manga_preview
Boruto TBV 09

Když zemře naděje...

Jo tak jak sem řekla u série mi zase bloklo takže na vynahrazení!!! Smiling (já vim zas ty moje zbytečný kecy!!! Laughing out loud) Zkrátíme to Sticking out tongue: Doufám že se bude líbit!!! Eye-wink
***

Stojím tu... nepřítomně hledíc na pomalu zapadající Slunce... Po zašpiněné tváři mi tečou slzy a míchají se spolu s krví... Nesnažím se je zastavit... nechci je zastavit...
Je mi to jedno...

Je mi jedno, že mé rány hojně krvácejí...
Je mi jedno, že každou chvíli můžu zkolabovat...
Je mi všechno jedno... když tu nejsi Ty...

Všechno mi sebrali... titul Hokage... mou milovanou vesnici... ale hlavně Tebe... a naše malé děťátko... V hlavě se mi honí jedno jediné slovo...
Proč...

Proč jsem Tě nedokázal ochránit?
Proč jsem nezachránil ani Konohu?
Proč jsem nic z toho nedokázal?
Vzpomínám si...

Vzpomínám si, jak ti vůdce Akatsuki zarazil kunai do břicha...
Vzpomínám si, jak našemu dítěti zlomil vaz...
Vzpomínám si, jak jsem za to zmasakroval celou jeho organizaci... jak jsem mu za to usekl hlavu...

Když jsem pak k Tobě přiběhl... vzal Tvé chladné tělo do náruče a vzlykal... když jsi mi věnovala svůj poslední pohled... já Tě naposledy políbil... a Ty jsi zavřela oči... navždy...

Nemůžu uvěřit, že už nikdy neuvidím Tvou nádhernou tvář... Tvé překrásné stříbrné oči... Tvé hedvábné tmavé vlasy...
Nemůžu uvěřit, že už nikdy neuslyším ten jemný sametový hlas... který mě vždycky povzbudil a naplnil novou silou... Tvůj radostný smích, jenž mě dokázal rozveselit i v těch nejnáročnějších situacích...
Nemůžu uvěřit, že už nikdy neucítím Tvé láskyplné doteky... Tvé smyslné polibky...
Nemůžu tomu uvěřit...

Naše dítě... bylo tak krásné... Mělo stejné vlásky jako já a stejné oči jako Ty... už jak se narodil, začali mu lidé říkat Slunce Konohy... Představoval jsem si, jak se jednoho dne stane Hokagem... jak spolu budeme trénovat... a budeme jednoduše rodina...

Když jsem vzal do rukou jeho bezvládné tělíčko... byl tak nevinný a bezbraný... ale ani toto malé stvoření bohužel neuniklo zkáze...

Celá vesnice byla v troskách... domy hořely... stromy vyvrácené... a já... jediný přeživší... teď stojím tady... nad hlubokou propastí, také známou jako Kolébka Smrti... Prý do ní ještě nikdo nikdy neskočil, že je až moc hrozivá... já tu jsem, abych si to ověřil...

Říká se, že naděje umírá poslední... ale co když už vážně zmizí? Co pak? Co bude následovat? Já už jsem přišel o vše... o domov... o rodinu... o lásku... a i o naději... všechno jsem ztratil... Už nemám pro co žít... všechny důvody mi připadají naprosto absurdní! Chci jen jedno... být konečně zase s Tebou... a s naším dítětem...

Slunce už zapadá za obzor... svět potemněl a objevují se první hvězdy... Dvě z nich jsou obzvlášť blyštivé... přesně jako Tvé oči... Náhle se mi na nebi pomalu zjevuje Tvůj obličej... tak nádherný, jako nikdy předtím... Vidím i mého malého synka, jak se na mě zářivě směje...

Po dlouhé době se na mé tváři zase objevuje úsměv... Pozvednu pravou ruku, špinavou od krve, směrem k vám... v naději, že se vás budu moct zase dotknout... Ale Ty i syn najednou zmizíte... a má paže poklesne... Se skloněnou hlavou se znovu dám do pláče...

Někde v dáli vlk zpívá svou smutnou píseň... Je stejný jako já... je sám...

Pozvednu své oči k obloze... Tohle byl dostatečný důvod, abych to udělal... Popojdu pár kroků vpřed... zavřu oči, rozpažím ruce...
Mé nohy se odrazily... a já se vrhám do Kolébky Smrti...
Mé tělo padá dolů... avšak má duše letí vysoko vzhůru... do nebes... za Tebou a naším dítětem... Tentokrát už zůstaneme spolu... navždy...

