manga_preview
Boruto TBV 10

Hledá se pan Dokonalý 5: Vy parchantíí!

Kakashi Hatake už šest hodin hledal svého milovaného Pakkuna. Když se kolem půlnoci vzbudil ve své posteli a nenašel ji u sebe, zpanikařil. A jeho panika s každou minutou narůstala. Moc dobře věděl, co místní studenti dovedou. Jak jsou malí, zlomyslní, zkažení a zlí a zlomyslní a zkažení. A zlí. A malí. Úplně prťaví.
Právě procházel okolo Pamětní síně, když uslyšel velice tiché, ale nezaměnitelné vytí. Rozrazil mohutné dveře, přeskočil mocným skokem práh, natáhl se jak široký, tak dlouhý na podlahu, vstal, doběhl k obrovskému poháru a vytáhl z něj nešťastného Pakkuna… s malinkou koupací čepicí na hlavě, s miniaturními potápěčskými brýlemi a v ostře žlutých bikinách.
"Co ti to udělali, Pakkůnku? Ale nebojte se, já je potrestám. Natáhnu je na mučidla, až ti malí spratci budou skučet bolestí, budou se svíjet…"
Pak mu došlo, že tyhle tresty jsou už přes třicet let zakázané. Viditelně posmutněl. Kakashi Hatake neznal nic lepšího, než když přišel z oběda do mučírny a tam mu na řetězech visely jeho oběti. Věděl, že se bude muset spokojit s mírnějším trestem… ale hodlal si prosadit ten nejtvrdší možný.
Zbývalo jen najít viníka. A při pohledu na onen pohár Hatake věděl, kdo za tím stojí… Otočil se a s Pakkunem v náručí odešel směr Zlá síň.

"Hehe… a pak mi začal vykládat něco o žíznivých velbloudech…"
"CHACHACHA!"
"A o milování v kotlíku…"
"CHACHACHA!"
Celý listový stůl se dobře bavil, když jim Naruto vykládal své zážitky ze včerejšího rande. Právě se dostal k tomu, jak Orochimara odmítl, když se prudce rozrazily dveře Zlé síně a vešel jejich školník… s žalostně vyjícím Pakkunem v náručí.
Celá síň ztichla. Studenti nevěřícně koukali na vybaveného psa. A posléze měli co dělat, aby nevyprskli smíchy. Včetně ředitele Peina, který se ale ovládl a mírným hlasem se Hatakeho zeptal, co že se to Pakkunovi stalo.
"Co se mu stalo? Co se mu stalo? To je snad jasné, pane řediteli. Nějakým studentům přišlo zábavné pohrát si s mým milovaným…"
"Ano ano, to víme, že ho milujete, pane Hatake. A dál?" skočil mu znuděně do řeči ředitel. Tohle poslouchal na každé pracovní poradě.
"Našel jsem ho před chvílí v Pamětní síni. Byl uvězněn ve poháru. A já vím, kdo za to může," odpověděl dramaticky školník.
Pein tázavě pozvedl obočí. "Opravdu? No to se na to podívejme…"
Kakashi se už už nadechoval k označení viníka, když tu se viník (vlastně viníci) přiznali sami.
Naruto se totiž podíval na Uchihu, který mu pohled oplatil… a oba vyprskli zadržovaným smíchem. Chechtali se a řezali na celé kolo. Ředitel je pobaveně sledoval.
"No, pane Hatake, myslím, že už není třeba cokoliv říkat. Pane Uzumaki, pane Uchiho, buďte tak laskaví a následujte mě do ředitelny. Orochimaru, Tsunade, pojďte také," řekl Pein a vstal od stolu. Orie vstal více než ochotně. Po včerejším debaklu toužil po Uzumakiho krvi. Chtěl ho zničit, zabít, otrávit, zkazit mu život… Ach, jak byl osamělý! Myslel si, že už konečně bude s Narutem, že se mu splní jeho sen… A místo toho byl tak ponížen!Viděl Uzumakiho, jak u snídaně vykládá svým spolužákům o jejich schůzce. Orochimaru byl rozhodnut - to chce pomstu. A Orík věděl, že nejdůležitější teď je zjistit, komu ono pozvání na rande mělo být určeno. S ďábelským úsměvem se vydal spolu s Tsunade za ředitelem.

