manga_preview
Boruto TBV 15

Jako tsunami 13 - Konec

Poslední dílek na světě! :)

V Konoze na největším nemocničním pokoji tamější nemocnice se právě po čtyřech dnech velice hlubokého spánku probrala mladá dívka.
„Au.“ zašeptala a pomalu otevřela zlaté oči. Buďto jsem po smrti nebo je ten strop nade mnou bílý. Podle bolesti soudím, že žiju. Tak co má bílý strop? Nemocnice? To si ze mě děláte srandu. Pomyslela si dívka a očima prozkoumávala strop. Ale proč bych byla v nemocnici? Copak se něco stalo? Zamyslela se a začala vzpomínat. Pamatovala si jen nepodstatné útržky své minulosti. No to je fajn. Napadlo dívku. Něco jí říkalo ať se snaží víc, že si ještě může vzpomenout. Moc ráda bych si vzpomněla, ale potřebovala bych se soustředit a to dost dobře nejde, když mě bolí celé tělo. Problesklo hlavou dívce. Najednou v hlavě uslyšela známý hlas. Nebojuj s bolestí, příjmi ji. Teprve pak ji ovládneš.
„Babička.“ zašeptala dívka. Tohle jedno slovo jakoby ji vrátilo paměť. Všechny vzpomínky na ni dolehly celou vahou její minulosti. Dívka vystřelila do sedu. Bolest v hlavě se ještě zvětšila, ale ji zajímali jen lidé na okolních postelích. Na okolních postelích ležela jedna mladá žena, blonďatý chlapec a dva muži.
„Vy už jste vzhůru, Tsunami-san?“ ozvala se žena, jenž měla přes tvář dlouhou jizvu.
„Anko-sama, co se vám stalo? A jak jsou na tom ostatní?“ vyhrkla Tsunami na Anko. Anko se smutně pousmála.
„Ale mě nic není. Jen ty jizvy. A co ostatní. Tak Kakashi nám skoro vykrvácel. Jeden z Deidarových výtvorů mu vybuchl u nohy. Byl dost ošklivě popálný, ale nic co by Hokage-sama nezvládla. A taky je unavený z přílišného používání Sharinganu. Pak Iruka, ten je teď v umělém spánku, protože ho genjutsu, které použil Uchiha Itachi celkem dost sebralo. Když je vzhůru, tak nic nejí, nepije, jen kouká do zdi. Jirayia-sama je v naprostém pořádku.“ Anko teď očividně posmutněla.
„No...“ pobídla ji Tsunami.
„Naruto je v bezvědomí. Dokázal ovládat Kyuubiho, ikdyž měl pět ocasů a teď nikdo neví, co s ním je. Ani Hokage-sama se Sakurou ho neprobraly. Jinak Pátá, Shizune i Sakura jsou v pořádku. Hokage-sama sice měla vážně porušený krevní oběh, ale díky své pečeti se zase uzdravila. A Hinata leží doma. Natrhla si stehenní sval.“ Anko se opět smutně usmála, když si Tsunami oddychla.
„Co Akatsuki?“ zeptala se ještě dívka a dál zlatýma očima bloudila po spících tvářích svých přátel.
„Tak Itachi díky jedu Shizune do dvou dnů zemře, pokud nedostane protijed. Sasori je po smrti, Konan taky, Kisame je vaše práce, Pein a Deidara zbaběle utekli, ale oba schytali pěkných pár ran a některá jutsu taky nestihli vykrýt.“ dokončila Anko. Tsunami si začala uvědomovat bolest. Tak jdeme vyskoušet babiččinu radu. Pomyslela si a začal se soustředit na bolest. Po chvíli se bolest stáhla jen do hlavy a do míst, kde by měla mít největší množství Chakry. Já ale žádnou Chakru necítím. Tsunami prudce otevřela oči, které při soustředění zavřela.
„Já nemůžu používat Chakru?“ zeptala se Tsunami Anko.
„Mno... vlastně... není to tak, že by jste ji nemohla používat...“ začal žena, která se teď radějí koukala z okna.
„Ty totiž žádnou Chakru nemáš. A nemůžeme ti ji ani doplnit, protože nemáš ani Chakrovody.“ dokončil hlas ode dveří, ve kterých stála Tsunade a starostlivě pozorovala svou dceru.
„To jako fakt?!“ zděsila se Tsunami. Vykulenýma očima koukala na svou matku. Jako by v těch očích měla prosbu, ať to není pravda. Napadlo Anko. Pátá si sedla k Dream na postel a objala ji.
„To se opravdu může stát jen mě.“ zašeptala Tsunami.
„Ale zase ti vděčíme za život. Tím, že jsi vyvolala Rikatu a Nettiexe jsi nám hodně pomohla. Blokovali většinu útoků na nás. Nebýt jich, tak je většina z nás mrtvá. Málem bych zapomněla. Mám ti od nich něco vyřídit. Prý nemáš umírat, dokud budou naštvaní, že jsi je vyvolala a Nettiex ti posílá tohle.“ Tsunade dala své dceři pusu na čelo. Tsunami se usmála. Hlavně, že pomohli. Problesklo ji hlavou.
„Ale počkat, jak můžu být bez Chakrovodů, když jsem pak léčila Hinatu?“ podivila se Dream.
„Protože Rikata s Nettiexem no Orochi použili tvou poslední Chakru na naše přemístětí do Konohy a na to, aby se vrátili zpět do nebe.“ vysvětlila Tsunade a Anko se divila, jak dokáže být Pátá Hokage citlivá. Tsunami se od své matky odtáhla a podívala se jí do očí. Zašeptala název svého Kekkei Genkai.
„Ale Sumayku použít dokážu.“ pousmála se Dream a hned se i přes protesty své mamky zvedla z postele. Přišla k Irukovi a dostala se mu do mysli. Když jeho mysl opustila. Byla celá bílá.
„Co se stalo, dceruško?“ zeptala se jí Tsunade a starostlivě si ji měřila.
„Tohle nedokáže vyléčit nikdo. Snad jen čas. Znovu prožil hrůzy svého dětství, teď si ale uvědomoval mnohem víc než tenkrát. Na takovou bolest mu pomůže opravdu jen čas. Ale když se k tomu přidá ramen a Naruto, tak to bude rychlejší.“ prohlásila trochu roztřeseným hlasem dcera Páté. Hokage jen přikývla, Anko udiveně koukala. Tsunami přešla k Narutovi.
„Tak se nám ukaž, ty budoucí Hokage.“ prohlásila Dream a opět navšívila jeho mysl.

