manga_preview
Boruto TBV 08

V znamení vetra a ohňa 11 - Vražedná návšteva a Sakurino trápenie

„Ale tvoje šťastie v túto chvíľu skončilo, a to navždy.“ Naostrený kunai sa zablysol vzduchom a mužský smiech naplnil nemocničnú izbu rehotom pripominajúcim šialeného blázna...
Nevyzeralo to dobre, nikto nebol na blízku, aby jej pomohol. Nepriateľ a tu, v nemocnici? Prebleslo jej hlavou. Čo tu vôbec pohľadáva, ako sa dokázal dostal tak ďaleko bez toho, aby ho zaregistrovali? Teraz keď je zraniteľnejšia než kedykoľvek predtým a nie je žiadna šanca, aby sa mohla brániť!
Nebude si klamať, táto situácia ju viditeľne šokovala a nepriateľ sa snažil využiť jej nepripravenosť vo svoj prospech. Sťažka sa pokúsila vstať, nepomáhalo to. Sily ju opúšťali pri každom pohybe ako aj pri každom nádychu. Bolesť sa rozširovala stále viac ako sa pokúšala premáhať svoje telo iba silou vôle. Čepeľ noža zastavila tesne pred jej zovretým hrdlom. Takmer cítila jeho ostrie na pulzujúcej tepne ako ju tlačí a nedovoľuje sa znova nadýchnuť.
„Čo teda chcete?!“ vyjachtala zo seba. Nepriateľ mlčal, akoby hľadal vhodné pomenovanie na zámer, ktorý mal v úmysle urobiť. Jeho účel bol od začiatku jasný, nebolo o tom pochýb... Snaží sa ju zabiť! Možno iba stále dúfala, že by po tejto noci mohla zostať nažive... Márne.

„Nastal čas zomrieť.“ Muž sa ostro zaškeril nad svojou bezbrannou obeťou. Rozkazy jeho majstra boli dané, jediné, čo zostávalo, bolo vykonať jeho poslednú časť. „Nie si taká silná ako mi o tebe rozprával, menšie sklamanie z mojej strany...“ potom sa na ňu prenikavo zahľadel: „Čakal som niečo viac od kunoichi s tvojimi schopnosťami.“
Sakura sa nenechala vyprovokovať jeho nemiestnymi poznámkami, pričom jej ochabnuté telo stále nedokázalo udržať krok s jej mysľou, preto sa tak bála, čo by mohlo nasledovať. Náhly príval svetla do temných zákutí jej spomienok jej dovolil si spomenúť na majiteľa toho slizkého hlasu! Zrazu to nebola až taká nečakaná návšteva, vlastne to nejakým záhadným spôsobom tušila, že tento deň nastane.
„Nečakala som ťa tak skoro, no bolo jasné, že jedného dňa si po mňa prídeš.“
Muž sa zarehotal, nadvihol jedno obočie v úľaku. „Predsa len si si spomenula na to kto som?! To je ohromujúce hlavne v tejto situácii.“
„Poslal ťa on?“ zaznelo z jej rozochvených pier. Nemalo zmysel naďalej to tajiť, nech sa len dozvie to čo chce, aj tak to už nikomu neprezradí. On sám sa postará o to, aby to už nikomu neprezradila!