Poznámky: 

Ehm... tak tolik trojteček sem ještě v životě neviděla!!! Laughing out loud (teda aspoň u sebe ne!!! Sticking out tongue) To mě zas na půl hodiny chytla depka tak sem strávila půl nudný hodiny psaním svých pocitů do týhle FF!!! Eye-wink Ze začátku se zdálo že tam žádnej vlk nebude ae nakonec se mi naštěstí podařilo ho tam ňák vmáčknout!!! Sticking out tongue Tak řekněte... stojí to vůbec za něco?! Puzzled Sad Za každý koment budu MOOOC vděčná!!!!! Eye-wink Smiling
Na věty psaný tučně sem v tu chvíli myslela... na slůvka psaný kurzívou myslim každý den...

4.843135
Průměr: 4.8 (51 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2011-01-09 03:43 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Asi se budu muset vracet ke sterým povídkám. Ne protom, že byli nějak skvělé, ale proto, že v té době jsem nevnímal, jakou měli úroveň.
U jedné povídky jsem napsal toto: Hmm víš že ukončit větu je základní dovednost? Vlastně v textu není nic jiného než tři tečky a to neustále. Vlastně jsem tam ještě viděl tři otazníky, což je snad ještě horší, jednou dva (což je chyba), Jednou jeden a pět teček. Šest normálně ukončených vět v celé povídce je strašně málo. Poměr mezi tečkami a trojtečkami by měl být opačný.
Takhle celá povídka působí rozkouskovaně a hlavně nesmyslně.
Příště napiš povídku, kde nebudou trojtečky.

Krom toho počtu teček atd. je tahle povídka úplně stejná a hlavně pro všechny ty trojtečky nad, kterými jsme se tak rozplývali nečitelná. Neumím si představit, že by dnešní Nettiex něco takovéhleho vůbec přečetla, natož aby to chválila.

Ona opěvovaná San by dneska zapadla a nikdo by si jejích Mary Sue ani nevšiml. V čem byla konoží minulost tak jiná? To je otázka, na kterou bych rád znal odpověď a proto poněkuď společensky nepřijatelně kopu do mrtvoli.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Ne, 2011-01-09 04:17 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Když si to tak vezmeš tak v tý době špatná FF prostě neexistovala. Proč? Možná kvůli menšímu množství kvalitnějších povídek jako máme teď. Nebo možná kvůli "nekvalifikovaným" čtenářům kteří sotva mohli rozlišit špatnou povídku od dobrý protože všechny byly vesměs stejný, jedna opsaná od druhé.
Konožská minulost... Nevim co měla protože sem tu nebyla ae vim co neměla - překonávání hranic a vlastních možností. A možná ještě originalitu (tvořivost). Jo a taky neměla Tallovy kritický oči. xD *jestli je to výhra nebo ne ať si už každej zodpoví sám ;D*

Obrázek uživatele StillDoll
Vložil StillDoll, St, 2010-06-02 18:23 | Ninja už: 5161 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

wow!!to je taak nadherny,smutny...moc se mi to libi fakt Smiling

Obrázek uživatele Kiara no Yoko - neechan
Vložil Kiara no Yoko -..., Pá, 2010-02-12 19:39 | Ninja už: 5225 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

je to proste nieco krasne a dojimave klobuk dole pred tym kdo to napísal

Obrázek uživatele Tajína
Vložil Tajína, Čt, 2009-03-12 15:53 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 444 | Autor je: Pěstitel rýže

Smutné a pěkné... takové přiběhy mám ráda.

Obrázek uživatele miki.ikiatoshi
Vložil miki.ikiatoshi, Čt, 2009-03-12 01:28 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 100 | Autor je: Prostý občan

ty asi hodně ráda zabíjíš naruta wiď? xD
ae jinak je to nádherný zrowna mám taky podobnou náladu _x( taky bych nejradsi roztáhla ruce a padala....ale asi bych jen z padla z postele =D chjo =(

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Čt, 2009-02-19 19:34 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

tak to bylo úžasné

Obrázek uživatele x-ikeansi-x
Vložil x-ikeansi-x, So, 2008-11-29 15:46 | Ninja už: 5676 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

tak to je přímo božské. tady pouhá slova nestačí. děkuji že jsem si to mohla přečíst

Nejiho zbožňuju a vůbec všechny Smiling [img]http://***/game/images/characters/4/medium.jpg[/img]

