manga_preview
Boruto TBV 07

Zvuky deště

Běžela hustým lesem, jemné větvičky stromů se jí zachytávaly na šatech, ona toho však nedbala. Běžela v dešti a její slané slzy se smíchávaly s čerstvou chutí deště na jejích tvářích. Letmo si otřela obličej do rukávu. Hledala ho. Musela ho najít, nebo by už mohlo být pozdě…

Na stole ležel dopis… vlastně jen takový cár papíru s jejím jménem v záhlaví. Čekala cokoliv, čekala výhružky, čekala tajnou lásku… ale tohle jí nikdy nenapadlo.

Napravo od ní se něco mihlo… že by? Svitla v ní malá jiskřička naděje… vydala se za tím pohybem a sledovala ho mezi stromy. Chtěla zavolat, ať se konečně zastaví… byla to jen liška…

„Můj život nemá smysl… a nikoho nezajímám, všechny kolem sebe zraňuji… i Tebe! Odpusť mi to… vždycky sem Tě měl rád… a taky proto Ti posílám tenhle lístek… Užívej si života beze mě… S.“

Chtěla na to zapomenout… chtěla ten dopis vymazat z hlavy.

Něco znovu zahlédla… snad je to on? Něco… leželo to na zemi… zděsila se… chtěla křičet, chtěla řvát a chtěla ječet… jenže svět byl němý. Nevěděla jak se k němu dostala… ale stála před ním… všechny zvuky pomalu utichaly, jako by někdo vzal do náručí celý svět a pomalu ho odnášel dlouhou kamennou chodbou pryč… skoro slyšela ty vzdalující se kroky. Bylo ticho, jedinou kapku deště dopadající na list nepostřehla… svět prostě ztichnul a ponechal ji samotnou v prázdnotě, jež se nazývá bolest…

Ležel v kaluži krve, která se pomalu roztékala do trávy, vpíjela se do země a smíchávala se s deštěm… ruce a nohy v podivných úhlech, tvář měl otočenou k obloze, oči otevřené, ústa jemně pootevřená… díval se na svět mrtvýma očima, slepé jamky se začínaly hromadit vodou…

Svět se probudil a někdo jí do uší pustil všechen ten rachot nočního lesa v dešti… znejistěla a trochu couvla… naprosto nevědomě se shýbla k zemi a vzala do rukou pár kamenů… a začala je po něm házet.

„Ty hajzle! Ty jeden hnusnej sobeckej hajzle! Vždycky si… vždycky si my-myslel jenom na sebe…“ ječela a sbírala další a další dávky kamení, prala je do toho mrtvého těla před sebou… a měla vztek.
„Co sis myslel? Co sis to k***a myslel?“ byla zadýchaná, ale dál ječela do deště.
„Proč si to udělal? Proč? Vždyť já Tě miluju a Ty uděláš to-tohle… proč ses zabil?!“ poslední slovo se neslo s jemnou ozvěnou lesem… zabil, zabil, zabil…
„Zabil?“ zašeptala… grimasu vzteku pomalu nahrazoval děs… děs, strach a bolest. Šílená a nepředstavitelná. Ruce jí spadly k bokům, povolila stisk a kameny jí vypadaly z dlaní. Sesunula se k zemi… k jeho mrtvému tělu.

Oči jí znovu zaplnila slaná voda… podívala se do těch jeho… roztřesenou rukou je zakryla a on naposledy zavřel víčka. Ruka se jí jemně posouvala dolů… na dlouhý štíhlý nos, na jemně otevřené rty. Byl studený a chladl čím dál víc. Rukou sklouzla do černých vlasů a křečovitě je prohrábla…

Složila se na jeho hruď a nepřestávala vzlykat… nepřestávala… a déšť jakoby dokresloval celou tuto děsivou a bolestnou scenérii svými krásnými a zároveň hrůznými zvuky…

Poznámky: 

za tohle můžou lidi, který mám opravdu ráda a kteří opravdu blázní... přidávají mi hřebíky do rakve jako na běžícím pásu... prostě už toho nechte, lidi... rvete mi duši z těla, rvete mi srdce
a věřte, že nikdo tady není zbytečný

