manga_preview
Boruto TBV 07

Jak jsme vyháněli Naruťáky - 11. kapitola - Akatsuki výcvik začíná a zase rychle končí

Alea a Mirinda ve spárech Akatsuki

Hidan a Kakuzu popostrkovali před sebou dvě zaražené dívčiny. Až do chvíle, než otevřeli dveře do vlhkého sklepa, Alea s Mirindou nevěřily, že ninjové opravdu hodlají splnit Peinův příkaz. Nakonec do nich ti dva hrubě strčili a přibouchli za nimi dveře.
„Hulváti!“ ulevila si Alea. „No věřila bys tomu?“ Lomcoval s ní vztek.
„Docela i jo, jenže… ono to tu… klouže, ííí!“ vypískla černovláska, když se svezla na zem.
„Jsi v pořádku? Nevidím tě.“ Blonďaté děvče couvlo, aniž by odvrátilo zrak od zamčených dveří.
„Au! Hej, to je moje noha!“ bědovala Mirinda.
„Promiň. Chtělo by to aspoň baterku,“ postěžovala si Alea.
„Co myslíš, že s náma udělají?“
„Tak to vážně nevím. Ale přestává se mi tu líbit. Představovala jsem si je… milejší.“
„Pst, buď chvíli zticha,“ zašeptala Mirinda, rukou ohmatávala zeď a opatrně se plížila ke dveřím, do kterých pak vší silou bouchla. Posluchač se lekl a upadl na zem. Rychle se podívala klíčovou dírkou. Viděla jen rozježené černé vlasy, jinak samou oranžovou. „Tobi nás špehoval!“ vykřikla pobouřeně.
To už ninja utíkal pryč, co mu síly stačily. Dívky vzdychly a pokusily se najít část sklepa, kde by se dalo alespoň trochu pohodlně spát.

Akatsuki se radili mezi sebou. „Co s nimi? Zabít je nemůžeme, Šéf z nich chce tahat informace.“ Hidan nechápavě zakroutil hlavou.
„Cheche. Že ty bys chtěl tu blonďatou, co?“ šklebil se Kisame. Bělovlasý ho ignoroval.
„Pustit je taky nesmíme, možná znají i naše nepřátele. Mohly by pak zpívat taky jinde.“
„Co teda navrhuješ, Sasori?“
„Když je nemůžeš zničit, přidej se k nim, nebo jak se to říká. Otestujeme jejich sílu, a když se osvědčí, přijmeme je k nám.“
„Do Akatsuki? Tobě snad přeskočilo! Šéf bude zuřit!“ vyjevil se Zetsu.
„Já myslím, že je to báječnej nápad! Aspoň se přestanem nudit,“ souhlasil Hidan. Plácli si a přitom se tiše pochechtávali. Dokonce i Zetsu nakonec přeci jen změnil názor.

Dveře do sklepa se otevřely a prudké světlo oslnilo obě dívky. „Budík by byl lepší!“ prskla Alea.
„Nesu od ostatních omluvu. Nezačali jsme asi zrovna nejlíp.“ Deidara si prohrábl vlasy. Mirinda překvapeně zamrkala.
Obě nesmírně udivilo, že je Akatsuki nechali, aby s nimi posnídaly. Teď seděly na židlích, spokojeně mlaskaly a hladily si plná bříška.
„Konec ulejvání! Jdem ven!“ zavelel Hidan.
„My taky?“ podivily se dívky.
„Vy především!“ zabručel Kakuzu a vytratil se. S napjatým očekáváním se Alea s Mirindou vydaly za ninji. Ani jednu nenapadlo hledat v jejich chování nějakou léčku.

Před sídlem, na volném prostranství, dost velkém pro všechny, čekal Kisame, Zetsu a Kakuzu. Kdyby dívky vzhlédly, všimly by si Deidary a Sasoriho, kteří se skrývali v koruně stromu.
„Hra začíná!“ Hidan nechal na zemi ležet svou kosu, avšak sevřel v rukou kunaie. Kisame zas někde vyhrabal téměř zrezivělý řetěz. Zetsu hladově zamlaskal doufaje, že dívkám nažene strach.
„Mirindo?“ Alea na černovlásku prosebně pohlédla.
„Zdrháme!“ Oslovená prchala na jednu stranu, blondýnka zvolila opačný směr.

Ninjové zavýskli a rozběhli se za nimi. Kakuzu se snažil, aby ani jedno z děvčat neopustilo „cvičiště“. Mirinda rychle uskočila letícímu kunai, Alea se snažila zabránit tomu, aby ji chytil Kisame. V očích děvčat se zračil strach. Do boje se přidal už i Zetsu.
„Jdi ode mě, nechutnej plevele!“ vřískla Mirinda a sekla po kanibalových úponcích kunaiem sebraným ze země.

