manga_preview
Boruto TBV 09

Kunoichi zo zeme vodného víru a . . . - 3

Venujem sorafay, osobe ktorá ako jediná čítala obe predchádzajúce časti. Snáď sa táto kapitolka bude páčiť

Vražda aneb príchod zabijaka

Prvé slnečné lúče dňa zasvietili do izby a zobudili dievča spiace uprostred nej. Od začiatku je pobytu v Konohe uplynulo už pár dní. Stihla si zatiaľ pozrieť mesto a celé jeho okolie.
Dnes mala v pláne venovať sa tréningu. Od boja v priesmyku Ankoku sa tomu intenzívne nevenovala. Bol čas niečo s tým urobiť. Umyla sa, obliekla a vyrazila jednou bočnou uličkou ku lesu.
V polke jej cesty ju niečo vyrušilo. Začula totiž hlasy lorda Shizuky a Itai. Na tom by nebolo nič zvláštneho keby sa tie dva hlasy nehádali. Kushina sa zarazila, zastavila a odrazila sa na najbližšiu strechu smerom k hlasom. Preskočila dva strechy a zastavila sa na tretej. Vtedy sa jej modré oči rozšírili od hrôzy. Pod budovou na ktorej stála totiž ležalo lordovo telo. Pri ňom stáli dvaja ľudia s krvavými kunajmi. Jedným z nich bola Itai, druhý neznámi maskovaný ninja.
Obaja nepriatelia zdvihli oči ku Kushine a vyrazili veľkou rýchlosťou preč. Červenovláska neváhala, zoskočila dole a rozbehla sa za nimi.
-"Stojte ! Hneď sa zastavte zbabelci ! Itai !" skríkla na nich
Siahla do zadnej brašni, vytiahla kunaj a hodila ho. Ten preletel okolo Itai škrabol maskovaného ninju po líci a zároveň mu roztrhol masku. Ninja sa zastavil a otočil smerom ku Kushine. Tá druhýkrát v tento deň prežila šok.
-"Ty!Ty by si predsa mal byť mŕtvy!"
Tajomný ninja sa uškrnul zohol sa po svoju masku a zaviazal si ju okolo tváre
-"Tým kľúčovým slovom vo vete by malo byť mal by si ", povedal tichým chladným hlasom.
Zvrtol sa na päte a chystal sa vyraziť ďalej. Vtedy okolo neho preletel ďalší kunaj a zabodol sa do stromu pred ním.
-"Nikam nejdeš ! Ani jeden z vás ! Zabili ste lorda ! A za to zaplatíte !"
Ninja sa len ticho zachechtal a opäť sa k nej obrátil bez najmenšej známky obavi.
-"Myslíš si že pre nás môžeš byť hrozba? Určite si silná kunoichi no vo svojom súčasnom zdravotnom stave veľa nedokážeš."
Kushina sa nenamáhala mu na to vôbec niečo odpovedať. Vedela, že má pravdu. Namiesto toho po ňom vrhla hviezdice a vyskočila k miestu kde stál. Kým sa uhýbal zásahu poslednou hviezdicou , jednou rukou ho chytila a druhou v ktorej zvierala kunaj mierila na jeho krk. Jej ruka sa ale tesne pred cieľom zastavila. A to vďaka Itai ktorá ju chytila za zápästie. Tá okamžite využila svoju výhodu a svojím kunajom urobila Kushine diery presne v miestach jej starých zranení. Jej spoločník tiež neváhal. Schmatol ju za jedno rameno a obrovskou silou ju hodil ku kamenistej zemi.
-Ach nie,napadlo Kushine ktorá strácala všetky sily, taký pád nemôžem prežiť!!!
Zavrela oči a čakala na najhoršie. Vtom ale ucítila že ju niekto chytil do náručia a bezpečne s ňou dopadol na zem. Viac už vnímať nedokázala.

