manga_preview
Boruto TBV 08

Tajemství klanu 4 - Blesky? Né díky.

„Eh…Naruto, vážně si myslíš že je dobrý táhnout takhle narvanej baťoh ??“ Ohlídla se Hinata na chlapcem, když vyšli z vesnice a ona hned po deseti metrech měla devět náskok. Narutův batoh sahal skoro až od jeho ramen na zem.
„Musím…být…připraven na všechno!“ Zaskuhral blonďák a posunul se o další půlmetřík.
„Máš ho naplněnej jenom jídlem.“ Zatvářila se potupně.
„To…dám! Uch…“ Řekl s námahou. Za dalších 10 minut se doplazil až k Hinatě, která stále postávala na místě.
„Tímhle tempem tam jsme tak…“ Zamyslela se. „Za tř..“
„Tři dny?“
„Tři století.“ Vydechla posmutněle.
„Tak já něco vyndám.“ Shodil ze svých zad batoh a začal se v něm hrabat.
„Né…to taky ne, tohle nemůžu…“ Hin to jeho divadlo pozorovala s otevřenou pusou a vykulenýma očima. Závěr toho galapředstavení jí však úplně dorazil.
„Musím…se s vámi rozloučit, nemůžu vás již dále tahat.“ Začal Naruto natahovat. (slzet)
„Je mi to moc líto…ale jste pro mě moc velikou zátěží. Budete mi scházet…“ Začal bulet jak malá želva.
„Ale nedá se nic dělat, naše cesty se tady rozcházejí. Budu vzpomínat na všechny ty věci, které jsme spolu prožili…“ Pokračoval by dál ale byl dívkou přerušen.
„Děláš si srandu.“ Kulila oči.
„Co proč??“ nechápal a podíval se na hůlky, třímající ve svých dlaních.
„Máš plnej bágl harampádí a ty vyhodíš hůlky??“ Nechápavě kroutila hlavou.
„Noo.“ Podíval se na ní smutnýma očima.
„Ty si klidně nechej…“
„Vážně??“ Vstal ze země a objal jí. Ona se chvíli nechala, pak se mu ze sevření vytrhla, přišla k opuštěnému batohu s začala si prohlížet obsah.
„Takového zbytečného harampádí, a on se rozhodně vyhodit jenom hůlky.“ Začala vyhazovat nepotřebný obsah. Naruto jen smutně protahoval obličej, když pozoroval letící kovadlinu, kočku nebo třeba sbírku kamení po Ero-seninovi.
„Ty byly po zvrhlíkovy…“ Ohlížel se za nimi.
„Tááák, myslím že teď ti to půjde rychleji.“ Usmála se na něho. Naruto si nasadil batoh na záda a sám usoudil že je lehčí.
„Tak půjdeme.“ Řekl a najednou se tam místo něho objevil jen obláček prachu a ohnivá stopa.
„Asi jsem mu toho neměla vyhodit tolik.“ Povzdechla si a sprintem se vydala za ním