Sasori s Deidarou se na stromě královsky bavili. „No, tak co myslíš?“ Blonďáček zaujatě sledoval dění pod nimi.
„Jejich způsob boje se mi zdá poněkud neohrabaný. Navíc… snaha o spolupráci žádná.“
„Ale taky bys neměl zapomínat na to, že kluci je ani nenechají spolupracovat!“

Boj přituhoval, dívky už zřejmě pochopily vážnost situace. Mirinda uskakovala před Kisamem a Zetsuem. Alea zašla ještě dál a podařilo se jí dostat až k Hidanově kose.
„Kdo na mě šáhne, ten to schytá!“
„Moje kosa! Co s ní ta bláznivá holka chce dělat?“ zděsil se nesmrtelný ninja.
Mirinda na malý okamžik přemýšlela o tom, zda se pokusit chopit se Samehady, pak ale usoudila, že by ten meč nejspíš ani neunesla.
„Kakuzu, ty troubo! Neměls takhle náhodou hlídat naše zbraně?!“ To už byl bělovlasý celý rudý vzteky.
„Já tě nedám, Samehado!“ Žralok se ihned zmocnil svého pokladu, Zetsu chytil Mirindu do spleti svých úponků a Hidan s Aleou se začali přetahovat o kosu se třemi hroty. Děvčeti se podařilo s ní Hidana malinko škrábnout.
„Sakra! Tak tohle ti nedaruju!“ Rychle si ovázal poraněnou ruku a skočil po Alee.
„Pomóc! On mě sežere!“ Mirinda se ze všech sil pokoušela vyprostit.

„Jakmile jsou v úzkých, panikaří. To není dobré.“
„A co celkový názor, Mistře Sasori?“ vyptával se Deidara.
„Dozvíš se ho až večer.“

Hidan se pral s malým, ale dost mrštným děvčátkem. „Nekopej, potvoro!“
„Tebe nemusím poslouchat!“ odsekla a okamžitě od ní schytal další ránu.
Zetsu na Mirindu poulil oči a ta samým zděšením omdlela. Pustil ji a nechal ležet na zemi. Oči všech ninjů se teď upíraly na bojující dvojici.
„To jsem zvědav, koho z těch dvou to přestane bavit dřív!“ chechtal se Kakuzu.
„Hele, já tě slyším, Švadlenko!“ Alea se na zemi rychle překulila. Hidan se jí snažil zamezit cestu a nakonec jí znemožnil útok.
„Pusť!“ zasyčela na něj. Věděla, že teď je ztracená.
Kisame a Zetsu krotili Kakuzu, který by se rád pomstil za „švadlenku“.
„Věř, že tohle si vychutnám,“ uchechtl se Hidan.

„Co zas vyvádíte?“
Hidan zaúpěl. Zrovna teď musí přijít On a zkazit všechnu srandu. Ucedil jednu ze svých oblíbených nadávek, vytáhl Aleu na nohy a obrátil se k Vůdci.
„Jen jsme si hráli!“ vysvětloval Kisame.
„Aha. Vy jste předstírali, že jste malé děti a támhleti dva se vám zatím pošklebovali na stromě.“ Ukázal prstem na Sasoriho s Deidarou.
Mirinda se mezitím probrala a nechápavě se zadívala stejným směrem jako Pein.
„Ať už se to víckrát neopakuje!“ zahřměl Vůdce.

Uprostřed noci několik členů Akatsuki horlivě debatovalo o dnešním odpoledni.
„Pěkně mě ta malá podráždila, jen co je pravda.“
„Ber to z tý lepší stránky, Hidane! Má holt bojovýho ducha!“ šklebil se Deidara.
„Itachi by s takovými metodami nesouhlasil!“
„Kušuj, Kisame! Uchiha tu není!“ usadil ho Kakuzu.
„Tobiho moc mrzí, že to prošvihnul.“
„A kde ses vlastně celou dobu toulal?“
„Ten se určitě zas schovával někde v sídle!“ uchechtl se Hidan.
„Kdepak! Tobi pomáhal Konan třídit důležité dokumenty!“ prohlásil pyšně ninja s oranžovou maskou.
„Fajn! Vraťme se zas k našemu drobnému problému!“ Loutkář se snažil získat opět jejich pozornost.
„Dobrej nápad!“ souhlasil bělovlasý. „Tak co jste vy dva vykoumali?“
„Není to nejhorší. S trochu cviku by se vypracovaly na prvotřídní vražedkyně.“
„Akorát jsou trochu moc zbrklé. Ale to jsme byli na začátku všichni,“ přisadil si Deidara.
„Já tedy ne!“ odporoval skrček.
„Tobi… nerad to říkám, ale ty jsi zbrklej pořád.“ Ta slova pronesl Zetsu a ostatní mu ihned dali za pravdu.
„Kde jsou ty dvě teď?“
„V patře, v tom volným pokoji.“
„No, nechtěl bych být v kůži toho, kdo přednese Šéfovi ten cáklej nápad.“
„Moc se neraduj, Hidane. Maximálně se může rozčílit, praštit si do mě a přinejmenším si zlomit ruku,“ mínil Sasori.
Ty jeho nezpochybnitelný argumenty mě fakt rozčilujou! Pomyslel si bělovlasý, nahlas však řekl: Nějaký námitky ohledně toho naprosto nelogickýho plánu? Ne? Tak fajn, teď je to na tobě, Sasori!“

