manga_preview
Boruto TBV 08

Konoha a Vianočné sviatky 2

Hmmmm no hádam ma neukameňujete za to aké sprostosti sem píšem... :-D

Narutovi už navrela žilka na čele, no jeho nával zlosti opeť prerušila Sakura.
Ťuk ťuk!
,,Nooo? Ďalej!" Sasuke s otravným hlasom dal povolenie na vstup. Do bytu vrazila vytrasená Sakura a posadila sa vedľa chlapcov. Oni na ňu zdesene pozreli a hneď sa začali vypytovať.
,,Hej, Sakura-chan, čo sa pre boha stalo !?!?"
,,V-v-v-onku-u-u je v-v-veľká g-g-guľovačkááá!"
,,Ehm, si v poriadku, Sakura?"
,,Nie, samozrejme, že nie som v poriadku !!! Som celá od snehu!!" Sakura už chytala hysterický záchvat, keď ju Sasuke sotil z kresla.
,,Ach, Sakura, celé kreslo je teraz mokré!"
,,Hej! Vonku je super guľovačka, Sasuke! Poď, ideme sa zabaviť!" Naruto už stál oblečený vo dverách čakajúci na Sasukeho, ktorí hneď nasledoval jeho príklad a hneď sa za nim rozbehol držiac Sakuru za ruku. Vonku bola naozaj šialená guľovačka. Sneh lietal zo strany na stranu. Jedna z gulí trafila aj Sasukeho, no ten sa nedal, zozbieral sneh zo zábradlia a hodil ho naspäť. Naruto sa nenechal zahanbiť a nasledoval Sasukeho príklad . Boli tam skoro všetci až na Hinatu, ktorá premýšľala o tom predstavení a koho jej zajtra Tsunade vyberie. Jej myslenie prerušila až guľa snehu ktorá preletela cez jej otvorené okno priamo na ňu. Pozrela sa z okna a vonku stojí vysmiata Tenten, Ino, Sakura a Temari.
,,Hej! Hinata! No poď von! Je tu náramná zábava!"
,,Ale, ale, -"
,,Ale no tak, Hinata, je tu aj tvoj Naruto-kun!" Namiesto odpovede k nim prišla Hinata osobne a vyzerala dosť naštvane.
,,Hej! Ak čo i len jedna z Vás o tom Narutovi povie, vykrútim jej krk!" Baby sa nezmohli ani na slovo, až do toho hrobového ticha vykríkne Sakura.
,,Mi to nepovieme, za to s nami na oblátku pôjdeš guľovať!" Hinata len smutne kývla hlavou a už ju vliekli na ,,bojovú zónu", kde to bolo ako z rozprávky: všade bol sneh, bol počuť smiech a krik mladých ninjov a konoichi.
,,Ahoj, Hinata, poď! Staviame snehuliaka a mohla by si nám pomôcť!" Naruto kričal na Hinatu a spol., no Hinata sa začala červenať a už neprešla ani krok. Odvahu jej dodala až Sakura a trošku ju pobúchala po chrbte. Pod názvom ,,trošku" ju odhodilo asi dva metre do lesa, našťastie sa jej nič nestalo, no to oni nevedeli. Rýchlo sa za ňou rozbehli a Sakura sa už pripravovala na liečenie, keď v tom sa Hinata postaví zo zeme a tvári sa ako keby sa nič nestalo.
,,Hinata!?!? Čo sa ti stalo? Prepáč, ja som nechcela!"
,,Ale, nič mi nie je, len ma trošku bolí chrbát, to je všetko." Hinata sa postavila a nenápadne pri vstávaní zobrala do ruky jednu guľu snehu a hodila ju do Sakury.
,,No počkaj! Ja ťa dostanem! Na Hinatu!" Po týchto slovách sa Hinata dala na útek a ostatný si už pripravovali sneh. Na ulici sa zase rozpútala snehová vojna a ciel každého ninju a každej konoichi bola Hinata. Hinata sa pokúšala brániť, no už bola po kolená v snehu a žiadna šanca sa s tade dostať suchá. Po asi polhodine guľovačky sa museli mierniť, aby Hinatu nepochovali do snehu zaživa, tak ju vyhrabali a Sasuke ich všetkých pozval ku nim na čaj. Našťastie už polovička ninjov odišlo a zostali len tí, čo majú hrať to predstavenie. Všetci sa natlačili na Sasukeho sedačku a ten im rad po rade podával horúci čaj. Všetkým čaj náramne chutil a nevedeli si ho vynachváliť. Sasuke sa priam topil v lichotivých slovách, no jeho topenie prerušil až uškrnutý Naruto.
,,Čo ti je také smiešne?"
,,Hm. Hehe. No, rád by som sa vás opýtal, s kým budete na tom predstavení?" V miestnosti zavládlo hrobové ticho. Zrazu len Ino zvolala.
,,Ja budem so Saiom!" Všetci na Ino prekvapene pozreli, no najprekvapenejšie na ňu pozrel Sai.
,,Ja budem so Sasukem-kun!" opakovalo sa to isté ako u Ino a Saia, až Naruto sa zatváril ako šteňa, ktoré práve vyhodili z domu.
,,Ehm, Naruto-kun, trápi ťa niečo?"
,,Eh? Hinata, nič ma netrápi, len neviem, s kým budem a ani koho mi Tsunade-baachan vyberie."