Pein seděl za svým stolem a oči mu pobaveně jiskřily, div, že mu nechytl plášť. Pobaveně sledoval dva chlapce, kteří kajícně stáli před ním a snažili se nedívat jeden na druhého. Hned za nimi postávali ředitelé jejich kolejí. Tsunade, která zrovna jen náhodou nebyla opilá, hleděla na chlapce přísně… a Orochimaru hleděl Narutovi na zadek. V pozadí se o dveře opíral Kakashi Hatake, který už konečně odložil svého psa v kabinetě. To bylo dobře, protože Pein měl neodbytný pocit začít se hihňat, kdykoliv se na něj podíval.
"Takže chlapci, rádi bychom si poslechli, proč jste Pakkuna takhle… hm… přizdobili."
Uchiha okamžitě zareagoval. "To on!" vykřikl a ukázal na Naruta.
"To není pravda! Já ho chtěl jen pověsit na lampu v chodbě!"
Ticho. Tohle jsem asi neměl říkat, napadlo ho.
"Aha. A jak se ocitl v Pamětní síni takhle vymóděný?"
"To on!" vykřikl zase Uchiha.
"Zmlkni už! To byl tvůj nápad, strčit ho tam! A na tom oblečení jsme se shodli!" hájil se Naruto.
"A smím vědět, jak jste se dali zrovna vy dva dohromady?" zajímalo ředitele. "Uchiha a Uzumaki spolu… to je přinejmenším zajímavé," pousmál se Pein.
"No, to byla náhoda…"
"Jo, kosmická náhoda, víte."
"Osud."
"Přesně tak. Karma, chápete."
Ředitel pokýval hlavou. "Nějaká polehčující okolnost? Něco, co by vám třeba mohlo zmírnit trest?"
"To všechno on! Donutil mě k tomu!" vykřikoval Sasuke.
"No jasně! Hoď to všechno na mě, srabe!" nedal se Naru.
"Hlupáku!"
"Prase!"
"Chlapci!" napomenul je Pein. "Takže, pane Hatake, jaký trest byste navrhoval?"
"Natáhnout je na skřipec!"
"Něco jiného?"
"Strčit jim prsty do palečnice!"
"Dál?"
"Nasadit jim španělské boty!"
"Dál!"
"Klystýr!"
"Ale fuj!"
Najednou jim do slovní výměny skočil, zcela nečekaně, až do teď tichý Orochimaru.
"Já bych navrhoval kompenzaci," řekl zlověstně.
Naruto polkl. Tohle asi bude bolet.
To ředitele zaujalo. "Co konkrétně myslíš, Orochimaru?" zeptal se proto.
"Navrhuji obléci je do bikin, na hlavy jim strčit koupací čepice a donutit je tak celý den chodit," řekl Orie s gustem. Doufal, že ředitel jeho nápad schválí… vidět Naruta Uzumakiho v bikinách se nepoštěstí každý den.
Pein se zamyslel. Naruto a Sasuke si vyměnili zděšené pohledy.
"Ještě jste zapomněl na potápěčské brýle," dodala Tsunade, čímž nevědomky dala souhlas s tímto nápadem.
Naruto a Sasuke začali panikařit.
A pak Pein řekl: "Ale proč ne. Aspoň se pro příště poučí."
Sasu omdlel. Kdyby ho Naruto nezachytil, asi by si ošklivě namlátil svou aristokratickou hlavu.
Uzumaki se je rozhodl bránit.
"Ale pane řediteli, to přece nejde!" řekl zoufale.
Pein na něj stále s úsměvem pohlédl. "Pročpak by to nešlo, Naruto?"
Ale to už se Naru naštval. Tíha omdlelého Sasua, který mu spočíval v náručí mu nějakým zvláštním způsobem naznačovala, že je za něj zodpovědný… že ho má chránit. A při pohledu na tu klidnou tvář Naruto věděl, že by ho bránil přede vším a přede všemi. Třeba i před ředitelem pyromanem, sadistickým školníkem a jeho šíleným psem, před děsivě nechutným profesorem Jedvarů a taky před starou škatulí Tsunade.
Pevně Sasua sevřel v pažích a vzdorovitě pohlédl na ředitele.
"NIKDY nás k tomu nedonutíte!" vykřikl. "Svobodáááá!" zařval, až Sarutobi na svém portrétu leknutím převrhl křeslo.
Jeho křik probudil černovláska. Zděšeně otevřel oči a zoufale vykvikl: "Napoleonovi vojáci už jdou?"
"Spi dál," šeptl mu Naruto. Sasuke znova omdlel.
Orochimaru se nepříjemně usmál. "Obávám se, že nemáte na výběr, Uzumaki. Nebo snad chcete některý z trestů pana Hatakeho?" zašklebil se.
Naru stočil pohled na školníka, stále stojícího u dveří. Jakoby měl v očích napsáno jediné slovo: klystýr, klystýr, klystýr… Uzumaki zadržel dech. Ne, prostě nemohl dovolit, aby tenhle špinavý školník strkal nějaké instrumenty do Sasuova dokonalého a neposkvrněného zadečku.
Moment, ozval se mu v hlavě nějaký hlásek. Jak víš, že je neposkvrněný?
Určitě je, pomyslel si Naruto při pohledu na toho černovlasého andílka ve svém náručí.
Je to bisexuál, idiote. Víš, kolik už musel mít kluků a holek?
No a? To nemusí nutně znamenat, že se všemi vlezl do postele!
Ehm… mluvíme o tom samém Uchihovi?
Já vím, že je čistý jako padlý sníh!
A čekal celou tu dobu na tebe, ne? Naivko!
Drž hubu!
"Pane řediteli… za všechno můžu já. Sasuke nic neudělal," snažil se Naruto červnoláska zachránit.
Pein se shovívavě usmál. "Je mi líto, ale pan Uchiha se ve Zlé síni přiznal… A myslím, že by vám mohlo prospět strávit nějaký čas spolu," řekl šibalsky. Zdá se, že opět věděl víc, než ostatní. A víc, než je zdrávo.
"Fajn… tak my ty plavky bereme," odevzdaně řekl Naruto.
Orochimaru se ušklíbl. "Zapomněl jste dodat koupací čepice a potápěčské brýle."
"Se neposer…" zamumlal Naruto.
"Co jste to říkal?" vyjel Orie.
"Že je dneska krásně."
"Vy drzý, malý…"
"Orochimaru! Prosím…" pokáral ho Pein.
"V kapse tě nosím," zamumlal jmenovaný na to.
"Co jsi to říkal?" vyjel ředitel.
"Že máš krásný vous."
"Ty drzý, mastný…"
"Peine, prosím…" pokárala ho Tsunade.
Naruto protočil oči v sloup. Jestli to takhle půjde dál, tak se za chvíli do debaty zapojí i Kakashi a všechny postavy na obrazech. Takže se zhluboka nadechl a z plna hrdla zakřičel:
"Můžete už laskavě držet hu--," zarazil se, "…ehm… huhu… jak bych to… ech, jazyk za zuby?" Nakonec mu z toho vyšlo zašeptání.
Pein se napřímil. "Dobrá, skončeme to. Obžalovaní Naruto Minato Uzumaki a Sasuke Fugaku Uchiha nechť povstanou."
Naru (který samozřejmě celou dobu stál) se snažil co nejvíce napřímit.
"Obžalovaní se odsuzují k strávení zbytku dnešního dne ve Vstupní síni, oděni jen do plavek, koupacích čepicí a potápěčských brýlí. Trest končí úderem půlnoci," zakončil Pein, dvakrát klepl malým dřevěným kladívkem do stolu a ukončil "soud".

