manga_preview
Boruto TBV 07

Kaeri 26 - až úplně na dno

„Počkej, už nemůžu.“ Zastavil se jeden z únosců cestou lesem.
„Nechápu jak to že už nemůžeš, toho spratka nesu já.“ Zavrtěl hlavou ten druhý.
„Ten spratek tě slyší!!!!“ Zaječel, přes rameno visící Atarashi.
„Nemůžeme zastavit, co když nás někdo chytí?!“ Začal namítat druhý.
„Ale, prosím tě, kdo by nás chytal? Z tý holky je škvarek, a než jí najdou budeme pryč.“ Zašklebil se první.
„Asi máš pravdu.“ Usmál se druhý a sednul se na jeden z pařezů.
„Niki.“ Začali se chlapečkovi spouštět slzy.
„Umlč ho!“
„Jo jasně.“ Fláknul druhý chlapci jednu ránu, že mu málem uletěli zuby. Atarashi skončil mlčky v bezvědomí.
„Tak se mi to líbí, konečně ticho.“ Zašklebil se první.

Ohořelé tělo leželo na kraji lesa u tréninkového hřiště, vypadalo že by jste v něm duši nenalezli.
„Niki…Niki? Jsi v pohodě“ Ozvalo se blondýně, jejíž sestřih byl zkrácen díky žáru asi o polovinu, v hlavě. Náhle otevřela své zelené oči a začala je pootáčet okolo sebe.
„Auuu!“ Vykřikla záhy.
„Coe??“ Ozval se nechápavý Mikonin hlas.
„Moje noha, au.“ Chytila se Niki za pravej kotník a přitom se válela na zemi.
„Měla bys jít do vesnice, do nemocnice, tam se nechat ošetřit a přitom upozornit někoho na únos Atarashiho.“ Ozvala se Hija.
„Atarashi!“ Vyskočila Niki na nohy ale poté se skácela bolestí opět k zemi.
„Zasáhli tě do celého těla, jsi opečenější něž klobása na fotbale, nechápu jak můžeš cítit jenom kotník.“ Podivila se Mikon. Niki jí ale neposlouchala, začala se rozhlížet kolem a pak jí uviděla. Pomalu se k ní doplazila a začala kunaí ořezávat nepotřebný kousky.
„Hůl?“ Podivila se Mikon, když se Niki postavila na nohu a podpírala se kouskem osekané větve. „S tím moc rychle nepůjdeš!“
„Lepší než se jen válet v nemocnici a nic nedělat!“ Namítla Niki a vlezla do lesa. „Naviguj!“ Přikázala Mikon.
„Doprava, ne to…to je moc, trochu doleva, ták se mi to líbí…“
„To…bylo…vážně ujetý!“ Prohlásila Hija.

Niki se ploužila asi 4 hodiny lesem, tam kam jí Mikon směřovala, ušla asi tolik, co únosci za hodinu, a však měla štěstí, únosci na zastávce usnuly. Niki se pomalinku k nim připlížila a když už kluka druhému vzala, zpozorovala grimasu prvního a i s klukem, zavěšeným kolem krku a holí v ruce dostala náhlý nutkání.
„Néé…ať tě to ani nenapadne!!! Nezkoušej to! Nééé!“ Začala Mikon řvát Niki v hlavě, ale bylo jí to k ničemu. Niki vybouchla smíchy jak Naruto, když poprvé viděl Sakuru neupravenou, poté co se ráno vzbudil dříve něž ona a přistihl jí před koupelnou.
„To si děláš srandu! Ty si cucáš palec?! Hahaha!“ Vybouchla smíchy a oba ninjove se rázem probudili.
Druhý se na prvního zmateně podíval. „Cože? Ty si cucáš palec??“ Vybouchnul smíchy a přidal se k Niki.
„Nene, necucám!“ Začal se bránit první. Druhý se trochu nejistě podíval na Niki, přejel si jí i s mrňousem pohledem a řekl nejistě.
„Vážně si ten prst cucal?“ Niki se nechvíli zamyslela, pak se na něho zaujatě koukla.
„Jasně, myslíš že bych ti lhala??“ Oba se přejeli dalším nejistým pohledem a naráz se opět začali tlemit jak smyslů zbavení. První z únosců se k nim nabručeně otočil zády.

