manga_preview
Boruto TBV 09

Škola 3.část - Hodina Angličtiny

Další pokračování příběhu „Hodina Matematiky“ a „Hodina Přírodopisu“.Tentokrát se to jmenuje „Hodina Angličtiny“.Přeji příjemnou zábavu Smiling

Díl 3. - Hodina Angličtiny

„Co máme teďka?“ řvala přes celou třídu Temari.
„Ájinu.“,odpověděl opět řevem Shikamaru.
„A koho máme?“ zmírnila tentokrát Temari.
„Myslím,že Ibikiho.“ ,odpověděl také jemně Shikamaru.
„Jéžiši,to si zase užijem…“ fňukal Kankuro.
„Hele,kdo si půjde zahrát vybiku na hřiště?“ vyzýval Lee.
„Jó,já jdu“ „Já taky“ „Hej,počkejte na mě!“ odpovídali ostatní.
Na hřišti bylo vedro,a tak se každý svlékl na maximum.
„Takže,kdo všechno bude hrát?“ zeptal se Lee a přihlásil se Naruto,Sasuke,Kiba,Neji,TenTen,Sakura,Temari,Kankuro,Gaara,Shikamaru,Choji,Ino,Hinata a Lee samozřejmě taky.Jediný Shino nad tím mávl rukou a šel krmit včelí královnu.
„OK!Rozehrávám!“ zakřičel Lee a vyhodil míč do vzduchu.
„Počkej,nezahrajem si vybiku na kapitány?“ navrhl Naruto.
„Hmm,tak jo,ale chci bejt kapitán!“ řekl Lee.
„No ale kdo bude druhý?“ zeptal se Naruto.
„Co třeba ty?“ řekl Sasuke a ukázal na Naruta.Naruto jenom nahodil znuděný výraz a šel vstříc nudě.
„Tak si pojď střihnout,Naruto!“ řekl Lee a oba dva k sobě přistoupili blíž.
„Kámen,nůžky,papír…!“
„Jupíííí,vyhrál sem!“ radoval se Lee a začal líbat stromy.Všichni ostatní opět nasadili idiotský výraz.Když se Lee konečně vzpamatoval,začal si vybírat.
Lee: „Neji“
Naruto: „Sasuke“
Lee: „TenTen“
Naruto: „Sakura“
Lee: „Kiba“
Naruto: „Hinata“
Lee: „Kankuro“
Naruto: „Gaara“
Lee: „Temari“
Naruto: „Choji“
Lee: „Ino“
Naruto: „Shikamaru“

