manga_preview
Boruto TBV 09

Vír a květ třešně 04

Vír a květ třešně 04

Tsunade seděla v pracovně a okolo ní stálo dalších deset lidí v čele s Yuuhi Kurenai.
„Mám pro tebe práci. Veškeré informace máš tady,“ řekla Tsunade a podala jí dopis, „je to dost důležité, ale věřím ti, tak jako vám všem ostatním.“

Zbývali poslední den do 1. části chuninské zkoušky. Naruto se jen procházel po vesnici a nevěděl co dělat. Už se pokusil dostat do archívu, ale nečekal, že tam bude hlídat Anbu, takže byl vyhozen. A knihovnu zavrhl už jen z principu.
„Připravovat na tu zkoušku?“ přemítal v duchu, „Nemá cenu, nebaví mě to a stejnak Sakura-chan bude všechno vědět, tak si aspoň užiji volno a ten krásný den.“

Za ním se ozvalo zaštěkaní a Naruto se otočil a viděl jak k němu blíží Kiba, Akamaru a Hinata.
„Zdar Naruto,“ řekl Kiba a Akamaru si jen sednul a zaštěkal.
„Ah-oj Naruto-kun,“ ozvala se Hinata a bylo vidět, že znervózněla.
„Čau lidi,“ odpověděl a podrbal Akamaru pod krkem.
„Tak jak se připravuješ na chuninskou zkoušku?“ zeptal se Kiba.
„Makám co to jde,“ řekl.
„A co tady děláte vy dva, jste šli na rande?“ zeptal se a zasmál se.
Hinata se zbarvila do sytě rudé barvy. Kiba se jen zasmál: „Jen se vracíme z mise.“
„Sakra je nějaký zvědavý,“ zadumal se Kiba.
„Musíme už jít, Tsunade-sama čeká na hlášení,“ ozval se Kiba.
„Jasně, čus,“ pozdravil Naruto a otočil se a šel se zase flákat vesnicí.

Zrovna procházel okolo Ichiraku Ramen, když tam uslyšel Sakuru, jak s někým mluví.
Vešel dovnitř a tam seděl Sai a Sakura a oba dva měli ramen.
„Ahoj Sakura-chan,“ řekl a usmál se na Sakuru a sedl si vedle ní.
„Jeden ramen staříku,“ objednal si.
„Čau Naruto, tak co zjistil jsi něco o tom problému?“ zeptala se Sakura.
„Ahoj Naruto-kun,“ řekl usmívající se Sai, „co máš za problém, přátelé jsou tu od toho, aby ti pomáhali.“
„Zase ty kecy,“ vzdychl Naruto, „tomu tak něco vysvětlovat.“
„Zatím nic,“ odpověděl Naruto. Před Saiem nechtěl o tom mluvit.
„Zítra nám začíná ta 1. zkouška, takže si dáme sraz v devět tady před Ichiraku Ramen,“ řekl Sai po chvilce mlčení.
Všichni tam jen seděli a mlčeli.

„Sakra kdy ho to napadne, aby vypadl,“ přemýšlel Naruto.

„No já už půjdu, zítra se uvidíme tady,“ řekl po dlouhém mlčení Sai.
Sai zmizel za rohem, Naruto se tam ještě jednou podíval.
„Konečně zmizel,“ řekl radostně Naruto, „Sakura-chan nepůjdeme se projít?“
„Jasně, už mě z toho učení bolí hlava,“ odpověděla.
„Jo mě taky,“ řekl a zatvářil se tak nevinně, jak jen to dokázal.
„To ti tak věřím Naruto,“ pomyslela si Sakura, „přečetl jsi si menu u Ichiraku Ramen a už tě bolí hlava.“
Sakura se zasmála a vzala ho za ruku a šli se projít parkem.
„Sakura-chan potřeboval bych pomoct s hledáním informací o té věci co je uvnitř mě,“ řekl Naruto.
„No, ale až po zkoušce. Teď nebude tolik času, ale pomůžu jak budu moci,“ odpověděla tak rázně až ho to zaskočilo.
„Nedopustím, aby se ti něco stalo Naruto,“ pomyslela Sakura.

