manga_preview
Boruto TBV 09

Ninja a kultura kapitola 3. - Přípravy na soutěž se rozjížjíždí

19:05 Plácek před ninja Akademií
Všichni přítomní na plácku chvíli nechápavě civěli na rychle odcházející Tsunade, poté následovaly rychlostní výměny názorů, které by trvaly ještě dlouho, kdyby nezasáhla opět ANBU podpořena částí Jouninů a nepodařilo se jim donutit všechny k rozchodu. Skupinka nám známých mladých ninjů se tady dala také k odchodu. Gai si posbíral svůj tým a šel s ním na trénink, kde měl v plánu jej seznámit se svoji soutěžící taktikou. Tým to bral s příliš velkým nadšením (rozuměno Lee to bral s příliš velkým nadšením), Neji a Ten Ten přílišné nadšení neprojevovali) a Gai jejich nadšení se všude přítomným svítícím úsměvem s radostí sdílel. Pomlácená Ino šla se svými týmovými parťáky za jejich senseiem, který s nimi už měl také plán. Kakashi svému týmu nechal volno a sám byl na odchodu. Kde se vzal, tu se vzal Ero-sennin alias Jiraiya a šel s Kakashim a poptával se, co se tu vlastně dělo. Jeho reakce na kulturní soutěž byla, že šel za svým koníčkem – shromažďováním informací. Kakashi po chvilce váhání obměnil původní plány a šel s Jiraiyou ve směru městské lázně. Zbývající skupinku mladých ninjů ještě opustil Kiba, šel konečně vyvenčit Akamara, který po opuštění plácku zalil hned první strom. Naruto, Sasuke, Sakura, Hinata a Shino se pomalu loudají hlavní třídou a první se odtrhne Shino, který má naspěch ke sídlu Aburame klanu.
„Půjdete někdo do Ichiraku ramen?“
„Naruto-kun.“
„Hinato, začínáš znova červenat, co to máš za divnou nemoc?“ Podiví se Naruto a o Hinatu se zase začínají pokoušet mdloby. Naruto tedy jde na večeři (hádejte kam) a Sasuke šel taky pryč. Sakura si povzdechne, začne s Hinatou probírat téma kluci a kultura.
„Co myslíš, kdybych vyhrála, díval by se na mě Sasuke lépe?“
„Nevím, co myslíš ty, líbila bych se víc Narutovi?“ Špitne tiše Hinata.
„Co vlastně na Narutovi vidíš?“
„Je tak odvážný, nebojí se … Co budeš dělat na tu soutěž? Já asi něco nakreslím, co myslíš, že by se líbilo?“
„To netuším, já budu modelovat, dříve jsem chodila do keramického kroužku. Škoda že ho zrušili.“
Chvíli cestou přemýšlely co a jak na soutěž a pak se pustily ke svým domovům.

Naruto tou dobou kráčel k Ichiraku rámen a uvažoval o podobném problému, chtěl se zalíbit Sakuře, ale co má nakreslit? Nebo vymodelovat? Raději tedy nakreslit, protože vytváření trojrozměrných výtvorů mu nikdy nešlo, ale co má udělat na téma Kulturní ninja, aby to mohlo vyhrát? „No co.“ řekne si „Dám si večeři, na chvíli to vypustím z hlavy a nápad přijde sám, takhle to přece chodí.“ A tak si ninja-hyperaktiv objednal nespočet rámenů a dal se do jídla.