„Tak jdeme hrááát!“ křikl Lee.Takového výkřiku si všimli Jouninové a hrnuli se ven.Gai pochopitelně fandil týmu Lee a Kakashi zase týmu Naruto.Kurenai ale vůbec nevěděla komu fandit.Hinata byla u Naruta,Kiba u Lea a Shino nehrál.A tak,když vyhrával tým Naruto,fandila týmu Lee,a když vyhrával tým Lee,fandila zase týmu Naruto.Vybíjená trvala asi 20 min.což znamená,že přešvihly přestávku.
Když Ibiki vcházel do (prázdné) třídy,švihl sebou na podlahu kvůli šlupce od banánu.Všechny jeho papíry se rozsypali.Když se je chystal sbírat,čekal výbuch smíchu,ale ve třídě bylo totální ticho.Po sebrání všech svých dokumentů,upomínek od Tsunade a obrázků od svého malého syna se zvedl a šel ke stolu.Po cestě měl zavřené oči jako známku,že se vůbec nic nestalo.Když dorazil ke stolu,položil papíry na stůl a konečně otevřel oči.V tu chvíli si přál,aby je měl zavřené.Ve třídě nebylo ani živáčka,jenom oknem najednou prolítl míč.Ibiki ho s naprosto klidným výrazem sebral a přistoupil k oknu.Děti se zděsili,a Jounini je poslušně napodobovali.Po chvilce hlubokého ticha a napětí hodil Ibiki velice prudce míč na Naruta.Míč ho brutálně praštil do hlavy a pak se od něj odrazil do Kiby.Takhle se postupně skáceli všichni včetně Jouninů.Ibiki přiložil ruce k sobě a v tu ránu se objevil na hřišti.Pomalu se procházel mezi nevidomými dětmi až nakonec přistoupil k Jouninům.
„Kakashi,Kurenai,Gai,vstaňte!“ řekl Ibiki.Všichni 3 poslušně vstali a s vyděšeným výrazem pozorovali Ibikiho.
„Můžete mi říct…CO TO TADY VYVÁDÍTE??!!“ zuřil Ibiki.Kakashi si otřel Ibikiho sliny z obličeje a odpověděl.
„Sledujeme zápas ve vybíjené mezi našimi studenty.“
„Během vyučování???“
„Ano!“
Ibiki odešel s nas-štvaným výrazem k dětem a všechny je zvedal.Odnesl je do třídy a narval do lavic.
„OK!Today,we learn about Past simple.“,oznámil Ibiki. (Pro ty,co neumí anglicky: Dneska se naučíme Minulý čas.)Všichni koukali jak kdyby se na ně hrnulo stádo mravenců.Ibiki začal vysvětlovat,jak se určuje minulý čas a rozdal jim papír s nepravidelnými slovesy.
„Zkusíme si rozhovor.Bude ale probíhat v minulém čase,takže např. místo slovesa I am,budete používat I was.(Já jsem/Byl(a) jsem)Hlásí se někdo dobrovolně?“ Nikdo se však nehlásil.
„Dobrá,budu si muset vybrat sám!“ Jelikož věděl,že Naruto má s angličtinou opravdu problémy,vybral si jeho.
„Ale proč já?!“ zuřil Naruto.
„Protože to neumíš a potřebuješ se to naučit!“ pokáral ho učitel.Naruto se tedy doplazil k Ibikimu.
„Takže představ si,že se potkáme na ulici a já tě pozdravím.Jak zareaguješ?“ vysvětloval situaci Ibiki.Naruto šel ke dveřím a dělal jako že jde naproti Ibikimu.Těsně před ním mávl rukou a šel dál.Ibiki ho okamžitě čapl za límec a vrátil zpátky.Naruto pochopil,že by to měl udělat správně a tak to zkusil znovu.Přišel k němu,zastavil se a spustil:
„Hello!“ (Dobrý den)
„Hello,young man!“ (Dobrý den,mladý muži)
Naruto si myslel,že už to stačí a tak odešel.Ibiki ho opět chytil za límec a odhodil ke dveřím.
„Co zas?!“ fňukal Naruto.
„Máme začít rozhovor!Víš,co to znamená?“
Naruto to tedy zkusil ještě jednou.Opět se pozdravili a Naruto se začal ptát:
„How are you?“ (Jak se máš?)
„I am fine,thanks!And you?“ (Mám se dobře,díky.A ty?)
„I am good!“ (Já jsem dobrý)
„Naruto…Máš odpovědět „I am fine“.Fráze „I am good“ se nepoužívá!“
„Aha,sorry!Tak teda…I am fine!“ (Mám se dobře)
Nastala chvíle ticha,protože Naruto už nic víc neuměl.Ibiki se tedy zeptal na další otázku.
„What’s your name?“ (Jak se jmenuješ?)
Naruto ztuhnul.Nasadil vystrašený výraz alias „sem-v-p***li“ (Omlouvám se za hrubost).Vůbec nevěděl,na co se ho to zeptal.Nenápadně se začal rozhlížet po třídě,jestli nenajde nápovědu.Každý se snažil mu napovědět,ale Naruto by potřeboval brýle,aby rozeznal,co mu kdo říká.Ibiki viděl,že už je Naruto ztracený,a tak ho raději přestal trápit (to se mu nepodobá).
„Naruto,potřebuješ doučování!“ doporučil mu Ibiki.Sakura byla v angličtině opravdu dobrá a tak požádal Ibiki Sakuru,aby Naruta doučovala.Sakura zrovna dvakrát nadšená nebyla,že se bude muset trápit s takovým blbem,ale tak je to kámoš!
„Tak jo Naruto,o přestávce tě něco naučím.“,souhlasila Sakura.
„Můžu si už sednout?“ žadonil Naruto.
„No jó,prosim tě…!“ odsekl Ibiki.
„Tak si otevřete učebnice.“,nařídil Ibiki.
„My žádný nemáme!“ křikl Kiba.
„----------“ Ibiki se dostal do velice trapné situace a tak začal kašlat.
„Nesnažte se to skrýt!Ztrapnil jste se,tak to přiznejte!“ zařvala Ino.
