manga_preview
Boruto TBV 09

Dvojčata 7-V doupěti

Rain narozdíl od ostatních zažila neklidnou noc, spíš ze strachu se bála usnout. Celou dobu byla schoulená v rohu a hleděla na dveře, za kterými se občas někdo ozval.
Ten co jí sliboval, že přijde, nepřišel. Nijak se ji po něm nestískalo, naopak byla ráda.
Znovu uslyšela kroky, usoudila, že zase nastane boj o koupelnu, ale nic. Kroky mířily k jejímu pokoji, on to nebyl její pokoj jen ho obývala. I hned se schovala pod peřinu začala se třást.
Osoba uchopila kliku a vešla dovnitř, blížila se k ní, Rain nevěděla co má dělat. Ta osoba uchopila peřinu a stáhla ji z ní. Tentokrát nebyl ten co ji zde zabydlel, stála před ní ještě rozespalá modrovlasá žena v pyžamku. Trochu se přestala bát, ale pořád byla ostražitá. Ta žena se na ni mile usmála.
„Mě se nemusíš bát.‘‘ Řekla mile a podala ji ruku. Trochu zaváhala, ale rozhodla se, že jí bude věřit. Modrovláska ji pomohla vstát.
„Já jsem Konan.‘' Představila se ji mile a pousmála se na ni. Chvíli tam stály, jako by ta modrovláska na něco čekala.
„Já jsem Rain.‘‘ Vydala ze sebe s třesoucím hlasem
„No tak pojď.‘‘ Vyzvala ji a spolu opustily pokoj, jakmile vyšla ven hned jí upoutalo okolí. Myslela si, že to tu bude vypadat strašně, podle toho kdo tu bydlel, ale mýlila.
Domeček byl slušně vybavený, od WC po televizi tu nic nescházelo.
„Tak pojď.‘‘ Pobídla jí, aby zrychlila tempo. Po chviličce došli do obýváku, kde seděl můžíček v oranžové masce a přepínal jeden kanál za druhým. Konan se u něj zastavila a zle na něj pohledla, jakmile si jí všiml lekl se, tak že ovládač vyletěl několik metru vysoko, měl štěstí že dopadl na stejné místo odkud mu vypadl.
„Co tu děláš?‘‘ Zeptala se ho jako by tu vůbec neměl být.Na Rain působil neškodně, spíš vypadal na malé dítě.
„Oni mě vyhodili, prý jsem na poker ještě moc malý.‘‘ Odpověděl ji smutně a sklopil hlavu.
„Co máš z toho a stejně, Itachi si vždycky schovává karty v rukávech.‘‘ Poznamenala Konan, aby mu alespoň trošičku pozvedla náladu.
„Tohle mu říkat nemusíš.‘‘ Dodala, šla někam jinam, Rain ji šla v patách, málem do ní i narazila.
Cesta byla dlouhá Rain už si ani nepamatovala cestu zpět. Vypadalo to, že Konan ví kam jde, což velmi udivovala, dům byl tak obrovský až to jen udivovalo, že je ještě nikdo neobjevil.
Konečně dorazili do jejího pokoje, Konan ihned zamířila ke skříni a začala se v ní přehrabovat. Rain se zastavila u vchodu a začala si pomalu prohlížet pokoj, jediné co jí udivilo bylo to, že tam stála postel pro dva.
„Nejspíš není sama.‘‘ Pomyslela si a pohledla na Konan, která už jí oblečení přichystala.
„Ale já oblečení mám.‘‘ Řekla ji udivěně a Konan se na ni zamračila.
„To jsou rozkazy máš si to vzít.‘' Oznámila ji vrazila ji oblečení do rukou.
„Pojď se rychle najíst nebo sem přijdou dřív a už tou nic nezbude.‘‘ Popohnali ji Konan, když se zastavila vchodu, při podledu do kuchyně a zdála být nesvá, deset židlí tohle na ni bylo moc.
Konan před ní postavila plný talíř, hned jí bylo líp. S plným žaludkem jí zavedla do jejího pokoje, hned si lehla a za chvíli usnula.
Dlouho si však neodpočinula, dveře se po pěti minutách otevřeli, ještě spala. Itachi pomalu vešel a potichu za sebou zavřel dveře, neštěstí jí to nezbudila. Pomalu přešel k její posteli a sedl si na kraj. Zadíval se ji do tváře, byla tak krásna. Chvíli myslel, že neodolá a vrhne se na ni. Pomalu se nad ni naklonil a pohladil ji po tváři, stále ještě spala. Rozhodl se, že se bude mírnit, tohle si nechá na jindy, zvedl se a potichoušku zase zmizet. Šel rovnou do Peinovi kanceláře pro pokyny, co s ní má dělat. Zaklepal na dveře a pomalu vešel, vypadalo to jako by na něj Pein čekla.
„Tak už jsi tu.‘‘ Řekl a pousmál se.
„Musíme co promluvit co s ní.‘‘ Pokračoval, Itachi se mezitím posadil na židli proti němu.
„Myslel jsem, že pro tento úkol budeš nejlepší ty.‘‘ Řekl a Itachi byl zvědavý co pro něj má.
„Musíš z té holky dostat co nejvíce informací o tom Uzumaky, je mi jedno jak.‘‘ Dopověděl, Itachi se pomalu zvednul a zamířil pryč.
„Tak si s ní můžu dělat co chci,‘‘ zeptal se ho čekal na odpověď.Pein se ušklíbl.
„Můžeš.‘‘ Odpověl mu jako by tušil o co mu jde. Itachi se ušklíbl a odešel.
„Tak co chci.‘‘ Opakoval si celu cestu zpět.
Pomaličku a otevřel dveře a málem mu vypadli oči z důlku. Rain se zrovna převlékala.
Byla jen ve spodním prádle, když dveře začali pomalu otevírat. Lekla se, hned se zabalila do deky, ten neznámí vešel dovnitř a zamkl dveře, tušila co mu jde a ihned začala couvat. Itachi k ní pomalu kráčel, viděl jaký má strach, ale to mu nevadilo.
Když už narazila do zdi, věděla že je v pasti. Ten neznámí se k pořád přibližoval. Za chvíli se ocitl až u ní, pohladil ji po tváří, ucítil jak se celá třese. Volnou rukou obejmul kolem pasu. Rain nevěděla co má dělat, byla zmatená, ihned se mu vyčkubla se sevření, ale udělala hroznou chybu.
Ihned ji svalil na postel a strh z ní deku.

