manga_preview
Boruto TBV 13

Vír a květ třešně 12

Vír a květ třešně 12

„Jak jsi se opovážil vkročit do této vesnice zrádče,“ řekl Naruto a začal dělat obrovskou rychlostí pečetě.
„Kankin Kyubi no Jutsu.“
Naruto zabořil ruku do země a okolo nich se vytvořila rudá bariéra.
„Je to jen mezi námi,“ řekl a rozběhl se k němu.
Naruto zmizel a objevil se za ním a sekl kunaiem, ale úder byl zablokován katanou.
„Stále se spoléháš na tu sílu?“ zeptal se, když uskočil před další ranou.
„Ty mi tu něco vykládej, ten kdo odešel k Orochimarovi,“ ozval se Naruto.
Naruto vyrazil k dalšímu úderu, když se mu v tom ozvalo v hlavě.
„Drobet ti pomůžu,“ řekla liška.
Naruto udeřil a Sasuke útok vykryl a sám chtěl zaútočit.
Od Naruta vyrazili ocasy a obmotali Sasukeho.
Byl na ně zvláštní pohled. Stojíc proti sobě. Hledíc si do očí.
Naruto začal vytvářet Rasengan a rozběhl se k němu s napřaženou rukou.
„Ne Naruto,“ ozvalo se potichu za ním.
Oba sebou trhli a Naruto zrušil Rasengan. Sasuke stočil hlavu a stále se snažil vyprostit z síly Kyubi.
„Sakuro on tě zranil,“ řekl Naruto a zadíval se na ležící dívku.
„Neudržím ho dlouho, ta síla Uchiha klanu je šílená,“ ozvalo se mu v hlavě.
„Promiň Sakuro, ale bude to tak nejlepší,“ řekl a otočil se zpět na zmítajícího Sasukeho.
V ruce mu začala vířit chakra a plápolala v barvě červeně rudé až blankytně modré.
„Kyubi Rasengan,“ vykřikl a vrazil mu ruku do břicha.
Ozval se ohlušující výbuch a zvedl se mrak prachu.
Po chvilce se to ustálo a Naruto se podíval na zem. Vyděsil se, když hleděl na divný výraz nějakého ninji, který měl ochranou čelenku zvučné.
Okolo něj se začala bariéra vypařovat a i jeho chakra okolo těla zmizela.
„Proto to bylo tak jednoduché,“ napadlo ho, když si vzpomněl na bitvu s Itachim.
Rozhlédl se po bojišti, kde byla převaha ninjů z listové a měl dojem, že občas zahlédl i lidi z Suny.
Vzal Sakuru do náruče a rozběhl se do nemocnice.

„Co bylo cílem toho útoku? Byl to moc slabý na to, aby zničili listovou,“ řekla Tsunade obklopená dalšími postavami.
„Shizune jak to vypadá v nemocnici?“ zeptala se Tsunade po chvilce ticha.
„Už se to stabilizovalo, měli jsme pár desítek zranění. Ale nejvážněji na tom byla Sakura, ale už je mimo nebezpečí života,“ odpověděla pohotově Shizune.
Do pracovny vpadl rychle Hyuuga Hiashi.
„Tsunade-sama,“ řekl udýchaně, „nemůžu nikde najít Hinatu a v nemocnici není.“
„Cože?“ zeptala se zděšeně Tsunade.
„Tak tohle byl jejich důvod?“ řekl Kakashi.
„Kakashi podívej se po ní. Máš na to nejlepší vlohy,“ řekla Tsunade.
„Hiashi pojďte se mnou. Potřebuji nějaké Hinatiny věci,“ řekl Kakashi.
„Hai,“ řekl a zmizeli.