„INO!Zvláštní domácí úkol,piš si!Referát o naší Akademii.V angličtině!“ přikázal Ibiki.Ino začali téct slzy ve tvaru vlnek a stékali po obličeji jako vodopády.
„Sakuro,pomůžeš mi prosím tě s tím úkolem?“ prosila Ino.
„Promiň,Ino,já už mám dost práce s Narutem.“,odpověděla Sakura.Ino se okamžitě rozbrečela ještě víc a utíkala na záchod.Ibiki založil hlavu do dlaní a modlil se,aby vůbec tuhle hodinu přežil.
„Pane učiteli,tak co teda budeme dělat?“ otázala se Hinata,která se už nudila.
„To je jedno,třeba si něco zahrajem!“ navrhnul Ibiki,kterému už bylo všechno jedno.
„A co?“ zeptala se znova Hinata.
„To je jedno,něco navrhněte,když jste plní energie!“ rozhodnul Ibiki.
„Co takhle vybiku?“ zapištěl Lee a všichni se na něj otočili s výrazem: seš-padlej-na hlavu-nebo-co?.Lee se okamžitě zahrabal pod lavici a už radši mlčel.V tu chvíli se Ino konečně vrátila ze záchodu celá ubulená a vrátila se na místo.Všichni se po jejím příchodu začali šíleně smát.
„Co je??“ divila se Ino.
„Ha ha…Podívej se do zrcadla…ha ha!“ řekla Sakura.Ino se tedy šla podívat do zrcadla a málem hrůzou zkameněla.
„Áááááá,já mám rozmazanou řasenku!“ kvičela Ino a začala se upravovat.Naruto využil situace,přišel k Ino a jelikož byla puštěná voda,strčil Ině hlavu do umyvadla.
„ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!“ začala hystericky vyvádět Ino až rozbila zrcadlo,které se jí rozsypalo na hlavu.
„TO SNAD NÉÉÉÉÉ!“ pištěla dál,že nemohla přestat.
„Teď k tomu všemu budu mít ještě 7 let neštěstí!“ řvala Ino a nemohla zastavit proud slz,který se valil z jejich očí.Okamžitě začala prosit,jestli náhodou někdo nemá izolepu,nebo vteřinové lepidlo.Nikdo jí ale nic půjčit nechtěl.A tak začala hledat ve svojí tašce (spíše kabelce).Našla jenom učebnici Matiky,nějaké sešity,taštičku s kosmetikou a pero.
„Musíš takhle!“ zařval Kiba a celou kabelku jí vysypal.Ino začala opět hystericky řvát a už to nevydržela.Nasadila velice vážný výraz,sáhla po zbraních a začala je bezmyšlenkovitě házet po třídě.Ibiki se pohodlně usadil na židli s nohama na stole,pivkem v ruce, cigárkem v puse a vesele sledoval co se v té jejich pomatené třídě děje.
---Ještě by to chtělo Popcorn--- pomyslel si.
---No aspoň,že je to zadarmo!--- řekl si a dál pozoroval své puberťácké žáky.
„Bože,prosím,ať už zvoní!!!!“ zařvala Ino přes celou třídu a rázem všichni ztichly.Sakura se podívala na hodinky a řekla:
„Máš smůlu,holčičko.Ještě máme 7 minut!“ usmála se šibalsky Sakura a vrhla se na Ino.Postupně se do rvačky přidali všichni a za chvíli se po třídě koulilo klubko válečných dětí.Pomalinku,ale jistě z něj začali vyskakovat všichni členové bitky až nakonec zbyla jen Ino.Měla úplně roztrhané šaty,zničenou kabelku a její obsah a rozmazaný make-up.Bez dalších slov pomalinku vstala (pořád se slzami v očích) a odešla ze třídy.
„Asi jsme to vážně přehnali!“ uvědomila si TenTen a všichni začali zpytovat své svědomí.Cítili se provinile,za to co udělali a teď je to mrzelo.
„To je všechno?“ ozvalo se z předku místnosti,kde si na židli hověl Ibiki.Děti se na něj jen smutně koukli a pořád mysleli na to,co provedli.
„Nebojte se!To bude dobrý!Určitě jí to za chvilku přejde a ona na to zapomene!“ utěšoval je Ibiki.
„To si teda nemyslim.Vážně jsme to přehnali.Teď,když si to tak přehrávám v hlavě,tak mi to připadá jako šikana!“ uvažoval Kiba.
„Stačí se jí nějakým způsobem omluvit, a pak to určitě bude dobrý!“ řekl Ibiki.
„No jasně,mám nápad!“ křikl Shikamaru.
„Připravíme pro ni nějaké překvapení na usmíření!“ oznámil všem a všichni radostně souhlasili.
„A jaké překvapení…?“ doplnil Sasuke svou otázkou a všichni se ponořili do hlubokého přemýšlení.
„Mám to!“ křikla najednou Sakura.Všichni zbystřili a čekali,co z ní vypadne.
„Můžeme jí koupit nové šaty,novou kabelku,nové šminky,objednat jí tajně ke kadeřníkovi a koupit jí permanentku do lázní!“ oznámila Sakura a všem se zaleskli oči.
„To je úžasný nápad!“ chválil jí Naruto.
„Teda Sakuro,ty jsi skvělá!“ doplnil Sasuke a pevně jí objal.Sakura se lekla,co to Sasuke dělá.Sasuke si to uvědomil a okamžitě odstoupil.
„Ach…promiň!“ omlouval se Sasuke a začal rudnout.
„Errr……dobrý!“ zmohla se na to Sakura a usmála se.
„No vidíte,že jste nakonec něco vymysleli.Přeju Vám hodně štěstí!“ chválil je Ibiki.Najednou zazvonilo a všichni se s učitelem příjemně rozloučili.
„Jo a řekněte Ině,že ruším její domácí úkol…A tobě taky,Naruto!“ dodal ještě Ibiki a mával jim na rozloučenou.
„Hurá!Děkuju sensei a Ině to určitě vyřídim!“ odpověděl Naruto a s úsměvem Ibikimu také mával.