Další den, ráno 8:00 v kanceláři Hokage
V kanceláři vládla ospalost (až na některé výjimky – Lee, Gai). Napůl spící Tsunade podpírající se hlavu seděla unaveně za stolem, Shizune stojící vedle ní na ni vrhala pohledy *měla-byste-méně-pít-a-více-spát* a pak tu ještě byly tým Gai, tým 8, tým 10 a zatím neúplný tým 7 a čekalo se jen na Naruta, který jaksi zapomněl přijít a Kakashiho, který ho šel vyzvednout. Konečně se ozvalo zaklepání a do místnosti vtrhnul blonďák v pyžamu vykřikující „Zase jste na mě zapomněli.“ a za ním následoval Kakashi s knížkou a s větou „Chtěl jsem mu vysvětlit, že si pyžamo má převléknout, ale nebral mě na vědomí.“ Tsunade ani jednoho nevnímala a se slastně zavřenýma očima pochrupkávala. Probudil ji až Shizunin výkřik „Jiraya za oknem šmíruje.“. Na ten zareagovala hodně rychle a hned letěla k oknu za údajným perverzím seninem. Když se konečně podařilo Shizune přesvědčit Tsunade o tom, že není vhodná chvíle ke stíhání úchyláků, ale že je třeba vysvětlit týmům jejich misi. Mezitím Naruto pochopil, že má na sobě stále své pyžamo a chtěl se vypařit domů a převléci se, ale bylo už pozdě. Tsunade se konečně rozvzpomněla, co je potřeba udělit zde stojícím týmům.
„Úvodem bych chtěla říct, že jste určitě včera slyšeli, co jsem říkala o naší umělecké soutěži. Bude také zahraniční a vy se tyto dva týdny postaráte o reklamu. Půjdete na východ do Země Větru, Deště a Trávy a v obcích oznámíte tuto soutěž, stačí když to vyvěsíte někde veřejně a řeknete někomu důvěryhodnému úředníkovi, nejlépe starostovi, nebo feudálnímu lordovi, nebo někomu podobně důležitému, aby to vyhlásil, také se postaráte, aby se oznámení o soutěži šířilo skrz úřady dál. Nějaké dotazy?“
„Bábi, proč zrovna my?“ Vyjede drze z Naruto a Tsunade při slově „bábi“ lehce zrudne. Ostatní jen v duchu souhlasí.
„Všichni jsou nějak zaměstnaní, ať už přípravou prostorů, nebo reklamou, nebo organizačních záležitostí. Něco se už muselo udělat, nebo by tohle město zašlo nicneděláním. Navíc je tahle soutěž skvělá příležitost nalákání turistů a prověření tvořivosti ninjů. Vy jste byli vybráni na východní země. Reklama je také důvod vyhlášení soutěž na měsíc, prvních 14 dnů budou přípravy a pak všichni budou mít čas na své výtvory do soutěže, plus, na cestách možná najdete tu správnou inspiraci, ještě nějaké dotazy (zní už celkem výhružně) ?“
„Tsunade-sama, jaké máme vzít letáky a kolik jich máme vzít?“ Ozve se Sakura.
„Plakáty jsou tamhle a je jich požadované množství.“Ukáže Pátá do jednoho rohu, kde měla čestné místo kupa přibližně čítající … hodně plakátů (s důrazem na to hodně).

(pro představivost)
Každý plakát byl asi 70 cm vysoký, 40 široký, nahoře velký červený upoutávající nápis NINJA A KULTURA - UMĚLECKÁ SOUTEŽ V KONOZE , pod tím menší barevný obrázek ninja čelenky se znakem konohy a vypsaných několik slov k soutěži:

-Účastník donese svůj umělecký výtvor na téma „Kulturní ninja“, musí to být obraz, soška, nebo látka do Konohy, ninja Akademie, tělocvičny, kde bude výstava, každý představí ve formě prezentace před porotou svůj výtvor

-Soutěž začíná dne 1.7. 2008 a týden se bude vyhodnocovat.

-Vítěz každé kategorie dostane hodnotnou cenu dle vlastního výběru a speciální diplom
-Soutěží se v těchto kategoriích:

Listová země-geniny, učni, studenti akademie-obrazy/ látkové výtvory/ sošky z keramiky, nebo jiného materiálu
Listová země-chuuniny-obrazy/ látkové výtvory/ sošky z keramiky, nebo jiného materiálu
Listová země-jouniny a nositelé vyšších hodností-obrazy/ látkové výtvory/ sošky z keramiky, nebo jiného materiálu
Listová země-neninjové-obrazy/ látkové výtvory/ sošky z keramiky, nebo jiného materiálu
Zahraniční hosté-geniny, učni, studenti akademie-obrazy/ látkové výtvory/ sošky z keramiky, nebo jiného materiálu
Zahraniční hosté-chuuniny-obrazy/ látkové výtvory/ sošky z keramiky, nebo jiného materiálu
Zahraniční hosté-jouniny a nositelé vyšších hodností-obrazy/ látkové výtvory/ sošky z keramiky, nebo jiného materiálu
Zahraniční hosté-neninjové-obrazy/ látkové výtvory/ sošky z keramiky, nebo jiného materiálu

Těšíme se na Vaši návštěvu
Hokage a porota
Následoval obrázek malé postavičky před malířským stojanem

