manga_preview
Boruto TBV 10

Blue Bird II.

gaahina__honeymoon_by_pitukel-d5160wj.jpg

Ráno se Hinata probudila v neznámem pokoji s nádherným vybavením.
Ležela v nádherné posteli se saténovým prostíráním.
"Sakram kde to jsem?" Vykřikla.
"U mě doma. Tak co jsi potřebovala?" Odpověděl Gaara, který právě vešel do pokoje.
Hinata si jen oddychla, že jí zase neunes Orochimaru. "Alespoň, že nejsem nahá!" Pomyslela si.
"Tak co jsi potřebovala?" Zeptal se jí Gaara a sednul si na kraj postele.
"No, mám za úkol tě přemluvit, abys přišel navštívit Konohu." Vysypala ze sebe.
"No, já nevím." Odpověděl.
"Gaaro nemáš ten obličej moc blízko u mě?!" Pomyslela si Hinata.
"No tak, prosím. Tsunade-sama na mě spoléhá!" Přemlouvala ho.
"Možná…" Pošeptal a naklonil se k ní ještě blíž.
"Teď už máš ten obličej vážně moc blízko." Pomyslela si Hinata, ale neodolala a musela ho políbit.
"Neměl jsem první krok udělat já?" Zeptal se Gaara.
"Na tebe zbývá ten druhý." Pošeptala Hinata.

Po 20 minutách

"Stačí. Půjdeš teda navštívit tu Konohu?"
"No, dobrá." Řekl Gaara a snažil se Hinatu trochu vyprovokovat.
"Sugoi. Do listové vyrazíme už dneska, použijeme tvůj přenos, arigato."
"Proč ještě dnes?" Zeptal se.
"Stýská se mi po mém tabletu."
"Tak to je jiná." Řekl Gaara, hodil se Hin přes rameno a aktivoval pár pečetí.
"Gaaro, nemohl jsi počkat až se převleču!?" Měla na sobě totiž jen saténové pižamo.
"No, ty jsi spěchala." Kryl se Gaara.
"No bezva-" Snažila se něco namítat Hinata, ale z rozhovor jí někdo vyrušil.
"Hinato?" Řekl někdo.
"No, co je Orochimaru?" Zeptala se a chtěla pokračovat v rozhovoru s Gaarou, ale pak si něco uvědomila.
"Orochimaru? Co tady zase ty děláš? Já se na všechno můžu vykašlat. Tsunade, Gaaru tady máš a já budu doma. A Orochimaru, nečum tak blbě buď tak hodnej." Okřikla ho.
"Jo Hin-" Snažil se něco říct Orochimaru.
"Ne, nepřidám se k vám. Čau." Zařvala Hinata na celou konohu.
"Tak tohle byla tichá, milá, malá myška." Dodal Kakashi.
"Ty už mě taky nes*r." Dodala a zmizela v oblaku kouře.
"Ta nemá náladu." Řekl Kakashi a dal Kabutovi pěstí.

U Hinaty[center]

"Život není fér. Proč zrovna já, já nemůžu milovat Gaaru, vždyť je to kazekage a já jsem co? Vždyť já se vzdala i poctu vůdce klanu." Zasnila se Hin a lehla si na postel.
"Kéž bych mu byla alespoň trochu rovna."

V centru Konohy…

"Gaaro! Chlape, co ty tady děláš, neviděl jsem tě celou věčnost kamaráde?" Běžel ke Gaarovi Naruto a objal ho.
"Jo, Ahoj Naruto, no nevíš kam se poděla..." Ani nestihl domluvit.
"Nechceš vidět Sakuru? Jasně, dlouho si jí neviděl co?" Skočil mu do řeči.
"Poslouchej mě. Kde je Hinata?" Křičel Gaara.
"Cože? Hinata…proč?" Zeptal se.
"Proč asi ne?" Přidal se do toho Kabuto.
"Už drž hubu!" Řval rozčílený Kakashi.
"Jo furt." Řekl Kabuto a hodil držku na záda.
"Ty .. tobě se líbí?" Zeptal se Naruto a byl na omdlení.
"Já jí miluju." Přiznal se Gaara.
"Omluvíš mě na okamžik?" Řekl Naruto a hustě, krutě, mrtě zmlátil Orochimara.
"Jsem v klidu. Ehm…cože? Ty miluješ mojí asi budoucí holku?"
"Asi? Co vždyť jsme se líbali, a že to bylo krásný." Dodal Gaara.
"Cože? no jo no, to jsem chytl, hej Sakuro-chan čekej-" Vzdal se a rozběhl se za Sakurou.
"Tak to by bylo." Vzdych Gaara a šel hledat Hinatu…

Poznámky: 

Nenenenenenene, po čtyřech letech se kouknu na mou starou povídku a nemohu věřit vlastním očím! Snažila jsem se to alespoň trochu poupravit, ale potřebovalo by to spíše smazat obsah. Laughing out loud

2009.

Ach jo, člověk to sám po sobě čte po 7 letech a zakopal by se pod zem. Trošku bullshit. Laughing out loud

smazala bych to, ale polichotilo mi, že i moje "dílo" bylo vybráno pro Misiu L.

tak mi odpusťte ukradené minuty života.

4.6875
Průměr: 4.7 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Čt, 2016-07-07 10:50 | Ninja už: 5375 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Mise L:
Hinata si jen oddychla, že jí zase neunes Orochimaru. Jo, ten tam fakt chyběl Laughing out loud A jak je holka drzá na Kakashiho. No, trochu se to tady už zvrhává oproti milému a úsměvnému prvnímu dílu. A taky si říkám proč takové řádkování, když u prvního dílu ho máš normální?

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Čt, 2016-07-07 11:59 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Drahá Kakari,

řádkování už jsem upravila.

Ale stydím se za mé já před sedmi lety. Zavítám na Konohu po spoustě let a najdu, že jsem napsala něco takového?

Smazala bych to, ale počkám s tím do vyhodnocení mise. Když už jsem tě obrala o čas, tak alespoň ať jsou z toho bodíky.

Krásný den. Z lásky

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Čt, 2016-07-07 14:30 | Ninja už: 5375 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

A já si myslím, že bys to mazat neměla, vážně Smiling Je jasné, že autor na svá stará dílka kouká kriticky (i já), ale proč mazat vzpomínky? Ona trocha nostalgie neuškodí a v této sérii byly opravdu úsměvné momenty. Rozhodně si nemyslím, že by ses měla za co stydět a hlasuju pro to, aby tu série zůstala i po misi Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele jinsei
Vložil jinsei, St, 2013-01-02 21:37 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Recepční v lázních

hinata jak ji nezname leda tak v naruto movie 6

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2008-10-17 18:11 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Ne, není to špatný...
Je to jednoduchý a moc vtipný! Laughing out loud
Má to takové osobité kouzlo, hlavně ta představa, jak Hin říká: "A ty už mě taky s**eš!"
Falt, taková představa stojí za to ˇ+ˇ