manga_preview
Boruto TBV 09

Psanec 6 - nečekané!!!

„Je mi líto Naruto! Nemám na výběr!“ Podíval se na něho Gara zlověstně. Naruto zhluboka polknul. Gaara složil ruce v pečetě. „Pouštní Rakev!“ Zařval dosti zřetelně a Naruta pomalu začal obtékat písek až ho úplně pohltil.
--------------
Když skupinka dorazila k Yamatovi domů, natáhnul se příslušník Anbu na svou pohovku v obýváku. Sakura si sedla na křeslo naproti Yamatovi a žena za maskou začala procházet byt.
„Co hledáte??“ Podivil se Yamato.
„Nástražné zařízení, cokoliv co by vás mohlo ohrožovat na životě.“ Odpověděla mu žena. Sakura jí udiveně pozorovala. Připadala si jak malá holka pod dohledem rodičů. Yamato jim nevěnoval pozornost, jen ležel a odpočíval. Žena přešla z pokoje do kuchyně a pokračovala v hledání bůh ví čeho. Za chvíli s poklidem přišla a sedla si na křeslo vedle Sakury. Poté si sundala masku. Jaké bylo Sakuřino překvapení.
„Tenten!“ Vykulila na ženu oči. Ta jí oplatila úsměvem.
„Ta koukáš co.“ Zašklebila se žena. Když Yamato spozoroval že si sundala masku, vykulil oči stejně jako Sakura.
„Jo, to čumim.“ Odpověděla nevěřícně Sakura.
„Myslím že můžu mluvit, nejsou tu žádný štěnice.“ Podívala se Tenten na Yamata.
„Proč ta scénka v nemocnici??“ Zeptal se muž ležící na gauči.
„Abych nebyla moc nápadná.“ Pousmála se.
„Aha.“ Podrbala se na hlavě Sakura.
„Myslim že Naruto nebyl zodpovědný za smrt Tsunade.“ Řekla Tenten.
„Tak to už sme 3.“ Pousmál se Yamato a přešel z polohy ležmo na polohu sedmo.
„Je něco co víš??“ Podívala se tázavě Sakura na Tenten.
„Nic co bych mohla dokázat. Ale za ty 2 dny se toho hodně změnilo. Jednotky Anbu root na každém rohu ulice. Danzo už se chystá vydat několik prohlášení. Ta smrt mu hraje nějak moc do karet.“ Ušklíbla se žena.
„Jo, až moc.“ Zamračil se Yamato.
--------------
Gaara a jeho sourozenci chvíli koukali na kuklu z písku. Žádná odezva. Naruto se ani nesnažil bránit.
„Kai!“ Zařval kazekage a písečná rakev se rozsypala. Naruto tam jen tak stál a smutně hleděl na zem.
„Nechápu to, kdybys zabil Tsunade, musel bys mít dost síly na pokoření Gaarova jutsu. Ale ty ses o to ani nepokusil.“ Podivil se Kankuro.
„Tak zaprvé, já Tsunade nezabil. A zadruhé, se smrtí jsem smířený už od doby co mě poslali na popravu. Je mi jedno co semnou bude, ale to co před smrtí chci vykonat, je očistit své jméno.“ Pravil Naruto smutně. Gaara k němu přišel zezadu a chytil ho za rameno.
„Já ti věřím.“ Usmál se na něho.
„Tak proč to divadlo??“ Podíval se Naruto do Gaarovi tváře.
„Kankuro měl jisté pochybnosti.“
„Neházej to všechno na mě jo!“ Ucukl se Kankuro a dal si do hlavy o zeď.
„Jak je na tom vesnice??“ Zeptala se Temari, která celou dobu bezeslova přihlížela.
„Nevím, ani nevím kolik lidí mi tam věří.“ Odpověděl blonďák smutně. Gaara se na chvíli zamyslel a pak řekl.
„Mám nápad.“ Narutova tvář se na chvíli rozjasnila. Pak ale zase nahodil ten svůj smutnej výraz.
„Uděláme to takhle.“ Přistoupil Gaara k Narutovi a něco mu začal šeptat do ucha. Ten ho ale zanedlouho odstrčil.
„Ani náhodou!“ Vykřikl.
„Jak to myslíš!“ Podivil se Gaara.
„To co po mě chceš nemůžu udělat!“ zakřičel.
„A proč ne?“
„Protože…protože…protože to já sem zabil Tsunade!“ Zakřičel.
„Cože?“ vykulili všichni 3 oči.
„Bylo mi jasný, že ta písečná rakev bude jenom test! Že ty bys mi nikdy neublížil.“ Zasmál se Naruto tajemně. Gara se zamračil.
„Je mi líto, ale nedals mi na výběr!“ Řekl a i bez pečetí začal Naruta obtékat písek, ale nezačal ho mačkat, jen ho držel.
„Uvrhnem tě do vězení a pošleme vzkaz do Konohy, aby si pro tebe někoho poslali.“ Zašklebil se Gaara.
„Ani náhodou, tam se nevrátím!“ Zaječel a ani nevěděl jak, dokázal vyvolat několik stínových klonů. Všechny 4 klony se vrhnuli na Gaaru. Temari s Kankurem jen vyjeveně přihlíželi. Kazekage si to ale nenechal líbit a i když původně nechtěl, nechla písek aby Naruta zmáčknul.
„Áááááá.“ Zaječel Naruto a klony zmizeli.
--------------
Druhý den se v pracovně hokage objevila odpověď z písečný. Danzo si jí se zájmem přečetl a zařval.
„Heuréka!“ zaradoval se. „Zavolejte mi Sakuru, Kakashiho a Yamata!“ Přikázal jednomu z poskoků. Ten příkaz ihned vykonal a ti tři se v jeho kanceláři objevili do dvaceti minut.
„Co se děje?“ Vtrhli všichni tři naráz do jeho pracovny. Danzo se na ně jen vítězoslavně usmál .
„Chytili Uzumakiho.“ Usmál se šťastně.
„Cože?“ Ulekla se Sakura.
„Kde?“ Zeptal se Kakashi.
„V písečný. Dokonce se jim tam přiznal. Musím uznat že se od nich máme co učit.“
„A my pro něho máme dojít?“ Zeptal se Yamato.
„Přesně, ale nepůjdete samy. Půjde s vámi jeden z příslušníku Root.“ Odpověděl mu Danzo.
„Ale proč právě my?? Jsme Narutovími přáteli?“ Podivila se Sakura.
„Kazekage si vás vyžádal. A já mu tímto alespoň poděkuji. Ušetřil vesnici hodně námahy.“ Zasmál se Danzo. „Vyrážíte ihned!“