Narutova mysl
„Co je mi po tom, že ty chceš ven?“ zařval Naruto. Tsunami se objevila přímo mezi Kyuubim a Narutem, kteří byli v divoké hádce.
„A ty si myslíš, že bez mojí pomoci budeš žít?“ odpověděl mu stejně nahlas démon.
„No jasně, že budu žít. Nezemřu dokud se nestanu Hokagem.“ usmál se Naruto. Kyuubi se ušklíbl a nadechoval se k odpovědi, když v tom zasáhla Tsunami.
„Stačilo!“ zaječela Dream a oba dva se na ní udiveně podívali. Vůbec si nevšimli, že je tu ještě někdo.
„Zatímco se tady hádáte, všichni se o tebe bojí.“ otočila se na Naruta s milým úsměvem.
„Co tady sakra děláš? Ty máš být v břiše, ne tady, takže se koukej vrátit zpátky a nechtěj mě naštvat.“ zvýšila Dream hlas na Kyuubiho a po milém úsměvu nebylo ani památky.
„A co bys mi asi tak udělala?“ ušklíbl se Kyuubi.
„Řekl sis o to sám.“ Tsunami se otočila ke Kyuubimu zády.
„Naruto, tohle jsem ještě nikdy nedělala, ale můžu uzavřít Kyuubiho do klece ze tvých pocitů. Nedokážu ho totiž vrátit zpět do břicha a když se tady bude volně bavit, tak ty budeš pořád v kómatu. Teď mysli na všechnu lásku, přátelství a naději kterou v sobě máš.“ řekla Tsunami a otočila se zpět ke Kyuubimu.
„Teď uvidíš, co s tebou udělám.“ ušklíábla se stejně jako před chvíli on. Všude kolem Kyuubiho se začal objevovat červená a zelená záře. Tsunami položila ruku na zem.
„Sumayku: Rou Kyuubi“ řekla nahlas a zřetelně Tsunami. Červená a zelená záře se začal formovat do tvaru klece. Klec se stahovala kolem Kyuubiho. Démon protestoval, ale klec jakoby zachycovala jeho slova. Během chvilky byl Kyuubi ve velmi těsné kleci a ani jeho nadávky se přes ni nedostaly.
„Ale co já tady?“ zeptal se Naruto Tsunami.
„To nech na mě. Na to znám dobrý lék. Pár facek ti pomůže.“ usmála se a zmizela.