Poznámky: 

No,doufám,že se to líbilo!Nějak mi došla fantazie a tohle jsem jen tak nějak splácala,já vim,nic moc...

4.805555
Průměr: 4.8 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2019-02-17 23:15 | Ninja už: 2700 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Misia VH: Ibiki ako ájinár, spadnem pod stôl Laughing out loud Tiež som rada hrala vybíjanú, dá sa dobre v nej vyblbnúť Jump! Nuž nasupený, na banáne sa rozpleštený Ibiki dokáže púšťať riadnu hrôzu, nečudo, že vydesil aj Kakašiho, Gaia a nerozhodnú fanúšičku Kurenai Whááá Aspoň sme dostali poučenie, ako sa vykecať pri stretnutí Mrk Ale snáď Sakura pri doučovaní dačo vtlčie Narutovi do hlavy, alebo naopak mu ju načisto vyprázdni Sakura Ibiki z tuposti svojich zverencov úplne rezignoval. Jésušu, rozmazaná riasenka je fakt riadna blamáž Ehh... jasně... hehe... Aj ja sa bojím rozbitého zrkadla hihihi Nuž najlepšie, v blázinci si treba urobiť pohodičku, pivko, žváro a vyložiť nohy, tiež sa pridám, ale namiesto pivka chcem kávičku Laughing out loud Sakura má dobrý nápad, ako odškodniť Ino za šikanu: „Můžeme jí koupit nové šaty,novou kabelku,nové šminky,objednat jí tajně ke kadeřníkovi a koupit jí permanentku do lázní!“ začo si vyslúžila Sasanovo objatie Nevím, co jsem si dal, ale bylo to vážně silné! No nevieme, čo to plánovali v minulom dieli, možno sa dozvieme Puzzled Nakoniec z trápnej hodiny odišli všetci v dobrej nálade a aj ja som v pohode Leharo Arigató Kvítek sakury