Poznámky: 

Příště dojde k setkání čtveřice dívek v Konoze a dozvíme se, jestli Sasori uspěl s tímhle šíleným plánem Eye-wink

4.98305
Průměr: 5 (59 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Pá, 2016-07-15 14:12 | Ninja už: 4226 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

Misia L:

Musím uznať, že to bol ten najlepší boj, aký som kedy videla xD teda v tomto prípade čítala Laughing out loud jáj Akatsuki chlapci s nimi majú pekné plány Laughing out loud toho Peina asi roztrhne keď to bude počuť xD tak uvidíme, ako sa dievčatám bude dariť počas tréningu Laughing out loud teda ak nejaký bude Laughing out loud

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Út, 2012-06-26 19:40 | Ninja už: 4568 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

kde si nechává sasori opravovat ten svůj plast? jen abych mu to objednala dopředu ^^ sugoi

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Pá, 2010-01-01 15:20 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

zaujímavé xD huh to bude haluz, ak sa stanú členkami Akatsuki Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2008-12-12 18:44 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Holky to nemají jednoduché a rozhodně pokračuji ve čtení Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2013-10-10 13:22 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Kaze19: V tom ti bránit nebudu Laughing out loud

Laitte: Jo, to bude masakr Eye-wink

Sakura Sayuri Midori: Řekla bych, že si to nejspíš musí šít sám Laughing out loud Pochybuju, že má Akatsuki tolik peněz na rozdávání Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Po, 2008-09-29 14:15 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Páni to je dokonalý!:DHhh dobre bojovali sou z nich bojovnice:D

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Demonic_Angel
Vložil Demonic_Angel, St, 2008-09-24 13:41 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Jééé ja chci takýýý Laughing out loudLaughing out loud.-D ty se mají Laughing out loud jinak ta tvoje fantazie je opravdu sqvělá SmilingSmiling

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, Ne, 2008-09-21 20:52 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Já chci taky takový výcvik!!!! xD Laughing out loud

Ale obdivuji jejich (Akatsuki) odvahu, že si je tam nechaj Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-09-29 14:26 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Bleska.chan: Tak to i já Laughing out loud

Demonic_Angel: Už máme plno, zkus to příště Smiling

lady_anjelik: To ano Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Miharu-chan
Vložil Miharu-chan, Čt, 2008-09-25 19:18 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

aaa ja sa zbláznim Laughing out loud keď si neprečítam ďalší tak sa zbláznim ešte viac XD

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Ne, 2008-09-21 16:19 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Bůů, béé a já nikde xD Měla jsem se přihlásit dřív Laughing out loud
Ale jinak fakt bomba xD Zhltla jsem čtyři dílky naráz a... Kakashi YES!

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, So, 2008-09-20 19:43 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Nemaj to holky jednoduchý Laughing out loud
Super díl

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2013-10-10 12:47 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Tomon: Ne, to nemají Laughing out loud

snowfox: snowie, já tě klidně hodím do pokračování Eye-wink

Miharu 美晴: Já se půjdu zahrabat. Vy jste vážně nějak závislí Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, So, 2008-09-20 19:15 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

jooo! já sem na téhle FFce závislá... Sticking out tongue
protožeje fakt suprová a tenhle dílek byl prostě bombovej!! Styron ty máš nápady... XDD
no už se těším, jak to bude dál, protože jestli budeš takhle pokračovat, stane se z toho má nej FFka!! Laughing out loud

Můj Valenth

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, So, 2008-09-20 19:08 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak to je bomba...*už slyší sestřenku šílet radostí, že z ní bude Akatsuki a bude moci každou chíli čučet na Deidaru, což stejně dělá(aspoň jeden jeho obrázek se u ní v kapse vždy najde)...*
Jen tak dál, těším se na další a další a další a další...

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, So, 2008-09-20 18:33 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Že by Akatsuki přibrali nové členy Laughing out loud
Příště velké setkání v Konoze, tak na to se těším Smiling

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-09-20 19:18 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Lenura: Jo, bude to zajímavé. Další díl bude zítra, už ho mám sepsaný Laughing out loud

T.a.r.a.n.e.e: No, jsem zvědavá, zda tím bude nadšená Laughing out loud

Ketsueki: Tak zítra se budeš moct pokochat dalším dílem Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink