Tma
______Tma. Všude kolem… a nic, o co se opřít… nic a nikdo… Ubohá malá Sakuro, utíkáš, stále jen utíkáš. Ale neutečeš. Máš ráda svou jistotu, své bezpečí. Jsi zvyklá, že ti pořád někdo pomáhá, vždy je poblíž ochotný ochránce, vždy se najde někdo, kdo ti poradí. Zvykla sis a nechceš jinak.
______Ubohá malá Sakuro, tolik věcí se teď najednou mění. A ty jim musíš čelit sama. Chceš zpátky, pryč, schovat se, schoulit se v posteli pod peřinu, ukrytá za valem polštářů. Proč to nejde? Proč nemůžeš a nesmíš? Obracíš dětsky rozevřené oči k nebesům, vystrašeně se rozhlížíš, jenže nikdo tady není. Nikdo ti nevysvětlí tu překvapivou a náhlou rychlost, jakou nabral spád věcí kolem tebe.
______Utíkáš, ale neutečeš. Nikdo neuteče před svým osudem. Lze změnit, lze mu čelit, lze si jej přetvořit k obrazu svému. Ale nejprve si musíš připustit, že nějaký takový osud tu pro tebe je. Tak, jako pro každého. To je dospělost. Odvaha žít s tím neustálým strachem z neznámého před tebou. Jsou lidé, kterým se to i líbí.
______Opustil tě, jaká rána! Konec světa, konec bytí. Hloupoučká malá Sakuro… on nebyl tvůj život. On byl jen další z ochránců. Že to není pravda, že ses před ním chránila i utěšovala sama? Tak buď vděčná aspoň za těch několik málo pomíjivých okamžiků, kdy tě objaly cizí ruce navíc kromě tvých. Možná už nikdy neobejmou.
______Nikdo neuteče před svým osudem. A ty jej dávno znáš. Je to ta tma všude kolem, a nic, o co se opřít - nic a nikdo. Tvůj osud je samota. Být sama, jen sama se sebou. Děsí tě to? Nebo ti to konečně dochází? Že důležitá jsi ty… ty… ne vy, ne on. O tebe se jedná. Důležitá jsi ty, ne oni, ne my. A když už máš tu nepřekonatelnou touhu se neustále kvůli někomu obětovat, udělej to kvůli sobě, ne kvůli ostatním.
______Jen ty. A jinak nikdo. Ulice, po kterých jdeš, jsou prázdné. Místnost, do které vstoupíš, je prázdná. Jen ty a jinak nikdo. Uvědomuješ si každou, každičkou část svého trupu v tom opuštěném, vylidněném prostoru. Víš přesně, kde se nacházíš. Vidíš své ruce, dlaně, prsty… vidíš záři, kterou vydávají… vidíš se v zrcadle, i s aurou kolem celého svého těla. Záříš, jiskříš, svítíš, zaplavuješ celou místnost svým světlem, svým teplem, svou vůní… ohromující záblesk, hrom, vlna šarlatového zlatého štěstí se vrací k tobě, k tobě uprostřed všeho, k tobě se zvrácenou hlavou a roztaženými pažemi… a ty to obrovské množství všehomíra pohlcuješ do sebe.
______Ty. A kdo jiný? Teď jsi konečně úplná. Teď… už nejsi neviditelná. Žes nikdy nebyla? Malá naivní Sakuro, to jen ve chvílích, kdy tě viděli lidé kolem tebe. A co když odvrátili zrak? Byla jsi i potom? Nyní se konečně vidíš a vnímáš sama. A až ho zase potkáš, bude to jiné, než před tím. On tě uvidí už z dálky, tak jako ty jeho. Vaše oči se setkají, vaše mysl se protne. A ulice bude prázdná. Jen vy dva. Uvidí tě a bude tě milovat. Takovou, jakou ses stala. Protože už nebudeš neviditelná, tvé bytí nebude nabývat na ceně jen při jeho povšimnutí. Už se nebudeš muset snažit upoutat jeho pozornost svým věčným přizpůsobováním se, snahou, aby “všichni kolem tebe byli šťastní“. Takovou si tě vybere, takovou tě bude chtít. Tebe. Jeden a jeden se prolnou, z jednoho a jednoho bude jeden.