Asi za půl hodiny když se oba přestali smát se opět přejeli udiveným pohledem.
„Hele, ten skrček co ho máš kolem krku, patří nám!“ Řekl druhý a když si první všiml že už se nesmějí, otočil se k nim čelem a přikývl. Niki se pokusila v tuhle noční hodinu dělat jako že myslí, ale moc jí to nešlo. Nakonec však ze sebe vydala.
„Tak to máte blbý.“
„Jak my? Ty to máš blbý!“ Řekli oba naráz.
„Jo, máš to blbý.“ Přidala se škodolibě Mikon.
„Já věděla že mě podržíš.“ Zašklebila se Niki.
„Tak co bude?“ Řekl první a Niki se zamyslela.
„To vy ste mě dostali do tohohle stavu?“ Zeptala se nevěřícně, když si uvědomila že je celá popálená, má poloviční vlasy a noha jí bolí víc než žaludek po večeři na návštěvě klanu Hyuuga.
„Jo!“ Přikývli muži. V tu chvíli se v Niki začala vařit krev.
„Moje oblečení, moje noha, vy hovada! Za to zaplatíte!“ Zařvala na celý les. Muži se na ní nevěřícně a zároveň pohrdavě podívali.
„A to nás chceš jako zmlátit jak??“ Začali se smát. Niki si ještě jednou šáhla na hlavu a pak se zamračila.
„Kage bunshin no jutsu!“ Zařvala a i přes menší potíže při dělání pečetí se na místě objevili další 3 kopie, ve stejném poničeném stavu, jako byla ona.
„Stínové klony? Tím nás nedáš.“ Řekly zlomyslně a začali dělat pečetě.
„Katon: hosenka no jutsu!“ Zařvali a pomalu začali sundávat okolo ploužící se blondýny.
„Mizu: bunshin Shuriken!“ Vytvořila Niki něco co vyhlíželo jako shuriken, tvořený z vody, jeden z mužů na to zamířil katonem a voda se vypařila, co ale nečekal bylo to, že ve vodě byl skrytý ještě pravý shuriken a tak to koupil do pravý ruky, kterou si reflexivně kryl obličej.
„Ty malá sv*ně!“ Zakřičel.
„Nitsuki!“ Ozvalo se lesem.
„A že nikdo nepřijde, padáme!“ Kouknul první na druhého a oba vzaly nohy na ramena. Naruto a Kiba doběhli na místo akorát v čas, Niki se na ně už jen zhluboka usmála a padla vyčerpáním k zemi i s Atarashim na zádech.
„Kibo, postaráš se o ně?“ Hodil Naruto zmatený pohled na přítele.
„Jasně!“ Přikývl muž sedící na Akamarovi a zmizel hokagemu z očí. Naruto jen zakroutil hlavou při pohledu na ten škvarek, ležící na zemi.

Poznámky: 

OK, moje včerejší procházka prodloužila Kaeri o několik dílů, než jsem původně plánoval Smiling Někteří ví, některým to dojde, některým ne Smiling
Už dlouho tu tahle fráze nebyla.
Tak komentíky Kakashi YES

4.914285
Průměr: 4.9 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2009-12-12 19:46 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jé strašně se těším co bude dál .. kiba bude mít zajímavý souboj proti ohni .. teda jestli bude bojovat Laughing out loud

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Pá, 2008-12-19 23:06 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

brasko ja fakt nemam slov Smiling to bylo uzasny Smiling

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele ๖ۣۜZuki
Vložil ๖ۣۜZuki, St, 2008-08-27 13:07 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 78 | Autor je: Prostý občan

perfektní, už se těším na další díl... doufám že touto sérií neskončíš a bude další ;)

Naruto jako Itachi

Minato

92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Po, 2008-08-25 13:26 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

skvělé jako vždy! A kdypak bude další dílek?

