Dr. Hatake 11 - dobrou chuť
„Něco tam je.“ Vypnula po dokončení svoji kekei genkai.
„A co?“ Vykulil Hatake oči.
„Je tam…“
„Ten králík! O můůůj boože!“ Skočil jí Hatake do řeči.
„Králík?“ Podivila se Haruno.
„Sakra, a já řikal Gaiovi, že se to do tejdne nenaučíte.“ Zastěžoval si.
„ Králík sem ale nechtěla říct!“ Zamračila se Hinata.
„Tak veverka?“ Udělal tázavý oči. „Vidíš to Riko, budeš mít kamaráda.“ Usmál se na veverku na svém rameni.
„Žádná veverka!“ Zaječela Hinata.
„Tak želva??“ Kulil oči Hatake.
„Můžete mi říct, co to děláte?“ Podívala se mu do očí vražedně Haruno. Hatake po chvíli obav o svoje sako uhnul jejímu pohledu, přešel za Hinatu a chytil jí za ramena.
„Snažím se uhádnout co tam má.“ Ušklíbl se. „Je to zlatá rybka, že jo.“
„Néééé!!! Jsou to jedový žlázy hned nad horníma špičákama!!!“ Zaječela a nabručeně vypochodovala z pokoje.
„Udělal sem snad něco?“ Zeptal se Hatake, jako by se nechumelilo.
„Nic neobvyklého…“ Povzdechl si Uzumaki.
„Dobře, takže mu vytrhněte ty dva špičáky a chci rozbor toho jedu!“ Ušklíbl se Hatake a už chtěl zmizet, když v tom ho ori zarazil.
„Doktore, počkejte!“
„Co zase? Zrovna sem chtěl jít Maita okrást o zbytek výplaty…Co máte tak důležitého?“
„Já se bojím zubařů…“ Píp Orochimaru.
„Cože…Uzumaki, postarejte se o to ano.“ Ušklíbl se na blonďáka a zmizel trojici z dohledu.
„Nezávidím ti.“ Zaškádlila ho Haruno.
„Ještě ty začínej…“ zamračil se na ní.
„Konečně můžu jít Gaie kásnout o nějaký ty drobný.“ Vykračoval si Hatake chodbou a při tý představě, jak vybírá ze svého bankomatu, zavřel své oko a střetnul se s jakousi proti němu jdoucí osobou. Oba spadli na zemi. Hatake otevřel oko a pohlédl na neznámou sestřičku, s kterou se srazil.
„Sakra, můžeš dávat pozor!“ Zařvala na něho sestřička. Hatake se trochu vyděšeně zvedl ze země.
„No to mě podrž, Tsunade číslo dvě…ona se snad množí.“ Ušklíbl se.
„Díky.“ Ušklíbne se Sestřička stejným stylem jako on. Hatake zaskočen odpovědí zapl svůj mozek a snažil se vymyslet nějakou vtipnou urážku. Začal si ji prohlížet a obcházet jí ze všech stran.
„Sory…moje chyba. Nějak sem se blbě podíval.“ Zasmál se. „Chtěl sem říct Maito.“
„Tvůjhumor se mi líbí…nemáte hlad?“ Usmála se taky a pohodila vlasy. Hatake vykulil oko. Ještě nikdy ho nikdo tak ochotně nepozval na oběd. To i ožralej Maito se vzpíral víc.
„Platíte?“ Zeptal se opatrně.
„Si piš.“ Zablejsklo se jí v očích.
„A jak se vlastně jme…jme…jmenujete?“ Zakoktal se.
„Já sem Sorafay, a vy jste?“ Hatake zřejmě překvapený tím, že ho dívka nezná, chvíli otálel s odpovědí. Pak se k ní ale dostal.
„Já jsem Hatake, ten nejlepší doktor v téhle nemocnici a ten nejlepší diagnostik na téhle planetě.“ Naparoval se jako páv.
…
„Nevzal jsi si toho trochu moc??“ Kulila Sora oči, když přišel Hatake ke stolu v nemocniční jídelně s plným tácem o několika chodech.
„Říkala jste, že zvete.“ Ušklíbl se a zakousl se do kuřecího stehna.
„Aha…a to se takhle cpeš pořád?“ Zeptala se trochu zaskočeně.
„Jen když mě někdo zve.“ Ušklíbl se s plnou pusou.
„Aha…no tak se najez do syta.“ Pousmála se.
„To přesně mám v plánu.“ Zamumlal opět s jídlem v puse.
„A co mi povíš?“ Zeptala se po chvíli ticha a Hatakeho mlaskání.
„Že ty kuřecí medailonky jsou dobrý, nechcete?“ Pokusil se jí podat jídlo, ale ona odmítla.
„Když tak na tebe koukám tak nemám hlad.“ Odpověděla Sora a posléze se nad něčím zamyslela.
„Děje se něco??“ Zeptal se udiveně a utřel si mastnou pusu do ubrusu.
„Né…nic…omluv mě, musím na záchod.“ Trochu zrudla a zmizela směrem WC ženy. Hatake zatím dojedl tu ohromnou hromadu jídla a čekal na Sořin příchod. Ta už asi půl hodiny nešla.
„Sakra…“ Pomyslel si. „Ta …“ Začal se drbat ve vlasech. Mohl by zdrhnout, ale u výdeje si pamatovali, že to on si bral takovou hromadu jídla.
