Marná snaha část 5.
První dny v Akatsuki
,,Kde seženeme ty peníze?“ zeptal se Naruto Sakury
,,No to taky nevim ,“ odpověděla Sakura a začala přemýšlet.
,,Už to mám! Budeme pracovat.Přineseme jen něco málo,neříkal totiž kolik jich máme donést.“
,,Dobrý nápad Sakura-chan“ Ale… Kde seženeme práci?“ zeptal se Naruto.
,,To bude problém,aby nás Akatsuki nepoznali,“ Odpověděla Sakura.
,,A co se na to vykašlat, a nechat to někomu jinému?“ napadlo Naruta.
,,No mohli by to poznat, ale nesmíme zapomenout proč jsme tady. Naše mise je zjistit něco o Akatsuki,“ řekla Sakura a upřeně se dívala na Naruta.
,,Souhlasím, ale musíme někoho najít. Třeba itachiho…“ řekl Naruto.
,,Většinou se pohybuje na severním okraji Země Ohně.“ informovala Sakura Naruta a vyrazili na cestu. Tato cesta by měla dát nějaké informace o členu Akatsuki, první je na řadě Uchiha Itachi, bratr Sasukeho. Podaří se jim něco zjistit o legendárním Uchihovi?
,,Jdeme do deštné Kisame,“ přikázal Itachi Kisamemu. Vyrazili do deštné naproti Sakuře a Narutovi… potkají se snad? Anebo je Naruto a Sakura budou marně hledat?
,,Kakashi Senpai! Nebylo by dobré přivolat Pakuna na stopování? Můžeme je najít anebo taky vůbec. Pes by nám pomohl,“ řekl Yamato. Kakashi se na něj obrátil: ,,dobrý nápad, jenže jak mi jim dáme pak vědět, že je poblíž?"
,,Museli bychom se kolem nich nenápadně mihnout a říct jim to,“ vymyslel Yamato.
,,No za zkoušku to stojí. Kuchiyose no Jutsu.“ Objevil se Pakun : Co potřebuješ Kakashi?
,,Pamatuješ si ještě Iatchiho pach?“
,,Jo asi jo,“ odpověděl Pakun.
,,Tak se ho pokus najít,ale drž se v blízkosti Naruta a Sakuri ,“ přikázal mu Kakashi.
,,Jsme na hranicích,“ oznámil Naruto.
,,Tady zase přestává pršet a začíná svítit slunce,“ řekla Sakura a Naruto přikyvoval.
,,Tady se mi bude lépe stopovat, když neprší,“ oznámil Pakun Kakashimu.
O chvíli později Pakun našel Itachiho pach a Kakashi s Yamatem museli vymyslet jak to oznámit Sakuře a Narutovi… Ty měly zrovna teď pauzu a jedli svačinu. Kakashi si vzal kápy a vyšel na cestu asi 50 metrů od nich. Pomalu šel k nim a když byl u Naruta, který seděl na kameni, hodil po něm malý svitek. Naruto poznal, že to byl Kakashi a dělal jako by ho neviděl. Kakashi odcházel a o pár metrů dál zmizel do lesa.
,,Co je v tom svitku?“ zeptala se Sakura. Naruto otevřel svitek a v něm bylo napsáno:
Pakun našel Itachiho stopu.Pojďte za námi! Budeme zanechávat stopy, aby jste nás neztratili. Jakmile budete blízko Itachiho objevím se vedle vás a zase rychle zmizím. Hodně štěstí!
Naruto a Sakura rychle dojedli a Kakashi s Yamatem vyrazili. Poprvé Je Naruto a Sakura uviděli a pak už hledali stopy. Ty stopy byly malé vodorovné čáry na stromech.
,,Mě se už dlouho zdá,že nás někdo sleduje,“ řekl Naruto.
,,To se ti fakt jen zdálo Naruto,“ odpověděla Sakura.
,,To není možný, aby si mě všimli,“ pomyslel si Zetsu.
,,Blížíme se k hranicím Itachi, měli bychom zpomalit,“ řekl Kisame.
,,Jo souhlasím,“ odvětil Itachi.
,,Už jsme blízko!“ prohlásil Pakun.
,,Dobře musíme to dát vědět těm dvěma,“ řekl Kakashi.
Kakashi se mihl před Narutem a Sakurou a oba se rychle zastavili.
,,Už je to tady,“ řekl nervózně Naruto.
,,Musíme se schovat a pak je budeme sledovat,“ dodal.
Když se schovali, tak o kousek dál prošel Kisame a Itachi.
,,Musíme je opatrně sledovat!“ řekla Sakura.
Příště:Pár Kisame a Itachi
pokračování ve středu!!! 11.2.
OMLUVA!! PŘIJEL SEM TĚĎ VE 20:30! TAKŽE DNES NIC... ZÍTRA NA 100% ;-)
mne sa to fakt paci a co sa tyka pravopisu s tym sa netrap ani ja newiem co sa kde pise....
Stou češtinou to maš fuk to se stává každemu nikdo není dokonalý !!! Mě se to osbně líbí moc !!!
DÍKY
Nápad dobrý, ale jestli mohu poradit; kontroluj si to po sobě, protože ty chybičky. Zamysli se nad čárkama mezi větama; vlástní jména jsou vždycky s velkým písmenem; po uvozovkách píšeme malé písmeno, pokud myslíme, že to někdo říká. Tyto drobné chybičky tam nejsou stále, ale pokud ano, je to přecijenom trn v oku.
Teď k ději: Nápad se mi líbí, jak už jsem řekla na začátku; je to obsáhlé a zřejmě máš rád přímou řeč (to já nikdy nedokázala); dobře se vyznáš v charakteru postavy a to je dobře!
~Kuroshitsuji~
~Even so, I will search for that one true, love~
~Fandím~Melonade/Yumi/hAnko~My FF~ Novej stajl Sasukeho Uchihy...
~Deidarovo dětství Requiem za sen
~Jsem hrdá yaoistka!~
Díky. Za ty chyby se omlouvám,mně čeština vůbec nejde.