CHAKRY SE SPOJILY, 4. část, Nečekaný zvrat
„Kakashi, ne! Uhni sakra!“ zakřičel Naruto
Zbraně se rychle přibližovali.
„Kakashi?“ řekla udiveně dívka
„Kakashi Hatake?“ podivila se znovu a zvedla oči k jeho hlavě. Čelenka se znakem Listové....
„A sakra!!!“ zaklela a pozvedla ruku. Zbraně se zastavily jen kousíček od Kakashiho těla. Dívka mávla rukou směrem dolů a zbraně do jedné popadaly na zem.
„Co-cože? Co se to ksakru děje!“ rozčiloval se Naruto. Jeho mozek už vážně nic nechápal a navíc byl k smrti unavený
„Kakashi Ha-hatake? Zeptala se znovu koktavě dívka.
„Ano.“ odpověděl tiše Kakashi, jakoby byl v tranzu
„Doprčic!“ ulevila si dívka „J-já jsem Likyou Takari, hlídka z písečné.“ řekla rozvážně
„He?“ podivil se ještě víc Naruto
„Měla jsem čekat na posily z Listové...A...No...Víte...........Promiňte.“ vydechla nakonec.
„Jako hlídka jsem měla dávat pozor na vetřelce, a tenhle kluk....“ zasekla se v půlce věty
„Uzumaki Naruto.“ zavrčel na Takari Naruto
„Připadal mi podezřelý, no a pak se za mnou vydal a jelikož nemá čelenku, myslela jsem, že jste Ororchimarovi přívrženci.“ vydechla nakonec Takari
„Já že nemám....“ zasekl se Naruto, když si sáhl na čelo, kde by měla být čelenka, jenže tu tam neměl. Musel jí vytratit někde cestou, když skákal z větve na větev.
„Naruto patří ke mně.“ řekl Kakashi. „Pusť ho, prosím.“
„Já...dobře.“ vydechla nakonec Takari a odvolala techniku. Naruto padl k zemi úplně vysílený.
„Moc se omlouvám.“ řekla potichu Takari a sklopila oči k zemi.
„Tvoje ostražitost byla oprávněná...“ řekl Kakashi „...a mimochodem, už dlouho mu takhle nikdo nedal na budku, myslím, že to potřeboval.“ uchecht se Kakashi pod maskou. Takari se taky usmála.
Náhle zašustělo listí a ze křoví vykročila Sakura. Když uviděla ležícího Naruta a Kakashiho s nějakou cizí dívkou, okamžitě se k nim rozeběhla s kunaiem v ruce.
„Co se to tu děje!“ vykřikla divoce
„Klid Sakuro, to je kunoichi ze skryté písečné – Likyou Takari.“ představil Kakashi dívku. Sakura se uklidnila, schovala kunai a představila se:
„Já jsem Haruno Sakura.“ potom pohlédla na Naruta. „Co to s ním je?“
„No, došlo k malému nedorozumění, ale stačí jen, aby se trochu vyspal a bude v pohodě.“ prohlásil Kakashi. Sakura se nedůvěřivě podívala po Takari. Ta jen pozvedla ramena a zavrtěla hlavou.
„Stejně se na něj pak radši podívám.“ řekla pak a pomohla Naruta naložit Kakashimu na záda.
„Měli bychom jít, už se stmívá, Neji na nás bude i se zbytkem týmu jistě čekat.“ prohlásil nakonec Kakashi, když si Naruta usadil na zádech.
Když Kakashi dorazil ke stromu, kdy před několika hodinami zabodl kunai, Neji už je vyhlížel.“
„Už jsme mysleli, že se vám něco stalo, Kiba se už chystal vyrazit na záchranou mysy.“ utrousil Neji uštěpačně
„No, ale nakonec jsme dorazili nebo ne?“ řekl Kakashi vlídně.
„Co je to s Narutem?“ podivil se Kiba
„Nic důležitého, potom vám to povím.“ uchechtl se Kakashi
„Ninjové z písečné už na nás čekají, pojďme tudy.“ řekl Neji, rozhovoru Kiby a Kakashiho si nevšímaje.
