manga_preview
Boruto TBV 07

3. Kniha: 3 Díl - Zase ty rolničky!!

Tai nevěřícně civěl na blonďatého muže, co stál před nimi.
„…Vyrostl jsi…Taii.“ Usmál se na něj muž.
„Ta-tati?!“ dostal ze sebe Tai.
Jaden se na něj usmál…stejně mile jako na té fotce.
Tai se zvedl a chvíli ho strnule pozoroval. Nemohl tomu uvěřit.
Jeho otec, po kterém tak toužil, aby se vrátil…se vážně vrátil!!!
„Tati!!!“ zařval hořkosladce Tai a rozeběhl se k Jadenovy. Doběhl k němu a pevně ho objal.
Jaden ho stiskl a prohrábl mu vlasy.
Tak tohle je můj syn…? Usmál se radostně Jaden.
Taiovy ztekly po tvářích slzy. Konečně…!! Konečně poznal svého otce!! Bylo to tak jak se mu zdávalo ve snech.
Tai povolil stisk a trochu od Jadena poodešel.
Jaden se k němu trochu skrčil, aby si ho prohlédl. Ve výšce měli ještě nepatrný rozdíl…tak 25 centimetrů.
Po chvilce se spokojeně a laskavě usmál.
„Podobáš se mi čím dál víc…“ řekl a cvrnkl Taie prstem do tváře.
Tai se zazubil.
„A utři si ty tváře!!“ zazubil se na něj Jaden.

Tohle je Taiův táta…??? Zadívala se na Jadena Katara.
…Tatsumaki…Jaden!!!
Katara se pousmála. Měla pro Taie radost. Ona byla se svými rodiči od narození. Nikdo z nich jí na tak dlouhou dobu neopustil.
…Páni…Takže náš sensei je…

…Legendární Gonin…Jaden Shimoto!!!.... Díval se na Jadena zaskočeně a obdivně Daisaku.
Po deseti letech se vrátil do Konohy…!!

Jaden se narovnal a podíval se na Kataru s Daisakem.
Ti ztuhly.
„Vy dva jste taky pěkně vyrostli. To jeden nemůže vytáhnout paty z domova!!“ zazubil se na ně Jaden.
Daisaku s Katarou se nervózně pousmáli.
„Kdy ses vrátil tati? Kde si byl? A co umíš za parádní techniky?? Páni já už se nemůžu dočkat až mě je všechny naučíš!!! Kdy začneme trénovat??? A kdy-.“ Zahltil Jadena Tai kopou rozjařených otázek, ale Jaden mu dal dlaň na pusu.
„Brzdi draku!!“ usmál se na něj pobaveně.
„Za prvé!! Tady jsem váš sensei, takže mě tak i berte, jasný??! a za druhé!! Ty otázky si nech prosím tě na doma, ok?“ zatvářil se důležitě Jaden a mrkl na Taie.
„No tak dobře ta-.“ Řekl trochu zklamaně Tai, ale Jaden povytáhl obočí.
„-Sensei Jadene!!!“ došlo Taiovi a narovnal se do pozoru.
„Tak je to lepší!!“ usmál se Jaden a podíval se na zbylé dva členy týmu.
„Tak začneme…menším testem…“ usmál se tajemně.