Zázraky se dějí každý den.
Často přímo vedle nás.
Protože se ale většinou díváme jen jedním směrem mnohé z nich přehlédneme. Někdy však máme štěstí. Potkáme někoho kdo nám pomůže si všimnout, kolik neuvěřitelných krás čeká, až je objevíme. Náhle uvidíme, kde byla celý ten čas láska, jíž jsme si pouze nevšimly. Občas nám životem delší nebo kratší chvíli někdo doprovází. Když se pak naše cesty rozejdou, hodně věcí se změní. Budeme se možná cítit silnější, lepší, veseljší a dokonce štastnější. Ten, kdo nám dopomohl k nové radosti, nám často připadá jako anděl.
Někdy to dokonce anděl je. I když má na sobě džíny a vytahané tričko....(Thomas Brezina)

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, So, 2008-10-25 17:52 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

ooo jak smutné a pěkné Cry a že si nikdy neviděla tolik trojteček? přečti si někdy nějaký můj komentář a to teprve uvidíš nářez Laughing out loud je to doopravdy skvělé... já se sice řídím heslem, že naděje nikdy neumírá, ale teď možná...




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, So, 2008-10-25 17:47 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Bylo to úžasný. Krásně napsaný prostě úchvatný Smiling

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-10-25 10:37 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Tak nádherné a tak precítené...
ja nemám slov na tvoj talent, ty si jedna obrovská magická kniha, ktorú by som čítala deň čo deň, už len preto, aby som každou sekundou dychtivo očakávala novú stránku a jej tajomne čarovný obsah... Laughing out loud bravissimo!!!

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Út, 2008-10-21 18:03 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

je to nádherný!!! Smiling Moc se ti to povedlo!

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Pá, 2008-08-22 19:47 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Já nemám slov. Tahle povídka mi na pár okamžiků vyrazila dech (a taky mě donutila zapřemýšlet se, proč tady ještě pořád nemám kapesníky). Vážně krása.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-08-23 13:16 | Ninja už: 19843 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ketsueki_Gaara: Děkuju moc!!! Smiling Mno jo ty trojtečky tehdy byly novinkou!!! Laughing out loud (pro mě!!! Sticking out tongue)
Ten_Ten: Strašně Ti děkuju!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Ne, 2008-08-17 23:32 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

je to nádherný jako všechny tvoje povídky... ty trojtečky nevaděj protože já jepíšu pořád... ve FFkách ne ale jinak jj... však vidíš podle mých komentů, mno... je to prostě totálně skvělý dílo! Eye-wink

Můj Valenth

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-08-17 23:38 | Ninja už: 19843 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Rika: Mno jo měla sem takový divný období...!!! Sticking out tongue Moc Ti děkuju!!! Smiling
hinata666: Žjova to spíš já moc moc moc dík že sis to přečetla!!! Smiling
Ketie: Arigatou za přečtení!!! Eye-wink Mno jo myslim že víc trojteček už nedám!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-08-17 21:47 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

super, teraz som prisla z tabora a stratila som tiez lasku a priatelov takze mam podobne pocity. tiez mam chut s tym skoncit so vsetkym. ale mám ešte nádej že sa buduci rok opäť stretnem s nim a aj s ostatnymi.
Dakujem za tu poviedku.

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-08-01 20:19 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

krásná povídka...je vidno, žes ji opravdu psala srdcem..a takové jsou nejlepší...nejupřímnější...Krása.

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-07-25 11:11 | Ninja už: 19843 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

... Shocked... Shocked... Shocked... Mno... ehm... heh (jo to mluví za vše!!! Laughing out loud)... FÍÍÍHAAA!!!!!!! Shocked Laughing out loud Teda tak jestli dobře koukám 23 lidí si tohle přečetlo a jenom jeden z nich mi dal 4 body...!!!!!!! Shocked To je rekord!!!!! Laughing out loud *teď neví jestli se smát-brečet-tlouct do všeho co jí přijde pod ruku-nebo objímaz každýho koho potká!!! Laughing out loud (doma je sice sama ae to vůůůbec neva!!! :D)* Přiznávám... že ste mě dostali!!! Shocked Laughing out loud