„Kdo je to?“ podivila se po chvíli Ina, když uviděla neznámou dívku vedle Kakashiho
„To je kunoichi z Písečné, potkali jsme jí po cestě.“ odpověděla Sakura a Takari přikývla na pozdrav.
Za pár chvil dorazili na místo, kde na ně čekali další ninjové ze skryté písečné. Mlčky pokývali hlavami a vydali se do vesnice..
Naruto se probudil v měkké posteli. Někdo se nad ním skláněl, ale všude bylo na jeho oči moc světla, takže nevěděl, kdo to je. Cítil, jak ho bolí celé tělo a pak ho na rameni začalo něco hrozně pálit. Sykl bolestí a úplně se probudil. Chvíli mrkal v jasném světle a konečně si jeho oči přivykli.
Uviděl nad sebou nějakou tvář. Věděl, že ji zná, ale nepamatoval si odkud. Hlava ho bolela tak, jakoby měla každou chvíli prasknout. Pak ho na obličeji zašimrali dlouhé hnědé vlasy. Chtěl je dát pryč, ale když zvedl ruku, bolest ho znovu celého ochromila.
„Šššššššš...“ zašeptal jemný hlas „nehýbej se, za chvíli bude po bolesti.“
„Kde to jsem? A kdo jsi. Znám tě... A proč mě to rameno tak bolí.“ zaúpěl
„Jsi v nemocnici ve skryté Písečné. Já jsem Takari a znáš mě ze včerejška. Kvůli nedorozumění jsme spolu bojovali a...... To rameno máš zraněné ode mě.“ řekla tiše
„Aha.“ řekl Naruto a pomalu se mu všechno začalo vybavovat. Vzpomněl si i na ten polibek, který mu Takari věnovala a usmál se. Potom si uvědomil, že v nezraněné ruce něco drží. Trochu natočil hlavu a zjistil, že to něco je jeho čelenka. Takari si všimla jeho pohledu
„Našla jsem ji na jedné větvi.“ řekla a usmála se. „Teď vydrž, bude to pěkně nepříjemné.“ dodala po chvilce mlčení a začala svolávat stříbřitou čakru do pravé ruky. Za chvíli ozářenou ruku položila na Narutovo zraněné rameno. Naruto zatnul zuby a čekal. Za chvíli bolest ze slábla a po pár vteřinách ustala úplně.
„No, zkus, jestli je v pořádku.“ zeptala se Takari. Naruto ramenem pohnul, když necítil žádnou bolest, zvedl ruku nad sebe. Stále nic necítil a tak se o ruku opřel, aby se posadil.
„V pořádku.“ potvrdil pak Takari a usmál se. Takari mu podala jeho černé triko a mikinu, aby se oblékl.
„To je v pohodě, s tebou mi to takhle vyhovuje.“ usmál se Naruto, než si uvědomil co řekl a na co myslel. Takari jen zakroutila hlavou a rozesmála se. Triko mu hodila do klína a otočila se ke dveřím.
„Kdybys něco potřeboval, zavolej na sestřičku. Zatím se ještě prospi, až se budeš cítit dobře, příjdu pro tebe.“ řekla ještě a odešla. Naruto se pousmál a navlíkl si tričko. Mikinu položil na noční stolek a znovu se položil na postel. Zavřel oči a poddal se spánku.
Po dvou dnech v nemocnici Naruto konečně mohl odejít. Toulal se po vesnici, dokud ho ANBU nepředvolal před Kazekageho. Naruto spěchal co nejrychleji mohl a cestou ještě potkal Kibu. Ten byl taky předvolán. Chvíli se spolu bavili o budoucím dění, když padlo slovo na Takari.
„No, myslim, že je to docela kočka.“ začal Naruto
„Jo, není špatná. Ten Gaara se ale má.“ odpověděl Kiba
„Co je s Kazekagem?“ podivil se Naruto
„Vždyť je to jeho snoubenka, ty chytráku.“ zasmál se Kiba a pokračoval v cestě. Naruto se zarazil.
„Co je? Děje se něco? Zapustils kořeny nebo co jako?“ dobíral si Naruta Kiba.