Dál už nemluvili a jen vnímali krásnou krajinu kolem nich, když v tu proti nim vyběhl Akamaru a za ním klidnou chuzí Kiba a vedle něj Hinata.
„A pak, že jsem neměl pravdu,“ zakřičel Naruto vesele.
Kiba a Hinata sebou trhli jako kdyby do nich střelili.
„Ahoj,“ pozdravila Sakura veselým tónem.
„A už nemáš konkurenci holka,“ zasmála se Sakura v duchu.
„To by bylo jednoduché, Naruto je náš. Poznala by naši sílu,“ zasmála se ďábelsky vnitřní Sakura.

„Jak můžu mít takovou smůlu, potkat ho dvakrát za den,“ napadlo Kibu.
„On je tu se Sakurou?“ všiml si kiba, „aspoň na něj Hinata zapomene.“
„Čau,“ řekl nevrle a stále zíral na Sakuru.
„Ahoj,“ pípla Hinata a snažila se zůstat v klidu, když viděla, jak Naruto drží Sakuru za ruku.

„Co tak čumíš na Sakuru? Chceš jednu,“ naštval se Naruto.
„Stejnak bych mu jednu za chvílí jednu vlepila,“ zavrčela vnitřní Sakura.

„Klid Naruto, já ti ji neukradnu,“ a zasmál se Kiba, „mám hezčí holku.“
Hinata zrudla, když to uslyšela.
„To bych se hádal,“ řekl Naruto a zírali tam na sebe. Jen mezi očima přeskakovaly blesky.

Sakura přiskočila k Hinatě a pošeptala jí: „Vypadneme pryč to bude na dlouho.“
A rozběhli se do vesnice, nevšímaje si stále hádajících kluků.

Naruto se už napřahoval, aby mu jednu natáhl, ale skočil na něj Akamaru a povalil ho.
„Eh, kde jsou?“ zeptal se Kiba, když se rozhlídl.
„Sakura-chan?“ zeptal se Naruto zmateně.
„Sakra vzali roha, to nemá cenu se tu mlátit, když nás nevidí,“ řekl Kiba.
„To jo no,“ odpověděl a rozběhl se do vesnice a Kiba za ním.

Naruto hledal všude, ale nenašel ji. Tak to zabalil a šel domů.
Dal jsi k večeři ramen a šel spát.

Ráno byl první před Ichiraku Ramen, byl tam už v osm. Chtěl se ještě najíst před zkouškou. Naruto dojedl a čekal na ně.
První se objevila Sakura.
„On je tu první?“ divila se, „jak je to možné?“
A po chvíli se objevil Sai.
Pozdravili se a Naruto řekl: „Vyrážíme.“

Došli ke dveřím do místnosti 313, kde na ně čekal Kakashi-sensei.
„Zdravím, tak co připraveni?“ zeptal se.
„Jasně Kakashi-sensei,“ odpověděli sborem.
„Tak hodně štěstí a Naruto, používej víc hlavu,“ řekl a zmizel v mraku kouře.
„Já mu dám,“ brblal si pro sebe Naruto.
„Tak jdeme,“ řekl Sai a otevřel dveře a vešli.

Místnost byla obrovská, ale na první pohled bylo vidět, že je tu hodně lidí.
„Tolik?“ vydechl Naruto.
„Aspoň poznáme nové lidi,“ řekl Sai.
„Jasně ty se úplně ženou do představování,“ řekla Sakura.
„Vypadá, že jsme přišli jako poslední a nevidím tu nikoho známého,“ řekl Naruto.
„Hodnost není vše Naruto, přece jen jsme oba dva trénovali pod samotnýma Densetsu no Sannin,“ odpověděla, „a Saie trénovali v Rootu.“

