manga_preview
Boruto TBV 08

Tajemství klanu 5 - To je moje žába!

„Áááá konečně nudličky.“ Zaradoval se Naruto, když mu kuchař v místní restauraci předhodil ramen.
„Dobrou chuť.“ Usmála se na něho Hinata a vzala do rukou hůlky, rozlomila je a zabořila do své porce.
„Tobě taky.“ Zamumlal Naruto už s plnou pusou. Kuchař evidentně překvapen Narutovo rychlostí ani nestihl připravit další porci a blonďák už si znovu objednával.
„Promiň kluku, ještě to nemam, jsi na mě moc rychlý.“ Podrbal se muž prodávající nudle ve vlasech a zčervenal.
„Ach jo…“ Povzdechl si Naruto a podíval se hladově na Hinatinu porci. Pak mu to ale přišlo blbý.
„Jdu na průzkum, sejdeme se na pokoji. Nashledanou.“ Rozloučil se, a aniž by nechal Hinatu odpovědět, odešel pryč.
„Co je s vaším přítelem?“ Podíval se udiveně prodavač na dívku, která zrudla víc než rajče.
„No…my…neto…on…ja…“ Nedokázala se pořádně vymáčknout.

„To je ale šnek. Tohle by se mi v Ichiraku nestalo.“ Stěžoval si sám sobě v duchu Naruto, cestou zamračenými ulicemi městečka. Náhle jeho oči zpozorovali obchod s mapami, průvodci a různými letáky.
„S tím by to naše hledání hory Geru šlo rychleji.“ Napadlo ho a zamířil k obchodu. Přišel ke stojanu, na kterém byly vystaveny mapy. Chvíli hledal mapu země blesků, to se mu podařilo a tak jí rozevřel a začal hledat. Toho si všiml prodejce, přišel k němu a vytrhl mu papír z ruky.
„Buď si jí kup, nebo odejdi.“ Zamračil se na blonďáka.
„Chtěl jsem se jen kouknut, jestli v ní je to, co hledám.“ Řekl zmateně blonďák. Takový přístup opravdu nečekal.
„Kup, nebo vypadni! Už sem ti to řekl.“
„Tak mi to dejte.“ Vytáhl Naruto z kapsy plnou peněženku a na starce se zašklebil. Ten jen kulil oči. Naruto se opět zašklebil a vyhodil peněženku do vzduchu, to ale neměl dělat. Peněženka jaksi už nedopadla do jeho ruky. Asi osmiletý klučina se kolem něho prohnal a díky Narutovo nepozornosti ukořistil jeho nabouchanou žabku. Blonďákovi okamžitě došlo, co se stalo, a za chlapcem v otrhaných šatech se rozběhl.
„Hej, počkej! To je moje! Vrať mi to!!“ Řval za ním, ale chlapec ho ignoroval a nestále před ním utíkal ulicemi města.
„UGh…už mě nebaví! Kage bunshin no justu!“ Složil Naruto ruce v pečeť a vedle něho se objevili další dva klony.
„Blokňete ho!“ Zakřičel a klony se vydali kupředu. Vyskočil na střechu a běžel za chlapcem po střechách domů. Obyvatele městečka z toho nebyly 2x nadšení. Chlapec náhle z ničeho nic zatočil mezi dva domy. Naruto se zastavil a ze střechy sledoval příchod svých dvou klonů. Kluk vběhl do slepé uličky, na jejímž konci ale stála skupinka čtyř muž. Chlapec k nim doběhl a jednomu z nich ustrašeně vrazil Narutovo žabí peněženku.
„Dobře Ichumi.“ Pochválil muž chlapce, to už se ale zpoza rohu vyřítili Narutovo klony.
„Ty blbče, co sem lezeš, když tě honí!“ Fláknul jednu chlapci druhej, ten se naplácl na zeď jednoho z domů. Klony se na muže jen zamračili.
„To je ta největší slabost, která může na světě být! Využívat malý dítě ke krádežím!“ Zaječel jeden z klonů.
„Nestrkej do toho nos! Není to tvá starost!“ Zaječel chlápek s žábou v ruce.
„Mám takové tušení, že je, když je ta peněženka v tvých rukou moje!“ Zamračil se Naruto a vytáhl kunai.
„Eh…ty si ninja.“ Všiml si jeden z chlápků čelenky na narutově čele.
„Jashine…neříkají mu blesk.“ Pousmál se Naruto na střeše.
„Shinobi nebo ne, dostane přes hubu! A tmáhleten taky, až se probere!“ Zamračil se muž směrem k místu, kde bezvládně ležel chlapec.
„On pro tebe vykonává takovou špinavou práci a ty ho za to budeš ještě mlátit?! Sakra vždyť je to ještě dítě!!!“ Zaječel klon. Naruto na střeše prožíval úplně to samý, co jeho kopie dole v uličce, div že neseskočil dolů, ale nechtěl se prozradit dříve, než to bude potřeba.
„Právě, je to ještě dítě! Musí se vychovávat, dokud to jde!“ Zamračil se muž a rozběhl se proti klonům.
„A tebe vychovám tak…“ Zaječel chlap. Naruto se však napřáhl a jednu nemotornému protivníkovy vrazil přímo do nosu. Ten se svalil na zem a z nosu se mu spustila krev.
„Šéfe!“ Zaječel zbytek party.
„Neříkali jste něco?“ Zašklebila se jedna z blonďákových kopií.
„Toho budeš litovat!“ Křikl muž, utřel si krev a postavil se zpět na nohy.
„To pochybuju! A teď mi naval mou peněženku!“
„Chceš jí?! Tak si pro ní pojď!“ Zaječel chlápek s rukou za zády. Narutův klon se proti němu rozběhl a už se napřahoval k dalšímu úderu, ale zloděj byl tentokrát rychlejší a nožem, který schovával za zády klon přefikl. Ten se automaticky rozplynul.
„Co to ku*va bylo?!“ Nechápavě na to partička hleděla.
„Už mě vážně nebavíte!“ Rozběhl se i druhý klon proti zlodějům, výsledek byl však úplně stejný. *poof*
„Co to je sakra za pouťový triky!“ Zaječel muž, čímž Naruta na střeše rozběsnil. Muži uslyšeli zahora jakoby svištění a uviděli pod sebou čím dál tím víc se zvětšující stín.
„Rasengáááán.“ Muži tak tak uskočili Narutovo útoku. Blonďák se pomalu vyhrabával z jámy, kterou na onom místě vyhloubil. Zloději celý vystrašený na něho hleděli jako na smrtku, která si pro ně přišla.
„Co…co sakra jsi?!“ Klepal se chlápek.
„Rozhodně ne pouťovej kouzelník! A teď naval tu peněženku!“ Zaječel Naruto plnej vzteku.
„Ji…jistě!“ Hodil mu muž žábu.
„A teď vypadněte, ať už vás tady nevidím!!!“ Muži zmizeli dřív, než by do sebe stačil Naruto hodit jednu porci ramenu. Blonďák přišel k chlapci, vzal ho do náruče a utřel mu potůček z krve, jenž mu vytékal z pusy a špinil mu už tak dost otrhané oblečení.
„Bude v pohodě.“ Řekl si sám pro sebe.

