manga_preview
Boruto TBV 09

Marná snaha část 3.

V Zemi Deště

Oblékli si kápě a překročili hranice. Přesně na hranici začalo pršet a v celé Zemi Deště pršelo, i když o pár metrů dál, v Zemi Ohně, pršelo. Tým se podivil a vyrazil dál směrem k Vesnici skryté v dešti. Cestou do vesnice se dívali, jak tu lidé žijí v dešti a chovají se úplně normálně. K večeru se dostali do skryté deštné.
,,Tak jsme konečně tady,“ řekl Kakashi a hledal nějaký bar.
,,Pojďte tudy,“ řekl Kakashi a vešel do baru. Ostatní šli za ním. Posadili se u zadního stolu a Kakashi jim
nabídl : ,,Tak si objednejte.“
,,Ale já to platit nebudu,“ dodal, když uviděl jak se všem rozzářily oči.
,,No tak Kakashi sensei, nic vám to neudělá,“ pokoušel se Kakashiho přesvědčit Naruto
,,Nic mi to neudělá? Dyť mi to zmenšuje obsah peněženky! Musíte si to zaplatit samy, až mise skončí tak možná, ale teď ne Naruto.“ Odpověděl Kakashi.
,,No jo! No jo!“ řekl Nauto. Všichni si objednali a Naruto si pomyslel ,,Škoda, že tady taky nemají hezkou servírku. Pojedli, popili, zaplatili a odešli.

,,Teď hledejte nějaký ukryt, kde bychom se mohli schovat,“ přikázal Kakashi.
,,Támhle semni,“ ukázal Yamato na jeskyni.
,,Všichni do jeskyně,“ řekl Kakashi. Jeskyně byla prostorná. Takže chtěli zapálit oheň, ale neměli suché dřevo a tak Yamato použil mokuton Kakashi katon.
,,Teď dobře poslouchejte!“ řekl důrazně Kakashi.
,,Naruto, Sakuro, vy půjdete spolu. Já půjdu první a vy půjdete za mnou, abyste věděli kam jít. Yamato půjde za vámi. A hlavně nesmíte dávat najevo, že patříme k sobě, protože my jsme vše jediná záchrana.
Až zjistíme kde se Akatsuki schovává nebo aspoň jejich šéf, tak nebudeme tak blízko, ale stále na dostatečnou vzdálenost. A ještě něco, budeme mít klon, já stínový a Yamato dřevěný. To nám pomůže při vaší bezpečnosti.“ řekl Kakashi a zeptal se: ,,Rozumíte?“
,,Ano,“ řekli najednou.
,,Jsi si jistý Naruto?“ zeptal se Kakashi.
,,Ani ne,“ pousmál se Naruto.
,,Ach jo, tak znova,“ řekl Kakashi a celé to pro Naruta zopakoval.Když skončil tak se zase zeptal: ,,Chápete?“
,,Ano,“ řekla Sakura.
,,Ano,“ řekl Yamato.
,,Ne,“ řekl Naruto.
,,Si děláš srandu? Ty umíš perfektně přemýšlet při souboji, ale takhle ne?“ zařval Kakashi.
,,Já si dělal jen srandu Kakashi sensei,“ odpověděl Naruto
,,No dobře, jdeme,“ řekl Kakashi.
,,Kakashi sensei půjde před námi, Yamato za námi a mi spolu, ale kde máme jít to neřekl. Půjdu tam, kam půjde Sakura a mám to,“ pomyslel si Naruto.
,,Takže teď jdu já,“ řekl Kakashi a pomalu odcházel.
,,Teď vy,“ řekl Yamato. Chvilku počkal a šel i on.

Asi po deseti minutách dorazili k opuštěné chatrči. Kakashi ukázal na ostatní, ať počkají a vstoupil dovnitř.U vnitř byli dva chlapi.
,,Co tu chceš,“ zeptali se.
,,Povězte mi, kde najdu Peina?“ zeptal se Kakashi.
,,Ne to nemůžeme!“ odpověděli.
,,Jak chcete,“ řekl Kakashi a v mžiku je svázal.
,,Kde ho teda najdu? Nebo to bude ještě horší!“ zeptal se znovu Kakashi.
,,I kdybychom ti to řekli, tak nás to může stát život. To nevidíš, jak hustě prší? To je pein naštvaný!“ odpověděli svázaný chlápci.
,,Tak mi to řekněte potichu,“ navrhl Kakashi.
,,Tak pojď blíž,“ řekli a pošeptali, kde se skrývá pein.
,,Cože! On je tu kage?“ vylekal se Kakashi.
,,Jo a nikomu neříkejte, že jsme vám to řekli my!“ řekli.
,,Dobře,“ řekl Kakashi a šel ke dveřím.
,,Rozvaž nás!“ vykřikli.
,,On vás tu někdo najde,“ odpověděl Kakashi a zabouchl dveře.
,,Takže do doupěte Peina, vás ještě dovedu, ale pak dovnitř musíte jít samy. A pak to půjde podle plánu, ale nezapomeňte, že se nesmíme moc přiblížit,“ upozornil je Kakashi. A všichni ve střehu se vydaly k Peinovi.

Příště: Setkání s Akatsuki

4.923075
Průměr: 4.9 (13 hlasů)