manga_preview
Boruto TBV 11

Hledá se pan Dokonalý 4: Rande už je tady, rande si vychutnej

Po cestě hradem narazil na Pakkuna, mazlíčka školníka Kakashiho. Aby si spravil náladu, popadl ho a za ocas pověsil na jednu z lamp, která visela na zdi. Když zvládnu jednoho pitomého mluvícího psa, tak zvládnu i jednoho slizouna, pomyslel si.
"Uzumaki!" ozvalo se za ním. Naruto ten hlas poznal. Dnes vážně neměl svůj den. Jednoho slizouna zvládnu, ale dva?
"Uzumaki, sundej Pakkuna z té lampy!" požádal ho.
"Proč bych měl, Uchiho?"
"Protože je to surovost, takhle ubližovat zvířátkům."
"???"
"Dělám si legraci. Ale sundej ho."
"Proč?" Naruto ho nechápal.
"Protože znám lepší místo, kam ho pověsit," uculil se Sasuke. Naruto na něj chvíli nevěřícně zíral, ale pak se zazubil. Sundal Pakkuna a přešel s ním k Sasuovi.
"Jaké místo?" zeptal se.
"Pojď se mnou," vybídl ho Uchiha a už ho vedl směrem k Pamětní síni. Procházeli chodbami, nemluvili…ale bylo to příjemné ticho. Pak došli k těm správným dveřím. Sasuke otevřel a přidržel dveře Narutovi, který musel držet psíka.
"Tak kam?" zeptal se Naru už nedočkavý. Pravda, chtěl se toho protivného psa zbavit taky proto, že hodně smrděl. "Dělej, děsně smrdí," řekl a otřásl se.
"Nediv se, Kakashi ji beztak drhne ještě méně často, než sebe," odpověděl Sasu a ušklíbl se.
Naruto se rozchechtal. Uchiha se na něj překvapeně podíval. Vážně ho dokázal rozesmát?
"Ty, Uchiho, představ si Kakashiho pod sprchou, jak má na hlavě růžovou koupací čepici."
Chechot.
"A Pakkun se koupe s ním… a na sobě má miniaturní bikiny," doplnil jeho představu Sasuke.
Naruto to živě viděl před sebou. Rozesmál se ještě víc, až si musel stírat slzy.
Když se chlapci uklidnili, uličnicky se na sebe usmáli, zajiskřilo jim v očích a pak provedli svůj zákeřný kousek (který bude popsán v další kapitole)
Uzumaki nemohl uvěřit tomu, že se tady baví s Uchihou a že s ním právě provedl docela povedený žertík. Bylo to tak příjemné! Představil si, že by teď byl s Orochimarem v jeho sklepení a zachvěl se. A pak… Orochimaru! Sakra! Musím ze ním! Zpanikařil.
"Ach, Uchiho, musím běžet, úplně jsem zapomněl na čas…" otočil se ke dveřím a chtěl odejít, když ho Sasuke jemně chytil za paži.
"Kam jdeš?" zeptal se zvědavě.
"Musím jít na to…chm, rande s Orochimarem," připustil neochotně Naruto.
Sasu se zamračil. "Proč jsi ho pozval na schůzku?" Zdálo se to Narutovi, nebo v tom slyšel mrzutý tón?
"No…já…víš, ono je to složité a… a tobě do toho vlastně vůbec nic není," vyhrkl Uzumaki, když si uvědomil, že se tady snaží vysvětlovat Uchihovi svoje pohnutky.
Ten se teď napřímil a z očí mu zasršely blesky.
"Ty jsi fakt kus, Uzumaki," řekl a připravil tím Naruta o dech. Co to? Co mu to právě jeho sok řekl? "Kus vola," dodal potom. Ups! Tohle už nebyl kompliment.
"A víš, co jsi ty? Ty jsi zase kus arogantního zmetka, který musí do všeho strkat ten svůj aristokratický nos." Ale kus jsi taky, to se musí nechat, pomyslel si Naru.
"v**e."
"Hovado."
"Pošuku."
"Srabe."
"Oprsklíku."
Naru se zarazil. Oprsklík? Co to u Madarových trepek je?
"Co to je?" zeptal se proto.
"Najdi si to ve slovníku," prskl Uchiha a odešel z Pamětní síně.
Naruto potřásl hlavou. Tohle bylo podruhé, co na něj černovlásek použil nějaké zákeřné neznámé slovo. Teď ale neměl čas se tím zabývat. Musel rychle do sklepení. Po cestě se modlil, aby se dožil svých dalších narozenin.