Naruto seděl u Sakury v nemocnici a držel ji za ruku. Byl tu už přes dvě hodiny.
„Není pro něj záchrany. Budu muset porušit ten slib co jsem ti dal,“ zašeptal.
„Já vím,“ ozvala se potichu z postele Sakura.
Naruto sebou trhnul a zadíval se na ni.
„Jak se cítíš Sakura-chan?“ zeptal se a pohladil ji po tváři.
„No bolí mě snad všechno, ale měla bych by být v pořádku,“ dostala ze sebe pomalu.
„Zvládneš toto?“ zeptal se a opatrně se nad ní naklonil a políbil ji.
Do dveří vpadla Shizune a málem se rozesmála, když viděla jak Naruto odskočil od Sakury a oba dva zrudli.
„Už víme co bylo cílem toho útoku,“ řekla rychle.
„A to bylo?“ zeptal se Naruto a hleděl na ni.
„Unesli Hinatu,“ řekla a poklesl ji hlas.
„Cože?“ vykřikl Naruto a vstal.
„Za půl hodiny vyráží záchranný tým, ale nemusíš jít. Je dost dobrovolníků,“ řekla Shizune.
Naruto stočil pohled na Sakuru a ta jen řekla: „Běž ji pomoct.“
„Tak u brány,“ řekla Shizune a vyběhla z místnosti.
„Slib mi, že se vrátíš,“ řekla Sakura a podívala se na něho.
„Slibuji,“ řekl a políbil ji a vyběhl ze dveří.
Dostal se domů, kde si vzal potřebné věci a vyrazil k bráně, teda ke zbytkům brány.
Viděl jak tu stojí Tsunade a hlouček lidí.
„Jste tu všichni,“ řekla, když se všimla běžícího Naruta.
„Jakmile zabezpečíme vesnici pošleme posily za vámi,“ začala, „přiveďte ji. Je to na vás.“
„Jdeme,“ ozval se Kakashi a vyběhl z vesnice.
„Kakashi-sensei máme nějakou stopu?“ zeptal se stísněně Neji.
„Někdo se blíží z leva,“ ozval se Naruto.
„To bude on,“ řekl Kakashi a zastavil. Za chvíli se z lesa vynořil Pakkun.
„Našel jsi je?“ zeptal se Kakashi.
„Zastavili se v něčem co vzdáleně připomíná hrobku,“ začal Pakkun, „je tak deset kilometrů severně od naší pozice.“
„A nějaké známky o nepřátelích?“ zeptal se.
„Ne, pojďte za mnou,“ a rozběhl se.
Ozvalo se štěknutí a Kiba řekl: „Akamaru cítí nějaké lidi co nás pronásledují. Mohla by to být ta zmíněná posila jak Tsunade-sama říkala?“
„To je moc brzo. Neji co vidíš,“ řekl rychle Kakashi
„Vypadá to,“ řekl Neji, „dobrý nemusíme se bát. Jsou to naší přátele z Suny.“
„Počkáme na ně?“ zeptala se Tenten.
„Ne aspoň o nich nebudou vědět. Naruto udělej klon a nech ho tady, abys je mohl navigovat za námi,“ řekl sensei.
„Hai,“ řekl Naruto a udělal pár klonu, které tu nechal.
Skákali po stromech a pomalu se blížili. Neji kontroloval okolí. Jednou se museli vyhýbat nějakým lidem.
„Proč by chtěl Orochimaru Hinatu?“ zadumal se nahlas Naruto.
Zavládlo hrobové ticho a bylo slyšet jen jak se každý odrážel od větví.
„Kekkei genkai,“ řekl jen Neji potichu.
„Blížíme se,“ řekl Pakkun a prolomit dlouho trvající ticho, kde každý hloubal nad svýma myšlenkami.
„Neji jak to vypadá?“ řekl Kakashi.
„Je to obrovská jeskyně. Je tam asi 6 lidí a Hinata-sama leží na zemi,“ začal.
„Cože?“ přerušil ho Naruto.
„Ještě žije,“ doplnil Neji.
„Vchod je támhle,“ řekl a ukázal rukou doprava.
„Opustím vás, hodně štěstí,“ řekl Pakkun a zmizel v mráčku kouře.

Došli před skálu, ale žádný vchod tu nebyl.
„Neji?“ zeptal se Kiba a podíval se něj podivným výrazem.
„Tady to je,“ odpověděl a popošel ke stěně a rozmáchl se pěstí. Ta se jen zastavila o skálu.
„Je nějaký jiný východ?“ zeptal se Kakashi.
„Ne,“ řekl jen Neji.
„Naruto ukaž se,“ řekl Kakashi a usmál se pod maskou, „pojďte na stranu.“
„Liško drobet chakry prosím,“ řekl lišce za mříží.
Naruto pocítil přival síly, udělal klon a spolu se rozběhli s nataženýma rukama, kde se vytvářel obrovský Rasengan.
„Odama Rasengan,“ zakřičel a vletěl do skály.
„Jdeme,“ řekl Kakashi odhalujíc Sharingan.
Během okamžiku byli všichni vevnitř a připraveni na boj.
Z Naruta vystupovala rudá chakra a plála kolem jeho těla. Neji připraven v Hyuuga stylu. Tenten připravená se svitkama.
V jeskyni stál Orochimaru, Sasuke, Kabuto a pár neznámých ninju.
„Orochimaru-sama ještě nejste připraven,“ řekl Kabuto.
„Máš pravdu, tak když ne já, tak nikdo,“ řekl rychle a trhnul hlavou. A vyletěl mu z huby meč a letěl na Hinatu.
Všichni byli moc daleko.
„Liško rychle,“ zakřičel Naruto.
„Máš to mít,“ odpověděla.

