potrestat... ale je pěkná." Se divím, anime byl vždycky tak chladný Laughing out loud Teď bude epický souboj, pak se do toho vloží Akaktsuki, ještě dojdou sanninové a celá Konoha... konec série.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2016-02-26 01:46 | Ninja už: 4195 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise V:
Juch, na Itačiho jsem se docela těšila, že by mohl vystupovat rozumně... když Deidara, Hidan nebo Pein tak nečiní. A tím pádem být na rozdíl od nich trochu děsivý. I když Sagi je pořád děsivější, ta její schopnost vypadá záhadně Eye-wink

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Irmicka
Vložil Irmicka, Čt, 2008-11-27 21:37 | Ninja už: 6194 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Prostý občan

To je perfektní! Heh, to bude ještě asi hodně zajímavý *ďábelský smích*

Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Út, 2008-11-25 17:23 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

ITACHO-KUN! *ječí jak šílená*9 Tarushko, proč to končíš takhle...? Napívnávě!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-11-24 18:40 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Nějak se nám to rozjelo Smiling No, co se budě dít dál?

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Po, 2008-11-24 16:06 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 3262 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Paráda, už sa neviem dočkať pokračovania.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-11-23 22:06 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Jé, to se povedlo! Ale teďka teda začínám litovat Itachiho místo Sagi Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Lucishka
Vložil Lucishka, Ne, 2008-11-23 21:40 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

moooc povedený rychle pokráčkooo Smiling

Obrázek uživatele Emilie
Vložil Emilie, Ne, 2008-11-23 21:11 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Prostý občan

Ooo bohyňa tohto príbehu prosím napíš rychlo pokračko nech všetci tvoji oddaný fanúškovia uvidia čo si to za osudy pripravila pre tvoje obete Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2008-11-23 20:53 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

ja tedka fakt nevim,komu fandit:Sagi,Itachi ci Sasan,ale asi budu nestranna=)a je to suuuper!

Obrázek uživatele Hikari-chan von Original
Vložil Hikari-chan von..., Út, 2008-11-25 22:05 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

Tam nahoře.. jak prej ty oči hypnotuzuji(nebo jak se to píše) xD ,ale jinak super-mega- povídka !!! Fakt ! Prosíím napis pokráčko co nejrychleji...

> Všechno bude ..až na ten můj rozum.>.<
>Nedůvěřuji velbloudům a všeobecně nikomu, kdo dokáže týden nepít!.
>Miluju svůj Avatar.. Miluju Ikuta a tady mu to sluší :***** Z lásky_Z lásky
> Neumim kreslit ,neumim psát,ale za to umim pěkně nas*at xDD
> Spam Netrpělivost a Pomelej Net Forewáá


Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2008-11-23 20:34 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

Super dílek Laughing out loud

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Ne, 2008-11-23 20:16 | Ninja už: 6019 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

Páni sem první kdo přidává koment.. no to si náležitě užiju.. takže drahá T.a.r.a.n.e.e. prosím napiš co nejrychleji pokračování... už sem mocinky těším jak Sagi Itachimu nakope.. a sem zvědává jak to bude dál se zetsu a jeho láskou... Kakashi YES