Chlapce odnesl na pokoj u zlatého kotrmelce. Hinata byla trochu překvapená nečekanou návštěvou. Naruto uložil chlapce do postele a začal dívce vysvětlovat, kde vlastně k chlapci přišel.

Poznámky: 

Tááák, a po menší pauze je tu další pokračování xD. Omlouvám se že to tak trvalo, ale měl sem menší pauzu ve psaní Smiling . Tak, snad se líbilo.
Pls komentíky Kakashi YES

4.903225
Průměr: 4.9 (62 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mrs.Hyuuga-
Vložil Mrs.Hyuuga-, Út, 2011-05-17 17:50 | Ninja už: 4918 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

Jashine…neříkají mu blesk Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

OTAKUISMUS
Jejich revírem je internet.
Jejich tempo je vražedné.
Jejich nepřáteli jsou anti-otaku, Farmář hledá ženu a Ordinace v růžové zahradě.
Otaku pracují ve dne v noci.
Jejich úkolem je číst mangy a dívat se na anime.
Vyznávají OTAKUISMUS!

Obrázek uživatele Mrs.Hyuuga-
Vložil Mrs.Hyuuga-, Út, 2011-05-17 17:50 | Ninja už: 4918 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

Jashine…neříkají mu blesk Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

OTAKUISMUS
Jejich revírem je internet.
Jejich tempo je vražedné.
Jejich nepřáteli jsou anti-otaku, Farmář hledá ženu a Ordinace v růžové zahradě.
Otaku pracují ve dne v noci.
Jejich úkolem je číst mangy a dívat se na anime.
Vyznávají OTAKUISMUS!

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2009-11-01 19:48 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

další dobře napsaný dílek

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Pá, 2008-12-12 17:05 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Tak to bylo hustý!

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Nemehlo-chan
Vložil Nemehlo-chan, Pá, 2008-11-28 20:58 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

supr supr supr..já padám na další díl

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Út, 2008-11-18 16:14 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

prosiiiiiiiiiiim dalsiiiiiiiiiiiiiiiii to bylo supr jako ostatne vseXD

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Ne, 2008-11-16 17:52 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Prosííííím další díííleček Eye-wink

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, So, 2008-11-15 09:52 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

to je moc super těším se na další

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-11-02 16:22 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Arigatou všem Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-10-30 03:02 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

a zas jim tam někdo bude dělat křena...Pary jsi strašnej, vůbec nejsi romantik xD Chudák Hin xDD
Ale jinak je to dobrý xD S žábou nejdou žerty xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, St, 2008-10-29 21:27 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Super... ten kouzelnik se mi libyl Smiling tesim se na pokracovani Smiling

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-10-29 01:35 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Dobrá práce Pary. Eye-wink Pouťový triky... jaj, někteří lidi jsou fakt primitivní. Laughing out loud Mně se to moc líbilo, i když ti to trvalo o trošku déle. Smiling A těším se na další díl Sticking out tongue

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Út, 2008-10-28 21:11 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

hej, trvalo to trošku dlhšie, ale je to super

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Teny
Vložil Teny, Út, 2008-10-28 20:17 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

jůůů hezus... každej den se chodím koukat na to jestly tadyma neni novej díl a teď kon sem láda že sem si ho přečetla je moooc hezkej