4.884615
Průměr: 4.9 (26 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, So, 2009-08-15 19:54 | Ninja už: 5376 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

Krásne... nádherné... zaujal ma ten nadpis, vedela som, že to bude niečo na tento štýl drámy a predsa som sa do toho pustila...
Teraz si utieram oči...
Aj keď príbeh sám osebe nie je originálny, áno už som čítala naozaj veľa poviedol na tento spôsob, ale toto bolo krásne spracovanie.
Tak precítená poviedka... bolesť a zúfalstvo, lásku, hnev, nádej, viera, sny... všetko to cítiť z každého riadku... Nádherné..

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, St, 2009-07-29 21:01 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

Pokuď je srdce omotané bolestí padá déšť a ten uklidňuje, ale naší duši se to nelíbí ona má stach z deště a já déšť miluju, protože je to jediné co mě nezraňuje, ale taky zároveň ničí.

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele V3rc4
Vložil V3rc4, Po, 2009-07-06 10:24 | Ninja už: 5513 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Náhodou jsem na to nějak narazila a musím říct, že to bylo skvělý (obvykle ff moc nečtu Sticking out tongue, ale tohle mě fakt zaujalo) Smiling

Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, Po, 2009-07-06 10:33 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

to je pocta Eye-wink děkuju Laughing out loud

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele V3rc4
Vložil V3rc4, Po, 2009-07-06 10:51 | Ninja už: 5513 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud pocta? asi sis špatně přečetla jméno autora příspěku, jsem to bohužel jenom já Smiling, ale jinak není zač, asi si přečtu i nějaký tvoje další ffka teda pokud nebudou nějaký moc dlouhý (my líní Laughing out loud)...

Obrázek uživatele Spirit-hime
Vložil Spirit-hime, Čt, 2009-01-29 18:36 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Barush, tys musela mít vážně velkou depku když to psala, páč tohle je fakt úžasný! Jak ty to jenom děláš...

Jsem jako kočka...občas se k vám přitulím a občas není radno si se mnou zahrávat.


Feed Me!

Adopted from Valenth
Smiling

Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, Čt, 2009-01-29 19:27 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

Janoo, Ty máš jinou přezdívku!! (a já si řikám, kdo se mě to opovažuje oslovovat jménem Laughing out loud Laughing out loud Sticking out tongue Sticking out tongue )
no, děkuju... byla ta taková ta normální duševní skleslost... Eye-wink

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele Spirit-hime
Vložil Spirit-hime, Čt, 2009-01-29 21:44 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Juj tak promiň Smiling To víš, ideální přezdívku jsem ještě nenašla, pořád zkoušim něco novýho Sticking out tongue

Jsem jako kočka...občas se k vám přitulím a občas není radno si se mnou zahrávat.


Feed Me!

Adopted from Valenth
Smiling

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2009-01-11 19:31 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Tak tohle... Nemá chybu. Jasný, když má někdo depku, napíše hezký skvosty a až se z toho vyhrabe, nevěří, že to napsal Sticking out tongue Doufám, že pokud jsem teda pochopila Tvojí poznámku správně, že se vše obrátí k lepšímu.

Obrázek uživatele provázek
Vložil provázek, Út, 2008-12-23 11:32 | Ninja už: 5585 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

ta přímá řeč mi ze začátku připomíná Román pro ženy.... (Olivere ty hajzlee!!!!!!!! ehm... Laughing out loud )
škoda že to tady není trochu delší.... ale jak si mi posílala ten druhej konec.... no pááni ukápla mi u toho slzička Smiling

Obrázek uživatele Anara
Vložil Anara, Čt, 2008-11-27 09:15 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 538 | Autor je: Prostý občan

miláčku...
i kvuli mě? takové smutné? .... aaach jo...
no je to krása... eh krása... no víš jak to myslím... je to..
strašně přemýšlivý a přesně jam máš v poznámkách srdcervoucí Laughing out loud
ale, lásko, máš opravdu veliký talent! měla bys ho prodávat! Laughing out loud (ať za to máš aspoň prachy Laughing out loud)