______Jsi, jaká jsi.
______Probuď se…
______Vstaň…
______Jdi.
Ahoj, ahoj, ahoj! Tohle je můj první pokus o fanfiction. V podstatě to původně ani FF být nemělo, jen taková terapie psaním, dost ovlivněná Narutem, kterého jsem před tím sledovala Ale Wishtobe-sensei do mě tak dlouho dula, ať to zveřejním, že jsem nakonec ani neměla na vybranou. Tak snad se vám to bude aspoň trochu líbit...
Jashinovský styl psaní!!! Vážně moc povedené!
Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD
Děkuji všem za komentáře, už se asi budu opakovat, ale vážně jsem nečekala, že to někoho nějak zvlášť zaujme. Jsem od přírody perfekcionalista, tak než něco vyplodím a zveřejním, trvá to vždycky věky, a ani pak si nejsu úplně jistá, jestli bych to ještě neměla předělat. Takže každé kladné hodnocení pohladí.
To je nádherný! máš úžasnej styl psaní!
Obvykle zastávám názor že zádné terapie na net nepatří, ale u tebe udělám vyjímku. Povídka má takovou temnou atmosféru, ale ne uměle temnou, prostě takovou příjemně temnou. Je pravda že tenhle styl není zrovna můj šálek čaje, ale je to prostě skvěle napsané. Moc rád bych si od tebe přečetl něco jiného.
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.
Tak, zase jsem si přečetla něco nového a musím říct velmi povedeného. V komentářích pode mnou jsem zjistila, že tohle rozhodně není tvá první práce. Je to vidět.
Už sis totiž stihla vypěstovat vlastní styl, a je krásný. Nechci se nad tím moc rozplývat, protože tahle povídka mluví za sebe.
Jednou jsem četla jednu FF na Harryho, jmenovala se Neviditelnost měla takovou zvláštně temnou atmosféru... Pořád zastávám názor, že neviditelnost je to nejlepší, co jsem ve FF četla, ale tvoje povídka se jí jak atmosférou tak kvalitou velmi blíží.
Krásné dílo.
Snad dopíšu - 17 237
Renííí, já se tak stydím! Já tu povídku četla, už dávno jsem ji četla, ale nenechala jsem tu komentář... teprve až mě znovu "nakopla" wish, zjistila jsem tu hrůzu, kterou jsem provedla! *za trest se flákne po papuli*
Tak, a teď už můžu hodnotit, i když ani nevím jak. Úvahy ve mně vždycky zanechají spoustu pocitů, ale bohužel je můžu jenom cítit, popsat je neumím... Styl tvého psaní není třeba řešit, kdo tě zná, ví, že píšeš skoro pořád (i když to rozhodně nejsou FanFikce ) a je to znát.
Takže, shrnuto podtrženo, je tohle povídka, kterou jsem přečetla jedním dechem a ráda a pořád na ni vzpomínám.
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
Děkuji, děkuji Ani jsem moc nepočítala s tím, že si to někdo přečte tak rychle, a hned s kladným hodnocením. Pravdu povědíc se teď tak trochu červenám...
Takže další chudáček, kterého donutili publikovat? Ach, jak ti rozumím
A wishtobeslim děkuji, že vyvinula patřičný nátlak, tohle do šuplíku nebo nepoužívané složky v PC rozhodně nepatří
ale dalo mi to práci, ji ukecat, už jsem to sem chtěla vyvěsit sama, když se k tomu pořád neměla a nechtělo se jí publikovat veřejně, a přitom v listopadu vyjde kniha, na které se podílí jako spoluautorka...