„Maiiito!!!“ Zařval na celou jídelnu a doufal, že jeho banko…přítel se tam někde skrývá. Bohužel pro něho milně. Ještě chvíli tam nad hromadou prázdných talířů seděl, když v tom přišla záchrana.
„Už jsou výsledky testů.“Uslyšel zpoza svých zad známý hlas.
„Uzumaki, ani nevíte jak rád vás vidím.“ Ohlédl se za sebe. Blonďák nahodil dosti udivený výraz.
„Platí!!!“ Zaječel Hatake jako v hospodě.
…
„Kásnul jste mě o poslední prachy.“ Stěžoval si Uzumaki cestou do laborky.
„Za to může ta nová sestřička!“ Hájil se Hatake.
„Jaká??“
„Vy jste jí neviděl?? Taková hnědovlasá, vlasy až po ramena, šedý oči a andělská tvář…je podlá až to bolí.“ Povzdechl si.
„Dostala vás!“ Začal se Uzumaki šklebit.
„Byla podlá!! Žejo Riko! Rika….Rika?! Kde mam Riku…“ Uvědomil si, že někde ztratil mazlíčka.
„Ztratil jste tu veverku?? To bude mít Tsunade radost.“ Podrbal se blonďák ve vlasech.
„Muselo to bejt, když sem se srazil s tou…sakra! Musím jí najít!“ Sesunul se k zemi a začal hledat kolem.
„Ale co ty výsledky?“
„To počká!“ Zařval z podlahy Hatake a na kolenou s hlavou u země odpochodoval kamsi.
No, už to netrvalo takovou dobu xD
PS: Sora o tom ví trochu pomáhala
Takkk komentíky
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Úža!
Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage
bomba bomba bomba...ta ho ale pěkně doběhla...supr hned du na další díl
Teda napsané je to dost děsivým stylem místama, ta gramatika a tak, no ale celkem to bylo fakt vtipné a je to dobrej nápad!
to šupkovní těším swe na další
To je krááááásnýý !
Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.
Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.
Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!
WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!
Žjova to je tak dženiální až to není možné!!! Jaj, tohle by rozesmálo i mrtvého! Jsem zvědavá co je ta Sorafay zač. A těším se na další díl.
Určitě pěkná mrcha
Ďakujem Ani nevieš, ako ma to teší
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
To by mě zajímalo..kde jsem xD Ztratila jsem své druhé veverčí já! Teda ty jsi ho ztratil! Koukej ho najít!! A třeba mě fakt šlohla sora xD kleptomanka xd
Hustej díl xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
No, líbilo se mi to, ale jedna věc mě fakt vadila, a to ... ani vyslovit to nemůžu... eS..Ó..eR..Á..eF..Á..Ypsilon
No jo, to sa ti nedivím, že ti tá vec vadila, to aj mne a vieš ako? No des...
Keď tú vec stretneš, vynadaj jej aj za mňa, dobre?
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Je škoda, že jsem ti nerozuměl ani půlku z toho co jsi řekla.
děláš si srandu že nerozumíš slovensky ?? xD
Řikala:
To se ti ani nedivím, že ti ta věc vadila, mě taky víš jak ?? No děs...
Když se s ní potkáš, vynadej jí i za mě, dobře??
Jestli si to myslel jako ironii...tak sory, ale tak blbá mi mě nenapadla
Faktem je, že já slovensky rozumím jen něco. Ale ironie v tom byla.
nemam te rada
http://147.32.8.168/?q=node/52521 _ Muj 1.FA - KIBA.. poteší každý koment..ďěkuju
http://147.32.8.168/?q=node/52676 _ Deidara xD
http://147.32.8.168/?q=node/53026 _ Obito
Feed Me!
Adopted from Valenth
http://media1.123flamelion.mypage.cz/images/media1:49a81b268fe1c.jpg/hin...
... a? to mě má dojmout? mě hodně lidí nemá rádo a já nemám rád je, to je život
Haha, naše sorinka je všude! Všech deset prstů nahoru, Pary!
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
na to můžu říct jen BOMBA !
hehé, Sorinka na scéně...suuuper, dobře mu to nandala
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,zabit SorafayXD!ale byl to ster,to musim uznatXDDDDDje to parada,a kde je Rika?jestlipak ji nechtene nezasedla Tsunade?
Hahá, Sora jako potvora... to se povedlo
Jó, konečně někdo setřel Hatakeho, Sora rulezzzz xD Další ženiální díl, jsi dobrej Pary! ^^
Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.
Žjóva, ty by ses moh živit jako nájemnej vrah Sorí, ty seš taková zákeřná, jó? A Pary....*dramatická odmlka*.....KOUKEJ RIKU BRZO NAJÍT!!! xDD Vždyť ona si chudák nezaslouží být ztracená
Mami
co to jako je?
to je vražedný
ehm a doufám že se Rika najde jako!! chudááák veveruška
Hehe, som mrcha xDD
Fakt dobrý dielik
Ach jaaj, chudák Uzumaki, vždy je v nesprávnej chvíli na nesprávnom mieste... xDD
Som zvedavá, kde sa naša Veverička Rikuška túla
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
já bych typoval tvé rameno
Jinak zase geniální díl
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
Zase skvělej díl!!! Já nevim co bych měla napsat. Byl prostě stejně povedenej, jako ostatní.
http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3
TWINCEST FÜR IMMER!!!
Achjo, ty mě jednou zabiješ! Příště mi radší připomen, že u tvých povídek nemám nic pít, abych nemusela utírat monitor jako dneska