manga_preview
Boruto TBV 15

Kaeri 27 - Jak můžu být hokage...

„To si děláte srandu, že vás při tom přistihli!!!“ Začala se naparovat neznámá žena kdesi v temné jeskyni (proč jsou všichni v jeskyních xD ), na své dva poskoky, jenž nesplnili jí zadaný úkol.
„Ale…“ Chtěl se jeden bránit.
„Jaký ale zase?!“ Vyjela na ně.
„On…nebyl sám, byla s ním ještě nějaký blondýna.“ Pokračoval v obraně.
„Blondýna?! Jak vypadala?“ Začala vyzvídat.
„Asi tak 16-17, černo-oranžová mikiny, myslím že ze..zelený oči.“ Řekl a žena se pousmála.
„Jestlipak ještě strádá.“ Zamyslela se. Pak si ale všimla před sebou klečících poskoků.
„Vraťte se do konohy, přiveďte mi toho chlapce! Musím získat to, co se mému otci nepovedlo a ukázat mu tak, že jsem lepší ninja než on!“ Začala se smát, z čehož muži usoudili že raději vyklidí pole.

„Už se probouzí!!! Už se probouzí!!!“ Uslyšela něčí povyk v místnosti a pomalu začala otevírat oči. Po otevření se zadívala do rozjasněné tváře malého chlapce.
„A..ta..ra..shi.“ Vykoktala ze sebe.
„Nemluv. Musíš se šetřit.“ Objevila se za Atarashim Sakura.
„A…“ Chtěla opět něco říct, ale kunoichi jí přerušila.
„Vím že máš úžasnou regeneraci, díky Narutovo…no…dárečku, ale nemáš kůži na 30% těla. To už jsi na tom celkem dobře, ležíš tu už skoro týden, Naruto tě přinesl s 60ti %ty. Bohužel tvá ochota zachránit Atarashiho ti to celkem zhoršila. Potulovat se v lese bez kůže, chytilas infekci. Tu už jsme podchytili ale díky ní ti uzdravení bude trvat déle. Tys to sice necítila, byla jsi v šoku, ale tvoje tělo zažívalo ohromnou bolest. Teď už bys jí měla cítit, snažíme se ti jí zmírnit analgetiky, ale myslím že moc nezabírají.“ Dala se doktorka do vysvětlování tak, aby Niki nemusela nic říkat. (Díky bohu za to, že píšu i Hatakeho xD)
„Jak dlouho tady ještě bude??“ Podíval se Atarashi na Sakuru, stojící za ním.
„Nevím.“ Řekla smutně. „Teď ti dám prášek na spaní, uleví se ti od bolesti.“ Podala Niki sérum a ta pozvolna opět usnula.

Toho večera, se Sakura vracela z nemocnice spolu s Atarashim , který seděl celou dobu nad spící dívkou, domů.
„Pospěš si Atarashi, nebo bude Naruto nadávat, že má hlad a večeře pořád nikde.“ Pobízela dítko kunoichi.
„Ještě řekni že by sis to nechala líbit.“ Pousmál se chlapce a za Sakurou vyběhl z nemocnice.
„Bude z tebe dobrý ninja.“ Ušklíbla se a klučina ihned gesto zopakoval. Poté se chlapec rozběhl napřed a zatočil za roh, když se za onu osudnou zeď dostala i Sakura, chlapce nikde neviděla.
„Atarashi??? Kde si??? Teď není čas na hry!!!“ Začala řvát, ale z temné uličky se nic neozvalo.
„Dobře vzdávám se, vylez!“ Ale po chlapci jako by se slehla zem.
„Atara...“ Začala znova volat chlapce, ale náhle jí někdo přetáhl kouskem tyče po hlavě a ona se skácela na zem.

Narutovi se začalo asi okolo jedenáctý hodiny zdát zvláštní, že ti dva nejdou. No dobře…měl hlad. První místo, které zkusil byla kancelář hokage. Jestli náhodou není zahrabaná v papírech. Pak mu ale došlo, že měla službu v nemocnici a vydal se tam. Bohužel ani tato volba nebyla ta správná. Pak ho napadla ještě jedna možnost. Že se zasekla v Ichiraku na pokec s Ayame. Tam jí také nenašel, ale když už tam byl, tak si dal jednu…dvě…tři…tři???Tři porce ramenu.