Když se Tsunami vrátila z Narutovi hlavy, s úsměvem mu dala pár facek.
„Neříkala jsem ti, že facky pomáhají?“ smála se Dream na probouzejícího se Naruta. Anko, Tsunade a právě se probouzející Naruto na ni hleděli zvláštnímí pohledy. Naruto rozespalým a ty dvě obdivným a zároveň smutným.
„Tohle ti někdy vrátím.“ zamručel Naruto a začal se protahovat.
„Děkovat mi nemusíš, já to udělala ráda.“ pousmála se Dream a vyhnula se letícímu polštáři. Naruto se očividně vzbudil v plné síle. Pomyslela si, když mu ho házela zpátky.
„Dost. Tady jste v nemocnici, tady lidi spí.“ zarazila je Tsunade.
„Jediný, kdo tady spí, je Iruka a ten se probrat nemůže, protože spí v umělém spánku.“ ozvalo se z postele, kde byl prozatím klid.
„Kakashi-sensei!“ ozvalo se dvojhlasně.
„Tak a dost! Všichni lehnout a spát.“ nařídila Tsunade a všichni ji raději poslechli. Když odešla a ani její kroky nebylo slyšet, rozehrála se na nemocničním pokoji polštářová bitka. Dokonce i Kakashi se zapojil. Na všech byla ještě znát únava a tak po asi dvaceti minutách toho nechali. Tsunami se obětovala a došla pro polštář, který jim při bitce vyletěl oknem. Když se vrátila zpět, zdálo se, že všichni už spí a tak si sedla do rohu a nechala slzy, které tak dlouho držela v sobě, aby ji stékali po tváři. To, že všichni spí se jí ovšem jen zdálo. Kakashi byl vzhůru a slyšel její tiché vzlyky. Po chvíli boje sám se sebou se přeci jen pohnul. Přišel k Dream, sedl si vedle ní a přemíšlel, co jí má říct.
„Všechno bude dobré, uvidíš. Když se trochu zlepšíš v Taijutsu, tak budeš pořád skvělá kunochi.“ dostal ze sebe na konec. Ta slova mu připadala prázdná, ale žádná jiná nevymslel. Tsunami si setřela slzy a usmála se.
„Někdy i lež dokáže zvednout náladu a dodat naději. Je chyba se litovat. Prostě budu první kunochi, co bojuje Taijutsu a Kekkei Genkai.“ řekla mu a zvedla se ze země. Kakashi následoval jejího příkladu. Když si oba lehli do svých postelí, ozval se Tsunamin hlas.
„Mám tě ráda jako přítele, Kakashi. Jsi výborný sensei a kamarád.“ Kakashi se zarazil. Pak ale odpověděl.
„Ty jsi taky skvělá kamarádka. Vždycky dokážeš každého rozesmát.“ Po této větě už v nemocničním pokoji zavládlo ticho.
Další den je probudili paprsky slunce. Skoro všichni naráz vstali z postelí, aby se protáhli. Jen Naruta museli z postele tahat. Chvíli po snídani za nimi přišla Sakura a Shizune. Všichni si povídali a smáli se. Dokonce i Iruku probrali z umělého spánku. Bavili se všichni.
„A co takhle jít na ramen?“ ozvala se Tsunami, potože se blížil čas oběda a nikomu se nechtěla jíst nemocniční strava. Všichni nadšeně souhlasili, ale jen když jim ho Tsunami zaplatí. Nakonec byla chudák Dream přehlasovaná a všem platila dvojitou porci ramenu. Když vyšli z nemocnice, potkali Hinatu o berlích, která je chtěla jít navštívit. Po chvilce přemlouvání šla i ona na s nimi ramen. Když vešli do Ichiraku zjistili, že se tam všichni nevejdou, protože tam již seděli dva sanninové. Jen co se konečně dodělalo devět dvojitých ramenů, vzali si je s sebou a najedli se na skále nad hlavami Hokagů. Všichni se smáli a cítili se bezstarostně. Při jednom dalším záchvatu smíchu, se Kakashi zamyslel. Jak přišla ona, všechno se změnilo. Od základů. Nenechala kámen na kameni. Jako když příjde vlna. Mění vše, co ji přijde do cesty. Ona je jako ta vlna. Jako tsunami.

