manga_preview
Boruto TBV 15

Doma v listí: kapitola 03. - Kamarádka

***

Zhruba po dvou hodinách výslechu, kdy na ní Morino Ibiki seslal pár genjutsu a cosi-jako-kruh-pravdy no jutsu, jí uvěřili a propustili s tím, že bude bydlet v postupně rekonstruovaném sídle Uchiha klanu. Teď kráčela asi dva kroky za Sasukem, který ji do jejího nového domova vedl, a pohled upírala do země. Tašku se svými věcmi měla jen tak pověšenou přes rameno, v ruce držela fotky. Náhle se Sasuke zastavil a otočil se k ní.
„Jak dlouho se chceš loudat a zdržovat? Nemam na tebe celej den,“ zavrčel na ni.
„Vždyť jdu,“ odpověděla.
„Tak jdi rychleji,“ otočil se zpátky a přidal do kroku. Iwahi popoběhla a po zbytek cesty se držela těsně za ním. Došli na kraj vesnice, kde mezi spoustou zchátralých a zbořených domů stál jeden téměř nový. Ne úplně, pár let už určitě za sebou měl, ale vypadal opravdu dobře.
„Tatí!“ ze dveří vyběhly dvě děti, kluk a holka, a zamířily k Sasukemu. Objaly ho a ten je pohladil. Chlapci mohlo být tak deset let a vypadal úplně jako Saskue, když byl malý. Děvče, tak sedmileté, mu bylo taky podobné, ale zdaleka ne tolik a mělo dlouhé vlasy s nádechem do fialova až růžova.
„Fugaku, Mikoto, tohle je Iwahi,“ ukázal dětem nově příchozí. Ta se trochu rozpačitě usmála. „A bude tu s náma bydlet.“
„To jako napořád?“ zeptal se Fugaku s nelibostí. Sasuke přikývl.
„A proč?“ Mikoto se schovala za svého otce.
„Protože je taky Uchiha. Je to vaše sestřenice,“ řekl Sasuke přísně. „A teď běžte domů. Budu chtít vidět vaše úkoly.“
„Dobře,“ děti se zklamaně otočily a pomalu se loudaly zpátky.
„Teď ty, pojď za mnou,“ vyzval Iwahi a zamířil též k domu, ovšem až po dětech. Dívka ho následovala do středně velkého pokoje v patře. Uvnitř byla jedna postel, noční stolek, skříň a stůl s židlí. Touto dobou, odpoledne, byla místnost osvětlována velkým oknem umístěným nad postelí, ale pro případy tmy stála na stole lampička. Peřina a polštář byly čistě povlečené a nikde se neválelo ani smítko prachu.
„Tohle je tvuj pokoj, budeš si tu uklízet,“ oznámil a vyšel na chodbu. „Večeře je v sedm, do tý doby... nedělej kraviny. Teď mam práci,“ prohodil na odchodu.
Iwahi za ním zavřela dveře, položila tašku na zem, fotky na stůl a prohlédla si pokoj pořádně. Stěny byly bez zdobení, na okně visel roztažený jednoduchý závěs světle modré barvy a před postelí na zemi trůnil malý tmavomodrý kobereček. Otevřela skříň, nic zajímavého nenašla, tak ji zas zavřela. Lehla si na postel a zadívala se na strop. To, že ji Sasuke nechal samotnou, nejspíš znamenalo, že ji sleduje někdo jiný. Stulila se do klubíčka a zavřela oči. Ještě stále jí nebylo úplně dobře z dnešního výslechu. S takovým při cestě sem nepočítala, ale věděla, že měla. Kamenná je nepřítel Listové, museli si být jisti, že není špión.
Ležela takhle asi půl hodiny, když jí došlo, že má hlad a žízeň, od svého probuzení v nemocnici nic nejedla. Pomalu vstala, opatrně otevřela dveře a potichu sestoupila do přízemí, kde tušila kuchyni. Tam si natočila vodu a prohlédla lednici. Uvnitř toho bylo málo, ale i z toho mála většinu neznala. Sebrala tedy pouze jablko a vyšla ven. Do večeře jí zbývaly ještě tři a půl hodiny a ona je nehodlala jen tak prosedět uvnitř. Nikdo jí nezakázal opouštět dům. Zamyšleně šla směrem k vesnici a ukusovala svou lehkou svačinku.
„Ahoj, ty budeš ta nová, co?“ probral ji dívčí hlas. Vzhlédla a uviděla jeho zrzavou hnědookou majitelku, jak se na ni přátelsky usmívá.
„Asi jo,“ pokrčila rameny.
„Shikamaru-sensei mě poslal, abych ti dala tohle,“ podala jí čelenku se znakem Skryté Listové, „a vyřídila ti, že máš být zítra v sedm na třetím cvičišti, to je kousek od západní brány, budeš na chuuninské zkoušky trénovat s týmem Choujiho-senseie.“