* * *

Keď otvorila oči, zistila že leží na nejakej posteli s bielymi obliečkami. A hoci dané miesto nepoznala hneď vedela kde je. V Nemocnici.
-No super napadlo ju.
-Neznášam Nemocnice.
Práve chcela vstať z postele, keď sa dvere otvorili a dnu vstúpila Tsunade s dvoma sestričkami.
-"Á tak ty si sa už zobudila." povedala sanínka a pokynula jednej zo sestričiek
-"Bež to oznámiť ostatným." Tá prikývla a vybehla z izby.
-"Určite vieš, že Shizuka-sama bol zavraždený. No a podarila sa nám chytiť Itai, ktorá je za to zodpovedná. Problémom je, že o tom druhom ninjovi, ktorý ušiel, nevieme nič. Ale ty by mám s tým mohla pomôcť." vysvetlila Tsunade Kushine.
-"Áno, samozrejme." prikývla červenovláska
-"ale mohla by som sa spýtať kto ma sem doniesol?"
-Ach no to bol Minato. On bol vlastne ten kto našiel mŕtveho Shizuka-samu a tiež tým kto chytil Itai.
-No aký úžasný ninja (i keď sú to len myšlienky tak : veľmi kyslá irónia). Nedivím sa že Listová spôsobila našej zemi toľko problémov prebehlo Kushine hlavou.
Chcela sa Tsunade ešte niečo spýtať keď jej pohľad padol na vázu s kvetami na nočnom stolíku.
-"Od koho sú tie kvety?"
-"Od Minata. Keď nad tým tak uvažujem tak tu pri tebe strávil dosť veľa času, a tiež sa veľmi zaujímal o tvoj zdravotný stav....Vieš.."
Našťastie pre Kushinu sa v tej chvíli otvorili dvere a dne vošli Jiraya, Minato a vedúci výsluchov.
-"Dobre, prejdime hneď k veci" začal vedúci výsluchov, "určite ste veľmi unavená Kushino-chan tak vás nebudeme dlho zdržiavať. Mám len pár otázok ohľadne toho maskovaného ninju.
-"To je v poriadku kľudne sa pýtajte." odpovedala pokojným hlasom.
-"Poznáte totožnosť dotyčného ninji?"
-"Áno poznám. Je to niekto koho som poznala v zemi víru no myslela som si, že je mŕtvy."
-"Výborne! a kto to je?"
-"Volá sa Waruimono."
Ako to vyslovila v izbe bol odrazu cítiť ťažší vzduch.
-"Ten Waruimono? Hľadaný zločinec triedy S? Ten, ktorý vyvraždil dva najlepšie klany v zemi víru?"
-"Áno presne ten."
-"Ale ako jemožné že ho poznáte? "
-"Kedysi to bol obyčajný shinobi zo zeme víru. A naša zem je malá, takmer všetci shinobi sa navzájom poznajú" povedala Kushina a všetci súhlasne pokývali hlavou.Až na niekoho kto si všimol ten slabí mihot tmy v jej očiach.
A Minato vedel čo to znamená. Taký mihot mali v očiach všetci keď spomínali na svoju bolestnú minulosť.
-"Tak! Myslím, že pre dnešok stačilo. Necháme ju odpočívať." vyhlásila Tsunade.
-"Ste si istá že je dobrý nápad nechať ju tu samu? Ak je Waruimono taký nebezpečný ako som počul, táto mladá dáma je v nebezpečenstve.
-"Ale to predsa nebude žiaden problém!" skríkol nadšene Jiraya, "o takúto krásnu, mladú dámu sa s radosťou postarám! A na veľkého..."
-"Je mi ľúto, ale mňa úbožiaci ani úchylovia nezaujímajú" prerušila Kushina Jirayou výstup s jemne červenou tvárou, hľadiac von oknom.
-"No myslím, že by sme sem mohly dať na stráž dvoch chunninou.To by malo stačiť" navrhla Tsunade snažiac sa o to aby nevybuchla do hlasného smiechu. A nebola jediná.
-"No mali by sme si ísť." a všetci spolu s Jirayom, zazerajúcim na červenovlásku, odišli

