manga_preview
Boruto TBV 13

Naruto star wars - 2 - 2

Image Hosted by ImageShack.us
Orochimaru seděl v pracovně a hleděl do křišťálové koule. Ze zadu k němu přišel voják.
"Pane!" Oslovil ho, Orochimaru se lekl, vyskočil ze židle a usekl vojákovi hlavu.
"Oh, sorry!" Oro se chytil trapně za hlavu, a zvedl hlavu která se kutálela pár metrů od něj.
"Chytej!" Zakřičel a hodil hlavu technikovi, ten to nevychytal a dostal headshot. Naneštěstí omdlel a spadl na tlačítka, přitom zmáčkl sebedestrukci.
"To je ale trapná situace!" Podotkl Orochimaru a přišel k němu další voják.
"Pane, naši zvědové.."
"Jak naši? Moji snad, ne?" Voják se zamračil a pokračoval.
"Takže tvoji..."
"Od kdy si tykáme?"
"Uch, Dobrá, Vaši zvědové"
"Vaši?! Jako že moji a ještě někoho ?!"
"Ne, tohle jsem nemyslel..."
"A myslíte vy vůbec?"
"Ano, Pane!"
"To si nemyslím.... Vy jste tady nový, že mám pravdu?"
"Sestra mi tady domluvila brigádu, prostě přes léto makat a přes zimu si užívat!"
"A co na jaře a na podzim?"
"Na to jsem nemyslel..."
"Vidíte, vy vůbec nemyslíte, tak začněte myslet a vše bude OK!"
"Dobrá, zvědové hlásí..."
"Čí zvědové?"
"No....Prostě objevili tu továrnu na ledové nanuky!"
"To je dobrá zpráva..."
"Pane měl bych prosbu... neměla by se vypnout ta sebedestrukce...?"
"V klidu mladej, je to podvrch, víš, v každém béčkovým filmu je sebedestrukce a ta vybuchne a veme sebou záporáky, tak my to máme jen tak oko..."
"Aby vám vybuchlo oko? To nechápu..."
"Radši přestaňte myslet...."
"Ok, přestávám myslet..."

---

Mezitím na Planetě Zimi.
"Už tam budem?" Ptal se unavený naruto svého zachránce.
"Ne..."
O pár minut později...
"Už tam budem?"
"Ne..."
O pár minut později...
"Už tam budem?"
"Už tam dávno jsme..." Naruto se rozhídl kolem sebe, v ruce držel kartáček a čistil si zuby.
Jakmile si je důkladně vyčistil vyšel z koupelny, přes chodbu až do společenské místnosti. Tam bylo plno rebelů, seděly kolem táboráků a Sasuke hrál na kytaru.
"Já jsem malý komíník..." Ale jakmile uviděl Naruta tak přestal a rozeběhl se k němu. Pevně ho objal. "Ty nemáš ty peníze co jsem ti nedávno pujčil ?"
"Ne, jak to víš?"
"Teď jsem ti prohledával kapsi..."
Náhle všichni uslyšely zvuk motoru. Do místnosti vjel ŽLUTEJ na skůtru pozlacený zlatem. Když zabrzdil a slízal tak jeden z rebelů rozvinul červený koberec, pozlacený zlatem. Za odměnu dostal rebel hodinky - pozlacené zlatem. Loutka přišla až k Hinatě. Klekl si na koleno a vytáhl malou krabičku - pozlacenou zlatem.
"Vezmeš si mě?" Řekl a otevřel krabičku. Byl v ní platinový prstýnek - pozlacený zlatem.
"Kdes vzals tolik peněz?" zeptal se ho okamžitě Naruto.
"za podraz přátel!" odsykl. Když chtěla Hinata odpovědět začal houkat poplach.

