manga_preview
Boruto TBV 09

„Budeš skvelý Hokage!“ 05 – Dedičstvo

5. kapitola : Dedičstvo

V tom sa rozleteli dvere a v nich stala Sakura.
„Hokage –sama, prišla súrna správa z hraníc, ale je zašifrovaná.“ dohovorila a začala sa rozdýchavať.
Vtedy si všimla Naruta. Prekvapene naňho pozrela. Stále ešte nevedela, čo chcel od Tsunade a popravde ju to dosť štvalo. Ale ak by to bolo niečo dôležité , určite by jej to povedal.
„Aspoň dúfam.“ pomyslela si.
Tsunade zatiaľ vylúštila správu.
Otočila sa na Sakuru a spýtala sa. „Ktoré tímy sú voľné?“
Sakura chvíľu premýšľala nad odpoveďou.
„Tím 8 a tím Kakashi.“
„Dobre, ihneď bež za Shizune a povedz jej nech zoženie tím 8.“
Sakuru to dosť prekvapilo. Tu misiu, čo Naruto odmietol dostal tím 9, a preto tím Kakashi nemal misiu už vyše týždňa.
„Prečo nedáte.....“
„Lebo Naruto dostal odo mňa voľno na dva týždne a tím by nebol kompletný. Takže voľno okrem Kakashiho bude mať pravdepodobne celý tím.“ vysvetlila jej Tsunade.
Sakura len ostala stať s otvorenými ústami.
„ Naruto ..... voľno......“ koktala.
Tsunade už bola celá červená od zlosti .
„Sakura, ihneď choď za Shizune!!!“
Sakura sa prebrala a vybehla von.
Piata sa otočila, že vyhodí aj Naruta, ale ten tam už dávno nebol.

Rozmýšľal kam by šiel. Hlavne chcel byť sám, aby ho nikto nenašiel.
Najprv šiel domov. Bol tam taký bodrel, že nemal kam stúpiť.
Šiel sa osprchovať, prezliekol sa a zabalil si do batoha veci na cestu + ešte zo 40 instantných ramenov. Potom vzal do rúk krabicu po otcovi a zamkol dvere od bytu.

Blížil sa k bráne. Pozdravil stráže a uháňal preč do lesa.
Prešiel asi 5 kilometrov a zastavil sa na väčšej lúke, pri ktorej tiekol menší potok.
„Toto bude skvelé miesto na tréning.“ povedal si.
Sadol si na trávu, položil ruksak a otvoril krabicu. Nebolo tam veľa veci.
Na vrchu bola fotka. Usmial sa, keď ju zbadal.
Ale teraz si chcel pozrieť zvyšok krabice. Neochotne dal fotku vedľa seba do trávy. Pod fotkou boli nejaké knihy.
Všimol si, že jedna je o Bijuu, nejaká o chakre a ešte niečo o kekkei – genkai.
Tie dal tiež bokom. Naruto nikdy nebol na čítanie.
Ďalej našiel chakrove zbrane. Prvá bola katana. Bola prekrásna.
Cela žiarila ako zlato a rukoväť bola striebro- oranžovo- žltá. Na čepeli bolo strieborným ozdobným písmom napísané „Namikaze“.
Vedel, že patrila jeho otcovi, preto ju nechcel zničiť, ale chcel sa naučiť bojovať aj s ňou. V krabici bola ešte dýka a kunai, ktoré mali trochu iný tvar ako normálne, s podobným sfarbením.
Keď ich dal na zem, všetky prestali svietiť na zlato. Prekvapilo ho to.
Keď ich opäť vzal, zase sa rozžiarili.
Znova pozrel do krabice a hľadal vysvetlenie.
Bol tam ešte nejaký pokrčený papier a už iba zvitky. Najprv otvoril papier.
Stalo tam :
„Toto sú zbrane klanu Namikaze. Nemôže ich používať nikto kto nie je z klanu, tak aby ostal bez zranení. Prosím, aby ste sa ich po mojej smrti nedotýkali holou rukou a odovzdali ich môjmu synovi, keď sa stane ninjom.

Namikaze Minato.“

Tak preto žiarili a preto mu nič neurobili.
„To preto, že som z klanu Namikaze.“ usmial sa.
Konečne sa dostal k zvitkom. Všetky veci vložil opatrne späť do krabice, len jeden zvitok držal v ruke. Otvoril ho.
Úžasom by spadol na zadok keby nesedel. Bol to dlhy zoznam jutsu, ktoré ovládal jeho otec. Jasné, že tam neboli také ako výmenné. Boli to jutsu na vyššej úrovni.
Pri každom jutsu bolo číslo. Aj zvitky boli očíslované.
Konečne mohol trénovať.
Prvé jutsu bolo Rasengan. Bolo na zvitku číslo 1 s podrobným vysvetlením a tiež s odkazom.

„Dúfam, že sa ti ho podarí dokončiť.“

Teraz sa musel usmiať od ucha k uchu. Dokázal to, čo jeho otec nie. V tu chvíľu bol pyšný nielen naňho, ale aj na seba.
Avšak nemal čas na oddychovanie.

Druhé jutsu sa volalo Veterný plášť.

Myslel si, že otcove jutsu budú prevažne veterné. Veď po kom ma veternú podstatu. Usmial sa. Prečítal si celý postup a všetko o tomto jutsu.
Vcelku to bolo veľmi pôsobivé jutsu. Okolo tela sa v polmetrovej vzdialenosti vytvorí vír. Vzduch bude víriť takou rýchlosťou, že presekne aj železo. Bola to vynikajúca obrana. Aj keď Gaarov piesok je lepší.

„Taju kage bunshin no jutsu!“
Vzápätí bolo okolo neho 1000 takých istých Narutov.
„ Viete čo mate robiť!“ zvolal pravý.
Všetci prikývli a začali sústrediť chakru.

4.963635
Průměr: 5 (55 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Pá, 2010-03-19 21:45 | Ninja už: 5245 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Výborné, skvělé!!Nevím co na to napsat! Laughing out loud

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, St, 2008-11-19 16:23 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Je to čím dál lepší! Strašně se mi to líbí... A už nevím, co víc napsat! xD

Obrázek uživatele Tayuya_15
Vložil Tayuya_15, Ne, 2008-11-16 23:12 | Ninja už: 6063 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

haluz Laughing out loud ...pis dalej

"Sme ľudia, nie ryby" - Itachi Uchiha Laughing out loud

brainquest

http://s7.bitefight.sk/c.php?uid=28056

Obrázek uživatele Erynie
Vložil Erynie, Ne, 2008-11-16 22:28 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Veľmi zaujímavá poviedka, už sa teším na pokračovanie

Obrázek uživatele Bibike
Vložil Bibike, Ne, 2008-11-16 22:16 | Ninja už: 5682 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ak sa podari tak zajtra dam dalsi diel ako odmenu, ze ste museli tak dlho cakat Laughing out loud

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Ne, 2008-11-16 21:30 | Ninja už: 5678 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Další skvělí díl. píšeš vážně skvěle. Jenom doufám, že pokračování bude co nejdřív Smiling