Sakura se na malinkou chviličku probrala a před sebou uviděla dvě bosé nohy. Ale neměla sílu aby se zvedla. Očima přejela dívku pohledem.
„Niki…co…“ Nedořekla větu a opět omdlela. Niki uchopila Sakuru, hodila si jí na záda a s bolestivou grimasou se doploužila až do nemocnice, kde v sesterně narazila na Ino. Jakmile jí uviděla, trochu se po svém zašklebila a upadla i s máti na zádech, na zem.
„Niki!!!“ Zařvala s vykulenýma očima Ino a vyběhla k svalený dvojici. Sakuře byla na hlavě vidět prasklinka.
„Rychle, pojďte sem někdo!!!“ Začala Ino řvát. Za chvíli k ní přiběhli 3 sestřičky a ona ihned začala udílet pokyny.
„Ty odnes Nitsuki na pokoj! Ty zajdi pro šestého a ty v rychlosti vezmeš Sakuru na rentgen!!!“ Jak řekla tak udělala a ani ne do 10ti minut měla v rukou snímky sakuřiny lebky.
„Je to dobrý, vypadá to že nemá nitrolebeční krvácení ale má roztříštěnou lebku a to na dost malinkatý kousky. Sakra!!!“ Práskla rukou do stolu. „Miano, zavolejte na Neurochirurgii, tohle si žádá okamžitou operaci!!!“ Zesmutněla Ino. „A nezapomeňte připravit sál! Jestli tam bude jedinej nedostatek, tak máte vyhazov!!!“ Začala to tam Ino roztáčet, ale jen ze starosti o hokage, žádná ze sester si to ale tak nebrala, všechny věděli o co jde.

Naruto vylekaně vletěl do nemocnice, nebral ohledy na nikoho a zastavil se až před operačním sálem. Chvíli tam chodil kolem dokola. Chvíli jenom seděl na zadku a pozoroval červený světlo nad sálem “nevstupovat!“. Následně se zašel podívat za Niki na pokoj. Ta ležela ve své posteli s otevřenýma očima a nehýbala se. Hýbala jen zorničkami a pozorovala jak Naruto nervózně chodí po pokoji. Po chvíli ploužení od dveří k oknu a zase zpět se zastavil naproti Nikiný posteli a smutně se na ní podíval.
„Jak si můžu říkat hokage, když ani nedokážu ochránit vlastní rodinu?? Jak pak mám chránit celou vesnici, když nedokážu ochránit tři lidi. Lidi, na kterých mi záleží nejvíc.“ Řekl ještě smutnějším hlasem, než byl obličej.
„Jsi dobrý hokage.“ Objevila se za ním Ino a přivezla spolu se sestřičkou a doktorem, Sakuru na posteli.
„Jak je na tom??“ Začal rychle Naruto vyzvídat.
„Měla frakturu lebky.“ Řekla smutně Ino.
„Eh…“
„Někdo jí rozbil hlavu. Kosti v místě úderu se jí rozlámali na malinké kousky. Všechny jsme je vyndaly a lebku spojili v místě úderu kovovou destičkou.“
„Je v ohrožení života??“ Podíval se smutně Naruto na kus vyholené části Sakuřiny hlavy.
„Bohužel ano, je v komatu. Úder do hlavy pravděpodobně přišel bez varování, nečekala to a nemohla se ani bránit. Měla štěstí že jí Niki našla. Ještě chvíli a malinké části kostí se jí dostali do mozku a ona by umřela v ohromných bolestech.“ Řekla smutně Ino a pozorovala ohromný zármutek v Narutově tváři. Niki se taky netvářila, že by nevěděla co se kolem děje, ale možná to bylo její vlastní bolestí.

