manga_preview
Boruto TBV 09

後ろの - ep.01 - Znovuzrození Akatsuki

Povídka je pokračováním povídky 愛

Hidan prováděl jakési jutsu, před ním leželo devět mrtvých těl.Udělal snad patnáct znamení ruky.
"Jashine, daruj těmto mrtvým život." pronesl obřadně a poklepal na každé tělo.
"Už jsou to tři roky..." zavzpomínal nahlas,
"...tři roky, co vás ta Neko zabila. A teprve teď můžete zase znovu žít."
Sklopil zrak.
"Tři roky?" zrzavý muž s piercingy se zvedl a otřepal ze sebe špínu.
"Hidane, trvalo ti to nějak dlouho, nemyslíš..?" zeptal se a pohlédl na nesmrtelného.
"Nicméně, můžeme mu být vděční." poznamenala modrovlasá žena a také vstala.
"Nebýt jeho, už bychom se nikdy neprobudili."
Přistoupila k Peinovi a sladce se na něj usmála.
"No dobře, Konan..."
Posadili se a čekali.

***

Rudovlasá žena s podivnýma očima odstoupila od mrtvého těla.
"Splnila jsem tvůj rozkaz, Arane. Snad se tedy nyní mohu vrátit."
Otevřela obálku, co od svého učitele sebeovládání dostala a rozložila dopis.
Stálo tam:

Pokud toto čteš, Neko, jsem již mrtvý.
Tvůj trénink sebeovládání je u konce.
Udělalas, co jsem ti přikázal.
Zabilas city ve svém srdci a Nekrochi je tedy dostatečně pod kontrolou.
Zabilas-li mě zcela bez proměny, můžeš se vrátit.
Věřím, že nakonec najdeš štěstí.
Ale pamatuj! Midorigan a s ním i Nekrochi zmizí teprve tehdy, když se ve tvém srdci navždy usadí láska, klid a mír.

Sbohem.
Bylas pro mě jako vnučka, kterou jsem nikdy neměl.

Aran

Jediná slza stekla po jeí tváři.
Jediná slza pro člověka, který jí poskytl přístřeší a po celé tři roky jí pomáhal překonávat Nekrochiho.
Nyní již démon nemohl ovládnout její myšlení tak snadno.
Proměnu do něj kontrolovala a používala pouze jako "Nekrochi no jutsu, a to pouze v nejnebezpečnějších situacích.

Zabalila si svých pár věcí do batohu, u pasu uvázala pouzdro s kunai a shurikeny, na krk uvázala pásku se znakem Listové...
...tak dlouho už ji nenosila...
Oblékla dlouhý černý plášť s kápí a tmavé brýle.
Pak otevřela dveře starcova domu a vyšla do odpoledního slunce...

***

"Co se to tu sakra...?!" zanadával Kakuzu, posadil se a mnul si spánky.
"Vítám tě zpět!" zahlaholil Deidara, který už notnou chvíli také seděl a kontroloval si zásoby jílu.
"No nazdar!" vyhrkl Kisame, když se rozhlédl po pomalu se probouzejících mrtvých okolo něj.
"Tobi nic neudělal!" vřískl mužíček v oranžové masce, vyskočil na nohy a vyběhl ze dveří.
"Co to do něj vjelo?" obrátil se Šéf na Hidana.
"Vedlejší účinky." mávl rukou bělovlasý.

"Jak jste mě dokázali oživit?" vytřeštil oči Sasori, nechápajíc, proč má své "srdce v krabičce" zase celé a úplně v pořádku.
"Mistře Sasoriiiiiii!"
Blonďatý pyroman se vrhl loutkáři kolem krku.
"Co to...?" podivil se rudovlasý.
"Ale... už nebude muset být s Tobim." osvětlil Hidan celou záležitost-ala-DeiDeiovo-podivné-chování-s.r.o .
"S Tobim?" nechápal Sasori,
"Kdo je to Tobi?"
"Tobi vás moc rád poznává, Sasori-sama!" človíček se vrátil a zasalutoval před dřevěným ninjou.
"Aha, takže tohle je Tobi." pochopil červenovlasý.

Vzápětí však všichni sledovali probouzející se masožravku.
"Takže jsem byl mrtvej!" prohlašovala černá půlka Zetsua.
"To bych ale teďka už nežil, ne?!" odporovala bílá.
"A co teda bylo to světlo na konci tunelu, hm?!"
"Třeba jsem jen usnul...nebo omdlel..."
"Hele!" nevydržel to Hidan,
"Byls mrtvej a teď seš živej! Co je na tom, ku*va k nepochopení?! Neslyšels o oživovacím jutsu?!"
"AHA!" Zelený se podrbal na masožravce a usedl k ostatním znovuzrozeným.