Poznámky: 

No tak to se nám to pěkně zamotává Laughing out loud Někdo psal že má zamotaný příběhy rád Laughing out loud no já si ho rád napíšu Laughing out loud Myslím že pokud teď Sorafay napíšeš že je to divný, že mi to bude jedno Sticking out tongue

4.957745
Průměr: 5 (71 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2021-03-23 10:34 | Ninja už: 4210 dní, Příspěvků: 5858 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise pro V: Předpokládám, že přiznání bylo pro ty, co by poslouchali za dveřmi... Ale Danzó mi v tom celém přijde jako nějaká trubka... zase posílá Narutovi jaho kamarády. Teď je to tedy možná proto, aby se jich zbavil, ale určitě mu tím nahraje do karet.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2009-10-28 19:33 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

takže v písečný to bylo divadílko a tohle je součát plánu .... idu se o tom převědčit Laughing out loud

Obrázek uživatele Dibla
Vložil Dibla, Ne, 2008-08-31 21:32 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Naruto is not a good boy. Pary já tě zabiju, ještě jednou to zamotáš a já už se nevymotám.

Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy Laughing out loud.

K nakouknutí Smiling moje tvorba

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Čt, 2008-08-21 21:19 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Ty volgo te je porad od jednoho dilu k dalsimu dilu napinavejsi a napinavejsi, ale ten Naruto je baka, proc se sakris nepravem priznal?!

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Čt, 2008-08-21 10:19 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Chichi, tak teď už chápu, co si myslel tím, čti dál, bude to ještě zajímavějšíXDD To sem zvědavá, co mají v plánuXDD Kakashi YES

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-08-17 18:05 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

San Inuzuka proč by se měl zbláznit ? Laughing out loud možná tak na další uzel už na tak zamotaném laně Smiling
Rika tak to sem zvědavej Laughing out loud co budeš po příštím díle Puzzled to je dobře že si na pochybách Smiling to je účel Laughing out loud ale neni všechno zlato co se třpití Eye-wink teď co to znamená že Laughing out loud ty ondatro Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-08-14 12:31 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

tak teď jsem z toho jelen (pardon ondatra xD)....(nechápeš..nevadí xD) takový zamotaný. Ted už nevim, jestli jí fakt zabil bo ne xDD takže další xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-08-14 11:19 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Tak... konečně se stalo to na co všichni čekáme... Naruto se zbláznil!!! Laughing out loud Mno supr zápletka tohle bude eště zajmavý!!! Sticking out tongue Myslim že se máme na co těšit!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-08-14 01:02 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