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-08-25 10:09 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Kubby13: tjn Laughing out loud chudák malej.
Fistt: dík Smiling
sorafay: a dlouho nebude Laughing out loud teda alespoň ne napsaná Laughing out loud
no, já nevim či se Niki jentak uzdraví, uvidím Smiling
Máš pravdu, byl to překlep Smiling díky Smiling
Ten_Ten: Skoro jako bys od ní čekala něco chytrého Laughing out loud
Rika na procházce sem přemejšlel hlavně nad dalšími díly Smiling tak spadnout někam taky neni špatný Sticking out tongue
já sem já ostříhal xD muhuhe Evil
San Inuzuka Psanec ti vážnej nepřijde ?? já tam vtip nenašel Smiling Víc než ona?? S jejíma hlasivkama po matce ?? Laughing out loud to de jo ?? Laughing out loud
nettiex těm testum bych zas tolik nevěřil, ale ty si jim klidně věř Laughing out loud pěkně mě naštvaly Sad
Tomon teoreticky mělo Smiling ale co prakticky Sticking out tongue
Akitawa nikde sem neřek že jí kilnu Smiling jen... nebudu spojlovat tady Sticking out tongue
Tak všem moc ARIGATOU

[img][/img]

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Ne, 2008-08-24 09:13 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

XDDD takžew si Niky nakonec nekillnul, co??...HupsXDDDD, no nic byl to skvělej dílek a že si jí neposlal skoumat kytičky z kořenový strany, znamená, že si chceš prodloužit životXDD. No nic ty víš, co bude následovat, takže rychle pokráčko Kakashi YES !!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, So, 2008-08-23 12:56 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jak kruté, ale s liškou v těle, se sakurou v domě se z toho dostane celkem rychle Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-08-23 11:53 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Klobása na fotbale... tak to se povedlo Laughing out loud ty jsi fakt geniální... xD (a vlastně to máš i potvrzený xD ty testy... Laughing out loud)
Skvělý dílek... jak jinak, že Smiling

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-08-23 11:49 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

„Zasáhli tě do celého těla, jsi opečenější něž klobása na fotbale, - xDDD Jashin to se dřív vlci naučí lítat než Ty začneš být vážnej!!! Laughing out loud A to s tim palcem... sem se řezala snad eště víc než Niki!!! Sticking out tongue Parádní díl!!! Smiling Už aby byl další!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-08-23 06:26 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Ty jo, ty se jdeš projít a pak napíšeš tohle a když se jdu projít já, tak maximálně někam spadnu xDD jako chudák Niki, má kratší vlasy...cos jí to udělal?!! Ale líbila se mi ta představa, že se smějou cucání palce, zatímco by se měli zabíjet xD omg

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Pá, 2008-08-22 21:10 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Spálená až na škvarek a jediný co jí zajímá, je oblečení a vlasy. No budiš, ještě noha. XD
Skvělej díl, jako vždy!!!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-08-22 21:02 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

A čo fráza: Je to divné. Tá tu tiež dlhšie nebola xDD
Oni ubližovali Atarashimu, chudáčik malý Smiling
Ešteže sa tam ona objavila a potom aj oni, pekné zakončenie.
Ale Nikuška je pekne obhorená, to bude asi dlhšie liečenie, ale asi je dobré v takýchto chvíľach mať za mamu takú skvelú lekársku kunoichi Laughing out loud
Naozaj skvelý dielik Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Fistt
Vložil Fistt, Pá, 2008-08-22 20:14 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

gooood:)jen tak dál

Ninja!

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Pá, 2008-08-22 18:12 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Jáj...Fight...fight....tam si Arashiho prehadzujú jak hurúci zemiak (brambor)...Super Pary Kakashi YES