* * *

Krátko pred polnocou pri kontrole si sestričky všimli pri jednej z izieb dvoch chuuninou v bezvedomí. Okamžite to bežali oznámiť Tsunade. Tá onedlho spolu s Jirayou a Minatom dorazila na miesto.
-"Hmm , no rozhodne je preč ale skôr to vyzerá, že odišla sama." skonštatovala sanínka keď si prezrela izbu
-"Súhlasím, no bolo by dobré keby sme ju pohľadali."
-"Asi áno. Ale pozri sa na to takto.Je to mladá drzá kunoichi zo zeme víru, mohla ísť kamkoľvek. Bude ťažké ju nájsť. Navyše vôbec netušíme čo má v pláne." odvetil Jiraya.
Minato mu neodpovedal. Namiesto toho sa pozrel von oknom do noci a rozmýšľal čo sa asi tak Kushine honí hlavou.

Poznámky: 

Tak ďalšia časť je na svete na s ňou aj pár noviniek. V prvom rade som sa rozhodla zmeniť názov celej sériovky. Cesta lásky znelo trochu otrepane no a hlavne nikto to nechcel čítať.(I keď nie som si istá či je to práve kvôli tomu názvu no ale neva.)Ďalšia vec, rozhodla som sa zmeniť zaradenie a k žánrom som pridala aj Dobrodružný. A to hlavne preto že tam plánujem pridať mnoho úryvkov práve z tohto žánru. Laughing out loud Nie že by tie neboli aj v predchádzajúcich dieloch ale opäť len nikto tieto diela nechce čítať (ale možno ani toto nepomôže a ja sa budem musieť zmieriť s tým, že som otrasná spisovateľka.Sad fňuk fňuk Sad Tým sa dostávame k PROSÍM PÍŠTE MI KOMENTÁRE aj keď budú krátke to neva hlavne nech pod tými článkami nejaké sú. No snáď ešte niečo. Faktom je že medzi jednotlivými kapitolkami sú strašne dlhé pauzi (Dôvody prečo to tak je nebudem rozoberať to by sme tu boli do zajtra. Každopádne pokúsim sa to zmeniť. Tak mi držte palce.

4.9375
Průměr: 4.9 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Ne, 2012-10-07 13:17 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

je to vyborne Smiling a to ze si otrasna spisovatelka je kravina mas talent Eye-wink

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Pavel51
Vložil Pavel51, Ne, 2011-03-20 02:33 | Ninja už: 4864 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

velmi napínavé a zajimavé

Obrázek uživatele Leia-sama
Vložil Leia-sama, So, 2009-08-08 17:32 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

ja chcem pokracovanieeeee



What Is Your Ninja Rank?What Is Your Ninja Rank?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Šuplík
Vložil Šuplík, Út, 2009-01-06 16:21 | Ninja už: 5680 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

a mohla by si napisat aj dalsi! nekonci

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Po, 2008-09-15 20:19 | Ninja už: 5847 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Jé, mě někdo věnuje kapitolku! Laughing out loud Tak honem, šup šup, ať už to tu je! Tenny se nemůže dočkat! Laughing out loud

Obrázek uživatele Mina Mane
Vložil Mina Mane, Út, 2008-09-09 17:39 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Ok tak ďalšiu kapitolku venujem tebe Laughing out loud

Niekedy je sila, ktorá vzišla z porážky väčšia ako tá ktorá pozná iba víťazstvá Laughing out loud

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Pá, 2008-09-05 20:45 | Ninja už: 5847 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Fajn, tady se hlásí další člověk, co četl zatím všechny tři kapitoli. A myslím, že změna názvu hodně prospěla, protože kvůli tomu jsem si to přečetla. Laughing out loud Líbí se mi to. Kushina je hustá. Laughing out loud