Tai s Daisakem a Katarou se zatvářili překvapeně.
„Test?“ zeptala se Katara.
„Konkrétně…“ řekl Jaden a sáhl pro něco do kapsy.
„…zkouška přežití.“ Řekl a vytáhl z kapsy tři rolničky, visící na provázku.
„Zkouška přežití? Co to má bejt?“ zeptal se Tai a prohlédl si rolničky.
„Budete mýt jediný úkol…a to sebrat mi ty rolničky do půlnoci. Můžete použít cokoliv!! Kunaie, shurikeny…. Prostě…jestli do toho nedáte opravdu všechno, tak je nezískáte!!“ řekl Jaden a přivázal si rolničky k opasku.
„Cože??!!! to přece nemůžeme!!!“ protestovala Katara.
„Budete muset…“ řekl Jaden, který stál najednou za ní.
Katara sebou trhla a vylekaně se otočila.
Daisaku s Taiem se chvíli dívali do prázdného místa, kde ještě před chvilkou stál jejich sensei, než se zaskočeně otočili ke Kataře.
Je zatraceně rychlej!!!! Zatnul zuby Daisaku.
Ty jo!! Pootevřel nevědomě ústa Tai.
„V boji nepřítele nebude zajímat, jakou metodou vyhraje. Použije proti vám všechny triky. A to musíte i vy!!“ řekl vážně Jaden.
„Nějaké otázky?“ podíval se po těch třech.
Skupinka mlčela.
„Výborně…takže začínáme…teď!!“ řekl Jaden…ale dál se ani nehnul.
„…Nebudete se schovávat nebo tak něco???“ podívala se na něj zaskočeně Katara.
„Proč? To by jste mě nenašli a nemohli by jste mi ukrást ty rolničky.“ Odvětil jen tak Jaden.
Daisaku se zatvářil trochu uraženě.
„…Asi jsem si měl půjčit od Kakashiho tu jeho knížku. A bylo by to jako za starých časů…“ pousmál se Jaden a zatvářil se zasněně.
Teď nedává pozor!!! Odhodlal se Tai a vrhl se na Jadena.
Zastavil se před ním. Naznačil nohou výkop, ale máchl po něm pěstí.
Jaden po něm mrkl, když k němu doběhl a Tai vrazil pěstí do prázdna.
„Nikdy nenech nepřítele, aby se ti dostal do zad.“ Ozvalo se za Taiem.
Tai se polekaně otočil, Jaden mu bleskurychle podrazil nohy a Tai sebou švihl na zem.
Když se chtěl zvednout, tak ho Jaden mírně přišlápl k zemi.
„Moc neriskuj. Vyčkej a hodnoť.“ Řekl Jaden.
Tai naštvaně zafuněl, odrazil si Jadenovo chodidlo ze zad a vyskočil na nohy.
Potom několikrát uskočil do zadu a zařadil se k Daisakovi a Kataře.
„Co budeme dělat??“ špitl k Daisakovi.
„Musíme na něj jít najednou!!! Nic lepšího mě nenapadá.“ Řekl Daisaku.
„Hmm.“ Zabručel Tai.
„Ok!!“ kývla bojovně Katara.
„Jutsu Stínových klonů!!“ řekla, udělala pečeť a vedle ní se v bílém kouři objevily 2 její kopií.
„Útóóóók!!!“ zařvala bojovně Katara a vrhla se se svými klony na Jadena.
Nejdřív do vzduchu vyskočili dvě klony a máchly po Jadenovy pěstí.
Jaden sebou švihl rychle do předu, vyhnul se ranám a vrazil klonům do břicha špičky dlaní.
Klony zmizeli v obláčku kouře.
A hned na to se za Jadenem objevil Daisaku a vrazil proti němu napřaženou dlaň.
Jaden se prudce otočil, chytl ho za zápěstí a odvedl jeho útok stranou.
Daisaku proti němu vrazil i druhou dlaň, ale i tu Jaden chytl.
Jaden si všiml jeho očí a zatvářil se na chvíli překvapeně.
„Tak ty už ovládáš Byakugan, Daisaku?“ řekl zaujatě Jaden.
„Ano!“ řekl trochu pyšně Daisaku a pousmál se.
Na Jadena se vrhlo 5 Katar.
Jaden se taky pousmál, přestal svírat Daisaka za zápěstí a vrazil mu dlaň do hrudi a tím ho odhodil. A na to zmizel.
Klony se ještě před dopadem, na místo, kde stál Jaden, proměnily v kouř.
Jaden se objevil kus od místa, kde stál před chvílí.
„Teď sem na řadě já!!!“ ozvalo se bojovně za ním.
„Fuuton: Vzdušný vír!!!“ zvolal Tai a v ruce se mu zformoval větrný vír.
Jaden se na něj otočil a pousmál se.
Opravdu…se mi podobáš čím dál víc, Tai…
Tai švihl rukou před sebe a poslal na Jadena větrný vír.
Katara s Daisakem, kteří mezitím Jadena obklíčili, uskočili stranou na stromy poblíž.

Ze země vyšlehl mrak hlíny a prachu.
„Trefil jsem ho????“ zadíval se před sebe Tai.
Prach si lehl a po Jadenovy nebylo stopy.
Ozvalo se cinknutí rolniček a Jaden stál opět před nimi.
„Máte dobré načasování…“ pousmál se na ně.
Tai se postavil bojovně před Jadena a Daisaku s Katarou stáli za chvíli vedle něho.
„Zkusíme přímý útok!“ řekl Daisaku a připravil se do Hyuuga bojového stylu.
„Ok!!“ kývla Katara.
„Jasně!!!“ zazubil se odhodlaně Tai.
Trojice se vrhla na Jadena.
„Hmat 64 úderů!!!“
„Jutsu Stínových klonů!!!“
„Fuuton: Vzdušný vír!!!“
Jaden se spokojeně pousmál.
Kdybychom takhle reagovali i tenkrát my…
Rolničky cinkly.

„Výborně vy tři…“ řekl Jaden trojicí, ležící knockout na zemi.
„Jaký výborně??!!! Rolničky nemáme a ani sme vás neškrábli!!!“ zaprotestoval Tai a pomalu se zvedl.
„O to vlastně ani nešlo.“ Řekl Jaden.
„Cožeeee???!!“ podívala se na něj nechápavě Katara a taky se pomláceně zvedla.
„Tento trénink měl zjistit, jestli dokážete spolupracovat. Protože teamwork je v životě shinobiho rozhodující!!“ řekl Jaden.
„Na misi potřebujete parťáka, na kterého se můžete spolehnout, který vás vždycky podrží. Musíte umět spolupracovat, protože tak budete silnější a poradíte si i se silnějším soupeřem, než jste vy.“
Tai s Daisakem se na sebe podívali.
„A já bych řekl…že jste prošli.“ Usmál se na ně Jaden.
Trojice ho chvíli zaskočeně sledovala.
„Super!!!“ zazubil se Tai.
Katara se radostně zasmála a Daisaku se jen nepatrně pousmál.
„Řekl bych, že to bylo pro dnešek až dost. Můžete jít domů.“ Řekl Jaden.
„Díky sensei!! A nashledanou!!“ usmála se Katara a odběhla pryč.
„Nashledanou.“ Řekl Daisaku a odešel.
Na tréninkovém palouku zůstali už jenom Jaden a Tai.
Jaden se podíval na Taie a zjistil, že ho usměvavě pozoruje.
„Co se řehníš?“ Pousmál se Jaden.
„…Jen mám radost…tati.“ Řekl šťastně Tai a pevně Jadena objal.
Jaden se na něj usmál a pohladil ho po hlavě.
„Tak pojď. Půjdeme domů, nebo nás máma přizabije.“ Zazubil se Jaden a vykročil ulicí.
„Jasně!“ zasmál se Tai a rozeběhl se za ním.

Poznámky: 

tohle bylo trochu kratší...protože musim dovymyslet pokračování a protože sem to musel nějak vhodně uzavřít XD
jinak díky za komenty a teď chvilku strpení please, protože jdu zase doplnit Kroniky Vzduchu Eye-wink

4.67742
Průměr: 4.7 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele sasí
Vložil sasí, Ne, 2012-02-12 16:34 | Ninja už: 4476 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

ehm chci se zeptat jestli tam bude něco o sakuře nebo o sasuke-kunovi atd. jinak pro mě nemá cenu to číst.

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Po, 2012-02-13 01:16 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Upřímně, nebude. V tomhle jsou úplně jiné hlavní postavy a stejně ani už moc nehrozí, že bych s touhle sérií pokračoval.
Mrzí mě, že jsem zklamal tvé očekávání, snad najdeš na Konoze nějakou dobrou FF sérii o Sakuře a Sasakem Smiling Eye-wink


Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-01-31 12:01 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

5 bodů

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., So, 2008-08-09 19:36 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

5 hvězdiček- Famózní a to tenhle díl je ještě víc než famózní !!!

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, So, 2008-09-27 11:03 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Famózní je opravdu slabí slovo!!! Já nwm jak to vyjádřit. Ale ty tvoje hlášky mě dostávaj. Laughing out loud


Obrázek uživatele také to škvrnité
Vložil také to škvrnité, Čt, 2008-06-26 20:12 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

suuuper

Cheetah2 sa premenovala na "Také to škvrnité"

Živtoné motto: Či už leješ mlieko do sita, alebo do pohára, výsledok je ten istý- ROZLEJEŠ! Tak sa s tým neser a napi sa z krabičky Eye-wink Laughing out loud


Neuznávam Jashina, uznávam Pomelo
Hrdá členka ZUUACFL xD
Som totálne sivo/bielo-vlaso filná: Kakashi-filná, Chika-filná, Toushiro-filná, Hidano-filná, Black Star a Soul Eater-filná, Zero-filná...

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Čt, 2008-06-26 20:13 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

díííky Smiling
hurá další čtenář Smiling Laughing out loud


Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, So, 2008-06-21 19:05 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

Skvělý díl a s tou délkou si nedělej starosti... i kdyby to bylo dvojnásob víc tak by se to četlo stejně dobře a rychle jak tohle...

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-06-21 18:40 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

rolničky, rolničky, aj ja ich chcem, hm, kde ich zohnať? Smiling
skvelý dielik, teamová práca nadovšetko Eye-wink
no ja si počkám, počkám, lebo sa teším na Kroničky Vzduchu a na S.... eee nič, nič, Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.