„Orochimaru si neželá, aby si sa aj naďalej plietla do našich plánov, iba plním jeho vôľu, mala by si sa prestať hrať na hrdinku a prijať už konečne svoj osud, Sakura.“ Zreničky si zvykali na prudké svetlo, ako náhle sa snažila znova otvoriť svoje oči. Napodiv tento krát videla až moc dobre, aby sa uistila vo svojom tvrdení, že dotyčná osoba je skutočne on.
„Kabuto...“ zašepkala celkom pokojne. „Mohla som to tušiť, že si to ty! Orochimaru vždy útočí podlo z tieňa a posiela svojich verných poskokov, aby za neho robili špinavú prácu, je tak?!“ Vzduch zhustol.
„Hm...“ predniesol, silno uvažujúc. Na okamih vyzeral nerozhodne. „Nemyslím si, že by si mala pravdu, no na mojom názore aj tak nezáleží, iba na Orochimarovom.“ Spokojne si vzdychla, myslela si to.
„Pravdaže.“ Vytrúsila napokon ticho a opäť privrela smaragdové oči. Kabuto nečakal, chcel jej ozrejmiť cieľ jeho návštevy, aj keď nevedel prečo, zabíjanie bezdôvodne ho netešilo.
„Sasuke odišiel z dediny dobrovoľne, keby si sa zbytočne neplietla do jeho života mohlo to dopadnúť celkom inak. Nemusela by si umrieť mojou rukou, namiesto toho si mohla prežiť zvyšok svojich dní bez toho, aby si videla hocikoho v Orochimarovej blízkosti.“ Beznádejne pokrútil hlavou nad jej posteľou. „No ty si sa rozhodla riskovať život svoj ako aj tvojich drahých priateľov, musíš pykať za svoje chyby, ktoré si svojím neuváženým konaním spôsobila!“

Nemalo cenu zapierať, v hĺbke duše s ním súhlasila. Toľko toho obetovala, dala do tejto riskantnej hry svoje najhlbšie pocity, rovnako existenciu svojich najlepších priateľov. Nikdy si to neodpustila, už len preto, že ho nedokázala napriek všetkému priviesť späť. Jej láska nebola dostatočne silná, aby ho zachránila z temnoty. Ona sama nebola dosť silná, aby načúval jej tichým prosbám.
„Máš pravdu.“ Priznala s nesmiernou bolesťou lapenou v ranenom srdci. „Sasuke ma nemiloval a nikdy ani nebude, celý ten čas som si iba niečo nahovárala. Odišiel bez toho, aby ma zobral so sebou, nedokázala som ho zastaviť, aj keď som v hĺbi duše ešte stále dúfala... Bola som hlúpa a naivná, teraz to už viem. Bez neho som už dávno mŕtva, nezaslúžim si viac žiť...“ usmiala sa, napriek tomu, že jej išlo o všetko, nepodľahla panike.
Akoby smrť dokonca vítala?! Uvedomil si prekvapene po chvíli.
„Život bez neho je ako biely deň bez slnka, ako nočná obloha bez hviezd, nemám dôvod naďalej existovať, ak ten koho ľúbim a potrebujem viac ako vzduch, ktorý dýcham nebude opätovať moje city.“
Nevedel ako má reagovať, jej priznanie ho vyviedlo z miery. Očakával, že sa bude brániť, usilovne bojovať na svoju ochranu, urobí aj nemožné, len aby nezomrela v túto noc nadarmo. Ale ona?!
„Urob to.“ Povedala odhodlane, prerušujúc ho zo zamyslenia.

Trasúcu ruka sa pohla smerom ku zmätenému Kabutovi, pritlačila si lesklý kunai bližšie na hrdlo. Kvapky krvi kropiace ostrie našepkávali, že pocítila ostrie nepriateľskej zbrane na vlastnom tele.
„Prečo váhaš?“ Spýtala sa začudovane, pričom necítila žiaden strach. „Neprišiel si sem práve pre toto? Máš šancu to ukončiť, tak prečo váhaš?“ Zdalo sa, že stráca svoju istotu a predchádzajúcu odvahu. „Zastav moje utrpenie, nech sa už ďalej netrápim.“ Povedala sebavedomo.
Rozhodol sa však nečakane. Urobím niečo horšie než to, na čo sem skutočne prišiel, niečo omnoho horšie... prikázal si potichu. Vpustený vietor mu strapatil sivé vlasy, popravil si jedným prstom priezračné okuliare. „Ale ty budeš žiť.“ Priznal nakoniec, až ju prudko zamrazilo až do špiku každej kosti a kŕčom stiahnutého svalu. „Aby si vedela, že si stratila to najcennejšie, to najdrahšie, čo si kedy mala, svoju jedinú lásku, a s týmto pocitom musíš žiť ďalej... Pretože on sa už nikdy nevráti.“ Kunai zmizol z jej hrdla bleskovým pohybom, útočník zvolil rýchly útek pred dokončením svojej zverenej misie. „Presne tak, ty budeš žiť...“ dozneli jeho posledné slová na rozlúčku, kým sa nevyparil do prázdnoty, z ktorej aj vzišiel. Mokrá slza jej stiekla po líci, smútok znova vyplnil jej prázdne vnútro. „Sasuke...“

