manga_preview
Boruto TBV 13

Naruto star wars - 2 - 1

Image Hosted by ImageShack.us
//Volné pokračování první série Naruto star warsu //
Kdysy dávno, v né tak vzdálené galaxii...
Jedi jménem Naruto Skywalker,
Pomocí svých né zas tak dobrých přátel,
Osvobodil Hinatu Yondaime,
Porazil Mlaskala v Pokeru,
Koupil si žvýkačky,
A na závěr porazil Dark Orochimara na jeho vlastním dvorku (obrazně)
Ale nyní, odlétá na planetu Hoth.. Tedy na "planetu Zimi".
Vstříc neznámým nástrahám.

Vlajková loď Orochimara

"Pane, zjístili jsme dle tajných informátorů tuhle zprávu . Echr, cituji : "Sasuke, ty si takový blb! Musíme odlétnout na planetu Zimi a koupit si v její továrně Ledové nanuky!""
Prohlásil zvěd. Orochimaru zakroutil hlavou a vyjel ze svého kulatého pokoje na židly. Ale náhle opět zajel, opět přijel a zas zajel.
"Pane, tohle je důležité..." Zakřičel Zvěd. Orochimaru přijel a zůstal.
"Takže plane..."Odkašlal si zvěd a Orochimaru opět zajel. Opět přijel.
"Kašlu na to.." Řekl Zvěd a chtěl odejít ale náhle ho něco chytlo pod krkem. Byl to Orochimarův jazyk a totálně ho uškrtil.

Létajicí čestmír.

"Kde že je Naruto?" Zeptal se Sasuke u kromidla Hinaty.
"Prej si musí něco zařídit.." odpověděla mu. Mlaskal zamlaskal.
"Nemohl bys někdy nemlaskat?" Zakřičela vražedně Hinata. Mlaskal opět zamlaskal.
"ty šmejde!" Zakřičela a začala Mlaskala škrtit. Žlutej došel k Sasukemu který pozoroval souboj.
"Němel by sje oddělit?" Řekl frajersky, Sasuke chvíli přemýšlel a potom je nenásilně oddělil - Nalákal je na poslední porci zmrzliny.
Mlaskalovi dal o něco víc a Hinata se naštvala.
"No, ubulenej pohodář má rád Mlaskala víc než já.." zasyčela, Sasukemu se začaly třepat očička. otevřel šuplík a vytáhl dvě malé kuličky.
Byly to tzv. čínské koule na stres a na uklidnění. Bílej něco zapískal.
"Můj přítel říká, že Sasuke je opravdu pohodář.." Přeložil to Žlutej a Hinata se naštvala.
"Tvůj přítel je idiot!" Řekla Hinata. Bílej se urazil a dal jí elektrický šok, který se zdvojnásobil díky zmrzlině kterou Hinata zrovna lízala.
"A máš to!" Sasuke se začal smát - doslova řechtat. Skoro jako kůň na práškách.
Mlaskal zamlaskal, vlastně jako vždy. Žlutej chytil situaci do vlastních rukou, dostal nápad jak je uklidnit, vytáhl harmoniku a začal hrát.
Všichni přestaly dělat co dělali a společně si zatancovaly.

O nějákej ten den později.

Skupinka doletěla na planetu zimi. Orochimaru netušil co se pod planetou zimi ukrývá, a tak musel podplatit tajného informátora by mu to řekl.
Žlutej vyleze ze své komůrky a na sobě má luxusní oblečení, šperky a další předražené vychytávky.
"Kamaráde kdes vzals tolik peněz na koupi?" Zeptal se ho Sasuke.
"to tě nemusí zajímat.." Odpovědel drze a odcupital pryč.
"Je zvláštní jak rychle rostou.." Pousmála se Hinata.
"Vždyt je starší než ty.." Podotkl Sasuke.
"jak si můžeš bý jistej.." Zasyčela Hinata.
"Jednoho hezkého dne jsem ti prohlížel kabelku" Řekl Sasuke a dostal facku.

Narutova malá loďka

Těsně před přistáním se mu podchladili motory a jeho loď havarovala. Spadl někam do sněhu a před sebou uviděl jeskyni.
Drze do ní vešel a očekával pohostinství.
"Halo, je tu někdo?" Zakřičel ale na odpověď se mu dostavila ozvěna.
"Já jsem tady!" Zakřičel a opět se k němu dostavila ozvěna.
"Počkej jdu za tebou!" naruto se rozběhl za hlasem. Ale místo pohlednýho bloňdáka uviděl něco horšího. Svůj odraz v ledě.
"Vypadám hrozně, musím se upravit!" Řekl a začal se různě česat. "Teď by se hodil gel!" Řekl a vzal si od někoho lahvičku gele.
Chvíli se geloval než mu to došlo. Hřebínek! Někdo mu zas podal hřebínek.
Po chvilce česání se podíval kdo mu to vlastně podával. Bylo to něco hrozného, téměř jako zpěv Sasukeho ve sprše.
Byl to Jetti reedit version.
"Ahoj!" Naruto mu podal ruku, Jetti ho chytil a mlátil s ním o zeď. Naruto mu vyklouzl, Jetti ho urychleně chytil za nohu.
"A mám tě!" Vylezlo z něj. Naruto vytáhl světelňák a usekl mu ruku. Rychle se rozběhl pryč.
Náhle slyšel zvuky motorů, otočil se a viděl jak za ním jedou dva Jettiové na sněžných skůtrech.
Stále utíkal, skutry už ho doháněly. Jednoho Jettiho skopl a nasedl si na jeho místo.
Z druhého skůtru začaly létat lejzry. Rozbyli část skály v jeskyni před nima a Naruto se musel otočit o 180 stupňů.
Jetti to nezvládl a rozbil se o kamení.
"Idiot!" Pousmál se Naruto a vyjel dalším východem. Tam potkal muže, vedle něj byl lední klokan - přesněji dva lední klokanové.
"Naruto, pojď s námi..." Řekl muž a nabídl mu klokana. Naruto ho láskyplně přijal.

4.363635
Průměr: 4.4 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Unikitty
Vložil Unikitty, St, 2008-06-25 21:26 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 261 | Autor je: Prostý občan

Pěkné, ale máš tam příšerně moc překlepů a hrubek... Zkus to opravit, kazí to dojem Eye-wink

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, St, 2008-06-25 21:20 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

kde na to chodíš? to by mně fakt zajímalo

Obrázek uživatele N-Jay-kun
Vložil N-Jay-kun, St, 2008-06-25 19:29 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

YEAH FAKT HUSTY