manga_preview
Boruto TBV 08

Minatova povinnost 12 - Konec

Část jedenáctá - Tady

Část dvanáctá - Hrdina; KONEC

O pár let později

Usmál se a v jeho očích se odrážela zářivě oranžová barva. To slunce se v nich zračilo jako v blankytně modrých zrcadlech. Tak nádherný západ … To už se dlouho nestalo, aby nebe bylo tak jasné. Bez mráčku, bez jediné chybičky … Možná mělo proč. Možná vědělo, co se dneska stane. A vyšperkovalo se jenom pro tenhle den. Den, od kdy bude všechno jinak. Všechno bude lepší.
Ano. Lepší. Málokdy se něco vyplatí říkat dopředu, ale teď to bylo jasné. Že konečně, konečně …
„Ale …“ zašeptal a jeho koutky najednou poklesly.
Vždycky, když si vzpomněl na své vlastní štěstí, zabodla se mu do srdce bolest. Bolest ze ztráty přítele. Nejlepšího přítele …
„Naruto?“ zaznělo ode dveří. Vstoupila žena se zářivě růžovými vlasy. Byly dlouhé, krásné a plné lesku. Tak jako její šťastný úsměv.
„Naruto … Jsi připravený?“ usmála se a přišla až k němu. K tomu velkému oknu, od kterého byla vidět celá Konoha. Tahle vesnice, pro kterou byli shinobi schopni i zemřít. Jejich Konoha…
„Nevím,“ otočil se na ni muž a nervózně se zasmál. Dal si jednu ruku za hlavu a stále se díval do země.
„Nevím … Jestli si to zasloužím,“ zašeptal směrem k podlaze.
Žena se zamračila a prohlédla si jeho tvář. Stále se našly okamžiky, kdy byl smutný. Kdy se uzavřel do světa vzpomínek a nevnímal okolní svět. Naštěstí to však bývaly jenom vzácné chvilky … Ale teď by rozhodně neměl. Neměl by přemýšlet nad takovými věcmi. Jeho tvář … Vypadá tak dospěle. Už dlouho si nevšimla. V očích ho měla stále jako toho roztržitého chlapce. A on mezitím vyrostl … Stále veselý. Stále tak obětavý … Všechno pro ostatní. Milovala to na něm.
„Myslíš na Sasukeho?“ zeptala se a opřela se vedle něho o okno. Stále se mu dívala z boku na tvář, ale on to nevnímal. Obklopil ho svět … Svět Kdysi.
„Jo-ttebayo …“
Sakura vzala jeho tvář do svých dlaní a otočila ji směrem k sobě. Muž překvapeně zamrkal a nechápavě se ušklíbnul.
„Víš, Naruto … Sasuke zemřel,“ usmála se nešťastně, „Ale, musím ti to říct jinak … Kdyby žil, bylo by to jako kdyby zemřel v mukách. Přidal se na špatnou stranu … Nikdo by ho nepřijal zpátky. Nikdo z Listové. A tys mu pomohl. Pomohl tím, žes mu ukázal, že … Že je zachráněný. Že má pořád přátele, kteří na něho myslí. Že není sám … Ukázal jsi mu, to co měl vidět … Zachránil jsi ho.“
Naruto překvapeně zamrkal.
„Já?“
„Ano. Ty,“ přikývla s úsměvem mladá žena. Musí si to uvědomit. Právě teď. „A navíc … Nezapomeň … Pomohl jsi mu splnit jeho sen…“
Naruto přivřel oči a před očima mu probíhaly vzpomínky.
„Sen …“