„Ech, kdo ty plakáty dělal?“
„Na mé požádání a podle mých rad Sai. Proč se ptáš Ten Ten?“ Tázaná raději ani neodpověděla. Nevěděla, jak dát Tsunade najevo, že propagační plakáty jsou strašné, aniž by se Tsunade nenaštvala.
„Pokud ještě někdo nemáte nějaký dotaz, tak si to nějak rozdělte a běžte.“ Oznámila Pátá, posadila se unaveně na židli a napila se z flašky schované pod stolem s obsahem saké. Lee to samozřejmě vzal s nadšením a hned přihupsnul k hromadě a začal plakáty rovnat, rolovat a rozdělovat po hromádkách. Ostatní otráveně (s výjimkou Gaie, který nadšeně svého studenta podporoval) se sklonili nad Leem a dožadovali se co nejmenší hromady. Propagovatel síly mládí mladší se snažil co nejvíce vyhovět, ale na požádání Shizune (přece by nešlo, aby se v nějaké zemi vyvěsilo více, nebo méně reklamy) dostal každý asi po 700 kusech (slovy Shizune „Raději víc než míň, kdyby došlo, pošlete posla). Zbývalo ještě rozdělit území. Naruto za každou se chtěl setkat s Gaarou, ostatním bylo celkem jedno kam půjdou, a tak se to rozdělilo takhle: Tým 7 a Gai půjdou zařídit Zemi Větru, tým 8 projde Zemi Deště a tým 10 Zemi Trávy. A tak se šlo.

9:30 ráno nedaleko za Konohou
Dva týmy vedené Gaiem a Kakashim vesele cestují po větvích a domlouvají se co a jak.
„Gai, udělal bych to tak. Naruto chce vidět Gaaru, takže já a můj tým bychom spěchali do Písečné vesnice a šli dál, vy zatím obstaráte území mezi Konohou a Písečnou a okolí.“
„Jasně Kakashi.“ Gai vytasí úsměv a zvednutý palec a Kakashi se schová za svou oblíbenou literaturou.
„Kakashi, vážně bys měl odložit tu masku, víš jak ženský letí na zářivé úsměvy? A měl bys své mladé trochu víc zatěžovat, tělesnou kondicí zrovna nevynikají, to je také důvod, proč jsou ti mí stále lepší než ti tvoji.“
„Hmm, promiň, neposlouchal jsem tě, říkal jsi něco?“ Kakashi zvedne hlavu od knížky, ale Gai jen nakvašeně odhopsá dál, aby dal Leemu další radu – „Nepodceňuj rivalovu ignoraci.“ Když se Kakashi nedočká odpovědi vytáhne k běhu znovu knížku.
Mladší část výpravy se unaveně loudala a po dlouhé době začala znovu z nudy rozebírat reklamní plakáty.
„Bábi je vážně hrozná, jakoby to nemohla poslat jednoduše poštou úřadům a zařídit to přes ně.“ Rozkřikoval Naruto.
„Takhle můžeme lépe ukázat naši sílu mládí, ukazujeme naši aktivitu, to je ta správná cesta!“
„Lee, už s tím dej pokoj, osud je na tebe fakt přísný, neustále budeš něco pokřikovat o mládí.“
„Neji má pravdu Lee, už toho nech. A ty Neji přestaň mluvit o tom osudu!“ Okřikla je Ten Ten. Dál se do debaty přidá Sakura: „Pravda je, že to provedení plakátů je hrozné a ten rozpis kategorií je ještě horší.“
„Kolik těch kategorií vůbec bylo?“ Optá se věčně zapomínající tvrdohlavý ninja a Lee se slovy „Počkej Naruto, podívám se.“ zalovil v batohu. Jeden špatně přivázaný leták mu při tom nešťastně vyletěla, skupinka si toho ani nevšimla a běžela dál.
„Osm rozdělených skupin? Bábi se vážně zbláznila.“
„Naruto, je to Hokage, zaslouží si trochu úcty!“
„Sakuro-chan, proč mě pořád napomínáš?“
„Hej mládeži!“ Přihopsá ke skupince šedovlasý sensei stále s knížkou v ruce „Za chvíli budem v okolí prvního většího města a rozdělíme se. Sakuro, Naruto Sasuke, vy půjdete se mnou dál do Skryté Písečné a ostatní půjdou s Gaiem do okolních vesniček, takže se pomalu rozlučte.“
Týmy se rozdělili a pokračovaly každý svou cestou.

Poznámky: 

Další dílek je na světě, příště se bude psát, jak Gai a jeho tým zvládli svůj úkol v blízké vesnici a také kdo další se nám objeví na scéně Eye-wink
Komentáře jsou vítané Smiling

4.5
Průměr: 4.5 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-07-29 14:46 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Čte se to skvěle! Tahle povídka má zajímavý, dosti originální nápad Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-06-28 21:26 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hinato, začínáš znova červenat, co to máš za divnou nemoc? He Naruto je taký natvrdlý Smiling
Je to dobré, síce trochu sem tam zdĺhavejšie, ale dobré Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.