4.95238
Průměr: 5 (42 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Maydira
Vložil Maydira, Po, 2016-02-08 17:43 | Ninja už: 3668 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Misia V: Wow, mám ráda příběhy kde jsou mezi hlavními Akatsuki a uznávám, že tohle je povedené. Nejvíce mě dostal chudák Tobi a Itachi s kartami v rukávu. S ním bych vážně poker hrá nechtěla. Dále se mi líbí ItachixRain. A hlavně se mi líbí jak na to Itachi reagoval.

My fantasy is my life ^^ Imagine...
Never more! Just be bad...

Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, So, 2009-10-24 16:28 | Ninja už: 5460 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

he xD tak už vim po kom to měl Sasuke todle ale je to libica xD jen by bylo smutný kdyby se s ní vyspal a Rain s ním čekala dítě =(

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Út, 2009-10-20 17:44 | Ninja už: 5326 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazooo xD Ten itachi je trochu zvrhlej ne?? xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-08-23 09:29 | Ninja už: 5825 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Moc se mi líbí jak se k ní Konan zachovala Smiling Moc krásně píšeš, akorát mě štve, že to pořád máš v nováčcích Sticking out tongue

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, Út, 2008-12-30 19:27 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Jéééé..a bude to bez cenzurky?? 'neviné očíčka'

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Út, 2008-12-30 20:02 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Jelikož tady platí cenzura tak moc ne.

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Út, 2008-11-18 20:04 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Tahle povídka je fakticky GENIALNI

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Po, 2008-09-29 13:52 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

to uz je na tebe ktoru z nich pouzijes ale asi najlepsia by bola ktora sa ti najviac paci. no ved niak to musi skoncit, nie? Smiling


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2008-09-27 22:31 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Já ani nevím musím si to rozmyslet mám asi tři verze

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2008-09-27 22:24 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Já bych napsala tolik sériovek,ale většina tady má ráda Happyendy, ale ty já psát moc neumím.No třeba to zvládnu.

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, So, 2008-09-27 13:42 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

a predsa sa spytam nech sa zasmejem Laughing out loud .... ale nie do nicoho ta rozhodne nechcem nútit ale sialene napady su proste moje.(nojo som priserne zvedava Laughing out loud )


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2008-09-26 21:37 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Ale co, to byla alespoň sranda ani se neptej co napadlo mě

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Pá, 2008-09-26 20:30 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

zachvilku by asi nebolo uz koho unasat Smiling . iba ak by sa zase odunasali a konoha by zacala unasat sasukeho a akatsuki ale to by bolo troska divne.(nevsimaj si moje blbe napady Smiling)


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2008-09-26 18:27 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Né děda určitě nebude, bude to jen pokračování po dvou letech, takže asi tohle ne. Ale třetí série jen možná, už nemám tolik nápadu a moje kamarádka, která mi dávala některé nápady je tak v koncích, pořád bych psala jen o únosech, ale to už je nuda.

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Pá, 2008-09-26 18:22 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

tak to sa potom tesim dvojnasobne....uz si to viem predstavit....dedo naruto Smiling


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2008-09-26 18:20 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

To je taky dobrý nápad, no uvídím, ale pokud si najdu spoluautora, tak napíši i třetí sérii a to bude teprve mazec

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Pá, 2008-09-26 18:20 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

fakt zaujimave a tesim sa....a to som si zo zaciatku myslela ze je na nu itachi naozaj dobry Laughing out loud , to som fakt zvedava...najlepsie by bolo keby mu zrazu zrazila ako sakura. Laughing out loud Laughing out loud (ale necham to na teba)Smiling


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2008-09-26 18:14 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

No ještě nevím jak to s Rain dopadne, první nápad byl, že mu to překazí Konan, ale uvidíme.

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Pá, 2008-09-26 18:12 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

Itachi aky agresivny ty jo....uplne mi to vyrazilo dych....pokracko!!!cim skor prosim...uz sa neviem dockat.