Tmavá místnost. Jeskyně … Ze stropu se svým pomalým tempem vrhaly kapky vody a vydávaly tiché zvuky. Možná sloužily jako kontrast k výkřikům na druhé straně ohromné sluje. Tam, kde zuřila bitva. Tam, kde se měl zpečetit něčí osud.
Výkřiky náhle utichly. Dva muži leželi vedle sebe. Na zemi, oba dva ošklivě poranění. Mrtví? Ne, ten jeden se začal hýbat. Pomalu zvedl ruku a snažil se posadit.
„Naruto!“ zaznělo od vchodu do jeskyně a dovnitř vběhla mladá kunoichi. Také byla zraněná, její škrábance ale nebyly nic oproti těm jeho.
Okamžitě si k němu klekla a položila jeho hlavu na své koleno. Začala s léčením.
Naruto se zazubil.
„Sakuro-chan,“ zašeptal vysíleně, ale šťastně. Podíval se směrem na svého nepřítele. Ten ležel, klidně a ani se nepohnul. Jenom maska se mu svezla po tváři dolů.
„Tak tohle byl Uchiha Madara,“ šeptla Sakura, snad aby nenarušila to posvátné ticho.
Ale i postava na zemi se najednou pohnula. Ztěžka zakašlala a podívala se na ně.
„Ano, byl …Porazil jsi mě, Uzumaki Naruto.“
Naruto se usmál. Ano, doopravdy to zvládl.
„Za svého přítele … Je to poslední věc, kterou pro něj můžu udělat-ttebayo…“ posadil se s mírným kašláním. Vykašlával krev, ale Sakura ho hned hojila.
„Hm, o té tvojí ušlechtilosti jsem už něco slyšel … Pomstil jsi svého přítele?“
Naruto do něho zabodl své modré oči a zavrtěl hlavou.
„Ne .. Pomsta je špatná-ttebayo. Já jenom chtěl udělat to, co on nestihl …Splnit jeho sen. I za Konohu.“
Muž na zemi se usmál.
„Ty blázne … Tak čestný … Moc … Moc daleko to nedotáhneš … Co je Hokage oproti vládci světa?“ zasípal potichu.
Zavřel oči. Konečně. Ta hrozba byla mrtvá. Už napořád. Nikdy se ho Konoha nebude muset bát. Nikdy …

Ano, tehdy to zvládli. S tou svojí vůli, jako moc tím pomohli celému světu. Zabili ho, ochránili vesničany … Vesničany všech zemí.
Ale ani za to tehdy nedostal titul Chuunin nebo snad Jounin. Byla to menší hříčka osudu. Všichni věděli, že by si ho zasloužil … Koneckonců, už svedl víc, než jakýkoli ninja vesnice. Bojoval, stále bojoval. Byl lepší a lepší. Katon, Fuuton a dokonce i Raiton byly jeho dominantou … Ale stále na to nebyl čas, jmenovat ho. Až teď …
„Děkuju,“ zašeptal směrem k Sakuře. Moc mu pomáhala. Tím, že stála za ním. Vždycky.
Zazubil se širokým úsměvem.
Kdysi bylo kdysi a teď je teď …
Otočil se a zahleděl se z okna ven. Na to zapadající slunce. Na všechen lid, který se pro dnešní den shromáždil dole, pod budovou hokage. Jeho přátele, jeho známí … I ti, které si nepamatoval. Ale teď, teď si bude pamatovat každého.
Ještě … Rád bych měl nějakého potomka, kterého bych mohl učit-ttebayo …
Zazubil se nenápadně na Sakuru. Tohle nechá na osudu.
„Tak co, připraven?“ usmála se jeho žena a chytla ho za ruku.
„Jo … Už jsem,“ zazářil. Celý svůj život se na tenhle den těšil. Na den, kdy …
Rychle vyšel z místnosti a zabouchl za sebou dveře. Sakura za ním má přijít až později.
Žena se usmála a na okamžik osaměla.
Dveře se však znovu otevřely a muž se vrátil. Omluvně se usmál a vyběhl k židli, která stála za krásným, vyřezávaným stolem.
„Ještě sem si nezvyk-ttebayo,“ začervenal se a vzal do rukou bílý plášť, který visel na okraji křesla.
Jedním pohybem si ho oblékl. Bílý plášť s červenými plameny.
Sakura k němu pomalu přešla a jemně ho políbila.
„Sluší ti,“ usmála se.
„Jej, díky-ttebayo,“ zazubil se. Jako obvykle.
Konečně zavřel dveře.
Miluju ho … Ale ráda bych mu dala nějaké děti … Aby je mohl učit …
Otočila se oknem ven. Tam, kde byl vidět ten slavnostní balkón i lid, stojící pod ním.
Ale tohle asi nechám na osudu …