Naruto se odrazil posílen Kuybi silou. Byl ve vzduchu, odrazil se pomocí ocasů, které mu narostli. Byl už u Hinaty a odstrčil ji. Meč mu projel břichem a spadl na zem.
Čas jako by se vrátil zpět do normálu. Kakashi běžel s Chidori v ruce k nim. Tenten začala vrhat stovky zbraní. A Kiba se změnil na dvouhlavého psa.
„Vypadá to na konec,“ řekl Naruto, když pocítil obrovskou bolest.
„Hlupáku,“ zavrčela liška.
„Podvol se, když se přeměníme máš šanci to přežít,“ řekla rychle.
„Neublížíš nikomu z mých přátel, to radši umřu,“ řekl a vykašlal pramínek krve.
„Slibuji, jim neublížím,“ řekl vyděšeně liška, „nechci umřít.“

Naruto se kolébavě postavil.
Kakashi stál proti Sasukemu a bojovali pomocí genjutsu. Neji bojoval proti Kabutovi a Tenten s Kibou útočili na Orochimara.
Naruto bouchl pěsti do země a ze země vyjely rudé ocasy, které obmotali jeho přátele a vyhodili je z jeskyně.
„Naruto co to děláš?“ zakřičel Kakashi.
„Kankin Kyubi no Jutsu,“ křikl Naruto a stěny jeskyně pokryla rudá chakra.
A spadl na zem.
Kakashi hodil kunai, ale ten po nárazu do bariéry vzplál.

„Naruto jak ještě daleko,“ zeptal se Kankaru.
Naruto otevřel pusu, ale najednou zmizel.
„Sakra musíme si pospíšit,“ řekla Temari a ještě zrychlili.

Naruto vstal, nebyla ani jedna známka lidskosti. Byl dvakrát větší než normálně. Plálo 7 ocasů.

„Neji co tam vidíš?“ zeptal se Kakashi.
„Obrovské množství chakry, nic jiného,“ odpověděl podivně.

„Ani se nedivím proč chtějí tu sílu. Stále mě překvapuje,“ ozval se Orochimaru a sledoval ho.
„Sasuke přenechám ti ho,“ dokončil a začal se vpíjet do podlahy.
“Utíká ti,“ vykřikl Naruto.
„Vidím,“ zavrčela liška.

Naruto zvedl ruce a zabodl je do země.
„Pozdě,“ ozval se Orochimaru a jeskyní se rozlehl šílený smích.
„Počkáme na tebe Sasuke-kun,“ řekl Kabuto a začal dělat pečetě a rozplynul se.
„Sakra k čemu jsi pak udělal tu bariéru,“ osopil se vztekle Naruto na lišku.
„Aby se nedostali dovnitř a nezranil jsi je,“ řekla liška.

„Naruto musím drobet vyvážit síly,“ řekl posměšně Sasuke a aktivoval druhou úroveň prokleté pečeti.
A rozběhl se proti Narutovi. A sekl ho katanou, ta se jen neškodně odrazila a Naruto sekl rukou a Sasuke odletěl pár metrů dozadu.
„Chidori,“ zakřičel a běžel k němu s šedou koulí v ruce.
Narutovi se začala v tlapě tvořit rudý Rasengan a střetli se.
Obrovský výbuch, který otřásl zemí.

„Kibo doprav Hinatu rychle do vesnice a zavolej sem rychle Yamata. Budeš nejrychlejší,“ řekl Kakashi a vysadil Hinatu obrovskému psovi na záda, který se jen přikrčil a odrazil se a zmizel v dálce.
„Musíme ustoupit není to bezpečné,“ zavelel Kakashi.
„Tak takhle jsi to chtěl Naruto?“ zamyslel se Kakashi.