Poznámky: 

Nic na světě není tak měkké a poddajné jako voda a přece v tom, jak zdolává pevné a silné ji nic nepřekoná. Není na světě kdo by nevěděl, že slabé překoná silné, že měkké překoná pevné a přeci není nikdo, kdo by se tím řídil. - Lao Tse
Tak to byla původní charakteristika Tsunami. Nakonec se vybarvila jinak. Smiling
Než začnu prosit, tak se chci omluvit. Chci se omluvit češtině jako takové a všem češtinářům a čechům, jenž mají, jako já, rádi svůj jazyk. Doufám, že jsem tenhle překrásný jazyk moc nezkomolila. Smiling
Teď příjdou na řadu prosby. Mám na vás hned dvě.
1) Chtěla bych vás všechny poprosit o pár minut vašeho času. Myslím, že když už jste to dočetli až sem, tak jeden komentář vám nic neudělá a mě tím ohromě potěšíte.
2) Jestli budete psát ten komentář, tak vás prosím, napište, co se vám na téhle povídce líbilo i nelíbilo. Upřímnost nadevše. Smiling (Gomen, nett, ale ty jsi tak inspirující osoba.) Nemám ráda, když je v povídkách hrdina, kterému se nikdy nic nestane, všechno zvládne levou zadní nebo je opravdu jen čistě dobrý. Snažila jsem se, aby Tsunami i postvy, které jsem v FFce použila, byli alespoň trochu reálné. Aby zázračně nepřežívali a nezvládali vše, co se jim postaví do cesty. Teď vyvstává otázka: Povedlo se mi to? Smiling
Díky, že jste tohle přečetli až sem. Je to pro mě nesmírná čest.

5
Průměr: 5 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, St, 2010-02-17 16:27 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

to bola moc podarena poviedka prepac ze som nic nepisala davala som len hviezidicky ale aspon na koniec dam nejaky koment cley pribeh bol nadherne vymysleny Tsunami by som brala aj v anime Smiling len si neviem predstavit precitlivenu Tsunade xD super toto by mohlo ist Kishimu ako predloha na dalsie diely Eye-wink

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, So, 2009-11-07 01:10 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Super,byla sem napjatáá,ale škoda že Kakashi s Dream není..:)mohla is z toho udělat nějakou 'love story';D.Ale i tak je to vážně super,škoda že nejsou další díly:)

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele KaoriDD
Vložil KaoriDD, Po, 2009-04-27 17:13 | Ninja už: 5746 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

moc moc ůža powídka,jenom sem čakla trochu jinej vztah s Kakashim ale jinak ůža,ůža

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Čt, 2009-04-23 16:39 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Ano, povedlo se ti to. Byla to moc krásná povídka. Sice jsem doufala v milostnou zápletku, ale to by ten příběh ještě víc zamotalo. Už takhle to bylo víc než dobrý.
Asi se mrknu i na nějakou jinou povídku od Tebe, pokud jsou všechny takhle dobrý!

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Čt, 2009-01-08 15:59 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Tááákže! Dočítala som!xD A ideme na to xD
Táto séria bola fakt úžasná. Hneď po Rikiných najlepšia akú som čítala. Teraz na FF nemám veľa času, takže keď som niakú sériu začala čítať väčšinou som ju nedočítala...ale pri tejto sa mi to nestalo. Už od začiatku ma to úplne pohltilo, neskutočne sa mi to páčilo. Máš úžasná nápady...Tie zlaté oči, tigre...celkéve vykreslenie Tsunami bolo dokonalé. Vždy tam bola prítomná taká tá priateľská atmosféra, ktorá ma nechávala v kľude a zároveň tomu dodávala šmrnc...Nádhera. Či už bola ta kapitola smutná alebo veselá,boje,napätie atď. všetko si to dokázala úžasne vykresliť...
Ako som už povedala, celkovo to nemalo niaký prevratný dej ale napísané to bolo úžasne. Skvelú poviedku s toho robili hlavne tie tvoje nápady a tá atmosféra... Všetko to bolo také...prirodzené. Áno, to je to slovo. Prirodzené...aj ten koniec. Tsunami všetkých zachránila aj keď sa jej niečo stalo...to ma dostalo. Nádhera proste...
Musím povedať že som si Tsunami a celkovo túto sériu obľúbila. POvedala by som nech okamžite napíše pokračko, ale už je na svete takže idem čítať!xD