„Ona...snoubenka...to není........možné.“ vykoktal ze sebe Naruto
„Hmmmmmm?“ podivil se Kiba „Co je jako nemožný?“
„Ona mě........“
„Co?“
„...políbila.“ dořekl těžce Naruto a na sucho polkl. Kiba se zamračil
„Aha, takže ty ses do ní...zabouch?“ zeptal se po chvíli Kiba. Naruto mlčel. Nedokázal na to odpovědět, ať se snažil sebevíc.
O pár minut později dorazili před kancelář. Kiba zaklepal a když byli vyzváni, oba vstoupili do kanceláře Kazekageho. Tam už čekala halda Ninjů. Mezi nimi byl i Kakashi, Neji, Ina, Lee a....
vzadu stála Takari. Usmála se na Naruta, ale ten jen odvrátil zrak a zadíval se na Kazekageho. Takari zmizel úsměv a zadívala se nechápavě na Kibu. Ten jen pozvedl ramena.
„Takže, dostali jsme od Hokage-sama zprávu, že se Orochimaru přesunuje blíže ke skryté Listové a to potvrdili i naše hlídky a jednotky. Momentálně se nachází někde na půlce cesty od Listové. Na tomto místě zůstal a dál už se nepohybuje. Myslíme si, že bude plánovat útok na jednu z těchto dvou vesnic. Každopádně jsme se s Tsunade-sama dohodli, že vyšleme většinu svých jednotek k jeho sídlu. Tímto vaše mise tady v Písečné končí a vy musíte splnit další úkol od Hokage, který vám posílá.Je to společná mise s našimi ninji na ochranu obou dvou vesnic. Vydáte se k Orochimarově sídlu a pokusíte se ho zneškodnit“ dokončil řeč Gaara a předal několik obálek ninjům z Listové.
„Zároveň s vámi posílám i několik našich ninjů. Zbytek vyrazí tak za dva dny. Vyrážíte zítra ráno, tak se na to pořádně vyspěte. Můžete jít.“ řekl Gaara a ukázal rukou ke dveřím. Když ninjové odešli, zabořil svůj pohled do hromady dokumentů, které ležely na stole. Pak se podíval na Takari.
„Byl bych rád, kdybys zůstala.“ řekl a chytil jí za ruku
„A co bych tu dělala? Stejně máš čas jen na ty své papíry. Vím, že je to povinnost ale... Prostě půjdu a ty mě nemůžeš držet.“ řekla a také se vydala ke dveřím. Gaara se postavil
„A co když chce Ororchimaru tebe kvůli duchovi, kterého máš v sobě.“ vykřikl za Takari. Ta se zastavila a ohlédla se přes rameno. Nadechla se a začala mluvit.
Naruto se v noci převaloval a nemohl usnout. Pak na chvíli zavřel oči a na hodinu usnul. Vzbudil ho smích Sasukeho a Orochimara v jeho snu. Dál už spát nemohl. Sbalil si věci do batohu a uvařil si čaj. Už svítalo, takže se vydal k bráně. Byl tam první, ale za chvíli se ze stínů vynořila Takari. Opřela se o zeď a potichu Naruta pozdravila. Ten jen kývl hlavou a Takari si nevšímal. A proč by si jí taky měl všímat? Byla to snoubenka Kazekageho! A navíc, co je mu po holce, která ho chtěla zabít.
Pak ale ucítil jemnou ruku na své tváři.
„Co se děje.“ zeptala se Takari. Naruto chtěl její ruku setřást, ale nemohl se k tomu přinutit. Podíval se jí do očí.
„Takari, já....“ odmlčel se
„Copak?“ zeptala se ho Takari a položila mu druhou ruku na rameno
„Já...“ zarazil se, když se podíval na její ruce. Na žádném prstu neměla zásnubní prstýnek, přitom včera si ho v kanceláři všiml.
„Hmmmmm?“
„...kde máš prstýnek?“ řekl natvrdo Naruto, který už tu otázku ze sebe musel dostat ven. Takari se zarazila a pohlédla na Naruta. Pak trochu koktavě odpověděla.
„Vrátila jsem ho Gaarovi, nemělo to mezi námi budoucnost.“
„Aha.“ řekl odlehčeně Naruto
„Tak co se ti stalo?“ zeptala se znovu Takari
„No, nic. Jen...“ přemýšlel horlivě Naruto, na co by se mohl vymluvit.
