manga_preview
Boruto TBV 08

Jak jsme vyháněli Naruťáky - 12. kapitola - Nové kunoichi

Lenura se toulá po Konoze v Genmově jouninské uniformě

Stále nepřišla na způsob, jak si obstarat náhradní oblečení. Bylo nemyslitelné, že by v Listové vesnici běhala v pyžamu. Už jen to pomyšlení je… absurdní a směšné.
Snažila se procházet jen místy, kde se objevovalo co nejméně lidí. Ovšem nikdy by ji nenapadlo, že v jedné takové čtvrti bude hlídkovat právě Genma, který své oblečení okamžitě poznal.
„Stůj!“ Začal stíhat prchající Lenuru.
„Já trubka! Kam teď?“ Dvakrát se mu úspěšně vyhnula, ale potřetí už by se to nemuselo povést. V dálce před sebou spatřila nemocniční areál. Že by se schovala tam?

Rika otevřela dokořán okno nemocničního pokoje

Po včerejší Tsunadině návštěvě jí nebylo ještě moc dobře. Stála u okenního
parapetu a nasávala do nosu čerstvý vzduch. Náhle zděšeně vyjekla, protože něco, co nestačila identifikovat, zajelo právě do křoví pod jejím oknem. Přikrčila se u stěny a nepřestávala číhat. Vetřelec? Kdo by se chtěl vloupat do nemocnice? Nebo je to snad ta obluda, co si usmyslela, že ji přiběhne dorazit? Ať je to, jak chce, hodlá se bránit! Rychle se rozhlížela po něčem, čím by mohla na narušitele zaútočit, v té chvíli to však v křoví zašustilo a do pokoje nahlédla čísi kaštanově hnědá hlava, človíček ve špinavě zelené vestě.
„Riko!“ vypískla a rychle zajela zpátky do houští.
„Co?“ Rika ztuhla, když se před ní mihla uniforma, kterou v seriálu nosili Jouninové. „Kdo je tam?“ Naklonila se z okna, zachovávala přitom tu největší opatrnost.
„Já,“ špitl někdo v křoví.
„Kdo já?“ zlobila se Rika. Neznámý človíček se jí odvážil ukázat. „Ty? Kde se tu bereš? A co to máš na sobě?“
„To je dlouhý vyprávění.“ Lenura si otřela čelo a pak vlezla k Rice do pokoje.
„Tak si sedni a vyprávěj. Hrozně ráda si to poslechnu.“ Modrovlasá dívčina se už opět usmívala.

Sorafay a Naruto kráčí spolu po ulici

„Mali by sme sa rozlúčiť. Ďakujem ti za všetko,“ usmála se na blonďatého ninju půvabná cizinka.
„Škoda, že se nechceš zdržet,“ posmutněl Naruto.
„V rodnej dedine ma už určite hľadajú. Zatúlala som sa a stratila... Zvyšok už poznáš.“ Tu věrohodnou výmluvu vymyslela předchozího večera a byla za to na sebe náležitě pyšná.
„A kam ideš vlastne ty?“ zeptala se ho náhle.
„Ále, Tlusté obočí už to zas přehnalo s tréninkem!“ mávl rukou Naruto.
„Možno by som ťa mohla odprevadiť.“
Blonďatý ninja ji popadl za ruku, zazubil se a rozběhl se směrem, kde tušil nemocniční pavilon.

Characterless potkává Shina

Dívka s červeným melírem ve vlasech přecházela ulici, bloudila. Zpoza nejbližšího stromu se nečekaně vynořila zahalená mužská postava. Fuj, to jsem se lekla! Co chce? „Často takhle děsíš lidi?“ O krok ucouvla. Neznámý k ní natáhl ruce a kolem ní se začali shromažďovat brouci. Pche! Já se tě nebojím! Snažila se zachovat si chladnou hlavu, avšak nohy se jí malinko třásly.
„Trochu silná slova na někoho, kdo nedokáže zakrýt strach!“ prohlásil a odvolal své hmyzí společníky.
„Kdyby na tebe zničehonic vybafl chlap od hlavy až k patě zahalenej, taky by ses lek! Vypadáš jak nějakej terorista!“ opáčila vztekle.
Udělal první věc, která ho napadla… prostě nešťastnou Characterless ignoroval a šel slídit zas jinam. „Prevíte!“ sykla. „Zatracenej Shino. Jsem z něj málem dostala infarkt! Plíží se to jako duch a ještě má tu drzost se divit.“ Přidala do kroku a za chvíli už uháněla kamsi do středu města.
Běh Konohou nebyl zrovna dobrý nápad, ale to jí došlo až ve chvíli, kdy srazila na zem nějakou holku.
„Moja, nie si nejaká splašená?“ Sorafay se vzpamatovávala ze srážky, zatímco Characterless na ni poulila oči.
„Hej, já tě znám! Ty jsi ta editorka fanfiction sekce! Viděla jsem tě na fotce.“
„Takže ty si tiež od nás?“ podivilo se přepadené děvče, které se zatím ze země ještě nezvedlo.
„Jo, rozhodně. Sice jsem zatím ještě nic nepřidala, ale…“
V té chvíli oběma došlo, že se tu děje něco podezřelého. Naruto je zvědavě poslouchal.

