manga_preview
Boruto TBV 09

Dvojčata 9-Co jsem všem udělal???

Sakura s Narutem zůstaly v objetí ještě dlouho, Sakura se ho nechtěla pustit, to však Narutovi nevadilo.
Ale pak se od ní zachvěli odtrhl, Sakuru to trochu udivilo, myslela si, že teď budou zase spolu. Ale Naruto se na ni mile usmál.
„Najdu ji a přivedu ji zpět.‘‘ Sliboval ji a pohladil ji po vlase.
„Ale teď se musí postarat o Daisu.‘‘ Pokračoval a postavil se. Zavalil ho vztek, sliboval si, že Sasukeho najde a dá mu takovou nakládačku jakou ještě nezažil.
Sakura se postavila a šla s ní do nemocnice. Hned u dveří na ně čekal Kakashi. Jako vždycky tváří zabořenou do knížky, kdyby na něj nezavolali ani by si jich nevšiml. Překvapně pozvedl hlavu a podíval se na ně jako kdyby je spolu viděl poprvé. Schoval svoji knížečku do kapsy, šel jim naproti.
„No konečně.‘‘ Zastěžoval si a zlostně pohlédl na Naruto. Trochu ho vyvedl z míry, vždyť měl radost, když se vrátil.
„Co si jen o sobě myslíš jen tak zmizet z nemocnice, Daisa se po tobě schání, myslela si, že za ní přijdeš.‘‘ Oznámil mu.
„Ona už je vzhůru.‘‘ Vyptával se Naruto, ale Kakashi to bral jako hloupou výmluvu.
Nikdy ho nevyděl tak rozzlobeného, nevěděl co to do něj tak náhle vjelo. Sakura se však celou dobu tvářila ustaraně, nikdo si toho však nevšímal, Naruto a Kakakshi na sebe zlostně hleděli, Sakuru to trochu znejistilo, a tak si stoupla mezi ně.
„Můžu Daisu vidět.‘‘ Zeptala se potichu Kakashe, a ten konečně skončil s probodáváním Naruta pohledem.
Otočil se a zavedl Sakuru do jejího pokoje, Naruto šel mlčky za nim. Cítil se provinile, vždyť nic neudělala, akorát mu mohly poděkovat za to, že ji přinesl a místo toho mu ještě vynadají, že má starost i druhou dceru.
Sakuru se celou dobu vyptávala Kakashe na informace, jak se Daisa cítí. Ale Kakashi jako by ji nevnímal, pořád měl vztek na Naruta, obvinoval ho, že zase utekl jako předtím.
Když dorazily k pokoji, kde se nacházela Daisa, Tsunade však zatarasila Narutovi cestu.
„Musíme se promluvit.‘‘ Řekla mu a dotáhla si ho do jedné místnosti. Sakura si toho moc nevšímala, jediné co jí teď zajímalo bylo vidět svou dcerku. Tsunade vypadala docela naštvaně, Naruto nechápal co se děje. Místnosti do kterého zatáhla, byla obrovská, byla tam spousta lidí, které v životě nevyděl.
Tsunade posadila Naruto do židle, která stála uprostřed toho sálu. Sedla si na to nejvyšší místo a zlostně pohlédla na Naruta.
„Naruto Uzumaky obviňujeme tě z útěku z Konohy a únosu jedné z dvojčat. Za tento zločin je trest smrti, chceš něco říct na svoji obhajovu?'' Začala Tsunade a Naruto mlčky seděl.
„Cože oni mě chtějí odsoudit, vždyť jsem nic tak zlého neudělal.‘‘ Pomyslel si a přemýšlel jak se z toho nejlépe dostat.
„Ale já přece nic tak zlého neudělal, vždyť jsem jí neunesl je i moje.‘' Vymlouval se Naruto a všichni okolo si začali šeptat. Trochu do to znejistilo, chtěli ho odsoudit k smrti, ale za takovou pitomost.
„Ale ještě jsou tu i jiná obvinění.‘‘ Pokračovala Tsunade a přečetla si jeden z papíru který ležel na stole. Naruto nevěřil svým učím, Tsunade byla proti němu a vytáhla na něj ještě nějaká jiná obvinění.
„Takže tímto tě odsuzujeme k trestu smrti, který bude vykonán přesně za týden, teď ho odveďte.'' Ukončila svůj proslov a začala se radit s ostatními u soudu. Narutovi to pořád nedocházelo, opravdu už ho odsoudili.
„Ne takhle to nenechám!'' Zakřičel a vymanil se sevření stráže, bylo to docela snadné, ale začali se objevovat další a další. Na ty už ovšem nestačil. Jeden znich mu dal obrovskou ránu do zad, Naruto se skácel v bezvědomí k zemi. Tsunade si trochu oddychla a nařídila, aby mezitím odvedli Naruto do vězení, kde bude než vykonají trest.

