manga_preview
Boruto TBV 09

Kaeri 28 - směr písečná

„Zzz…Zzzz…Zzz“ Rozléhalo se Narutovo chrápání po nemocničním pokoji. Náš hokage si totiž nechal do pokoje přivést postel, aby mohl být své rodině na blízku. Chtěl totiž vědět každou jejich změnu stavu, jako první a při jakýchkoliv komplikacích být u nich a plést se doktorům co nejvíce pod nohy.
„Ach jo…to si dělá srandu.“ Objevila se ve dveřích pokoje Ino, s celkem znechuceným pohledem ve tváři. Potichu k němu přišla, chytila ho za joninskou vestu a začala s ním třást jako by ze stromu shazovala jablka. S Narutem ale jako by to ani nehnulo.
„No jo…Sakuřina škola.“ Pomyslela si a pohlédla na vedlejší postel, na které spala Sakura, připojena na několik přístrojů, které ovšem nevydávaly ani čtvrtinu hluku toho, co Narutovo chrápání. Poté přejela pohledem na prázdnou postel a zase zpět na Naruta.
„To si děláš…počkat.“ Přejela pohledem zpět na prázdnou postel.
„Kde je Niki?!“ Vykulila oči a škodolibě se podívala na Naruta, poté na vedle spící Sakuru.
„Odpusťte mi to…hokage-sama.“ Řekla si a na chvíli se lítostivě podívala nahoru, směrem k Jashinovi. Potom se škodolibě podívala na svou příští oběť.
„Tohle si užiji.“ Pomyslela si, vzala Naruta za límec, zvedla ho z postele a začala ho fackovat, dokud neusoudila, že už je při plném vědomí…z kterého ho málem poslala do dalšího bezvědomí. Když byla operace probuzení úspěšně hotova, seděl Naruto s napuchlou tváří na posteli a držel se za ni.
„To si mě nemohla probudit normálně??“ Mračil se na Ino, ta se taky mračila, ale z jiného důvodu. Jednak jí Sakura zatrhla bylinky a taky…
„Podívej se na postel.“ Řekla.
„Co je…mokrá nikde není.“ Řekl při pohledu na svou postel.
„Na tu druhou.“ Chytla se Ino za čelo.
„Sakura…už se probrala?“ Vyjekl radostně. Ino jen zakroutila hlavou a naznačila aby se podíval na tu poslední.
„Niki…se probudila? Už je v pohodě?!“ Ino myslela že se neudrží a pude mu vlepit další, hokage nehokage.
„Víš…ikdyž si hokage…tak máš pořád vedení jako když si byl malej.“ Snažila se udržet nervy na uzdě, přesto že věděla že ani její řev, by Sakuru nevzbudil.
„Niki zmizela!!!“ Neudržela se a zařvala ně něj. Chudák ztuhl a nějakou dobu nehybně na blondýnu čuměl.
„Sakra! Atarashi!“ Vyhrkl Naruto a vyletěl z místnosti. Ino za ním vyběhla a zavolala.
„Počkej!!“ Zastavil se na konci chodby, ona k němu doběhla a podala mu kapsli s prášky.
„Co to je??“ Nechápavě na to koukal.
„To je pro Niki na bolest.“
„Ona má pořád bolesti??“ Poškrábal se nervózně Naruto ve vlasech.
„Ještě není doléčená, nevím jak velkou jí má, ale jestli si bude zahrávat tak se jí zranění může ještě zhoršit.“
„Dobře.“ Pokývl Naruto jako kdyby ničemu nerozuměl a zmizel Ině z obzoru.

„Co jsi chtěl Naruto??“ Přišel Kiba k hlavní bráně Konohy za blonďákem, který už tam netrpělivě postával a v jednom kuse si v duchu nadával.
„Máš všechno??“ Podíval se na něho a poté přejel pohledem na spokojeného Akamara.
„Jo, jdeme snad na nějakou misi?“ Podivil se. Najednou se za nimi objevil kouř a ozval se podivuhodný zvuk. Po rozplynutí prachu se před těma dvěma objevila další dvojice.
„Doufám že nejdeme pozdě.“ Usmál se pod maskou Kakashi a podíval se na svého syna, stojícího vedle něho.
„Jak by jsme mohli jít pozdě, když sem tě pořád uháněl.“ Zakroutil hlavou ale potom se podíval na smutný výraz v Narutově tváři.
„Stalo se něco s Niki??“ Zeptal se vylekaně. *pooof* objevil se další obláček prachu.
„Jsem rád že jsi to stihl.“ Pousmál se Naruto na Kashiha.
„Hodil sem sebou….blbej zubař“ Zašklebil se.
„Na koho se ještě čeká???“ Nadhodil Kiba otázku.
„Na Itai.“ Opověděl Naruto.