Chvíli bylo naprosté ticho. Jak první promluvila Characterless. „Myslíš, že tu máme nějaké zvláštní poslání?“
„Možno je to len niečí rozmar,“ mínila sorafay.
„A… není nás tu třeba víc?“

„I to je možné.“
Naruto zavolal na přicházejícího Kibu. Pozdravili se. „Kam máš namířeno?“
„Tlustoobočnatec se zranil. Jdu za ním.“
„Tak to můžeme jít spolu. Já totiž před pár dny našel… teda vlastně spíš Akamaru…“ Kiba malinko znervózněl a podrbal se na hlavě. „Zkrátka byla tam holka, cizí.“ Pokoušel se vzpomenout na detaily. Sorafay a Characterless zpozorněly. „Řek jsem si, že bych se za ní mohl zastavit. Ségra si ze mě utahuje, ale já přece vím, co je povinností Shinobiho.“ Pak si všiml obou děvčat. „Ehm, Naruto, nepředstavíš nás?“
„Sorafay.“ Podávala mu ruku.
„Inuzuka Kiba. Vítej.“
„Je tu cizí, zabloudila.“ Blonďáček se zatvářil důležitě.
„Mně říkají Characterless. A tu holku, o který nevíte, bysme rádi navštívili. Mám totiž takovej dojem, že ji znám.“
„Tak na co ještě čekáme? Jdeme!“ zavelel Kiba a čtveřice se vydala do nemocnice.

Dveře Ričina pokoje se pomalu otevíraly. „Nech to na mně!“ špitla Lenura a stoupla si před ni. Do dveří nakoukl nejdříve Naruto. Když uviděl Jounina, okamžitě se stáhl. Sorafay ho jemně odstrčila a sama vešla dovnitř.
„Sorinko! Jsi to ty?“
„No jasné. Ako by si si ma mohla pomýliť, Rikuško?“
Zbytek výpravy vešel do dveří. Dívky okamžitě začaly vysvětlovat, Lenura se držela stranou. Náhle však promluvila: „Tak pánové! Tohle je soukromej rozhovor. Dejte si odchod!“ Naruto a Kiba chvíli mručeli, ale pak skutečně odešli pryč.
„Se mrkněte, jakýho mám bodyguarda!“ prohlásila Rika pyšně.
„Nepřeháněj!“ ohradila se se smíchem Lenura.
„Dievčatá, čo sme to len urobili?“ posmutněla sorafay.
„No, každopádně jsme vůbec nezačaly dobře,“ shrnula to Rika. „Mě pokousalo nějaké divné zvíře, Charakterless honí Tsunade, Lenuru pro změnu Genma…“ Oči všech se obrátily k hnědovlásce v uniformě.
„Akorát ty zřejmě nemáš žádný vroubek, Sorinko.“
„Tak to bych netvrdila,“ uchechtla se dívka s melírem. „Mám takový dojem, že se nám do ní zakoukal Uzumaki.“
„Ale čo to vravíš? Taký nezmysel!“ namítala sorafay.
„Jo, jasně. Hodně velkej nesmysl, když tě úplně svlíkal pohledem!“ Characterless kula železo, dokud bylo pořád ještě žhavé. Ostatní dívky se hlasitě rozchechtaly.

Pein vyslechl návrh od Akatsuki, který mu tlumočil Sasori

„Nepřichází v úvahu! Koho jen mohla napadnout taková pitomost?“
„Nejsem si jistý, ale odsouhlasili to pak všichni,“ odvětil loutkář.
„Něco ti řeknu, Sasori. Tentokrát tvé přesvědčovací argumenty neprojdou!“ zatvrdil se Pein.
„Jen zkoušíme novou taktiku. Nepromluví, pokud je budeme nutit. Vědí o nás tolik věcí, že je nebezpečné je dráždit. Kdyby se jim podařilo utéct, měli bychom možná hodně velké nepříjemnosti.“
Vůdce se zamračil. „Stále jsi mě nepřesvědčil!“ Klepal prsty o stůl.
„Když si budou myslet, že nebezpečí od nás jim nehrozí, budou vstřícnější, snáz z nich dostaneme informace. A když už nám k ničemu neposlouží, jednoduše se jich zbavíme.“
„Hm, to nezní až tak špatně… Ne! Řekl jsem ne!“ Vůdce zakoulel očima a vykázal Sasovo z pracovny.
„Rozmyslete si to dobře, Šéfe,“ byla jeho poslední slova, než zmizel v chodbě.