„Prosím pojďte do vedlejší místnosti,“ ozval se jeden zkoušející.
Všichni se přesunuli a sedli si k stolům, když se ozvala ohlušující rána a zkoušející padl na zem s kunaiem v zádech. Všichni se otočili k díře ve zdi. Naruto byl první u zraněného.
Kage Bunshin no Jutsu a okolo zraněného se objevilo 6 klonu a kryli ho.
„Sakura, pojď se na něj podívat,“ vykřikl Naruto.
V díře ve zdi se objevil Kakashi, sharingan mu žhnul ve oku a vypadal vyčerpaně.
„Jsme pod nepřátelským útokem, neznámá žoldnéřská armáda, vypadá to na Akatsuki,“ řekl Kakashi, „každý kdo může a chce pomoct je vítán, poznáte je podle toho, že nemají žádnou ochranou čelenku,“ dokončil a chytil kunai, který letěl na něj a skočil zpátky do bitvy.

Půlka geninu začala panikařit, ale byli mezi nimi, kteří se ochotně zapojili do bitvy.
Rozprchli se do všech směru, buď na útěk nebo na boj.
„Sakuro jak to s ním vypadá?“ zeptal se Sai a už maloval na pergamen obrovského ptáka.
„Choujuu Giga,“ řekl a objevil se obrovský dravec.
„Je v pohodě, ale musí se dostat do nemocnice,“ řekla Sakura rychle.
„Vezme ho tam,“ řekl Sai a pták ho chytil do drápu a zmizel směrem do nemocnice.

„Naruto dávej pozor a nebuď zbrklý,“ poučila ho Sakura, „naším cílem bude se vyhnout boji, budeme hledat zraněné, dostaneme je rychle do bezpečného místa pomoci Saie a tvých klonů.“
„Hai jdeme,“ řekli současně Sai a Naruto a proskočili dírou ve zdi, to co viděli to je rozhodilo.
Všude byli nepřátelský ninjové, všimli se jich a už po nich lítali kunaie.

„Boji se nevyhneme,“ zakřičel Naruto, „Sai jdeme, Sakuro buď vzadu jako pomocná síla. Lékařský ninja nesmí být zraněn.“
„Hai,“ odpověděli a nikomu nevadilo, že Naruto bude velitel týmu.
„Taju Kage Bunshin no jutsu“ a objevila se stovka klonu a rozběhli se do boje.
„Choujuu Giga“ a od Saie vyběhli obrovská zvířata a rozběhli se do boje.

Sakura si všimla, že se u ní stále drží pravý Naruto a brání ji.
„Rasengan“ a jeden ninja odletěl o notný kus dál.
Vyhýbali se zraněním, ale občas to nestihli. Naruto byl zasažen nejvíce.
„Naruto já se ubráním, braň sebe,“ vykřikla Sakura, když Naruto skočil do dráhy dalšího kunaie co letěl na Sakuru.

Ať dostali kolik chtěli nepřátel, neubývali. Naruto neviděl jinou možnost. Zavřel oči a když je otevřel byli to ty samé modré oči.

„Sakra co se to děje,“ napadlo Naruta a soustředil se a objevil se ve svém nitru u klece s liškou.
„Hlupáku copak to nevidíš?“ zavrčela liška, ale po tom se rozesmála, „uvrhli vás všechny do genjutsu.“
„To není možné, vypadá to vše tak reálně,“ bránil se Naruto.
„Jestli si myslí, že genjutsu má šanci na mě tak se ošklivě pletou,“ vrčela liška.
„Teď tě to bude hodně bolet, ale je to jediná šance, jak prolomit tak silné genjutsu,“ řekla posměšně liška, „ukážeme jim moji sílu,“ dokončila.

Naruto spadl na zem v obrovských bolestí. Sakura se Saiem k němu rychle přiskočili a bránili ho.
„Je to jen genjutsu,“ dostal ze sebe Naruto.
V tom z Naruta vytryskla rudá chakra a nabírala tvaru obrovské lišky. Až nabral kompletní podobu, otočil se na Naruta a vletěl mu do břicha, Naruto se jen prohnul a Sakura a Sai odletěli stranou pouhým tlakem větru.

Naruto se probral a byl v zkouškové místnosti a všude okolo leželi ostatní geninové.
V tom se mu ozvalo v hlavě: „Jednou si ten dluh vyberu.“
Rychle přiskočil k Sakuře a Saii a vpustil do nich svoji chakru, ihned se probudili a vypadali zmateně.
„Naruto,“ zašeptala, „to se ti vážně povedlo.“
„Heh,“ jen na to se zmohl Sai.
„Jdeme do těch dveří kam jsme měli jít,“ řekl Naruto tak sebejistým tónem až ho to zaskočilo.
Rozběhli se k dveřím a snažili se nešlápnout na žádného ležícího.
Rozrazili je a tam všem, doslova, spadla huba až na zem.
Seděl tam Kakashi, Tsunade s Shizune, Iruka a spousta dalších jouninů včetně Nejiho a Temari.

„Gratulujeme k splnění první zkoušce. Obstáli jste jak v plánovaní taktiky a také jako první jste se dostali z genjutsu. Sice poněkud zvláštním způsobem,“ řekla Tsunade a propalovala Naruta pohledem.

Kakashi se objevil za nimi a řekl: „Pojďte za mnou,“ a vyšli ze dveří.
Ale už neviděli jak se Tsunade usmívá.

„Naruto použil jsi velice zajímavý způsob jak jsi se dostal z genjutsu, ale to jsi sám nevymyslel, že?“ zeptal se Kakashi po chvíli.
„No, všechno to vymyslela ta liška,“ řekl Naruto po pravdě.
„Cože?“ zeptala se Sakura.
„Vypadalo to zajímavě, to teda jo, aspoň máš dokonalý způsob jak se dostat z genjutsu,“ řekl Kakashi
„No nebylo to nic příjemného,“ odpověděl a dal si ruku na břicho, „radši bych to už nepoužil.“
„Rozumné,“ řekl sensei.
„Sejdeme se zítra ve dvě u brány, řeknu vám další informace o zkoušce,“ řekl Kakashi a zmizel
„Já taky mizím,“ ozval se Sai a na zem dopadla louže inkoustu a byl pryč.
„Sakura-chan povedlo se to, jdeme dál,“ řekl Naruto a objal ji.
„To se ti povedlo Naruto,“ odpověděla šťastně
Naruto ji políbil a oba dva se utápěli v krásném a dlouhém polibku.

Poznámky: 

Tak a je tu další dílek. Drobet jsem se rozepsal, doufám že to nevadí Smiling
přistě bude ? no to se dozvíte v příštím díle Sticking out tongue

Prosím o komenty jak kládné tak i kritiku ať vím co mám vylepšit. Smiling

5
Průměr: 5 (54 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2023-09-10 22:15 | Ninja už: 5724 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise Obl: Takže Kiba a Hinata? I když si myslím, že Hinata tak nadšená nebyla... Už se zase rvali jako malé děti. Hmmm, dát je do Genjutsu je vážně dobrý nápad. Hlavně pak co se dělo. Tak ninja má být připraven na všechno. Mno uvidíme kam je druhá zkouška zavede... dokonce se předvedla i Kitsune. To bych nečekala. Takže tu máme dloužek, což určitě nebude nic hezkého.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, St, 2008-08-13 12:43 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Je to super a môžeš sa rozpisovať jak len chceš , čim dlhšie tym lepšie Laughing out loud

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, So, 2008-07-26 19:31 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Je to super, těšim se na další díl Smiling

Obrázek uživatele Aisu-san
Vložil Aisu-san, Čt, 2008-07-24 14:09 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

jj velmi pekny diel Laughing out loud

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, St, 2008-07-23 22:18 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Fíha...nejak si sa rozpísal...krása...a ten záver bol krásny...NaruSaku 4ever...už sa teším na další Smiling

Obrázek uživatele Fizz
Vložil Fizz, St, 2008-07-23 22:45 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Utírač Udonova nosu

díky Smiling nějak jsem psal a psal a byly z toho 4 stránky Smiling