„Ale...“ chtěla protestovat, že přece není z Listové, ovšem vzápětí si uvědomila, že by měla být ráda za tuhle šanci někam konečně patřit. „Dík,“ zdvořile se usmála, vzala si čelenku a nasadila si ji.
„Já jsem Saya,“ představila se zrzka. „Už to tu znáš, nebo tu chceš trochu provést?“
„Iwahi. Neznam to tu, ale proč bys to dělala?“
„Mam ti říct pravdu, nebo chceš slyšet něco jako že seš mi hrozně sympatická a ráda bych se s tebou seznámila?“
„Aha... No, nemusíš se obtěžovat, neni mi po tom výslechu zrovna nejlíp,“ Iwahi se otočila a zamířila zpátky k domu.
„Ale no tak, to byl vtip,“ Saya jí chytla za ruku. „Pojď, ukážu ti vesnici. Pak můžem zajít třeba na ramen, nebo do gril-baru,“ nenechala se odbýt a jemně, ale silně táhla Iwahi pryč.
„Počkej,“ zastavila se Uchiha a vytrhla se. „Proč to děláš?“ zopakovala otázku.
„Protože mi Shikamaru-sensei dal misi, abych ti ukázala život v Listový. A taky jako omluvu za ten tátův brutální výslech.“
„Aha... Cože? Tátův výslech?“
„Jo, jsem Morino Saya, něco proti?“ Saya se poprvé zamračila.
„Ne to ne, promiň,“ omlouvala se Iwahi. „Já jen... Jeho jménem nás odmalička strašili, vůbec jsem nepřemýšlela o tom, že by měl rodinu... Bude mi trvat, než si tu zvyknu.“
„To je v poho,“ mávla rukou zrzka. „Tak já jsem se ti představila, teď je řada na tobě.“
„Uchiha Iwahi.“
„Uchiha? To jako že Sasuke je tvůj...“
„Strýc,“ přerušila černovláska její otázku. „Můj otec je Uchiha Itachi.“
„Itachi?“ vykulila Saya oči. „A to teď bydlíš se Sasukem?“
„Nemam kam jinam jít...“ nechápala dotaz.
„A to ti nevadí, že zabil tvýho tátu?“
„COŽE?!“
„Eh... hups, to jsem asi neměla říkat...“ Saya vypadala, že by se nejraději vypařila.
„Jak... Proč ho zabil? Přece to byl jeho bratr!“ Iwahin výraz dával tušit, že se jí zhroutil svět.
„No, víš, to je dlouhej příběh. Promiň, nevěděla jsem, že to nevíš.“
„Tak mi to řekni!“
„Nevim, jestli jsem ta pravá...“
„Momentálně seš jediná.“
„No dobře, ale radši si k tomu sedni, neni to pěkný povídání,“ souhlasila a sedla si na blízkou kamennou zídku. Iwahi ji následovala.
„Tak začni,“ netrpělivě řekla černovláska, když bylo chvíli ticho.
„Já nevim jak,“ opáčila zrzka. „Co vlastně o svym tátovi víš?“
„Nic moc,“ pokrčila rameny. „Jen jeho jméno, pak že udělal něco strašnýho tady ve vesnici, tak musel odejít, seznámil se s mamkou a nakonec zemřel.“
„Aha.“
„Co aha?“
„Víš, já opravdu nejsem ta pravá, kdo by ti tohle měl říkat. Navíc, sama jsem to slyšela jen z vyprávění...“ nervózně si prohrabovala culík.
„Neokecávej to a začni. Koho se tu asi mam zeptat?“
„Sasukeho?“
„Ten nevypadá, že by mi chtěl vůbec něco říct...“
„Jo, on moc nemluví.“
„Tak už to přestaň okecávat a konečně začni!“ naštvala se Iwahi. „Co se tenkrát stalo?“
„No dobře,“ povzdechla si Saya. „Bylo to asi před dvaceti lety, možná víc, nebo míň, už nevim, když byl vyvražděn klan Uchiha. A opravdu nechceš počkat na Sasukeho?“
„Ne.“
„No, tim vrahem byl Itachi,“ odmlčela se.
„Pokračuj,“ pípla pomalu blednoucí Iwahi.
„Naživu nechal jen Sasukeho, nikdo neví proč. A Sasuke přísahal, že se pomstí. Na několik let odešel z vesnice, pak ho zabil a vrátil se. Nikdo kromě něj nezná podrobnosti a on se s tim nikomu nesvěřuje.“
Iwahi vstoupily do vytřeštěných očí slzy.
„Co se děje? Proč máš Sharingan?“ vyděsila se Saya, ale nedočkala se reakce. Mohla jen pozorovat, jak tomoe v Iwahiných očích pomalu mění barvu z černé na stříbrnou a slévají se do sebe, aby vytvořily tvar podobný trojcípému větrníku. Po několika vteřinách Iwahi ztratila vědomí a Saya měla co dělat, aby ji zachytila, než spadla na zem.

Poznámky: 

No, nejsem moc dobrá v psaní srozumitelných dialogů, nebijte mě prosím...

4.871795
Průměr: 4.9 (39 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2023-09-01 20:36 | Ninja už: 2904 dní, Příspěvků: 3045 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia Obl:“ Sláva, výsluch skončil a ide bývať k Sasukemu. Ten teda je nevrlý ako zvyčajne. No, má dve deti určite so Sakurou, toto párovanie budem musieť dajako pretrpieť, autorka sa drží kánonu. Ale mená im dali pekné, to ma teší Smiling Deti sú „srdečné“ asi po oteckovi, veď aj mať je divná... Tak teď ti nevím... Chudák sirota Iwahi to nebude mať ľahké. Aj o hlade ju nechali Cry Múdro spravila, že išla von z tej mrazničky. No ale Saya je fajn, Šikamaru po nej poslal Iwahi čelenku a priradil do tímu Čódžiho, ktorý je dobrák od kosti Z lásky Náhodou autorka dobre vymyslela, že Ibiki si založil rodinu a má šikovnú dcéru, veď on je v podstate poctivý človek, ktorý mal smolu. Saya je vyvalená, že Iwahi je Itačiho dcéra a býva u Sasukeho, ktorý zabil jej otca. Zapeklitá situácia pre Sayu, ako vysvetliť, čo sa stalo, keď sama všetko nevie a nezažila. Ohó, Iwahi v strese prebudila divnú očnú techniku a odpadla Shocked
Náš Tall sa v kritike pridal k spomínanej Miss_Atlantis a autorka sa priznala, že túto sériu napísala z trucu. Je to prvotina, treba sa nejako rozbehnúť a autorka má pravdu, že musí postavy predstaviť. Vraj je nájdených super silných potomkov Učiha priveľa, no čítala som tu všeličo, veľmi sa mi páčili aj Narutove sestry, bratia a pod. Naruto Madara tiež kohosi zanechal, ale to sú naše skryté túžby, žeby sme nenechali hrdinov len tak zakapať. Veď aj Oro si urobil synov Orochimaru ^.^ Mne sa séria číta dobre a je aj dokončená, čo teda je úspech Kvítek sakury

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, St, 2010-03-03 23:14 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

U Fairy Tail tě moje komentáře baví, tady to bude o poznání horší.
Atlantis má pravdu. Představovat by se mělo tak, aby i ono představování zapadalo do děje. Teď mám počit že by se druhá i třetí kapitola dali odbýt tak desetinou textu, což není dobře.
Má pravdu i s tím, že slohově je to dobré (gramatiku jaksi nevnímám a kdybych měl poznat špatné ji/jí tak by mě museli zabít), ale jaksi tomu chybí taková ta jiskra kterou má ve svých textech třeba Minata, Nettiex, nebo třeba Avárt. Ale co se té jiskry týče, ona příjde. Nebo možná přišla ono tohle si psala už docela dávno.
Co vidím jako větší problém je hlavní protagonistka. Neviděli jsme těch schopných a hezkých (klanová vlastnost, já vím) tajemně nalezených dědiček klanu Uchiha nějak moc? No a tahle má navíc další schopnost a to mísit oheň a zemi.
No jdu se podívat na další díl.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele sea
Vložil sea, Čt, 2010-03-04 10:04 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 430 | Autor je: Prostý občan