Sakura však o ničem nevěděla, posadila se mlčky vedla Daisy a chytila ji za ruku. Pořád spala, Sakuře se začali na tvářích třpytit slzy.
Kakashi si toho všimul a posadil se vedle ní, dal ji ruku na rameno a nechal ji, aby se mu vyplakala v náruči. Sakura mu byla za vše moc vděčná a tiše se rozplakal a ramena.
„Kde to jsem.‘‘ Pomyslela si Daisa a natáhla ruku před sebe.
„Co je to.‘' Zamžourala před sebe, aby lépe viděla tu velkou šmouhu před sebou. Zrak se ji začal vyjasňovat, ale stále nerozpoznala tu čmouhu před sebou. Najednou se ta šmouha rozdělili na dvě a ta jedna se k ní naklonila. Myslela si, že je to Naruto, ale ten přece nemá růžové vlasy.
Zaostřila a pohlédla do tváře ženy s růžovými vlasy, nejprve si myslela, že ji nikdy neviděla, ale tak si vzpomněla na tu fotografii co viděla.
Opravdu to byla ona, její máma, konečně ji našla, nechtěla vztát, ale její máma ji zatlačila zpět do postele.
„Musíš si ještě odpočinout.‘‘ Zašeptala a chytal ji za ruku, Daisa nevěděla jestli se jí to jen nezdá, ale vyčerpáním znovu usnula.

Naruto se začal pomalu probouzet, zem na které ležel byla studená a tvrdá, pomalu se posadil a pohladil si bolestivé místo na zádech. Teprve teď si uvědomil co se stalo.
Měl v tom všem ještě guláš, chytil se a hlavu a snažil se vzpomenout. Vzpomínky se vraceli, ta velká místnosti, ti lidé, Tsunade ho odsoudila smrti.
Tohle ho vyděsilo, uvědomil si, že není v pokoje, ale ve vězení. Pomalu přistoupil k mřížím a pozhlédl se po okolí, nikdy kromě ho tu nebyl.
Využil toho a hned formoval rasengan. Rozmáchl se a udělal díru do zdi, bylo to až moc snadné, začal si uvědomovat, že je to jen past, ale nic.
Rozběhl se, musel teď zmizet v Konohy, ale nejdřív se musí rozloučit s Sakurou.
Rozhodl se, že počká do noci, bude to bezpečnější.

4.973685
Průměr: 5 (38 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Maydira
Vložil Maydira, Po, 2016-02-08 17:53 | Ninja už: 3667 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Misia V: Počkat, Naruto je ve vězení (určitě bezdůvodně)! Dobře to mě vážně šokovalo, i to že ho Tsunade odsoudila k trestu smrti. Takhle povídka je vážně plná překvapení, tragických momentů a dalších takových skvělých momentů.

My fantasy is my life ^^ Imagine...
Never more! Just be bad...

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Út, 2009-10-20 18:07 | Ninja už: 5326 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Cože??! Odsoudit chudáka naruta! Beee tomu nemůžu uvěřit. No nic život je hold těžkej xD mazec povídka jako vždy

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-08-23 09:32 | Ninja už: 5825 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Jedna z mála povídek tady na konoze, kde pár NaruSaku zůstane spolu, nebo se setká Smiling Jsem zásadně pto tohle párování! Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, Út, 2008-12-09 18:33 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Nádherné...Konečně jsem se "dokopala" k tvojim povídkám když ty čteš moje..
PS: Vyvolená i Píseň lásky-nové díly Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Út, 2008-12-09 18:44 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Hned si je jdu přečíst. Miluji pár NaruSaku

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, Út, 2008-12-09 18:46 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Nevěděla jsem, že jsi ONLINE..čekají na zveřejnení..A už vím komu věnuju speciálek..Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Út, 2008-12-09 19:07 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Počkat, věnování mě, jestli jsem to správně pochopila???

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, Út, 2008-12-30 19:36 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

JJ...Jenom tobě Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Út, 2008-12-30 20:05 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Jůůů, už nemůžu dočkat a takz jsem pro tebe něco napsala.

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Út, 2008-12-09 18:49 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Jo, tak to jsem zvědavá, jak to dopadne už se nemůžu dočkat!!!!!

Obrázek uživatele ...Sakura...
Vložil ...Sakura..., Út, 2008-12-09 16:37 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Hele trochu to nechápu Sasuke je mrtvej a najednou žije a jim to nepřipadá divný???jak to je???Dík za odpoveď

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Út, 2008-12-09 18:24 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

No možná jo, ale vše se vysvětlí, musíš počkat až přibydou díly.

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Po, 2008-09-29 13:57 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

tak sa tesim. som zvedava aka bude dalsia seria(teraz som si predstavila ako bude mat rain s itachim dieta....pomoc radsej by som bola keby ma to nenapadlo ale vselico sa moze stat Laughing out loud . bolo by to zaujimave. zase jeden z mojich psycho napadov...nevsimaj si to Laughing out loud .)


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Út, 2008-09-30 20:21 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Neva alespoň máš nějakou představivost, já mám jen samý horrový+bez cenzury nápady. Hrůza, stydím se za sebe.

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Ne, 2008-09-28 12:18 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

upe kawai nemám slov hezká ff prostě bomba jo a vyřiď Narutovi ať ještě najde Rain

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2008-09-28 13:34 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

díky, vyřídím

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2008-09-27 22:19 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

No bude třetí serie, m se to všechno do tří dílů nevleze, tak musím další
(upozornění- bude to mazec)

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, So, 2008-09-27 20:19 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

oj....tak to bolo....no tak to by som nepovedala na tsunade...chudacik naruto...som zvedava co sa dalej stane z rain tak to nezabudni dat do dalsej casti bo od nedockavosti zkolabujem Smiling....