Dohnala ho asi za půl hodiny, když si dával pod jedním stromem pauzu, asi o deset kilometrů dál.
„Fíha, Hinato, takhle lehkej jsem se dlouho necítil.“ Pousmál se na ní. Ona se zatím vydýchávala a hleděla usměvavě na něho.
„Já…ti…říkala, že to půjde líp.“ Opírala se o své nohy.
„Nesedneš si??“ Poplácal na místo vedle sebe, rukou.
„Ne.“ Zakroutila hlavou. „Musíme jít dál.“ Pomohla mu na nohy a oba se vydali dál. Naruto chtěl opět nasadit svoje tempo, ale na štěstí pro ni, se jí podařilo ho zadržet.
„Počkej!!! Né tak rychle!“ Zabrzdila ho. On se jen pousmál.
„Promiň, nedošlo mi že jdu tak rychle.“ Omlouval se s úsměvem. Hinatě přišlo, že se na ní od doby, co z konohy odešli, směje čím dál víc.
„Né, to je v pohodě, asi už chceš abychom to měli za sebou co.“
„Ani ne, jsem tu rád s tebou.“ Mrkl na ní okem.
„Vážně??“ Zeptala se rozechvělým hlasem a ohlédla za sebe, aby jí nebylo vidět do úplně zrudlé tváře.
„Co je, někdo je za námi??“ Ohlédl se taky, ale pak pohodil nechápavě rameny, jelikož nikoho neviděl.
„Ni…nikdo.“ Vykoktala.
„Hinato, už si přemýšlela co nás tam asi tak čeká??“ Zeptal se po chvíli ticha.
„Něco, co má dokázat, že jsem dost silná na prodloužení hlavní linie.“ Zopakovala v podstatě otcova slova.
„Hmm…nějaká obluda??“ Zamyslel se blonďák. Z tohoto stavu ho však vyvedla Hinata, která se zastavila před jakousi přechodovou oblastí. Z krajiny zalité sluníčkem, do zatažené zimu nahánějící oblasti, kde sotva prosvitnou sluneční paprsky.
„A co je zase tohle??“ Podivil se blonďák.
„Mám dojem že hranice se zemí blesků.“ Zatvářila se vylekaně.
„Doufal sem, že ten název bude spíše ironický.“ Sklopil hlavu a překročil hranici. Hinata neváhala o moc déle a šla za ním.
„Myslíš že to budeme hledat dlouho??“ Zeptal se blonďák asi po deseti minutách cesty, temnou lesnatou krajinou.
„Spíše myslím že bude pršet.“ Pohlédla Hinata na nebe. Netrvalo to ani 5 minut a opravdu začalo. Oba dva přidali na tempu. Po půlhodině né moc romantické procházky v dešti se dostali do nejbližší vesnice.

„Prosím vás pane, kde se tady ubytujeme??“ Přišel Naruto k první osobě, kterou v lijáku zahlédl.
„Asi sto metrů tímhle směrem, poté u kašny zahnete doleva a dalších dvacet metrů. Na štítu budovy je nápis ZLATÝ KOTRMELEC. To nemůžete minout.“ Usmál se postarší šedivý chlápek na Naruta.
„Jo..no a takovýhle počasí je tu pořád??“
„Nééé, pouze šest a půl dne v týdnu. Ty asi nevíš chlapče, že jsi v zemi blesků co.“ Zahrkotal chlápek, načeš si Naruto raději sbalil svých pár švestek a odešel zpět k promoklé Hinatě.
„ Zlatý kotrmelec?? Co je to za podivný jméno.“ Divila se dívka.
„Nevím.“ Zakroutil Naruto hlavou, ale jeho úsměv pookřál při pohledu na budovu.

Oba si vzali společný pokoj, jelikož na dva neměli dostatek financí. Přišli nahoru a shodili ze sebe promočené oblečení, takže vlastně skončili jen ve spodním prádle. Když si Hinata všimla, že si jí Naruto prohlíží, celá zrudla a nehybně seděla na posteli. Narutovi to samozřejmě došlo a vzal peřinu a celou jí přikryl. Poté přehodil oblečení přes pelest postele. Nutno podotknout, že postel byla jen jedna a peřina také…
„Díky.“ Řekla potichu a stále hleděla ven z okna, na dopadající kapky deště, jenž stékali po skle.
„Jako by bylo za co.“ Ušklíbl se Naruto, posadil se na postel vedle ní a začal se dívat stejným směrem jako ona…

Poznámky: 

OK, další díl. Než sem přišel na to co do něho narvat. No podívejme, začal se v úterý a už je čtvrtek (23:41), skoro pátek Laughing out loud za 19 minut. Nějak sem vůbec nevěděl co tam nasoukat, ale nakonec se něco povedlo. Doufám že ty tři tečky na konci si nevybavujete špatně Laughing out loud.