Jediný, kdo zbýval, byl Uchiha.
Akatsuki na něj upírali své pohledy, div ho s nima neskalpovali.
Do toho napjatého ticha zazněl Hidanův hlas.
"U něj si nejsem jistý, jestli se probere. Ta holka ho přeci zabila nějak jinak... nějakým jiným jutsu, než nás."
Kisame při těch slovech značně zbledl, protože si uvědomil jednu strašlivou skutečnost.
Pokud se jeho parťák neprobere, Tobi půjde k němu...!

Ještě pět minut v tichu seděli, než se Itachiho víčka začala pohybovat.
Opatrně otevřel oči, zamrkal a vykřikl:
"NEKO!"
"Myslim, že je dost živej." usmál se Deidara a z růžku, v němž seděl rybí ninja, se ozvalo hlasité oddechnutí.

Hidan zatleskal a Akatsuki ztichli.
Každý chtěl vědět, co se dělo, když byli...
...mrtví.
"Tak, je to tři roky, co poslední z vás zemřeli. U Sasoriho to počítat nehodlám a Itachi to má o měsíc dýl. Celou tu dobu jsem shromažďoval informace a snažil se přijít na to Orochimarovo oživovací jutsu. A teď jste zase tady. Co se týče Bijuu, stále nám chybí Kyuubi. A ta Neko Aka není Jinhuuriki, nýbrž démon, který je výsledkem Orochimarova nepodařeného pokusu. Naší prioritou by měla být její smrt. Zdá se, že o nás má jisté informace."
Nynjové pokývali hlavami.
A ty informace má ode mě, pomyslel si Hidan hořce, že já nedržel h*bu!
"Ale, naneštěstí právě tahle Neko Aka nedávno zmizela." ušklíbl se.

"Takže to nás přivádí zpět k plánu zajmutí Kyuubiho," Pein se už v situaci zorientoval a tam kěl zase hlavní slovo on.
"Konoha se má na co těšit. A Uzumaki Naruto ze všech nejvíc!"
Jeskyní se ozval smích zmrtvýchvstalých Akatsuki.
Nikdo ale nebyl poblíž a tak je tedy nikdo neslyšel...

Poznámky: 

OUJÉ, píšu pokráčko 愛!!!
Neko si to prostě zaslouží...!
Btw, ano, v této povídce Konan chodí s Peinem...
PS:Význam názvu je Zpět Smiling

PPS:Kdo jste nepoznali Hidana, má to jednoduchý důvod...
...přeci to byla slavnostní příležitost, takže nemoh naklusat a říct "Ku*a lidi zvedněte svoje sádelnatý pr*ele a už mě hlavně nes*rte!!!" xD xD xDD

4.80702
Průměr: 4.8 (57 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Asaki Uchiha
Vložil Asaki Uchiha, St, 2017-02-08 21:12 | Ninja už: 3626 dní, Příspěvků: 403 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise V2: Strašně moc se mi to líbí. Deidara se konečně dočkal a nemusí být s Tobim a Kisamemu bych to rozhodně nepřála. Zetsu se jako vždy 'pohádá' sám ze sebou než se shodne. No líbí se mi to a určitě povídku dočtu celou.

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Ne, 2011-02-06 11:38 | Ninja už: 5388 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Drsný Laughing out loud Moc se mi to líbí Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2011-02-05 21:59 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je boží Smiling jen tak dál

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, So, 2009-03-14 16:57 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Hele .. ale HIDÁNEK MOHL TROŠKU PŘITVRDIT ... měl je hned popohnad s tim vztávánim xD .. NO HELE aby byl Hidan tak jak ho známe xD ..

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Po, 2008-12-08 11:48 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Kdo jste nepoznali Hidana, má to jednoduchý důvod...
...přeci to byla slavnostní příležitost, takže nemoh naklusat a říct "Ku*a lidi zvedněte svoje sádelnatý pr*ele a už mě hlavně nes*rte!!!" xD xD xDD

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Ne, 2008-09-28 15:20 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

kawai další díl !

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Út, 2008-09-16 21:34 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

perfektné pokračovanie, fakt úžas

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Kayra
Vložil Kayra, Čt, 2008-09-11 20:27 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 121 | Autor je: Prostý občan

supeeer! som strašne rada že píšeš pokračovanie.



Kuk sem: http://zaaphod.deviantart.com/

Obrázek uživatele Takutomeka
Vložil Takutomeka, Pá, 2008-09-05 06:40 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

chvilku sem si myslela, že Hidana nepoznam Sticking out tongue

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Út, 2008-09-02 10:38 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

super