„Já jen, že jsem se ani nestačil najíst.“ řekl nakonec a v tu chvíli si chtěl dát facku za to, co teď právě řekl za hloupost.
„Moment.“ usmála se Takari a sáhla do batohu. Vytáhla zabalený ramen a podala ho Narutovi.
„Doufám, že jíš Ramen.“ řekla a tázavě se podívala na Naruta
„Blázníš? Úplně ho miluju!“ vykřikl Naruto a vzal si od Takari hůlky. Otevřel balení a dal si do pusy první sousto. Takari se zasmála, ale najednou jí zakručelo v břiše. Celá zrudla a doufala, že to Naruto neslyšel. Ten se jí ale nesmál a vybídl jí aby otevřela pusu. Potom jí začal hrmit. Hodně se u toho nasmáli, ale potom už začali přicházet další ninjové a tak ramen rychle dojedli. Když přišel Kakashi, mohli konečně už všichni vyrazit.
Po pár dnech cesty se konečně přiblížili k Orochimarově skrýši. Neji hlásil co vidí, když v tom Naruto znovu ucítil známou čakru. Tentokrát silněji a blíž než tenkrát v lese. Pak poznal, že je to čakra Sasukeho. Zrovna když na to chtěl upozornit, ozvala se velká rána a v kouři před nimi se objevili dva hadi. Na jednom stál Orochimaru.
„Dobré jitro.“ zachechtal se a pohlédl na skupinku ninjů. Naruto okamžitě použil svolávací Jutsu.
Mezitím u Takari:
Takari se při první ráně okamžitě vytratila. Cítila silnou čakru a její Duch jí našeptával, aby jí šla urychleně hledat. Nemusela chodit daleko, ve stínech stromů se před ní objevila jakási postava. Byl to mladý muž. Černé vlasy, tmavé oči. Vysoký, oblečen podobně jako Orochimaru, na zádech měl meč.
„Ahoj, Takari.“ pozdravil jí
„Kdo jsi?“ podivila se Takari, když zaslechla své jméno
„Tvoje smrt.“ zasmála se postava a vytáhla meč.
Ostří zaskřípalo...
Tak, 4. dílek, doufám, že se líbí. Je docela dlouhý, takže je to takové výkupné kvůli tomu táboru. Když budu mít čas, další dílek bude už zítra, teda pokud se tuten vloží už dnes:)
V Dalším díle bude docela slušný boj s překvapením. Takari půjde o život!!!
P.S.: určitě jste si všimli mého Nicku a jména nové postavy. Není to náhoda:D
Mise PM: Jupíííí, já se zase jednou trefila. Volejte sláva a tři dny se radujte. Teď k povídce. Motáš to tedy hezky. To je koza. Nechat Gaaru, já bych ho nikdy nenechala. Tak konečně se objevili ti dva. Snad to nedopadne jako v té jeho můře. Nechám se překvapit. Hlavně tím jaký hlody tady bude mít Sasuke... vždycky mi přijde jako takovej blbeček.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
cool díl
oooo paráda, moc mě to chytlo
hele pribeh je zajimavy taky to hltam a kdyz je ..shoda jmen ..nejsete si vice podbne
No, jako obvikle, že? hej já to hltam jak nějakou drogu xD
Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc!
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD
Super díl.
eh... sno-sboubenka Gaary ??? aaaaaaaaaah, žárlivost největší ze začátku.. pak mu dala košem a už mi to tak nevadí ale chudáček...
mno ale co.. nebyla to holka pro něj
To je uplně hustý nic lepšííího sem nečetla moc se těším na ten 5 díl sem děsně napjatá je to fag dost zamomotany a přitom tak jednoduchý a složitý zároven noi prostě to miluju tak se moooooc těššim!!!!!!!!
_HiTaK_e...
Tak pokračuje to fantasticky
Ona bola zasnúbená s Gaarinkom, ale nechala ho. Hm a vyzerá to tak, že sa jej páči Naruto xD
A že by sa tam na konci objavil on? No nechám sa prekvapiť
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?