manga_preview
Boruto TBV 09

Pod nadvládou Yin 19: Hirekigan objeven

Jediné, co se totiž všem pěti osobám a jednomu psovi honilo hlavou bylo: "Pomůžeš mi s tréningem?"

"No tak počkat!" zaprotestovala Yoshino.
Všichni přítomní na ni zvídavě koukali. V jejích očích se pomalu zračil náznak paniky.
"Je tu snad nějaký problém?" zeptal se nevinně Naruto.
Dívka mu věnovala jeden ze svých vraždících pohledů.
"Ne 1... hned 5 problémů!!! Týden je moc málo! Možná se za tu dobu Hirekigan ani nestačíš naučit a navíc já mám na krku ještě tyhlety tak jak si to jako představuješ?!" řvala na něj, její tón hlasu přeskakoval z jedné oktávy do druhé.
"Ale... přece jsi nejlepší kunoichi své doby Yoshi," snažil se u ní šplhnout blonďák.
Bezvýznamně.
"Tak poslyš... neřikej mi Yoshi to může jenom mamča... eh... mohla, navíc to že sem nejlepší kunoichi svý doby ještě neznamená že umim čarovat! Jo a přestaň s tim vlezdop***lkovstvim štve mě to!"
"Vždyť umíš věštit, jsi empatička, čteš myšlenky, plus jseš totálně neporazitelná, takže co bys nemohla zvládnout bandu nevědomých Jouninů?!"
Ostatní ho pěkně zpražili naštvanými obličeji. Naruto těkal očima ze strany na stranu, jako že to nemyslel vážně.
"Ty ze mě snad děláš Boha! To se mám naklonovat bo co (moje oblíbená hláška! Laughing out loud)?!" ječela černovláska a rozhodila rukama.
V tom si vlastně uvědomila, že omylem přišla na řešení jejich problému. Všem v očích hrál vítězný úsměv. Bezmocně si přejela rukou přes obličej.
"Já si zašiju hubu!!!" zaklela hlubokým hlasem.