„Naruto? Tak … Tady ho máš, Naruto-kun … Teda … Naruto-sama …“ usmála se Tsunade a do rukou mu opatrně vložila bílý klobouk.
„Pro všechny tvoje i moje sny,“ mrkla a odstoupila dozadu.
Konečně ho drží. Konečně ho může mít v rukou. Byl to zvláštní pocit. Ten znak ohně na jeho čele …
Pomalu, třesoucíma rukama si ho nasadil na hlavu.
„Já …“
Lid dole se roztleskal. Všechno ozářilo to zapadající slunce. Bylo to nádherné. Už jenom ten pocit, kterému pomáhalo všechno kolem.
„Rokudaime!“ křičeli vesničané vesele. Konečně nastal čas, čas pro nového Hokage. Tsunade odstoupila sama, už byla přece jenom v letech a na stará kolena chtěla mít klid. Kdo by řekl, že téhle mladé ženě je už tolik?
„Rokudaime!“ zaznívalo znovu a znovu. Naruto se dmul pýchou.
„Dokázal jsem to …“
Věřili mu. Všichni. Věřili jeho snu, teď ano.
Když býval malý, říkal jim to. Že on se stane Hokage. Že on je ochrání. A oni na něj za to házeli rozzlobené pohledy. Ale teď … Teď mu každý věřil. Zvládnul to.
„Mám úctu …“
Tolik veselých tváří. A za všechny bude ručit vlastním životem. Už to není ten Liščí kluk. Teď ….
„Rokudaime!“
Ten sen, kterým žil. Ten sen, pro který bojoval. Ten sen, sen …
„Splněný sen …“
Usmál se. Nervózně na všechny zamával.
„Nikdy neuteču. A všechny ochráním … To je moje cesta ninji …“
Jeho pohled najednou sklouzl na skálu vlevo. Na tu Čtvrtou tvář …
„Tati … Vidíš to?“ zašeptal téměř neznatelně.
Zvedl se vítr. Mírný, příjemný vítr, který mu cuchal vlasy a rozhýbával jeho nový plášť. Plášť, na jehož zádech byl ozdobnými znaky napsaný jeho titul – Šestý hokage.
Jako kdyby na svém rameni něco pocítil. Jako kdyby … Mu tam někdo položil svou ruku.
Naruto se usmál.
„Vidíš ...“
Slza štěstí mu stekla do oka.
„Teď tě budu následovat. Budu se snažit být stejně skvělý Hokage, jakým jsi byl ty …“
„Ty, ty budeš lepší, Naruto …“ zafoukal mu vítr do ucha.
„Budu se snažit!“ zazubil se mladý muž vesele a podíval se na svoji matku, která mu přišla poblahopřát. Na tváři měla znovu ten úsměv plný naděje, který se teď tak hodil. „Dattebayo!“

***
Rokudaime = Šestý
***
Věnováno památce Minata Namikaze:)
***

"Jsem tak vysoko, že slyším nebesa
Ale nebesa, ne, nebesa neslyší mě ...

A říkají, že nějaký hrdina by nás mohl zachránit.
Nebudu tady stát a čekat
Budu se držet na křídlech orla
Dívej jak všichni odlétáme ..."
Nickelback, Hero

***
Tak, už je tady konec. Konec týhle FanFikce, kterou jsem si snažila prodloužit Minatův odkaz. Ale i Povinnost někdy musela skončit ... A ten konec přišel právě teď.
Někdy jsem cítila, že se mi psaní tohohle dílka nějak vzdaluje ... Ale potom jsem si přečetla ty krásný komentáře od vás a hned mě to nabudilo psát dál.
Taky, tyhle postavy jsem měla hodně ráda a dobře se mi popisovaly. Věčně hyperaktivního Naruta, hodnou a taky trochu potrhlou Kushinu, úžasnýho Minata ... Všechny Smiling Sasukeho jsem asi trošku přikrášlila. Ale ne, že bych ho měla radši, ale jenom pro to, že já, už jenom pro Naruta doufám, že to s ním dopadne dobře a že se vzpamatuje ...
Do týhle FFce jsem vložila hodně. Nejenom pocity, ale taky svoje naděje. Že se Naruto stane Hokage. Že Kushina je na živu. Svoje naděje pro pár NaruSaku ... A je toho víc a víc Smiling
Proto jsem moc ráda, že jste to četli. Četli a došli až sem ... A nejvíc bych vám chtěla poděkovat za všechny vaše komentáře. Jak už jsem řekla, znamenaly pro mě moc a moc ... Vy všichni víte, komu vděčím za ty krásný slova ... Takže ještě jednou, děkuju Smiling