Poznámky: 

Opět vás vcelku možná napínám, mwahaha xD

4.97222
Průměr: 5 (36 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kami-kun
Vložil Kami-kun, Čt, 2009-01-22 20:14 | Ninja už: 5634 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Prostý občan

OMG xDDD jako vždycky: krutýýý, případně...hustýý apod...

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2008-08-15 12:24 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

no,docela skoda ze se do ty hadky nezapojili Kakashi a obrazy,aspon bych se dozvedela novy nadavkyXDDDDD!!je to faaaaakticky bestovy!!!

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Út, 2008-08-12 12:49 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Coože?! Naru Saku pochodující ve vstupní síni v bikinách, koupací čepici a s potápěcíma brýlema! Hlavou smíchem mlátím do stolu a co bude dál? Laughing out loud

Obrázek uživatele NARUKO UZUMAKI
Vložil NARUKO UZUMAKI, Út, 2008-08-12 10:48 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

ahojte pokial sa vam nechce čakať na pokračko na http://fanfiction.potterharry.net/cze/kapitola/5117%7CTest.html tento stranke je ta poviedka dokkončena aj ked na pairing harry/draco

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-08-12 00:54 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

jéžiši! JAshin!! xDD Orochimaru je mstitelská sv**ě xDD a ty NArutovo myšlenky xD ty byly geniální! xDD asi umřu....máš mě na svědomí xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Po, 2008-08-11 23:13 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Smarja... toto se neda, ja anui nemuzu psat jak se porad rehtam... Laughing out loud To se neda, to by zaslouzilo oceneni toto, to je neuveritelny!!!! Dokonaly, uzasny! To se proste neda... Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud (Dobry uz po pul hodine mam napsanej komentar! Laughing out loud ) Prosim jen dalsi dil!!! (To je neco toto, to se neda, mazec, vitr, okno, ...) (Uz jsem se z toho smichu zcvokla... Laughing out loud )

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Po, 2008-08-11 22:46 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

No tak toto mi nerobte.... co budem ja akoze... toto... tamto... to! Citat som chcela napisat.... To je jedno, rychlo pokracovanie!

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Po, 2008-08-11 19:48 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

P-o-k-r-a-č-o-v-á-n-í! Po-kra-čo-vá-ní! POKRAČOVÁNÍ! Pokračování!
.....
Ta holka je blázen.

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-08-11 18:54 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Husťárna! Tohle bylo úplně úžasný! Jé, bych je chtěla vidět, jak si odpykávají ten trest Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-08-11 18:50 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Na tohle jsem se těšilaaa! Laughing out loud a měla jsem proč xDD Filch/Kakashi je magor... ale zároveň génius xD totéž Sasan... chudák Pakkun Laughing out loud

Btw někde v polovině tam máš Draco xD

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Po, 2008-08-11 18:46 | Ninja už: 19899 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Úžasný Smiling K tomu nejde říct nic víc Eye-wink