Za půl hodiny.
„Nějak nejde.“ Řek potupně Kiba a všichni přihlížející přikývli.
„Co je teda náplní mise??“ Zeptal se Kakashi. Naruto ještě stále strnule koukal na vesnici za skupinkou.
„Naruto…NARUTO!!“ Začal s ním Kakashi třást až se Naruto vzpamatoval a na všechny se omluvně podíval
„Víte…Atarashiho včera v noci někoho unesl, když se vracel se Sakurou domů. Sakura utrpěla nějakou fraktu…něco na hlavě a je v bezvědomí. Niki se pravděpodobně vydala Atarashiho hledat.“ Pravil Naruto smutně.
„Já sem si říkal proč jí cítím venku.“ Zakoulel Kiba očima. „Proč se na mě všichni tak koukáte?“ Divil se vykulenému výrazu všech kolem sebe.
„Ty…ty jí cítíš??“ Zeptal se Naruto se šťastným nádechem. Kiba se ale tvářil jako by byl uražen.
„To mě neznáte nebo co??“
„Já moc ne.“ Pousmál se Kashiho.
„Takže kudy šla??“ Řekl Naruto a prosebně se na Kibu zatvářil.
„Směr písečná, ale pach je slabý…má náskok asi 4 hodiny.“ Pozvedl Kiba ramena.
„Tak daleko nebude, je zraněná, nemá doléčená zranění. Nebude tak rychlá.“ Podíval se Naruto smutně na zem.
„Vím jak se asi cítíš.“ Přišel k němu Kiba a chytil ho za rameno. Naruto se na něho usměvavě podíval a poté rozhodně řekl.
„Jdeme! Směr písečná! Dejte do toho všechno lidi!“

„Jsem si jistá že ten chlap měl na čelence znak písečné vesnice!“ Snažila se Niki vybavit noc, kdy dvojici viděla prvně.
„Kazekage o tom musí něco vědět! Určitě ti dva pocházeli z písečný! Musí! Au… Prostě musí!“ Skákala Niki po stromech asi poloviční rychlostí než obvykle a s bolestí v noze.
„Vymlátím to z něj…musím…to z něj dostat…“

Poznámky: 

Tak další díl je na světě. Zase to nějakou dobu trvalo a omluva je jednoduchá! Škola Sad
Tak komentíky Smiling

4.87879
Průměr: 4.9 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2009-12-12 21:02 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

další super díl hned jdu dál

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-09-11 20:05 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

sorafay: To všechno se dozvíš v dalších dílech Smiling , ale škola vadí Laughing out loud
Zuki: rád bych kašlal Laughing out loud ale nějak to nejde Sad
Rika: No jasně Laughing out loud a veverky taky můžou za globální oteplování Laughing out loud za to že spadly dvojčata atd Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
nettiex: heh Laughing out loud chtít můžeš Laughing out loud já už to nemám ve svých rukou Laughing out loud
San Inuzuka: a v anime z něho blbce nedělaj ?? Laughing out loud ono záleží jakou mám náladu Laughing out loud
Tak všem věrným moc ARIGATOU

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-09-05 19:25 | Ninja už: 19856 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

No jasně všechno házejme na školu já to taky dělám!!! Laughing out loud Víš, ikdyž už jsem četla ledacos v tvých FF se mi Naruto zračí jako největší blbec!!! Sticking out tongue (Fakt to není osobní!!! xDDD) Ta Niki... schválně jak dlouho to vydrží!!! Eye-wink Těším se na další díl!!! Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-09-05 13:47 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Škola je vražedkyně psaní Laughing out loud
Skvělý dílek... takže honem na Písečnou, taky chci vědět, jak o bude dál xD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-09-05 01:06 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Utekla...můžou za to veverky xDD Veverky unesli Atarashiho xD muhehe....jsou všude xD alle je to bezva díl (až na ty veverky), a věřím, že škola je zabijácká (uklízejí tam veverky xD)

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele ๖ۣۜZuki
Vložil ๖ۣۜZuki, Čt, 2008-09-04 21:16 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 78 | Autor je: Prostý občan

Kašli na školu, jen piš, piš a piš Eye-wink Už aby byl další díl, nemůžu se dočkat:)

Naruto jako Itachi

Minato

92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-09-04 19:21 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Škola neškola, nevadí Laughing out loud Ja si rada počkám na tvoje poviedky Smiling
Takže hor sa za Niky!! Smer Piesočná!! A rýchlo, ja chcem vedieť, kedy a v akom stave ju nájdu xD
Hm, ale chudáčik Atarashi, hádam mu moc neublížia...
Moc podarený dielik Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.