Obrázek uživatele Neal-X
Vložil Neal-X, So, 2009-09-19 01:23 | Ninja už: 5382 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

he my uz mame od 12 v anglicku sexualnu vychovu a ucime sa ako spravne nasadit kondom na umely penis a rozne ine veci;D


Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Pá, 2009-03-20 18:30 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Čt, 2008-11-20 18:33 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

Ino vali a Ibiki taky,toho bych chtela na neminu(ve skole jsme si mohli vybrat bud nemcinu nebo ajinu,ja sla do nemciny)XD!zboznuju tuhle serii!

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2008-10-18 17:26 | Ninja už: 5728 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

skvěle napsáno
ale nedopsáno
to je škoda
taková škola

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Selly
Vložil Selly, St, 2008-07-23 12:20 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

pokračko,pokračko je to úžasný jen tak dál

Obrázek uživatele Hitomi Yamada
Vložil Hitomi Yamada, So, 2008-07-19 19:39 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

To bylo skvely. rychle pokracko Sticking out tongue

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Út, 2008-07-15 00:07 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

hmmm....cital som aj lepsie...4 body ...ale aby som prezil tak poviem kompliment...good...

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Čt, 2008-07-10 12:39 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

super uz aby bolo zase pokracko, nwm sa dockat dalsej hodiny

Obrázek uživatele Abiiiiiiiseq
Vložil Abiiiiiiiseq, St, 2008-07-09 21:24 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

je to super!uš aby bolo zase pokráško

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, So, 2008-07-05 13:18 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Oplatilo sa tak dlho cakat..... je to skvele. Tesim sa na dalsi diel!!!

Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, So, 2008-07-05 11:08 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

to je fakt hustýýý už se těšim na další hodinu Laughing out loud

Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, So, 2008-07-05 11:07 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

to je fakt hustýýý už se těšim na další hodinu Laughing out loud

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, So, 2008-07-05 10:21 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Děkuji všem za povzbudivé komentíky Smiling a budu se snažit vymyslet další díl.Už se na tom pracuje...V příštím týdnu by to tady mělo být Smiling

Obrázek uživatele Darilla Kushap
Vložil Darilla Kushap, So, 2008-07-05 07:56 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Ty jo tak to je drsný... moc se mi to líbí.. to chce pokráčo hele Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele campercz
Vložil campercz, Pá, 2008-07-04 21:32 | Ninja už: 5788 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

no lol toto xDDDD za 5 xD

Obrázek uživatele JapanMomusu
Vložil JapanMomusu, Pá, 2008-07-04 20:07 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

Juuuuhu......Super to bolo.... XD Laughing out loud WoW
to je naj Smiling

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Pá, 2008-07-04 17:51 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

tohle jej brutální Laughing out loud heh Laughing out loud už aby tu bylo zase pokráčko Laughing out loud

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Pá, 2008-07-04 17:51 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

Juuu to je fakt bomba... ešte, ešte, ešte Smiling


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-07-04 17:44 | Ninja už: 19852 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

xD sem se furt chlámala a nemohla sem přestat!!! Laughing out loud Je to drsný fakt že jo!!! Eye-wink Fíha v týhle třídě bych chtěla bejt!!! Sticking out tongue Už se těšim na další hodinu!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Pá, 2008-07-04 17:51 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

ja tiež... už len kôli tomu učivu tyvole Laughing out loud


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud