manga_preview
Boruto TBV 14

star wars naruto (5)

Stíhačky letěly bok po boku. Brzy to přijde, velký ůtok. Náhle byly u cíle. Kobliha Obezity.
"Tady Naruto - Blbne stojan na kafe , opakuji, blbne mi stojan na kafe..." Řekl Naruto do mikráku.
"Tady centrála, opakuji tady centrálna..." Ozvalo se naopak.
"Poradíte mi tedy?" Zeptal se jich.
"Tůtů tůtů!" Ozvalo se, Naruto otevřel okýnko a kafe vyhodil. Bohužel narazilo do předního okna další stíhačky, pilot ztratil přehled a narazil do dalšího.
"A sakra!" Řekl si Naruto sám pro sebe. Najednou už před něma bylo plno nepřátelů. Začala bitka jak něco. Letající čestmír hrdě kosil jednoho za druhým a Naruto letěl přímo ke generátoru. Cestou ho potkalo pár stíhaček, Naruto se otočil a pověsil se za něma. Pár jich sejmul a další vypálila raketu, naruto jí uhnul a raketa trefila další stíhačku.
Naruto zmáčkl červené tlačítko a na obrazovce se objevilo "Vážně chcete odpálit naváděnou raketu ?" Naruto neváhal a dal yes - Měli neplnohodnornout čestinu.
Stíhačka letěla k zemi. Náhle se zptrava vynořilo pár dalších, Naruto byl nahranej. Náhle se ozvalo "Woohooou!" a stíhačky vybuchly. Naruto něvěděl co se stalo a kolem proletěl Létajicí čestmír. Naruto se pousmál a letěl naproti zlatem nablýskané stíhačce s velkým nápisem DO.
"Co to může být?" Zeptal se sám sebe, a uhl raketě v podobě hada. "To je Orochimaru.." Orochimaru se pověsil za ním a začal střílet z blasterů. Naruto jim vyhnul a zahl do prava. Orochimaru hned za ním a málem vrazil do zdi. Naruto se na něj otočil a vypálil. Orochimaru jim uhnul a vypálil také. Naruto to schytal ale bylo to jen škrábnutí. Už mu docházela trpělivost tak vystřelil smrtonosnou střelu. Zásah ! Orochimaru sice nevybuchl ale letěl dost daleko. Naruto se vrátil na cestu. Otevřel plastový kryt a položil palec na tlačítko.
--- Vzpomínka na video ---
"U generátorů je třeba zaměřit a vypálit "
--- Konec vzpomínky ---
Narutovi to moc nešlo, stíhačka se moc třepala. Zmáčkl tlačítko. BUM ! Sejmul dalšího svého kolegu.
"SAKRA!" Zařval a zavřel oči. Síla mi pomůže ! Řekl si a v hlavě se mu začaly přemítat různé fotky z dovolené. TEĎ! Raketa vyletěla, Naruto se vyhl a odletěl do bezpečné vzdálenosti. BUM! Omylem vrazil do dalšího svého kolegi, sice sám přežil ale ten druhý pilot už ne. BUM ! Čestmír sejmul další nepřátele.
"Sakra kdy vybuchne ta kobliha!" Zaklel Naruto a náhle se ozvalo další BUM! Kobliha byla zníčena.
"Jóóóóó, jsme dobří, jo,jojojojo, a máš to ty starý dědku ! Jsme nejlepší ! REBEL RULLEZ !" Křičela Hinata do vysílačky.
"Klídek .." Řekl pohodově Sasuke. Mlaskal samozřejmě jen zamlaskal.
"Naruto, jsi v pohodě?" Zeptala se Hinata.
"Jo, jen těch pár týpků co jsem sejmul už asi ne.." Odpověděl.
"TY si pozabijel pár našich ?" Zakřičela hlavní babka.
"Pozabijel je silné slovo, spíše vymazal!" Ozval se potupně.
"OK, jako by se nic nestalo ty hrdino..." Řekla Baba.
"Buďte jako já, ůplně v klidu...!" Ozval se naopak Sasuke.
"Ty voe, ty ses na koblize přiznal že seš ubulenej..... a že nejseš takovej pohodář za kterýho ses považoval!" Pousmál se Naruto.
"Mysli si co chceš idiote s čárkama na xischtu..." Pousmál se naopak Sasuke, z Narutové frekvence šel slyšet pouze brekot.
"Tady Hinata, Sasuke to bylo drsné... Seš fakt pohodář ...."
"Já vím.... "
"Ty seš takovej pohodář až seš ubulenej!" Začal se řechtat. Náhle se ozval brekot ze Sasukeho frekvence.
Po dlouhou dobu bylo trapné ticho než Mlaskal něco zamlaskal. Hinata se stále řechtala, oba dva buleli. A co vlastně dělaly bílej a žlutej.
Na základně :
"I like to move it move it !" Ozývalo se z repráků a dvě loutky trsaly.
"HVÍZD!" Zahvízdal bílej a žlutej se zarazil.
"Sakra už se letí! Řekl a začal uklízet. Bílej si šel lehnout a dělat že spí. Žlutej po ůklidu zapnuýl nějaké dvdečka. Náhle se ozvalo odemykání dveří.
Do pokoje vlítlo plno rebelů v čele s Narutem.
"we are the champions!" spívaly a oslavovaly.
Hinata stála na balkóně, Sasuke k ní přišel.
"Zítra odlétáme na planetu Zimy..." Řekla zničeho nic. Sasuke se pousmál.
"Nemyslíš Hoth?" Zeptal se jí.
"Planeta zimy zní líp!" Odpověděla.
Konec první série (neboli prvního filmového dílu)
Originální námět : George Lucas (fakt borec)
A nakonec jeden slogan "Cesta je prah a udusaná hlína" Pro mnoho lidí to znamená něco jiného, pro mě je to něco že ani hloupá cesta není dokonalá, a taktéž ani moje povídka, proto se omlouvám za všechny chyby!

4.42857
Průměr: 4.4 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele N-Jay-kun
Vložil N-Jay-kun, St, 2008-06-25 19:28 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

kDYBYSI POTREBOVAL HELP S ORIGINALNIM PRIBEHEM REKNI ZNAM HO NAZPAMET

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, St, 2008-06-25 21:13 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

řekl bych, že ho znám líp, ale to je fuk

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, St, 2008-06-25 21:15 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

Nehadejte se zde Smiling stejně to brzy smažou , příště použijte P.M.

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, St, 2008-06-25 21:26 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

jen neškodná konzervace.... eh tedy konverzace Smiling

Obrázek uživatele N-Jay-kun
Vložil N-Jay-kun, St, 2008-06-25 19:27 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

MLASKAL 4ever

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, Pá, 2008-06-13 19:56 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

tak tohle bylo opravdu něco, jestli s tím budeš potřebovat nějakou pomoc, dej mi vědět