Všetci pozreli na hodinky, ktoré ukazovali presne 21:00 a všetci Sasukemu poďakovali za čaj a vyparili sa, Sasuke tam ostal sám, preto sa rozhodol, že si pôjde ľahnúť.

Hinata kráčala sama po uliciach Konohy premýšľajúc, čo sa stalo a čo Naruto povedal . Hinata sa cítila nesvoja, nie kôli tomu, čo Naruto povedal, ale kôli tomu, že ju asi niekto sledoval. Niečo za ňou zašušťalo, otočila sa a aktivovala byakugan. Jediné čo videla bola mačka hľadajúca si nejaké jedlo v smetiakoch. Oddýchla si a pobrala sa naspäť, no stále sa nemohla zbaviť toho pocitu, že ju niekto sleduje. Ale teraz naostro. Zapla byakugan a uvidela za stenou osobu, ktorá sa približovala smerom k nej. Neváhala a zaujala bojovú pózu Hyuuga klanu pripravená na boj. Tá osoba bola už blízko a Hinate začala v žilách bublať krv.
,,Ahoj, Hinata, dúfam, že som ťa nenaľakal!"
,,Na-na-naruto-kun! Čo tu robíš?!?!"
,,No, prepáč ale nezdala si sa mi moc v poriadku preto som ťa pozoroval či sa ti nič nestane."
,,Ehm...." Hinata sa nezmohla na nič viac ako na začervenanie. Behom sekundy by už ležala na zemi, keby ju Naruto nezadrží. Keďže videl ako sa k nemu blíži Neji, rozbehol sa za ním a v náručí držal ešte stále červenú Hinatu.
,,Uf, Neji, tak som rád, že si tu! Hinata zrazu odpadla, prosím, odnes ju domov."
,,Neboj sa, Naruto."
,,A bude v poriadku?"
,,Áno, toto robí vždy keď ťa uvidí, u nej je to normálne." Neji si zobral Hinatu do náruče a mieril smerom k domu klanu Hyuuga.

,,Vždy, keď ma vidí? Ako je to možné? Prečo odpadáva len v mojej prítomnosti?" Naruto sa nevedel vymotať z tej motanice čo mu práve behala po hlave. Po pár minútach tvrdého myslenia zaspal.

Poznámky: 

no tak tento je krátky, ale čo už...<

4.8
Průměr: 4.8 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Ne, 2010-01-31 21:44 | Ninja už: 5263 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

naruto je podla mňa naj ale je fakt blbý:to si nevie všimnúť že sa do ňho hinata zamilovala to fak mu to odpadávanie nebolo podozrivé???

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele UtadaHikaru
Vložil UtadaHikaru, Ne, 2008-10-19 17:36 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Je to bezva!!! Len keby aj tu bol sneh...
pokrackooooo!!! Smiling

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, St, 2008-10-15 13:17 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Út, 2008-10-14 20:15 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

To je super, uz aby bolo pokracovanie. Laughing out loud Gulovacka je supis aj ja sa cem gulovat heh