Obrázek uživatele dDejvid
Vložil dDejvid, Po, 2008-11-17 21:30 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

kdy budeš mít další "depku"?rád bych si zase přečetl něco takhle kvalitního Laughing out loud Sticking out tongue

Obrázek uživatele Narutomegafan
Vložil Narutomegafan, Ne, 2008-11-16 19:56 | Ninja už: 5637 dní, Příspěvků: 352 | Autor je: Prostý občan

juuu,..Smiling pekne napsany,..
aaaa malinyyy,..Laughing out loud (sakra to sem nepatri - dam si za to facku)
no jo talent se opet projevuje,...
je to pekny,..
ty ses Sakura? (neptej se na nic dik,..Laughing out loud)

jsem členem KA-R 'jen pro zasvěcené'

Watashi ni makazetesai

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, Pá, 2008-11-14 20:53 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

Je to naaadherny. Uz ten nazev ve me vyvolal radu pocitu. Asi to bude tim, ze miluju dest, zboznuju bourky... proste vse, co je spojene s nebem... Ale to sem ted nepatri Smiling Jak jsem rekl... je to moc pekny a ja hodnotim petkou Smiling

Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, Pá, 2008-11-14 21:09 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

existuje něco jako "dešťofílie"?? Laughing out loud Laughing out loud protože jestli jo, tak jí asi trpim... právě proto sem to pojmenovala takhle (jsem ráda, že nejsem jediná... Laughing out loud Sticking out tongue)
díkes Eye-wink

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele Rain
Vložil Rain, Čt, 2008-11-27 09:26 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

Jo tak 'destofilie'...

Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, Út, 2008-12-30 19:36 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

juu, máš pěknej nick *zvrhlej výraz* Sticking out tongue Sticking out tongue Sticking out tongue

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Pá, 2008-11-14 18:11 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

Tetíí... konečně jsem se k tomu dostala a vůbec toho nelituju... Smiling
úžasná povídka, jsi vážně všestranej talent... Kakashi YES

Můj Valenth

Obrázek uživatele Sharon.D
Vložil Sharon.D, Čt, 2008-11-13 22:36 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 112 | Autor je: Prostý občan

Čtu tohle a přitom mi hraje Kristýnka od Petera Nagyho..
Jashin,Barush,co mi to děláš?Mám dojem,že tohle hodně vypovídá o stavu Tvojí mysli..čičinko moje,je to úžasný

jsem členem KA-R 'jen pro zasvěcené'

Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, Čt, 2008-11-13 22:22 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

možná to byl Sasuke, možná ne... psychologickej význam týhle "povídky" je ale hlouběji... (ve mě... achjo...) jsem ráda, že ste tady zanechali koment... (hlavní bylo, že si to aspoň někdo přečetl Eye-wink)
jo a nechtěla jsem nikoho rozbrečet Smiling (a že se mi to už několikrát povedlo...)

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Čt, 2008-11-13 19:17 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Rozplakalo ma to...vážne. Bolo to nádherné, tie pocity a všetko...
Dokonalé.

Mimochodom k tvojej poznámke...neviem či som to pochopila správne ...ale držím plce nech sa všetko vráti k lepšiemu:)
Ale keby sa ti "to niečo" nestalo nevznikol by tento skvost...
A tiež som napísala jednorázovku tak povedzme "kvoli istým okolnostiam"...a bez ohladu na ňu, vtedy vznikajú najlepšie poviedky.

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-11-13 19:18 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Až mě zamrazilo... naprosto dokonale popsaný pocity, tak lehce se mi to představovalo... je to dost dobrá povídka. Co dobrá - výborná. Skvělá. Klobouk dolů a všechna čest Smiling

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, Čt, 2008-11-13 19:11 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Tak to je... To je... Krásný... Četla jsem to jedním dechem. Ty pocity jsou krásně popsané.

Pochopila jsem správně, že to byl Sasuke?