nettiex ne Laughing out loud já je ještě víc zamotam ;)Gaara jo Smiling ale co Naruto Puzzled tak to je dobře že máš radost Laughing out loud
Krian njn, ale z těch reklam nova prosperuje Laughing out loud jj, zamotaný jak klubíčko Laughing out loud Laughing out loud nevim jak mě tohle napadlo Laughing out loud
Michiko Lissa s tou pusou pozor Eye-wink vyhozený panty nejsou moc příjemný. Já to taky do poslední chvíle nečekal Laughing out loud ale pak sem si řek, už tak je to zamotaný, tak to ještě trochu zamotam.
Aniqua já ti ani nevim, komu mam věřit Laughing out loud ale žert to nebyl Smiling
Alalinka Jo, Gaara měl něco zalubem Smiling ale když mu to Naruto tak nehezky překazil. Asi ho chtěl naštvat ne ? Laughing out loud To máš bejt zamotaná Laughing out loud o tom to je Smiling to slyšet naruto, tak ho máš kolem krku Laughing out loud
Travis to jsou ty automatický opravy ve wordu Laughing out loud
_l0v3_kAkAsHi_ to sem rád Smiling další nevim kdy bude Sad
helgast dík Smiling
Kubby13 to nemáš chápat Laughing out loud ale máš se co nejvíc zajímat, jak to vlastně je Smiling ono se to objasní Laughing out loud
sorafay ty nejsi divná Laughing out loud teda to si myslim v tuhle noční hodinu Laughing out loud ach to tušení Laughing out loud aby ses ještě nedivila Laughing out loud co já mam v plánu xD Muhuhe Laughing out loud zamotávat se bude Evil , nepřijde mi divnej Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-08-14 00:26 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hehe, Pary, neboj, nenapíšem to xDD Lebo to by som bola divná ja xD
Skvelý dielik, jaaj som si to dianie na púšti vychutnávala Laughing out loud
A zase mám nejaké tušenie, mám, mám, mám, ale si ho radej nechám pre seba a nikomu ho nedám xDD
A len pekne zamotávaj, aby si to potom pekne rozmotával Smiling

((Ak sa ti ten koment zdá byť divný, to robí tá nočná hodina xDD))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, St, 2008-08-13 23:07 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

priznávam sa...že mám v tom dosť velký segedýn Laughing out loud xDDDDDDD...ale niektorým veciam som pochopiť dokázal Laughing out loud ....ale ani nettiexina kosa...ktorú si jej šlohol a ja som ju zas šlohol tebe...ani cubulový kryt...ťa neochránia pred mojím chválením Laughing out loud...perfektné...aj ked niekedy dosť nechápem je to skvelé Smiling

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, St, 2008-08-13 22:42 | Ninja už: 6170 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

ja nwm co mam proste psat,,vyborne

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, St, 2008-08-13 22:04 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

tyvadoo.. toe napinavy..tuhle féfé xD sem si hoodne oblibila..tak jenom asi: HONEM DALSI! xD

Obrázek uživatele Travis
Vložil Travis, St, 2008-08-13 20:41 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 164 | Autor je: Prostý občan

kdo je Gazda ???

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, St, 2008-08-13 20:36 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

No, tak trochu zamotaný to tedy je *drbe se ve vlasech a snaží se na to přijít*
Gaara má nějakej plán to je jasný Sticking out tongue ale toho Naruta jsem nepochápala, nejdřív se obhajuje, pak se přizná Shocked doufám, že další díl bude brzko, jsem napnutá jak Ichirakiho nejdelší nudle Smiling

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, St, 2008-08-13 20:38 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Hmmm zaujimava poviedka.
Popravde ani neviem co si mam mysliet.
Urobil to Naruto ,alebo s tym priznanim zartoval?
Laughing out loud
Ale aj tak super poviedka uz sa tesim na pokracko.....

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, St, 2008-08-13 20:24 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

*má pusu až někde v přezemí a čeká až jí tu pusu někdo přinese* *užjí přinesli konečně může mluvit* Pary... nemám slov.. snad jen... to sem nečekala. Sad Kakashi YES mazec povídka plná překvapení a zvratů Kakashi YES

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, St, 2008-08-13 20:03 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

upo supa... jako vzdicky krasne zamotane... uz se tesim na pokracko... tohle se fakt povedlo ale zase ty novacke reklamy... Eye-wink

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-08-13 19:19 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Laughing out loud zamotaný jsou nejlepší xD teda když to pak zas vymotáš Laughing out loud
Skvělý díl... Gaara je přece jen dobrej xD *Sněhurčin útok se tedy nekoná xD* (písek a následné zatavení na sklo xD)

Btw - *začíná mít z těch prvních komentů fakt radost xDDD*