4.984125
Průměr: 5 (63 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Teddy-chan
Vložil Teddy-chan, So, 2015-01-31 15:22 | Ninja už: 3386 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Pěstitel rýže

..... Letící kovadlinu, kočku a sbírku kamínků po Ero-seninovi... XD to je nejlepší, byly záchvaty smíchu... Chudák kočka Eye-wink

Ninja čeká, až přijde jeho chvíle,
když nepřítel spí a není při síle.
Když jsou jeho zbraně ponechány temnotě noci,
právě tehdy se ninja chopí moci.

Není to tak, že 'ten kdo se stane Hokage' se stane uznávaným,
ale tak, že 'ten kdo se stane uznávaným' se stane Hokage. Uchiha Itachi

NaruHina 4ever!!!

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2009-11-01 19:32 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

další skvělý pokráčko

Obrázek uživatele Dark Dragon
Vložil Dark Dragon, Ne, 2008-10-26 20:46 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

pokráčko rýchlo pls

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-10-19 10:01 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Tak všem moc ARIGATOU Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-09-29 15:11 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Bzíha...subarašííí xDD máš to pěkný, ale mě prostě přijde NaruHina od tebe divná xD
NaruHina a ty...to je jako...had a noha xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Ne, 2008-09-28 16:51 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Hmmm, ach jo!!! Měla jsem předsevzetí, že u každý povídky, co přečtu, napíšu koment a pak si klidně příjdeš ty a mě po tvých povídká docházej slova!
Skvělý!!!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-09-28 09:27 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Teda, ten Naruto je ale... koukat na Hinatu ve spodním prádle je velice neslušný a pod úroveň budoucího Hokage!!! Laughing out loud Ale jinak fakt paráda!!! Eye-wink Tři tečky... kdybys to nenapsal ani jsem si jich nevšimla!!! Sticking out tongue Jsem zvědavá co nasoukáš do dalšího dílu!!! Smiling

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Ne, 2008-09-28 12:09 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Chudák Hinata ta z něj jednou zcvokne Laughing out loud Jinak hezký!!!

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, So, 2008-09-27 14:50 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Úžasné Smiling
Jen mám někdy pocit že chudák Hin se z něj zblázní Laughing out loud

Snad se aspoň v nejbližších chvílích nebude Naruto chovat jako... ehm Naruto Eye-wink

Obrázek uživatele HinataHyuuga2
Vložil HinataHyuuga2, So, 2008-09-27 10:04 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Fakt moooooooocinky hezký =)

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Pá, 2008-09-26 21:44 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

TV Bujuu Good

Obrázek uživatele Dubajz
Vložil Dubajz, Pá, 2008-09-26 19:34 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

hezky

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Pá, 2008-09-26 19:32 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

um... nno jen na začátek: 5 minut... radši to piš slovem Smiling
jinak lolec jak něco mno... XD s tím deštěm a taky Zlatý kotrmelec... Laughing out loud jo a chudák kočka... seš boreeec!! drsná FFka prostě no... Sticking out tongue

Můj Valenth

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Pá, 2008-09-26 19:29 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

paráda, mám taký dojem, že viem čo bude nasledovať

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-09-26 19:23 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Skvělý!!! xD ale.. rýpnu si xD hůlky dřímající ve svých dlaních... to byly ospalý? xD chudáčci malinkatý dřevěný... Laughing out loud spíš třímající, ne? xD
Uhm... ale to je tak jediná kritika, jelikož jinak je to dokonalot... Kakashi YES

Ty tři tečky... ne, nikdy by mě nenapadlo myslet si něco... špatnýho xD (na rozdíl od tebe a mojí povídky Dali jsme ti... tss, taková vážná věc a ty... Laughing out loud)

No, dílek skvělý (pokolikátý to píšu? xD) takže Jen tak dál... vlastně moment, nejdřív tamta povídka, a pak Jentakdáluj xD