Pche! Jak tohle mohlo číst víc lidí než MOJI Chuť krve?!!!
To neni TVOJE Chuť krve psali sme to půl na půl!!! A asi to bude tim že lidi mají rádi smutný FF ne krvavý!!! Sticking out tongue
Taková blbost!!!
No tak se koukni!!! U týhle povídky si psal jenom 1 řádek (zkuste hádat jakej!!! Eye-wink Laughing out loud) kdežto u tamtý si psal půlku a mělo to o hodně menší úspěch!!! Smiling
Vy lidi... neumíte ocenit kvalitní práci!!!
Jo a tohle řiká mluvící vlk!!! xDDD
No a co?!!! Nemůžu za to že ještě nikdo neobjevil můj skrytej talent!!! (Laughing out loud)
Ty spíš doufej aby nenašli ty skrytý sáčky krve co máš zahrabaný na hřišti před barákem!!! xD
Shocked Jak to víš?!!!
Ae prosim Tě vždyť sem to dělala SVÝMA rukama zapomněl si snad???!!! Sticking out tongue
..... Ts!!! Nemluvim s tebou!!!
Jo to mě fakt mrzí!!! Sad (Evil HURÁÁÁ!!!!! Laughing out loud)

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Čt, 2008-07-24 22:54 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Nádherný... Strašně smutný, strašně procítěný... Nádherný...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-07-24 19:45 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

San, je to krásne... Dokonale napísané, precítené od začiatku po koniec... Smutné, ale aj také, ako to napísať, ja neviem, aj som sa pri tom dobre cítila...
Ono sa síce vraví, nádej umiera posledná, a že zomrie až s tým človekom, ktorý v ňu verí, ale často sa stáva, že v ňu prestane veriť už dávno predtým a potom sú z toho takéto konce...
V každom prípade ti za túto poviedku ďakujem. Je naozaj nádherná...
A je skvelé, že je tam vĺčik Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Čt, 2008-07-24 18:03 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Teda San, to bylo nádherné, ale zdá se mi to nebo jsou tvoje jednorázovky vždycky takhle smutňoučký? (teda kromě pravdy o Kakashim Sticking out tongue )
Přečetla jsem to jedním dlouhým dechem a dávám krásných 5* Smiling
Asi začnu psát taky dojemné tragédie, to čte víc lidí Eye-wink

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, Čt, 2008-07-24 16:29 | Ninja už: 6027 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

páááááni kam se an tebe hrabu xDD ne jako je to nádherně drastický a úžasně procítěný !!! moc se mi ta povídka líbila !!! mám moc ráda tenhle styl povídek !! moc pěkný moc !!!!! ^_^

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-07-24 13:15 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Krásná povídka. Poutavě napsaná a přesto, že má smutný námět, mám z ní radost. Radost z toho, že umíš tak dobře popsat pocity hlavního hrdiny. Ale jeho řešení není dobré. Mnoho lidí je smutných, osamělých, ale sebevražda, to ne, to řešení není. Protože název tvé povídky není pravdivý : naděje totiž nikdy neumírá. Občas se schová, ale vždycky někde existuje Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Čt, 2008-07-24 11:29 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

t..t..t..o bylo tak krááásný

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-07-23 23:51 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Tobě se, Sanuško, poslední dobou všecko nějak množí. Smiling Trojtečky, smajlíci... a v neposlední řadě skvělé povídky! Eye-wink
Co dodat? Nenapadá mě víc než - ... (tři tečky Laughing out loud)

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-07-24 00:05 | Ninja už: 19843 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

hAnko: Žjova děkuju moooc!!! Laughing out loud Moje tečky právě teď skáčou radostí!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-07-23 23:46 | Ninja už: 19843 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Temari Nara13: Arigatou gozaimasu!!! Smiling
Pary7: No ne vítej u mých FF!!! Eye-wink A nebreč už si velkej kluk!!! Laughing out loud Mno máš pravdu já sem strašně bezcitná jako bys mě neznal!!! Smiling Laughing out loud A myslim že fakt neni dobrej nápad abys Ty psal smutný to by totiž nemuselo skončit špatně jenom pro postavy z Naruta!!! Sad Sticking out tongue A děkuju!!! Smiling
pyroman: Máš pravdu je to strašný!!! Sad Laughing out loud Ae nemusíš to dělat jestli nechceš nikdo Tě do toho nenutí!!! Sticking out tongue Jo najednou si tu vlk ty jo?!!! Laughing out loud Tak koukej pelášit tady sem vůdkyně smečky JÁÁÁ!!!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Po, 2008-07-28 19:25 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

pche ...neni mozne....

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-07-23 23:30 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Bylo to pěkný....moc...moc pěkný...až se mi chce brečet Sad jak může být někdo tak bezcitný, mam chuť něco napsat Sad ale nenapíšu . Mylel sem jako FF, ale raději ne Sad měla by asi špatný konec, a to raději psát nebudu, než aby to skočilo špatně Sad
každopádně pěkný Kakashi YES

[img][/img]