Poznámky: 

Eh…no…další dílek je na světě Smiling Nějakou dobu to trvalo Sad ale nakonec je tu Smiling
Sorafay: je to ta inspirace kterous chtěla?? Myslím že ne Laughing out loud ale co naděláš Smiling

4.87879
Průměr: 4.9 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Ne, 2010-02-07 19:28 | Ninja už: 5705 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

chuda sakura idem hned dalej chcem vediet ci sa prebere z komatu *fňuk* Sad

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2009-12-12 19:54 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

doufám že nenecháš sakuru zemřít !!! .. jinak úplně hustý díl

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-09-03 16:34 | Ninja už: 20055 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

No vida taky dokážeš být nemilosrdný tak proč nesouhlasíš s tím dítětem?!!! Puzzled (Ty víš o čem mluvím!!! Eye-wink) Na tomle dílu mě štve jedno... že stejně jako v Hatakovi těm lékařským názvům vůbec nerozumím!!! Laughing out loud A to matka chce abych se dala na medicínu!!! Sticking out tongue Skvělej dílek, už se fakt těším na další!!! Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-09-03 18:52 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

nesouhlasím!!! prostě ne Laughing out loud to je něco jiného!!! až budeš na ICQ tak ti je vysvětlím Laughing out loud dík San Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-09-02 21:06 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

nettiex: co je zase s vlasama Puzzled
Ten_Ten: hm viz u netti Laughing out loud
Deisaku: Puzzled
Akitawa: Niki se taky dočká...Sakča je jen první krok Sticking out tongue
s.u.z.k.a: dííííky Eye-wink
Tomon: oh...no...nezdá Laughing out loud
Rika: já ti teprve ukážu co to je krutý Laughing out loud počkej příští díly Laughing out loud a třes se před hroznou armádou veverek nakaženými cogitem (bo jak tomu v ergu řikali) Laughing out loud
sorafay: jo, ta sv*ňa už zasemenila Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud jo, nějak se to kupí Laughing out loud
vlasy...vlasy...ááá já snad z vás holky pudu dohola Evil
kubby: Smiling díííky Laughing out loud
Tak všem arigatou....hej...děte s těma nůžkama někam jooo!! Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-09-01 06:13 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Jezus...chudák Sakura Sad ....mno Super diel Smiling Kakashi YES

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-08-31 23:14 | Ninja už: 6253 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Náhodou, tá inšpirácia je skvelá Laughing out loud
Tento dielik je dosť vydarený. Ako vidím, Hatake zapúšťa svoje korene Smiling
Hm, ale je mi ich ľúto, zase ho uniesli a teraz ho už tak ľahko asi nedostanú. A ešte je aj Sakura ranená...
No som zvedavá, čo bude ďalej.
Naozaj dobré Laughing out loud
Ale tie vlasy, no nechcem vedieť, čo sa bude diať, keď si to všimne xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-08-31 22:58 | Ninja už: 6212 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Potulovat se v lese bez kůže, chytilas infekci.....lol, zlobivá holka, zlobivá xDD chudák Sakča...až tak jsi krutý. A já s tebou bydlím ve městě, to abych se kryla xDD
Jináč ale bezva díl...Ino radikálka xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, So, 2008-08-30 11:06 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jsou na tom čím dál hůř zdá se mi Laughing out loud

Ale napsáno je to skvěle

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, So, 2008-08-30 11:02 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Perfektní!!!

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, So, 2008-08-30 08:16 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Fíííha....nechci bejt u toho až se Sakura probudí a začne vyvádět pro ty vlasyXDDDD. Ehem, ehem, nečekala bych že tohle uděláš Sakuře, čekala sem že něco uděláš JikyXDDD. Rychle pokráčko Laughing out loud !!

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Pá, 2008-08-29 23:09 | Ninja už: 6182 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

to hey

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Pá, 2008-08-29 19:35 | Ninja už: 6141 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Nett má pravdu. Když si jí představím, jak má někde v půlce hlavi jenom kůži,....... Chudák Sakča.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-08-29 18:26 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Laughing out loud Skvělý dílek, Pary... chudák Sakča... fraktura lebky, kóma, možnost smrti - fajn, ale vyholit vlasy? To je až moc krutý... Laughing out loud