Poznámky: 

Identita je konečne odhalená, a všetky roztratené útržky spomienok začínajú do seba nebezpečne zapadať, zrkadlo sa formuje a ukazuje odraz jeho majiteľa. Postava je bledá na krku cíti dych smrti, v hrudi svoje srdce a na povrchu? Zostala jej len samota, bolesť a plač, ktorý nikto nepočuje. Nastal však čas zmeniť to, vydať sa inou cestou v spoločnosti niekoho iného, ale kto to bude, kto zaplní jej mŕtve vnútro znovu oživenými pocitmi? Tajomný neznámy rozpoznal svoju chvíľu...

4.903225
Průměr: 4.9 (31 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-07-07 16:02 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak moje myšlenky se nevyplnily ale to je jedno, bylo nádherné

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, So, 2010-02-20 01:53 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

ja to asi neprezijem Laughing out loud budes ma mat na svedomi Laughing out loud Laughing out loud ale nie teraz vazne Smiling tento diel mal co do seba chuda Saky absolutne by som nechcela byt v jej kozi Sad

Obrázek uživatele alienEJKEJ
Vložil alienEJKEJ, So, 2009-02-14 03:52 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Jsem tak napnutý, že jsem to přečet na jeden nádech. :)

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, Po, 2008-12-08 18:24 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Chudák Saskurka, taková hodná holka to je a ty jí necháš takhle trpět, že se nestydíš! Laughing out loud
Je to vážně moc krásné, každý díl je něčím zajímavý a neopakovatelný, strašně se mi to líbí!! Arigatou Eye-wink

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, Út, 2008-11-18 20:33 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

já už neviem co mám psát Smiling tak prostě skvělý Smiling

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Út, 2008-11-11 23:34 | Ninja už: 5688 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

tak to ma mohlo napadnut, že to Kabuto Laughing out loud dobreeee, ci kks naozaj skvelé! (Y)

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Út, 2008-10-28 21:50 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle mě teda odělalo. KAbuto se stáhl... konec toto! ale má to logiku. jestli je tu někdo SUPER tak to jseš TY!

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2008-10-25 21:21 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

*nemá opět slov a čte to se zatajeným dechem co bude dál*

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, So, 2008-08-23 18:14 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

No tak, však ja viem, že ten tmavovlasý típek je rozhodne no...nemám na neho správne pomenovanie, ale umrieť preto? Sad nie...

Obrázek uživatele SuNSuNs
Vložil SuNSuNs, St, 2008-07-30 18:30 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

dúfam že toto to vysvetlí môj komentár Shocked

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Út, 2008-07-29 12:42 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

naozaj skvelá poviedka,má všetko nič tomu nechýba Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-07-27 14:08 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

To je krásný... tak Kabuto... no, byla jsem fakt vedle xD ten mě nenapadl...
Stejně jako sorafay... nevím, jestli mám být vděčná či ne... ty jeho kecy... vzhledem k ke krutosti těch slov i tomu, že pár SasuSaku nesnáším se mi vážně moc nelíbily Sticking out tongue ale přesto... krása, Chisaii, jen tak dál!

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-07-27 12:39 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Chisaii, celá tvá povídka je vlastně jedna velká báseň, jedna z těch, které tak dobře umíš Smiling Těším se na pokračování Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-07-26 21:50 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No teraz som na pochybách, neviem, či mu mám byť vďačná za to, že ju nechal žiť, alebo nie, pre tie jeho reči...
V každom prípade, naozaj skvelý dielik, jaaj to bola pochúťka, si skvelá Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.