Poznámky: 

Příště uvidíte Ketsueki, T.a.r.a.n.e.e a Aleu s Mirindou Laughing out loud

4.982145
Průměr: 5 (56 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Pá, 2016-07-15 15:27 | Ninja už: 4252 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

Misia L:

Tak predsa by som sa dočkala romantiky? *.* ale ako chudák Lenura a Characterless Laughing out loud tie dve chudinky sa musia skrývať a ostatné by sa mohli prechádzať po dedine koľko len chcú Laughing out loud teda keď Riku pustia z nemocnice Laughing out loud hm... a vyzeráto, že predsa len budú baby u Akatsuki trénované Laughing out loud

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Út, 2012-06-26 20:53 | Ninja už: 4594 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

at si na mě Sorofay dává pozor, sice je admin ale Naru je můj Dattebane Sticking out tongue

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Pá, 2010-01-01 16:28 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

wuuu toto bolo super:D jak sa baby stretli xD a keď Genma naháňal Lenuru... LOL Sticking out tongue

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2008-12-12 20:23 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

A jé začíná se to malilinko vysvětlovat a jasnit, no uvidíme, co se z toho vyklube Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2013-10-10 15:37 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Kaze19: Jo, postupně to všechno vyjasníme Laughing out loud

Laitte: Je to taková bláznivina, no Eye-wink

Sakura Sayuri Midori: Holky, nešilte, kdo by proboha chtěl mít takovýho nepoužitelnýho moulu doma, upřímně Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Demonic_Angel
Vložil Demonic_Angel, St, 2008-09-24 14:49 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

ježíšku Styron toe upe dokonalé Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-09-22 13:52 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Půvabná cizinka Chacha, Styron, ty si dobrá xDD
Taak, konečne mám za sebou posledné tri dieliky a musím povedať, že je to stále lepšie a lepšie xDD Fakt skvelá poviedka Laughing out loud
A tento diel, ten sa mi doooosť páčil xD
A nie preto, že som tam bola ja Sticking out tongue

Tomonko, nejako ma dobre poznáš xD
Ako aj ty, Styronka, hehe, ja by som tam rada ostala xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2008-09-24 19:50 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

sorafay... to je mi uplne jasne, ale to by neslo, na Konoze.cz bys chybela... no, tak dalsi dil zatim neni, bude snad brzo.

Demonic_Angel: Jsem ráda, že to říkáš Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-09-21 23:03 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Mám takový dojem že Sorafay by dala nevím co za to aby se jí to mohlo stát Laughing out loud Sticking out tongue Laughing out loud

Perfektně napsáno, ostatně jsem ani nic jiného nečekal

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, Ne, 2008-09-21 21:55 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Tak to, že jste do toho začlenili i Genmu jste mi udělali radost Eye-wink.
A jsem už zvědavá na to, jak si s tím všichni poradíte Smiling

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-09-22 07:38 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Bleska.chan: Genma je fajn, co dodat

Tomon: Tak sorafay by tam nejspíš ráda zůstala nadobro

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, Ne, 2008-09-21 21:30 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

Je to suprový Laughing out loud Fakt se to pěkně čte Smiling

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina

Obrázek uživatele Miharu-chan
Vložil Miharu-chan, Ne, 2008-09-21 21:17 | Ninja už: 6081 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

ja cem ďalšieee...Miharu sa zblázni!! Laughing out loud Teším sa na ďalší diel Smiling

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-09-21 21:31 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Miharu 美晴: No, budeš si muset počkat, další zatím není.

Hikate: Jsem moc ráda, že to říkáš Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Ne, 2008-09-21 19:50 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Úžasné, jako vždy...!

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Ne, 2008-09-21 19:25 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

ghiiii to byl ale díl, úžasné... tak holky už se konečně setkali a chtla bych vědět, co si budou říkat Naruto s Kibou,, kdy bude pokračování? už se nemůžu dočkat Laughing out loud

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Ne, 2008-09-21 19:19 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

a zase už se těším sama na sebe!! Sticking out tongue je to úplně suprový... jak se tam sešli... no doufám, že taky brzo někoho potkám, ale ještě víc chci, aby mi Gaara odemkl dveře, vplížil se tam za mnou a dál už nevím XDD
prostě jsi mě přesvědčila Styronko... je to má nejoblíbenější FanFiction!!! Smiling

Můj Valenth

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Ne, 2008-09-21 19:11 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

To je tedy sektání Laughing out loud zajímalo by mě, co se honí v hlavě Naruta a Kiby Laughing out loud

Obrázek uživatele klasna
Vložil klasna (bez ověření), Ne, 2008-09-21 19:11 | Ninja už: 19836 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

jej tak tohle bylo přímo božský díl ,jen tak dál Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-09-21 19:57 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

klasna: Děkuji

Lenura: Jo, setkání bylo zajímavý. Co si myslí Naruto a Kiba? No tak to nevím ani já.

Ketsueki_Gaara: No, to nevím... ale odemknout by měl Laughing out loud

Lilithka: Kdy bude další? No až ho sepíšu.

T.a.r.a.n.e.e: To moc ráda slyším Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink