manga_preview
Boruto TBV 09

Marná snaha část 2.

Marná snaha část 2.

Kakashiho tým je na cestě

Kakashiho tým se rychlejším tempem dostává dál a dál od Konohy. Drží se ve formaci, kterou vymyslel Shikamaru, první je Kakashi, druhý je Naruto, třetí je Sakura a formaci uzavírá Yamato.
,,Stop!“ Zastavil Kakashi tým.
,,Už jsme na cestě pět hodin, teď si dáme dvě hodiny pauzu, Yamato můžeš.“ přikázal Kakashi a podíval se na Yamata.
,,Mokuton,“ pronesl Yamato. A před nimi se objevila dřevěná budova.
,,Páni,“ udivil se Kakashi s vyvalenýma očima. Yamato se pousmál a podrbal se na hlavě. Všichni vešli dovnitř. Každý měl dokonce i svůj pokoj.
,,Takovýhle luxus jsme neměli, když jsme šli za Sasoriho špehem. Yamato se předvádí před Kakashi senseiem,“ povzdychl si Naruto a usnul. Než si Kakashi lehnul, přivolal Pakuna a ninja psy.
,,Jakmile někoho ucítíte kolem budovy, tak mě probuďte,“ nařídil jim a také usnul.

Za dvě hodiny se všichni vzbudili, Yamato zrušil mokuton a pokračovali v cestě. Cesta ubíhala a ubíhala.
,,Kakashi Sensei, vidím nějakou hospodu, zastavíme se tam, já mám hlad,“ řekl Naruto a zakručelo mu v břiše.
,,Dobře, dáme si pauzu a najíme se,“ odpověděl Kakashi.
Naruto zrychlil a zdálky zavolal ,,Počkám na vás u stolu!“ Sedl si ke stolu a čekal. Najednou k němu přišla nádherná brunetka s hrudníkem jako Tsunade.
,,Dáš si něco?“ zeptala se. Naruto neodpovídal a upřeně se na ni díval.
,,Halo, dáš si něco?“ zeptala se znovu brunetka.
,,A..A..Ano, dám si sodovku a vaši specialitu,“ odpověděl zmateně Naruto.
,,Jak si přeješ,“ řekla brunetka a odešla. Za chvilku dorazil Kakashi, Yamato a Sakura.
,,Tak jste konečně tady, já už jsi objednal. Teď jste na řadě vy,“ řekl Naruto.
,,Je tady hezká servírka senseii,“ pošeptal Naruto Kakashimu, aby to neslyšela Sakura. Hezká brunetka se blížila ke stolu s tácem.
,,Nech si chutnat,“ popřála mu.
,,A vy si něco dáte?“ zeptala se ostatních.
,,Já jsi dám to samé, co má Naruto,“ odpověděla Sakura.
,,Jéé, to je hezké jméno,“ řekla brunetka a Naruto zčervenal.
,,Kakashi senseii, co si dáte?“ připomněla Sakura, ale Kakashi i s Yamatem koukali stejně jako Naruto na servírku, který mimochodem ještě kvůli nádherné brunetce nezačal jíst.
,,J..J.Já si dám to samé,“ zakoktali dvouhlasně.
,, Jak je libo,“ řekla servírka a odešla. Všichni až na Sakuru se na ni dívali, jak odchází. Naruto mohl začít v klidu jíst a ostatní se posadili. Servírka přinesla další tři porce jídla a sodovky. Naruto přestal jíst a zase z ní nemohl zpustit oči a také se na ni dívali Kakashi a Yamato.
,,Kluci jsou tak divní,“ pomyslela si Sakura a pustila se do jídla. Servírka odešla a ostatní také už jedli. Po jídle brunetce zaplatili každý za sebe a dali jí velké dýžko, až na Sakuru ta zaplatila přesně.
,,To je, ale krkoun,“ pomyslel si Naruto.

Po dobrém jídle vyrazili znovu na cestu. Byli plní síly a tak jim cesta pěkně ubíhala. K večeru dorazili na hranice Zemi ohně a Zemi Deště.
,,Tady odtud musíme být opatrní. Kuchiyose no Jutsu. Díky Pakune, oblečte si tyhle kápě! Budete je mít na sobě po dobu celé mise! Hlavně ty Naruto! Mohli by tě poznat!“ nařídil Kakashi.

Příště: V Zemi Deště

4.923075
Průměr: 4.9 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-06-01 16:09 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

nemam slov pribeh skvely

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-10-20 19:06 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!