A ešte! Vieš čo ma na tejto sérii jediné štvalo? Tie tvoje sebakritické poznámky! Tie si nabudúce láskavo odpusť! NIelenže tam celkom rušili dej, ale ani tam nepatrili pretože táto séria sa kritizovať rozhodne nedá!Eye-wink
A týmto končím najdlhší koment, aký som v historí konohy kedy napísala xDD

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Čt, 2009-01-08 19:16 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Strašně moooc děkuju... Fakt to pro mě strášlivě mnoho znamená a jsem fakt ráda, že se ti to líbilo. Smiling Děkuju, arigato, danke, thanks a nemůžu si vzpomenou, jak je to španělsky. Laughing out loud Mockrát děkuju...


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Dragonel
Vložil Dragonel, Ne, 2009-01-04 13:09 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

bylo to hodně dobrý a kdyžs mynule psalaže to nebude happy end tak sem myslel že jich půlka zamře, a přitom všici přežily

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2008-12-30 17:24 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Bylo to super(já jsem papoušek)chudáci Akatsuki, takovouhle smrt si nezasloužili, a to hlavně Itachi...

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Čt, 2008-12-04 22:55 | Ninja už: 6145 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

to byla úžasná serie!!! Smiling

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Čt, 2008-10-30 16:50 | Ninja už: 6072 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Obrázek uživatele tenten_sakura_ino
Vložil tenten_sakura_ino, Po, 2008-10-27 13:33 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

No...myslím že to bylo vážně nádherný...až je mi líto že to skončilo...Doufám také že budeš psát něco dál a přeju aby to bylo stejně dokonalý jako je tohle....a myslím že to vyznělo i hodně realisticky...
Líbil se mi na tom hodně i nápad...ale jedna věc se mi nelíbila...a to jak se furt kritizuješ a jak řikáš že je to strašný...vážne...bylo to MOC hezký...Laughing out loud

Obrázek uživatele Marcuss
Vložil Marcuss, Po, 2008-09-15 20:56 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Řeknu to na rovinu...je to KURWA DOBRÝ! Laughing out loud Lepší povídku jako sérii sem nečetl Laughing out loud takže klobouk dolů slečno Smiling super a ještě bych měl poděkovat za tuhle Mega hyper super povídku Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-08-09 10:43 | Ninja už: 6249 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Aili, čo na to povedať, len...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2008-08-08 10:35 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Krásná a do detailů promyšlená povídka, bylo mi potěšením číst ji.

Obrázek uživatele nika.nikule
Vložil nika.nikule, Ne, 2008-08-03 22:51 | Ninja už: 5985 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Prostý občan

jasně že se ti to povedlo Smiling bylo to moc pěkný a já osobně bych tenhle příběh neměnila Smiling ale vážne když něco řeknu tak to platíí Sticking out tongue

Ima koko ni iru jibun wo shinjitai...Chci věřit sám v sebe tady a teď

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Pá, 2008-08-01 17:49 | Ninja už: 6172 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

veľmi pekná séria, musím povedať. Perfektne spracovaný príbeh, len to, že tigre štekajú. Fakt veľmi pôsobivé a ak by si mala niekedy čas, tak by som ťa poprosil o tvoje ohodnotenie komentárom mojej série, neviem prečo, ale tu sa nezobrazujú v komentoch poznámky, tak ti ešte napíšem do fótra k celej tvojej tvorbe

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Shun
Vložil Shun (bez ověření), Čt, 2008-07-31 00:09 | Ninja už: 20052 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

mě nejvíc naštvalo že jsi o něčem psala že je to krátký a přitom to bylo docela dlouhý a to že je tohle konec

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Čt, 2008-07-24 21:03 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Děkuju vám mocinky. Smiling Moc si vážím toho, že jste to přečetli. Smiling
btw: naruto uzumaki 2008 - vidim dvojitě, nebo je to Minatčin komentík ve zkrácené verzi?