Taky bych vás chtěla o něco poprosit. Pokud jste došli až sem ... Napište mi alespoň jeden jedinej komentář Smiling Abych věděla, že jste to četli, a aby mě to nabudilo psát ještě líp, protože teď se budu věnovat hlavně svýmu oblíbenýmu Chránit Eye-wink

Mějte se všichni moc krásně, já se loučím s obrovskými díky a s nadějí, že se u nějaký FFce ještě potkáme :)
***

4.923665
Průměr: 4.9 (131 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lukera Barake
Vložil Lukera Barake, Čt, 2018-07-05 10:22 | Ninja už: 2115 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Utírač Udonova nosu

„Mise L3"
Zdravím,
mise mě dovedla do sekce Tajemných, avšak mé kroky mě zavedly sem. Šťastné ukončení série a jediného snu Naruta. Sakura je taky očividně nadšená, přestože již nejsou v přátelské trojici se Sasukem, který byl určitě potěšen za poslední chvíle svého labilního života. Taky je dost nezvyklé, aby nějaký Uchicha uznal nepřítele, že je na jeho úrovni, aspoň podle očí Sasukeho. Ale Uchicha Madara, to je jiný mužíček.

S pozdravem,
Lukera Barake, nejmladší člen klanu Barake.

Obrázek uživatele ninjamajk
Vložil ninjamajk, So, 2016-03-19 01:34 | Ninja už: 3978 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Famózní serie dlouho jsem takovou nečetl. Smekám

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, Čt, 2014-01-16 18:40 | Ninja už: 5409 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Neodolala jsem a po hrooozně dlouhé době jsem si to přečetla znova. A stejně jako kdysi mě ani teď povídka nezklamala, spíš naopak. ^^

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele merlinX
Vložil merlinX, Ne, 2013-10-06 03:46 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Utírač Udonova nosu

11z10ti narutofilů doporučuje...
pěkná série vlastně dvě moc se ti povedli

[URL=http://www.***/profile/merlin556/][IMG]http://www.***/images/myplayercard/1624755.jpg[/IMG][/URL]
Join The Naruto Online Multiplayer Game [URL=http://www.***]Naruto[/URL] - [URL=http://***]Arena.com[/URL]

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, Pá, 2013-07-12 10:08 | Ninja už: 5520 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Tak jsem došel nakonec. A musím říct že je to jedna z nejlepších FF společně s odkazem jaké jsem kdy četl. Jak už jsem psal u odkazu pocity postav jsou skvěle napsané. Příběh taktéž. Prostě se to četlo jedna báseň.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele kimimaro
Vložil kimimaro, Út, 2011-08-02 16:34 | Ninja už: 4644 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

ou my gote------------nemám slov za to máš 20z10

Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, So, 2011-07-23 10:06 | Ninja už: 4655 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

úžasný, ale i tak by bylo nejlepší kdyby to tak bylo doopravdy v shippuudenu Laughing out loud

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, So, 2011-05-07 21:42 | Ninja už: 4789 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Je to moc pěkná povídka, a i honě dijemná.

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Kasukē
Vložil Kasukē, Čt, 2011-05-05 14:13 | Ninja už: 5464 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

super super a ešte raz super. dúfam že ešte urobíš nejaké FF-ky s Minatom a Kushinou, tie milujem, tato bola boží. proste super, nádhera, tie slová, frázy, úplne do detailov. Laughing out loud

Zbabelci umierajú často ešte pred smrťou, hrdinovia zakúsia smrť len raz.
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2011-03-16 21:59 | Ninja už: 5520 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

napíšu tu znova a možná se budu opakovat, ale to vůbec nevadí Smiling Celá táhle serie byla úžasně vymyšlená a propracovaná od začátku až do konce, bylo to procítěně až se mi nekde vhrkly do očí slzy. Strašně mám ráda povídky na minata, kushinu a naruta a tyhle dvě serie jsou mezi těmi nejlepšími z nejlepších, které jsem kdy četla. Poslední díl, byl ukončen trošku rychle, ale za to velice nádherně, myslím, že souboj madary a naruta popsaný podrobně by pokazil celé kouzlo téhle povídky Smiling . Prostě úžasná povídka v žádném z dílů jsem nenašla ani jednu chybičku Smiling a vždy jsem dala pět hvězdiček, hlavně piš dál a dopiš všechny rozepsané povídky, protože by byla velice škoda takového velikého spisovatele ztratit Smiling . No už by jsem měla končit Laughing out loud .