Naruto nesměle zaklepal a po vyzvání vstoupil.
Profesorův kabinet vypadal velice zvláštně. Osvětlovaly ho jen mihotavé plamínky svíček, na stole uprostřed pak stála láhev vína a skleničky… a na gauči seděl polonahý Orochimaru. Měl na sobě jen černé kožené kalhoty.
Naruto potlačil nutkání pozvracet se už teď.
Orie vstal. "Jdeš pozdě brouku… ale chápu tě. Chtěl jsi mě pořádně nažhavit. Wau! Ty jsi divoch," řekl a mlsně se po Narutovi díval. "Nedáš si saké?"
Uzumaki shledal, že saké bude možná to pravé. "Jasně," řekl proto. Doufal, že mu trocha alkoholu dodá patřičné sebevědomí.
Orochimaru mu podal skleničku. Naru celý její obsah vypil najednou.
"Jdeš na to hopem, ty moje modroočko."
"Víte, chtěl bych vám něco říct, pane profesore," konečně vyslovil Naru.
"Ale no tak… říkej mi Orochimaru," zavrčel Orin když Narutovi zuby sundával kravatu.
"Tak tedy - chtěl bych ti něco říct, Orochimaru," zopakoval Uzumaki a při vyslovení toho jména se zachvěl.
Ale slizoun mu položil ukazováček přes rty. "Pst! Já vím, taky tě strašně chci," zašeptal smyslně a už se Narutovi dobýval pod košili.
Blonďásek zafuněl. Tohle bude složitější, než si myslel. Profesor evidentně slyšel jen to, co chtěl.
"Vážně Orochimaru, já…"
"Mlč už, zlato. Oddáme se víru vášně, budeme se milovat celou noc a celý den, naše těla budou zpocená…"
Naruto ucítil žaludek až v krku.
"A my se na sebe budeme lepit jako žízniví velbloudi na poušti…"
Co to mele s těmi velbloudy???
"Budeme se milovat v posteli, na stole, na zemi, v kotlíku…"
V kotlíku???
"Pořád dokola, dokud nepadneme únavou a i pak se ještě budeme mazlit. Až do skonání světa, miláčku," dořekl Orie.
Páni, to byl ale proslov, pomyslel si Uzumaki. Ale hned využil své šance, protože se profesor nadechoval a nehrozilo tak, že by ho přerušil.
"A v tom je právě problém!" vyhrkl Naruto.
Orochimaru na něj kouknul. "Co se děje? Vždyť jsem tak svůdný a mám tak sexy hlas… co se ti nelíbí?" ptal se hned.
"No… vy. Víte, to pozvání na rande mělo patřit někomu jinému."
Profesor se zarazil. "Co? Komu?"
"Promiňte, to bych si raději nechal pro sebe. Z čistě bezpečnostních důvodů."
Orochimaru I., slizký se hrdě napřímil. Prudce nasál vzduch nosem a pak svým typickým nenávistným hlasem pronesl:
"Jak chcete, pane Uzumaki. Vaše minus. Mohl jste mít tohle sexy zboží," řekl a ukázal na své spoře oděné tělo. "Ale odmítl jste. Výborně. Strhávám Listové sto bodů."
Ale to už bylo Narutovi srdečně jedno. Otočil se na podpatku a urychleně vyběhl ke dveřím. Když je za sebou zavíral, přísahal by, že zaslechl, jak si jeho profesor zpívá…
"Lonely.. I'm so lonely… I have nobody… on my own…"
Uzumaki dveře raději zavřel a šťastný, že to přežil se vydal do spolky. Už se nemohl dočkat, až si lehne do své měkoučké postele a bude přemýšlet o Uchihovi. Tohle byl dlouhý den.