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Pá, 2008-07-25 11:23 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Promin mě nic jinýho nenapadlo tak se mocinky omlouvám tobě i Minatě Smiling

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Čt, 2008-07-24 20:37 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Tak ... Poslední komentář k dívce se zlatýma očima? Naštěstí ne poslední komentář k dívce se zlatým srdcem Smiling
Tahle série ... Tak dobře. Použiju to znovu, odpusť mi Smiling .. byla kouzelná. Čistá, lidská (ano, povedlo se ti to, cos psala v poznámce Smiling Všechno bylo tak krásný
Hltal jsem to. A teď budu hltat Paní lesa Smiling

Obrázek uživatele Assori
Vložil Assori, Čt, 2008-07-24 20:34 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

No tak co na tohle asi říct.Je to jedna z nejlepších FF na týhle stránce(teda alespon podle mě),co se týče češtiny tak tý sem si moc nevšímal protože jsem byl úplně vtáhnut do dějě.Jediný co je škoda je že tu maj tak málo bodů na hodnocení.

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/1878/what_bleach_minor_character_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, So, 2008-08-09 10:44 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

tak to bylo úža Kakashi YES poslední 3 díly jsem přečet na ráz Laughing out loud , podle mě jse ti to povedlo na 1 a koho zajímá čeština ?? Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud mě se to líbilo, bylo to zajímaví, strhující, napínaví Laughing out loud nic tomu nechybělo Smiling jenom čumim jak je to skvostný Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Pá, 2008-07-11 11:18 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Děkuju mocinky. Smiling Jsem strašně ráda, že jste si našly čas a napsaly mi komentář. Smiling

Jinak co se týče druhé serie. Nápady by byly, ale času se mi nějak nedostává. Pokud to nestihnu do konce prázdnin, tak minimálně na začátku školního roku budu mít napsanou alespoň první kapitolu, tak přísahám. Laughing out loud Smiling A KakaTsuna možná taky bude, ale romantiku moc psát neumím.
Díky!