Obrázek uživatele JiYong
Vložil JiYong, Ne, 2010-11-28 02:42 | Ninja už: 4999 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

bola to zatial najlepsia ff co som citala aj ked som zastancom naruhina a necitam ff narusaku ale tato ma chitla hned od zacatku je proste uzastna Smiling

Obrázek uživatele Ivík-chan
Vložil Ivík-chan, So, 2010-09-04 09:35 | Ninja už: 5019 dní, Příspěvků: 121 | Autor je: Prostý občan

úža teď se mrknu na další tvoje FF

Prosím o přečtení! - http://147.32.8.168/?q=node/89529 Moc pěkná povídka, uřčitě za to stojí!

A zmínit bych se taky měla o této povídce - http://147.32.8.168/?q=node/86767 .
Prosím tedy o to, aby jste si je přečetli.

Obrázek uživatele jirka-kun
Vložil jirka-kun, Čt, 2010-06-17 15:32 | Ninja už: 5361 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Pěstitel rýže

ja jsem to proste musel přečíst celý znovu tak super FF jsem dlouho nečetl

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2010-06-17 15:34 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Musím se přiznat, že mám taky nutkání xD

Obrázek uživatele TokiChirikamoNi
Vložil TokiChirikamoNi, So, 2010-05-15 14:53 | Ninja už: 5456 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Skvělý!!!!!!!!!!!!!!!! Úžasný!!!!!!!!!!!!!! Četla sem oboje Odkaz i Povinnost. Už se těšim na něco dalšího. =o)

Obrázek uživatele blakino14
Vložil blakino14, Ne, 2010-05-02 19:22 | Ninja už: 5102 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

vitecne ff ,cetlo se to velice dobre je to proste BOZSKE ^^

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, Út, 2010-03-02 16:49 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

četl sem obojí, píšeš prostě nádherně... pár NaruSaku se mi líbí , měla bys psát nějaké knižky a byla bys snad ještě slavnější jak Harry Potter od Rolingové... ale mohlo by být už pokračování...strašně se na něj teším Smiling

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele Adria22
Vložil Adria22, Ne, 2010-02-28 17:33 | Ninja už: 5174 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

Tak, právě jsem tu nádheru přečetla doslova jedním dechem. Přečíst všechny díly mi trvalo asi 3,5 hodiny ale musela sem to přečíst prostě najednou. Výsledek je, že už skoro nevidim, ale stálo to za to. Laughing out loud
Vážně je to napsaný profesionálně, uplně jako bych četla knihu. Navíc ten děj i konec byl přesně tak, jak bych si to představovala. Kishi by se od tebe měl inspirovat, určitě by to stálo za to. Navíc Minato je moje nejoblíbenější postava a moc FF o něm neni, takže mooooc děkuju, že si tuhle naprosto krásnou povídku napsala!!! Smiling

Nejlepší FF:

Merenwen - všechny FF od ní (nekecám Laughing out loud)
Minatův odkaz a povinnost
Nevěsty v černém
Povinnost přečíst! Kakashi YES

Obrázek uživatele Ancalimä
Vložil Ancalimä, Pá, 2010-01-22 21:32 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Uzasne.... nemam slov, len maloktora FF ma tak chytila... musim povedat, ze toto je jedna z dvoch najlepsich tu na Konohe, co som kedy citala. Idem sa vrhnut aj na dalsie z tvojej tvorby, lebo sa mi paci aj tvoj styl pisania. Smelo pokracuj! Smiling

Zmenila som si meno z Katorin Arishike na Ancalimä čisto zo sebeckých dôvodov.

http://www.vampire-rpg.anime-manga.cz

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, So, 2009-12-26 22:10 | Ninja už: 5520 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Obrázek uživatele Steisky
Vložil Steisky, St, 2009-12-02 16:57 | Ninja už: 5317 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

super Laughing out loud

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, St, 2009-11-18 20:22 | Ninja už: 5409 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Úžasná povídka Smiling. Prostě boží !Sticking out tongue
Ze začítků jsem byla hodně napjatá, absolutně sem netušila co se stane :-D;-). Ale skončilo to dobře, ale je tu jedna věc, která mi dost vadí...
TO jako že už neni pokračování ?! Laughing out loud
Áá, Jashine na nebesích, za co mě tak trestáš ? *pláč* Sticking out tongue
Tak já se to nějak pokusím překousnout, no... Laughing out loud
Jestli budeš v tomhle úžasnym psaní pokračovat (a že doufám že ano Laughing out loud), tak to budeš, vážně borec Laughing out loud Smiling .

