manga_preview
Boruto TBV 09

Kunoichi zo zeme vodného víru a . . . - 2

Prvé stretnutie

Za svitania šiesteho dňa stála skupinka troch ľudí pred bránou Konohy. Bol tam starec nazývaný lord Shizuka a dve mladé dievčatá. Jedna mala približne 14, čierne vlasy a krutý pohľad. Volala sa Itai Naku. Druhá asi tak 18, dlhé červené vlasy a modré oči.Pôsobila ako slušne vychovaná slečna. Volala sa Kushina Uzumaki. Skupinka sa pohla smerom ku kancelárii lorda Hokageho.
"Kushina? Prečo si sa nakoniec rozhodla ísť do Konohy? Veď ja som počula, že ísť nechcela." opýtala sa Itai, keď kráčali prázdnimi uličkami Konohy.
Červenovláska jej neodpovedala.
"Sľúbil ti snáď lord niečo, ak pôjdeš?" vyrývala ďalej
"To je medzi mnou a ním," odvetila Kushina pokojne.
Itai ktorá taká odpoveď nestačila, sa s ňou chcela začať hádať, no keď si všimla kde sú zmĺkla.
Skupinka stála pred dverami do hokageho kancelárie. Lord pozrel na obidve dievčatá, zaklopal a vstúpil.
Bolo vidno, že ich už 3.lord Hokage očakával. V kancelárii okrem neho čakalo aj pár ďalších ninjou. Medzi nimi princezná Tsunade, Jiraiya a preslávený Žltý blesk z Konohy.
Lord Shizuka sa uklonil a predstavil seba aj svoje spoločníčky.
"Som rád, že sme sa dohodli," skonštatoval 3.Hokage po vybavaní všetkých formalít, "ale nemali ste prísť s viacerími spoločníkmi?"
"ÓÓÓ, áno,lorda sme sprevádzali viacerí, ale, hmm, ostatných po ceste postretlo pár nepríjemností." povedala drzo Itai pričom k tomu pridala aj strašidelne podivný smiech.
"Napadli nás odporcovia mierovej zmluvy. Všetkých, ktorí neboli schopný sa ubrániť, pozabíjali." vysvetlil lord.
Každý v miestnosti nenápadne mrkol na jeho spoločníčky. Itai síce vyzerala a chovala sa ako niekto, kto sa ubráni, no Kushina skôr ako niekto, kto potrebuje chrániť.
Tej tie pohľady neunikli. "Ak sme už skončili pane, tak sa porúčam, chcela by som si pozrieť okolie." povedala a skôr ako niekto stihol zareagovať, priskočila k oknu odrazila sa od parapety a bola preč.

Deň vystriedala noc. Tá bola mimoriadne chladná bez jediného mráčika na oblohe. Dokonale bolo vidieť hviezdy. Kushina stála opretá o zábradlie na akejsi budove a pozerala na ne. Bola tak zahĺbená vo svojich myšlienkach, že keď vedľa seba ucítila šramot nadskočila. Takmer vykríkla, pretože prišelec nebol nikto iný ako Minato Namikaze.No okamžite sa ovládla. Hlboko sa uklonila.
"Ospravedlňujem sa, že vám prekážam na vychádzke." vyhŕkla zo seba Kushina, pričom sa jej v očiach na kratučičkú chvíľku objavilo hlboké opovrhnutie.
Hneď na to preskočila zábradlie a v tme zmizla v uličkách Konohy.
Opretého o zábradlie tam nechala stáť Minata, ktorému ten potlačený výkrik ani opovržlivý pohľad neušli.
Už keď ju prvýkrát uvidel v hokageho kancelárii, napadlo mu, že je čímsi zvláštna. Hľadal ju pretože sa s ňou chcel pozhovárať. Teraz mal ale pocit, že Kushina k nemu pociťuje nenávisť.A Minato bol rozhodnutý zistiť prečo.

Poznámky: 

Ok takže toto je druhá časť. A pekne prosím píšte mi komentáre alebo správy Lebo ja ináč neviem či mám písať aj ďalšie časti alebo nie. Laughing out loud A napíšte mi, či majú ďalšie časti zostať v takejto dĺžke alebo ich mám písať dlhšie. Vopred ďakujem všetkým, čo mi napíšu Laughing out loud Laughing out loud

4.69231
Průměr: 4.7 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-07-30 07:38 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Moja, pokračuje to naozaj skvele, Kushina sa mi páči viac a viac Smiling
Už sa teším na pokračovanie Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.