Marná snaha část 4.
Setkání s Akatsuki
Všichni stáli před budovou, kde údajně mel sídlit Pein.
,,Teď jděte dovnitř. My se tady schováme,“ řekl Kakashi a zmizel spolu a Yamatem. Sakura a Naruto se na sebe podívali a vykročili ke dveřím. Zaklepali a přišel jim otevřít malý kluk.
,,Jdeme za Peinem,“ řekl Naruto.
,,Pustím vás dovnitř, ale když mi řeknete, co od něj chcete,“ řekl kluk. Naruto se nadechl a řekl: ,,Chceme se přidat k Akatsuki.“ Kluk je pustil dovnitř a zavřel za sebou dveře. Kluk se přeměnil na šéfa akatsuki.
,,Tak dobrá pojďte za mnou,“ řekl Pein. A Naruto se Sakurou se divili, že celou dobu mluvili s Peinem.
Prošli temnou chodbou do místnosti s knihovnou a stolem. Pein zvedl jednu nohu u stolu a otevřela se knihovna. Pein vešel a Sakura Naruto za ním. Objevili se ve velké místnosti a dveře knihovny se za nimi zavřely.
,,Tak vy se chcete stát členy Akatsuki?“ řekl Pein a otočil se na ně.
,,Ano“ řekli oba dva.
,,Tak dobrá ukažte mi nějaké vaše jutsu,“ přikázal Pein.
,,Dobrá“ řekl Naruto a objevily se klony.
,,Jedna, dva, tři,…………. dva tisíce,“ spočítal je Pein.
,,Teď ty,“ řekl Sakuře.
,, Já bych šla radši ven,“ pousmála se Sakura.
,,Jak chceš,“ řekl Pein a najednou se ocitli venku. A Sakura ukázala svou ohromnou.
,, Ukázali jste, že máte výjimečné schopnosti, jste přijati. A budete partneři… Jakže se jmenujete?“ zeptal se Pein. Naruto a Sakura ztuhli. A najednou si Naruto vzpomněl na Yamata, ale stále neměl jméno pro Sakuru.
,,Yamato a Ino,“ řekl Naruto. Sakura málem praskla vzteky, při po myšlení, že by se měla jmenovat Ino.
,,Konan pojď sem,“ řekl Pein.
,,Představuju vám Konan, je to má partnerka v Akatsuki,“ řekl Pein.
,,Mohla by si ušít dva pláště?“ zeptal se Pein.
,,Cože!? Už zase!? No dobrá! A opovažte se je roztrhnout, nebo spálit nebo poškodit při boji! Já už tady se šitím končím! A nezašpinit! Prát už vám taky nebudu!“ řekla rozčíleně Konan a odešla ušít pláště.
,,Takže v Akatsuki budeme mít druhou ženskou,“ řekl Pein.
Pojďte představím vám naše členy.Pein svolal všechny členy pomocí jutsu, takže se objevili jen barevné siluety.
,,Uchiha Itachi, Hoshigaki Kisame, Deidara, Tobi a Zetsu. A tohle jsou naši nový členové Yamato a Ino. Je nás málo, protože už hodně členů zemřelo,“ řekl Pein
,,Teď vám ukážu, kde přespíte než Konan došije plaště,“a zavedl je na chodbu kde byli dva pokoje.
,,Vyberte si jaký chcete“ řekl Pein a odešel. Pokoje si vybrali a protože už byli unavený šli spát. Druhý den
Vstali a šli do velké haly tam na ně už čekaly připravené pláště a snídaně od Konan.Když snídali přišel k nim Pein a říká: ,,váš první úkol bude přinést nějaké peníze.“
,,Až se najíte, můžete jít,“ řekl a odešel. Když dojedli, oblékli si pláště a vyrazili na cestu.
,,Sleduj je Zetsu, přeci jen jsou nový!“ řekl Pein.
Příště: První dny v Akatsuki