Jsem ráda za každou konstruktivní kritiku. Netvrdím ovšem, že se ráda dozvídám, že něco dělám špatně, to asi nikdo...
Nicméně máš pravdu, Iwahi nejspíš je přesílená, nelogická a to, že je Uchiha...


A taky je možný, že kdybych si tu povídku přečetla s odstupem, napsala bych to trochu jinak...

"If you're remembered, you're alive. If you're forgotten, you're dead."
seinka také občas píše

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-01-25 00:14 | Ninja už: 6399 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

je to super příběch

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, St, 2008-11-12 01:20 | Ninja už: 6183 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Jashin, to je super, utekám ďalej Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele sea
Vložil sea, St, 2008-11-12 12:11 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 430 | Autor je: Prostý občan

Jashin? Kde?
Díky. Smiling

"If you're remembered, you're alive. If you're forgotten, you're dead."
seinka také občas píše

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, St, 2008-11-12 13:01 | Ninja už: 6183 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

no predsa tam hore, nie Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Čt, 2008-11-06 21:50 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Zase spoileryyyyyyy! No, už jsem byla předem zkažená, takže ještě se nic neděje Laughing out loud
Takže, furt mi to připadá tak, že je tam všechno takový normální, všechny popisy jsou takový neutrální, všechny postavy mluvěj stejně, prostě nějak tam není nic, co by mě fakt navodilo atmosféru toho příběhu, myslím nějakou jedinečnou, něco pro ten příběh typický... no, to je asi blbý vyjádření, zkrátka mi to připadá dost plochý. Ale jako na druhou stranu... co se fan fiction týče, tak je to furt kvalita, ve srovnání s většinou věcí, co jsem tu četla, to rozhodně pod úrovní není. Takže nevim, nakolik je tohle pro tebe "konstruktivní" kritika, to, co říkám, neberu ve srovnání s jinou FF.

Obrázek uživatele sea
Vložil sea, Čt, 2008-11-06 21:54 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 430 | Autor je: Prostý občan

je fakt, že s odlišením charakterů a způsobů řeči postav mívam dost problémy... a to, že jsou to spoilery... byla jsi varována hned při prvním dílu... Smiling
a něco typickýho? možná se to tam časem objeví, ale patnáct let je dlouhá doba a potřebuju představit nové postavy a prostředí...

"If you're remembered, you're alive. If you're forgotten, you're dead."
seinka také občas píše

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Čt, 2008-11-06 23:19 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

To jo, akorát je "lamské" dělat to prvoplánově, jakože ta scéna vznikla vlastně jenom kvůli tomu... ale to už pak dál není, třeba ta scéna u Ichiraku byla dobrá, co se tohohle týče.

Obrázek uživatele Joruni
Vložil Joruni, Ne, 2008-10-26 20:08 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

juuj skvela ff itahiho dcerka ten jej kekkei genkai dalsi diel plosiimm Laughing out loud

Obrázek uživatele sea
Vložil sea, Ne, 2008-10-26 20:35 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 430 | Autor je: Prostý občan

Dík. Další díl bude, neboj.

"If you're remembered, you're alive. If you're forgotten, you're dead."
seinka také občas píše

Obrázek uživatele Overseer
Vložil Overseer, Ne, 2008-10-26 19:18 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

zrovna to zaclo byt napinavy a ty to utnes, no pockej, ja si od tebe vyprosim prednsotni pravo na precteni dalsiho dilu

Obrázek uživatele sea
Vložil sea, Ne, 2008-10-26 19:20 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 430 | Autor je: Prostý občan

a jaky by melo smysl to utnout v nudne casti? to by pak nikdo nechtel cist dal...

"If you're remembered, you're alive. If you're forgotten, you're dead."
seinka také občas píše