Poznámky: 

Tak a je to za námi . Chudák Pakkun, Kakashi, Orochimaru, Naruto i Sasuke xD

4.972975
Průměr: 5 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Daarkrai
Vložil Daarkrai, Út, 2010-07-06 14:04 | Ninja už: 5149 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Néééé, já z toho nemůžu Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud To je čím dál vtipnější Laughing out loud "V kotlíku???" Laughing out loud Laughing out loud jejda

Obrázek uživatele Kami-kun
Vložil Kami-kun, Čt, 2009-01-22 20:06 | Ninja už: 5638 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Prostý občan

tuhle sériovku fakt zbožňuju Laughing out loud

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Út, 2008-08-12 23:48 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud
Tak to je taky dost krutý...
Úplně se mi ježily chloupky při představě Oriho v takovémhle stavu... A s tím jeho skřípavým podlízavým hlasem... Sticking out tongue
Ale válela jsem se smíchem... Laughing out loud

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Út, 2008-08-12 12:04 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Orouš se předvedl z něho jsm fakt nemohla XD [i] "Mlč už zlato, oddáme se víru vášně ..." a pak jeho zpěv XD máš příliš vražedné úmysly, za co?? Laughing out loud

Obrázek uživatele laviathan
Vložil laviathan, Ne, 2008-08-10 21:09 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

a som vysmiatá do sitosti XD je to...dokonaléXD čítala som to aj v originále(chachá tvoje skladište povídek sa nehladá tak tažko Laughing out loud) takže aj ked ma dalšia kapitola moc neprekvapí tak sa na ňu teším.Už aby tu bola Laughing out loud

Meh...

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Po, 2008-08-11 13:24 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Ja tomu věřím, že sa nehladá tažko a neviem prečo sú všetci líní a nehladají ho. xD
Ďakuji všem ^^

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Ne, 2008-08-10 14:28 | Ninja už: 19902 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

snowie, buď zabiješ ty mě (smíchem) a nebo já tebe (umlátím tě ponožkou)! Sticking out tongue

Obrázek uživatele ja501
Vložil ja501, Ne, 2008-08-10 00:19 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Výtečné jako vždy Laughing out loud .... jenom se asi vloudila malinká chyčka, nemá zde místo "Orochimaru mu podal skleničku. Harry celý její obsah vypil najednou." býti ....Naruto celý její obsah vypil najednou. ?

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Ne, 2008-08-10 09:50 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Ááá, další chybka. Už třetí, grr.

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-08-09 20:18 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Wow, tys mi zase dostala Laughing out loud A Ori... perverzák
"A my se na sebe budeme lepit jako žízniví velbloudi na poušti…"
Co to mele s těmi velbloudy???
"Budeme se milovat v posteli, na stole, na zemi, v kotlíku…"
V kotlíku???

Teda to bych chtěla vidět Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, So, 2008-08-09 19:39 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Víš.. Já se směju u hodně málo povídek, mám prostě takovej divnej smysl pro humor... Proto ti děkuji za tuhle, protože u ní se fakt chechtám! xD

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-08-09 19:12 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tohle je dokonalost nad dokonalost xD Nejdokonalejší mezi dokonalýma... Laughing out loud
Tak přece jen Pakkun... chudák xD je mi jasný, že zrovna dovolená ho nečeká xD a ten Orochisko-Snape... z něj jsem byla mrtvá xD Mr Lonely... Laughing out loud Kakashi YES *pohotově leze do rakvičky PSO a umírá v nepokoji xD*

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Ne, 2008-08-10 09:52 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Hej, jednou mi budeš muset vysvětlit, co znamená zkratka PSO xDD

Obrázek uživatele laviathan
Vložil laviathan, Ne, 2008-08-10 21:12 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

PSO...žeby Proti-Snowfox-Opatrenie? Smiling

Meh...

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Po, 2008-08-11 13:22 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

rakev PRO SNOWFOXINÉ OBĚTI, heh xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-08-09 19:02 | Ninja už: 6058 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Fuj ten Orocháč byl teda pěkně nechutnej xDD ale chudák Pakkun xD Kakashi s čepičkou...omg xDD tohle je vážně něco skvělýho!

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, So, 2008-08-09 18:26 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Boze! To je dokonaly!!!!! Lonely... I'm so lonely... To bylo úžasný! Laughing out loud Teda ty jsi vazne genius! Skvely!
Jenom bych vytkla jednu vec... kratky! Takovy zavislaci jako ja potrebuji hodne hodne tehle uzasne povidky! Laughing out loud Dalsiiii!!!! Laughing out loud