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2009-09-18 22:31 | Ninja už: 5520 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

píšeš úžasně rozhodně pokračuj dále moc ti to jde ...
a teď k "povídce" byla úžasná bylo v ní naprosto včechno od zápletek tak obětování radosti i smutku prostě vše..
JE TO VELICE VELICE MOC PODAŘENÁ "POVÍDKA" Smiling

psaní to opravdu jde jen tak dál Laughing out loud

Obrázek uživatele klaudiiiik
Vložil klaudiiiik, Pá, 2009-09-18 16:07 | Ninja už: 5347 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

proste precitala som vsetky dieli vcera som do jednej citala rano som stala o 5tej pred skolou aby som daco pocitala ....... proste ako pises... ako to precitujes....kazdy malilinky detail je perfekty...... taku fantaziu aku mas ty by som si fakt priala Smiling neni umenie to nakreslit ale vymysliet pribeh podla akeho kreslit Laughing out loud viac krat som mala slzy na krajicku ale bolo to uzasne najdem si urcite ete nejaku tvoju ff aby som citala Smiling prosteeee najeciaaauctaaa patri tvojim pribehom a lepsie pisat uz ani nemozes

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2009-09-18 22:15 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Božínku, vždycky, když si ode mě přečtete něco staršího, tak si říkám "to nečtěte, vždyť je to hrozný..."... xD Ale děkuju vám Smiling Pro mě jsou tyhle zastaralosti prehistorický, teď teda píšu jinak... Doufám xD

Ale fakt vám děkuju Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele YurriSuthay
Vložil YurriSuthay, Pá, 2010-07-30 18:53 | Ninja už: 5011 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Minato já ti praštim. Myslela sem, žes to napsala včera. Je to takovej ten pocit. Jak píšeš ke každé kapitole ty komentáře.
A k povídce. Je povedená. Je krásná, je úžasná. U odkazu jsem si hodně pobrečela, ale taky hodně zasmála. Není proč kritiky (asi to vypada divně od někoho kdo ma account jeden den ale já si nikdy nemůžu vzpomenout na heslo a to už sem na Konoze od samýho začátku ; -; XD) jenom mě drhlo to... Nedala si tam moc záporáků, ale to bylo jen jako, že číst to moje kámoška tak si tam nǎstrádá všechny ale mě to vyhovovalo! Miluju šťastné konce ;-;
Bylo to prostě krásný krásný nezáleží na tom že je to starý. Si šikovná, doufám, že mi napíšeš NaruSaku rodinku a až přijedu domů pošlu ti obrázky které sem namalovala, protože mě to dostalo ;; xD

Obrázek uživatele Ajuswka
Vložil Ajuswka, Pá, 2009-09-18 13:40 | Ninja už: 5498 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Naprosto ÚŽASNÝ FF, je hrozná škoda že už je konec...Sad

Caycal se přejmenovala na Ajuswka (1 z mnoha důvodů je že si mnozí mysleli že jsem kluk:D )
Nejhezčí momenty mangy


Obrázek uživatele Aishila
Vložil Aishila, Út, 2009-09-15 13:42 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Hej, to už je jako konec??? Zrada... co budu dělat teď Sad

Panejo, ale to bylo počtení.

Ty by jsi vážně dokázala sepsat knihu, Minato, máš totiž ten správný cit, který vkládáš do každého slova, které napíšeš. Nevědomk tak v příběhu zanecháváš odkaz sebe samé a svých vlastních pocitů, který se pro čtenáře stává jakýmsi tajemným poselstvím, které postupně při čtení objevuje.

Opravdu nádherné počtení. Jsem ráda, že jsem, i když náhodou, tvé série objevila.

Děkuju

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, So, 2009-07-25 19:25 | Ninja už: 5416 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

obe serie som precitala na jeden raz a nemam slov ....bolo to proste krasne a podla toho ako sa to deje v mange...

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Phoki-kun
Vložil Phoki-kun, Út, 2009-06-23 18:29 | Ninja už: 5460 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Uplne prehadherneeee...=P