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-07-10 09:35 | Ninja už: 6130 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Já asi vážně zcvoknu. To znamená zbláznit se, zešílet, zmagořit, mít o kolečko víc, plácat pátý přes devátý, ZBLBNOUT!!! Co mi to všichni děláte, jedna nová zajímavá série za druhou, já taky potřebuju chodit do práce, starat se o výživu sebe a svých blízkých, spát a tak vůbec Ne, nezcvoknu, jen zavařím PC, jak budu pořád viset na Konoze, no...
Tak tohle jsem napsala před 46 dny, k prvnímu dílu tvé Tsunami. Jak šel čas (tím nemyslím ten nekonečný seriál Smiling ), měla jsem tvou povídku víc a víc ráda, protože jak jsem napsala u jedno z dalších dílů, je krásná, zajímavá a lidsky přirozená. Taková člověčí. Napsala jsem ti, že umíš psát smutné povídky, umíš psát o boji, umíš psát tak, že to člověka vtáhne do děje. Jen to, že jsi sama několikrát opravovala kapitolu s prvním bojem svědčí o tom, že jsi na správné cestě dobrého psavce. Tím jsem měla na mysli, že opravdu dobrý autor nikdy není spokojený se svou prací, nikoliv to, že psát neumíš Eye-wink.
Mezi čekáním na Tsunami jsi spoustu čtenářů potěšila nádhernými jednorázovkami a teď píšeš "Paní lesa." Pokud u tebe bude dál fungovat spojení srdce - klávesnice jako dosud, budu nedočkavě klikat na každý příspěvek, u kterého bude uvedeno tvoje jméno.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-07-09 21:42 | Ninja už: 6208 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Takže milá Aili...Tenhle příběh prostě bude mít pokračování aŤ chceš nebo ne xD Jako tsunami mě oslovilo, doslova převálcovalo vlnou dojmů, pocitů a myšlenek, které jsi do tohohle skvělého příběhu vložila a které jsi nám tak nádherně předložila. Všechno nemůže končit americkými happyendy, ale tohle má šťastný konec (a perfektně se na to dá navázat xDD a budu tě překecávat xD a budu a budu a budu). Jak řekli už holky přede mnou...všichni nemůžou být zázračně nezranitelní...jde jen o to, jak tvoji čtenáři vnímají onen zmíněný šťastný konec. Z tohohle dílku na mě přímo sršela ta dobrá nálada, která byla v nemocnici. Tsunami mi bylo líto, ale život jde dál, i ona se s tím musí vypořádat a je vidno, že už s tím začala.
Tsunami vnímám jako postavu, která už patří do Naruta...zkrátka..jsi mi ji popsala tak, že tam patří a už ji nikdo neodstraní. Teda alespoň pro mě bude do NAruta patřit vždy (bacha už zase začínám psát bláboly xD).
Aili, díky ti za to, že jsem s Tsunami mohla být, že jsi ji vytvořila. Díky ti za tuhle povídku Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, St, 2008-07-09 19:58 | Ninja už: 6107 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Tak ... Poslední komentář k dívce se zlatýma očima? Naštěstí ne poslední komentář k dívce se zlatým srdcem Smiling
Tahle série ... Tak dobře. Použiju to znovu, odpusť mi Smiling .. byla kouzelná. Čistá, lidská (ano, povedlo se ti to, cos psala v poznámce Smiling Všechno bylo tak krásný ... Ty jejich charaktery ... Tsunamin charakter ...) poutavá povídka se skvělým nápadem (ty víš, jak jsem výskala nad zlatýma očima a její kekkei genkai) ...
Víš, já nevím, jak ještě kladně to mám ohodnotit. Zamilovala jsem si tu povídku. Protože se ke mě vázala tím svým krásným podáním, které umíš snad jenom ty a Ayashiki ... A Ayashiki má v mých fanpovídkách hned dva odkazy Eye-wink Tsunami si tam hned přidávám.
Hltala jsem to. A teď budu hltat Paní lesa Eye-wink
Ailenko ... Jedna věc, kterou ti chci říct už dlouho: Udělej si seznam svých FF! Ať se o tom dozví víc lidí Smiling
Tímhle se loučím, pórku, alespoň tady ... A přeju ti, ať píšeš stejně krásně, jako jsi to doposud dělala Smiling
Btw. Taky hlasuju pro druhou sérii! Smiling Kde bys udělala KakaTsuna(mi) možná ... Eye-wink

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, St, 2008-07-09 19:09 | Ninja už: 6137 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Takže, okomentovat to dobré? Bylo to reálné a vtáhlo to do děje. To je to nejdůležitější, protože kdybych měla vypisovat všechno, tak to rovnou můžu dát jako jednorázovku. A to špatné? Asi jenom to čekání. Není to nejrychleji, ale tvůrčí duše potřebuje čas, to vím.
Dík že sis našla čas a napsala tuto FFku.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-07-09 19:06 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Já inspiruju ráda xDD
Tákže... začněme xD
Nemám moc ráda vymyšlené postavy... ale tvoje Tsunami mě naprosto a nehorázně dostala xD Popsala jsi ji skvěle... tenhle příběh mě bavil od začátku až do konce...
Hmm... sice jsem věděla (ta moje zvědavost xDD spoilery 4ever!) jak to s postavami skončí... ale přesto jsem tuhle (a nejen tuhle) kapitolku doslova zhltla... a skončilo to skvěle! Mnohem líp, než kdyby byli všichni v naprosto dokonalém pořádku... zranitelnost postavám dodává na reálnosti, jak říkáš... jsou mi bližší a proto je mám ještě raději Smiling jsou lepší než nějací superhrdinové zvládnu-vše-bez-jediného-škrábnutí...
Jen jsem na konci trochu zalitovala, že to neskončilo KakaTsuna (Tsunami, ne Tsunade xDD)... ale přátelství je taky důležité, možná víc než láska... a navíc - třeba pro nás přichystáš i druhou sérii... *nenápadně se snaží přesvědčit ji, ať ano xD*

Hmm... zkrátím to - tuhle sérii shledávám úžasně skvělou, děkuji, že jsem si ji mohla přečíst, a přeji mnoho štěstí do dalších povídek, Ailie-chan! Protože já budu vždy jedna z tvých nejvěrnějších čtenářek...