--- O pár chvil dřív ---

Orochimaru seděl na své židli a koukal na planetu zimi. Nájednou k němu přišel generál Kabuto Veers.
"Jaké jsou vaše rozkazy pane?" Zeptal se Orochimara bez Emocí.
"pošlete tam chobotňáky..."
"ty už jsou vyhynulí několik tisíc let.."
"Aha, takže, tam poště nějaké ATečka (Atomové tatry)"

--- Současnost ---

"Za ledové nanunky na ně!" vykřikl rebel a střílel po zvučácích.
Mezitím v řídícím středisku.
"Zapnite lejzry!" povelila Hinata.
"Lejzry zapnuty!" Odpověděl Rebel.
"Zapnite stropní vysokorážní dělo ultra pět tisíc"
Stropní vysokoražní dělo ultra pět tisíc zapnuto"
"Zapnite figurku santa clause!"
"Santa Claus je zaplej, ale nejsou vánoce..."
"Je to speciální systém že nepřátelé uvěří že jsou vánoce...."
Mezitím v docích.
"Naruto, zvládneš to?" Ptal se Sasuke. Naruto se chystal vyletět a níčit ATečka liánama.
"Neboj Žlutej mi daroval tuhle mega stíhačku - pozlacenou zlatem.." Odpověděl a nasedl do ní.
"Tady Naruto, chtěl bych vám něco říct, ZA NANUKY!" Vykřikl do mikrofonu a vyletěl.
Venku byl zákop a v něm plno rebelů, k nim směřovala armáda zvučáků společně s ATačkama.
"Strop 5!" Zakřičel Naruto a vystřeli pár raket na nepřátele. Letěl až k ATečku
"Liána!" Vykřikl a zděla vylítla liána a která obmotala ATačku nohy a to následně spadlo do jezírka s vodou a utopilo se.
"Sejměte tam to týpka!" Vykřikl Kabuto a se svým ATečkem vystřelil po Narutovi. Ten to schytal a jeho stíhačka spadla hned vedle dalšího ATačka
"Dobrá, teď jde do ruhého!" Řekl Naruto a pomocí síli vyskočil na trup ATčka a rozsekal ho mečem.
"Fire in Hole!" Naruto hodil dovnitř granát a skočil dolů. ATačko vybuchlo a Naruto se propadl do syslí nory.
"Sakra!" Zaklel a začal bojovat o holý život se sysly. Napřed sejmul jednoho, druhý ho kousl do zadu. Ten sysel ale hned na to zemřel na následky useklé hlavy. Pak padlo ais dalších 50 syslů.
Mezitím ve velícím středisku.
"Paní, musíme ustoupit!" Řekl vedoucí rebel.
"Dokuď stojí továrna na nanuky tak se nevzdám!" Sykla odhodlaně Hinata.
"Ale ta je už zníčena!" Oznámil vedoucí, Hinata omdlela. Sasuke vlítl do místnosti.
"Dobrá, poletíme do Vzdušného města, můj starý přítel Kimmimaro Calrissian se o nás postará." Oznámil, vzal Hinatu a zdrhl do doků.
Naruto se brodil sněhem, brodil se tak dlouho až došel do hangáru.
Tam uviděl Hinatu a Sasukeho, loutky, Žvejkala a pár dalších.
"Naruto, naše loď je plná, vem tu Bílého a leťte vlastní.." Řekl Sasuke, strčil mu do ruky Bíleho a ukázal na jednu hezkou lodičku pro dva.
"Cože?" Sykl Naruto, Sasuke se k němu přiblížil a tiše pošeptal.
"Má nadýmání.." Naruto se lekl a ucítil zvláštní pach. "A navíc naše loď je plná těch nanůků.. tak už leť!"
Naruto a nasedl a odletěl.
Náhle se ozvala temná a oslavující hudba. Do hangáru vešel Orochimaru společně se skupinkou vojáků.
"Ahoj!" Řekl trapně Sasuke a zamával.
"No nazdar!" Odpověděl Orochimaru a jeho vojáci začali střílet. Skupinka nasedla do stíhačky a odlétly.
Orochimaru klekl na kolena a vykřikl.
"NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!"
"Pane!" Přerušil ho voják." Chytnem je příště!"
"Ale v té době, už budou ty ledňáky snězený a na mě se nic nedostane!"

Poznámky: 

Myslím že je to celkem slušný

4.714285
Průměr: 4.7 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, Út, 2008-07-15 13:49 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

star wars ?????? uz nemame co davat tak sem davame blbosti...

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, Ne, 2008-07-13 10:50 | Ninja už: 6019 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

víc než slušný, fakt mě dostal Kabuto Veers a Kimmimaro Carlissian (tohle jsem fakticky nečekal)