Na cvičišti Nazuki klanu

"Tak jo... začnem," pronesla, načež se postavila do bojové pozice.
"Eh... a s čím?" zeptal se tupě Naruto.
Dívka obrátila oči v sloup.
"No přece s bojem s čim jiným?!" zařvala na něj.
"Ale neměla bys mě spíš trénovat kvůli Hirekiganu?" pozvedl blonďák jedno obočí.
Nevěřícně na něj zůstala koukat.
"Naruto... seš vážně tak blbej nebo to jenom hraješ?!" zeptala se podezíravým hlasem.
Hokage jen stál, připitomněle čuměl. Yoshino to už nemohla vydržet, přenesla se k němu, načež mu vrazila takovou pěstí, až odletěl do jezírka nacházejícího se 60 metrů za ním. Celý mokrý, otlučený a totálně naštvaný doplaval ke kraji a vylezl ven.
"Co to sakra bylo?!!!" ječel jako malý Jarda.
Černovláska k němu jen přistoupila, napřáhla se, darujíc mu další mocnou pěst. Samozřejmě zase odletěl o dobrý kilometr (mno to víte Nazuki klan měl velké pozemky! Sticking out tongue), přerazil vejpůl 1 strom, zastavila ho až obrovská masa skal, do kterých se zarazil. Viděl sice hodně rozmazaně, ale přesto zpozoroval, že stojí asi 20 metrů před ním. Několikrát zamrkal, aby se mu starý zrak vrátil. Když se tak stalo, překvapením se mu rozšířily zorničky. Yoshino už měla na levé ruce vyrostlé drápy, které zřejmě mířily na něj. Vůbec se nezdálo, že by byla při smyslech. Jako by chtěla potvrdit jeho myšlenky, začala hrůzně vrčet. Vycenila zuby, čímž se odhalily její ostré tesáky, přikrčila se, načež se k němu rozběhla s napřaženou levicí. Narutovi bylo ihned jasné, že je to Ookamiko (pro Tebe sorafay!!! Eye-wink). Své prášky musela brát pravidelně po třech hodinách a ona zřejmě zapomněla. Jestli se ihned nevyprostí, je po něm. Už byla od něj jen 6 metrů. Náhle mladíkovi hlavou probleskly nějaké obrázky. Viděl Ookamiko, jak se napřahuje a chystá se mu zabořit své drápy do hrudi. Pak viděl sebe, jak se s lehkostí vyrval z těch skal, chytil ji za ruku, načež s ní mrštil k zemi, až se pod jejím tělem vytvořil obrovský kráter. Tohle všechno trvalo pouhou sekundu, ale přesto to viděl zpomaleně. V tu ránu už vnímal svět jen v tmavě modré barvě, jen postava blížící se k němu hrála černou, červenou a žlutou barvou. Zkusil se pohnout a s překvapením zjistil, že je volný. Pak se všechno odehrávalo přesně tak jak to viděl. Uchopil ji za paži, otočil se o 180 stupňů, za doprovodu bojovného řevu s ní pak udeřil o zem, čímž způsobil mocné praskání půdy. Když se vše uklidnilo, spatřil Yoshino na dně díry. Nehýbala se, očividně byla vysílená. Skočil k ní. Klekl si, načež začal hledat její krabičku s léky. Poté co ji našel, vyndal jednu pilulku, opatrně dívce otevřel ústa a prášek jí hodil do krku. Nekašlala ani se nezakuckala, takže léčivo už nejspíš putovalo do žaludku. Jen co jí krabičku vrátil zase zpátky do taštičky, probrala se. Zaskučela, chytla se za hlavu, obličej zkřivený do bolestivé grimasy.
"Jsi v pořádku?" zeptal se starostlivě Naruto.
Pohlédla na něj, s kývnutím hlavy se snažíc posadit. Pomohl jí, radši ji i podepřel. Yoshino si prohlédla jeho nově získané kekkei genkai. Duhovky se změnily z blankytné na tmavě modrou, černé zorničky byly uzoučké a protáhlé, k tomu ještě měl zvýrazněné své rýhy na tvářích. Pak se rozhlédla kolem sebe, načež obdivně hvízdla.
"No ku*va! Tady to vypadá jak po výbuchu!" řekla překvapeným hlasem.
Pak si dala dvě a dvě dohromady a plácla blonďáka pochvalně po zádech, až z toho začal kuckat.
"Skvělá práce chlape dokázals to!"
Avšak mladík stále ještě kašlal, z jejího "jemného" pohlazení.
"Ehm... promiň," omluvila se.
Raději ho tedy poplácávala jenom prsty, aby ho to přešlo. Asi po osmi minutách oba dva vyskočili ven.
"Sakra proč sis nevzala ten prášek?!!!" vyčítal káravým hlasem Naruto.
"Nooo... heh... to bylo schválně," pípla nevinně a nasadila svůj andělský úsměv číslo nula Laughing out loud.
Blonďák na ni zůstal nevěřícně civět.
"C-cože???!!! Ty ses snad zbláznila! Vždyť jsi mě mohla zabít! Sebe ostatně taky!" řval na ni jako smyslů zbavený.
"Když tobě to furt nedocházelo! Navíc dycky platilo že drastický způsoby platí víc!" odporovala nakvašeně.
"Ale..." začal zase Hokage.
"Hele! Hirekigan máš nebo ne? Tak si nestěžuj!" zpražila ho.
Uznal, že má pravdu, ale myslel si své.
"Tak a co teď?" zeptal se, zvědavý na další tréning.
Dívka se na okamžik zamyslela.
"Hmm... co takhle Chakra kunai (Čakrový házecí nůž)?!"

Poznámky: 

Tak a je tu taková malá anketka Smiling: Chcete ještě popis nějakého tréningu s vylepšováním Jutsu nebo už rovnou k misi???!!! Eye-wink
P.S.: Platí až od 21. dílu ten příští ještě bude o Narutovo nový technice!!! Sticking out tongue

4.857145
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2016-09-02 15:27 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
Yoshino se chova jako by mela permanentne periodu. Nevydrzela bych s ni ani minutu. A pokud se takovou rychlosti budou zlepsovat i ostatni...

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Po, 2008-08-25 13:54 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

jé tak to bylo dobrý! Yosh, ty mrcho! Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud to bych taky Narutovi udělala! on totiž skoro nic nebere vážně a nechápe!! XDDD

Můj Valenth

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-07-21 21:53 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

san další úžasný díl z tvý fantazie prostě paráda Laughing out loud

Obrázek uživatele l.i.ch.
Vložil l.i.ch., Út, 2008-07-15 10:40 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Dej sem ještě ten trénink ať si užijem trochu srandy s Yoshino. Mimochodem jsi mě docela překvapila tím že si nevzala prášek naschvál, ale o to to bylo lepší.

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, Po, 2008-07-14 07:07 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

ja sem pro trening tyto casti se mi moc libi... Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-07-13 23:05 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

San, piš si co chceš, jak chceš, o čem chceš, ale hlavně piš Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-07-13 20:41 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

San je to skvelé Smiling
Yoshi je dokonalá, hoci, ako som písala, ak by sa tam objavila Ookamiko, nebola by som proti Eye-wink
Len pekne ešte naťahuj, takže tam daj to jutsu Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.