Naruto rychle pozvedl tlapu a sekl. Sasuke to odrazil pomocí katany, ale další útok již nestihl vyblokovat a byl hozen na stěnu, kde se svezl po bariéře po zemi. Naruto byl okamžitě u něj a přišlápl ho na zem a položil mu na hrdlo obrovskou tlapu s drápy.
Ale stalo cosi nepochopitelného.
Naruto spadl na zem a Sasuke se přestal hýbat a oba dva omdleli.
Spadla bariéra.
„Sakra takhle rychle?“ zaklel Kakashi a rozběhl se dovnitř. To co viděl ho šokovalo. Jeskyně byla poničená a Naruto ležel vedle Sasukeho a ani jeden se nehýbal.
Naruto vypadal celý zničený, byl celý popálený.
„Takhle vypadá jako kdyby ho podrobil Yamato,“ napadlo ho, když si vzpomněl jak mu to Yamato říkal.
Zavolal ostatní a řekl: „Vezměte Naruta.“ Sjel pohledem na Sasukeho a mlčel.
„A co s ním?“ zeptal Neji a ukázal na Sasukeho.
„Taky,“ řekl jen Kakashi.
V tom venku křupla větvička a všichni se otočili ke vchodu do jeskyně. Tam stál Kankaru a Temari.
„Jdeme pozdě, omlouváme se,“ řekl, ale zmlkl, když spatřil Naruta a Sasukeho.
„Pomůžete nám je odnést do vesnice?“ řekl Kakashi.
„Jasně,“ řekl Kankaru.

„Tsunade-sama!“ vykřikla Shizune, „Hinata je v nemocnici a potřebuje nutně vaší pomoc. Nevím co to je za zranění.“
Tsunade se jen zvedla a rozběhla se do nemocnice. Doběhla ke dveřím a prudce je otevřela.
Na posteli ležela Hinata a vedle ní stál Kiba.
„Tsunade-sama,“ řekl jen.
„Kibo prosím odejdi,“ řekla mu, „postarám se o ni.“
Bouchly dveře a Kiba odešel. Tsunade přešla k Hinatě a aktivovala lékařské jutsu.
„Je to špatné,“ řekla Tsunade a zadívala se na Shizune, „je to jen na ní. Nemůžu ji víc pomoci.“

Kakashi, Neji a Kankaru se střídali v nošení, ale postupovali pomalu.
„Proč se vůbec vlečeme s ním?“ zeptal se Neji naštvaně.
„Uprchlý ninja, utečenec z vesnice,“ řekl jen Kakashi.
Zastavili se na palouku a položili je oba na zem. Pokoušeli se probudit Naruta, ale bez úspěchu. Sasukeho jen hodili na zem a Tenten ho hlídala.
„Neji,“ zeptal se Kakashi
„Byakugan,“ řekl a zahleděl se na ně.
„To je podivné,“ řekl jen.
Kakashi ho jen pozoroval.
„Jsou nějak propojeni, propojeni chakrou,“ řekl Neji, „i jejich chakra je nějaká zláštní.“
„No tady na víc nepřijdeme. Musíme do vesnice,“ řekl Kakashi.

Poznámky: 

Další dílek zase mi to nedalo a rozepsal jsem se Smiling
Prosím o komentíky Smiling
Čau Smiling

4.97222
Průměr: 5 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2023-09-11 21:27 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise Obl: Tomu říkám ale pěkný propletenec... ale jedno jsem konečně trefila. Že to byli Orochimaru a Sasuke, kdo vyslal ty ninji, aby napadli Konohu a unesli Hinatu. Už zase. Takže ten Sasan fakt nedá pokoj. Furt ten jeho postoj mě děsně štval jak v manze tak v anime. A i tady je to stejné... děs tohle. Sasan blbé jeden. Ale víc mě zajímá, co zase ti dva kují v těch svých hlavách. To se určitě dozvíme příště.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Po, 2008-08-18 09:03 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Skvelé, ked sa do tohoto človek pustí tak nevie prestať Laughing out loud

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Pá, 2008-08-15 21:08 | Ninja už: 5974 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

hltám a hltám každý den vstávám jen proto že s těšim, jestli náhodou někde nezahlídnu tvou novou FF. 8-o

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Čt, 2008-08-14 20:04 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Zajímavý, vážně zajímavý, začíná se to pěkně zamotávat. A já už se těšila, že Sasuke dostane nakládačku a ono nic Sad jen doufám, že se z toho Naru dostane Smiling

Obrázek uživatele Fizz
Vložil Fizz, Čt, 2008-08-14 20:11 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Utírač Udonova nosu

v přístím díle se to rozmotá Smiling