manga_preview
Boruto TBV 09

Co je to OSUD? Minulost,přítomnost, budoucnost … | 18. |

„Můžeme vyrazit?“ zeptal se Kakashi. Ostatní přikývli a vydali se …………………….

„To je dnes horko …“ prohodila Tenten.
„Asi se usmažim,“ souhlasil s ní Lee.
„Hmfm,“ odfrkl si Neji.
Nano si celou tu dobu tápala v myšlenkách, až si nevšimla, že zrychlila.To mělo za následek vražení do Naruta, ten pak strčil do Kibi, Kiba do Tenten a ta do Leeho. Nejsi byl v suchu, protože šel jako poslední.
„Jaj … omlouvám se … nechtěla jsem,“ omluvně se na ně podívala a radši vyrazila úplně dopředu vedle Kakashiho.
/Jak mám Narutovi opatrně říci, že jsem jeho sestra?/ podívala se na mistra.
„Kakashi-sensei?“ ozvala se Nano.
/Zkusím se ho zeptat …/
„Ano?“ založil svojí knížku od Jiraiy - Ichi Ichi příručku.
/A nebo možná ne …/ rozmyslela si to.
„Ehm, už nic,“ otočila se pohledem zpátky dopředu. Stříbrovlasý muž se na tu dívku nechápavě díval a poté se také věnoval svým činnostem.
Občas udělali přestávku, aby se napili a odpočinuli si, jinak byli pořád v plném pochodu. Jak se schylovalo k večeru, teplo se pomalu vytrácelo. Sluneční paprsky vystřídal chladný vítr, foukající do právě postavených stanů. Měli co dělat, aby udrželi slabý plamínek ohně v plápolajícím stavu. Po chvíli vítr ustal, ale zima byla stále. Nano přes sebe hodila svůj zvláštní úbor připomínající mikinu. Neji došel ke Kakasimu a ostatními sensei. Mezitím se Nano šla projít a očekávala příchod své lásky.
„Myslím, že nás místy už od písečné někdo sleduje. Nevím kdo. Vždy, když chci zjistit víc, zmizí. Přítel to zřejmě nebude…“ řekl s obavami Neji.
„Hm… to je divné,“ konstatoval Gai.
„Měli bychom opatrně zjistit, kdo je ten neznámí,“ přidala se Kurenai.
„Nejdříve to zkus zjistit nenápadně ty Neji. Když to nepůjde, tak ti pak pomůžeme. Myslím si, že dokud nás za tu celou dobu nenapadl, tak to nemusí být nepřítel.“ Dopověděl Kakashi.

***
Opřela se o strom nedaleko tábora a pořádně se zachumlala do svého oblečení, aby nezmrzla. V tichu vyčkávala. Za chvíli se objevil stín mezi stromy před tou, která netrpělivě čekala. Trochu zpozorněla. Přeci jenom mu nebylo vidět do tváře. Postava se k dívce přiblížila a pomalu se za stínů stromů vytvářel obličej. Byl to Rogen. Ale něco se dělo … měl zvláštní kamenný výraz.
„Ahoj,“ pozdravila ho s úsměvem na tváři.
/Asi bude lepší , když k ní budu chladný…/
„Ahoj,“ odpověděl jí ledovým hlasem.
„Děje se něco?“ přistoupila k němu starostlivě a vzala jeho hlavu do své pravé dlaně. Jediný dotek od ní ho rozehřál. Kamenný výraz opadl.
/Nedokážu být před touhle úžasnou dívkou chladný … a o to, to bude těžší…/ posmutněl.
„Ano,“ smutně se na ní podíval. V Naniných očích se odrážely otázky.
„Mám nějakou práci. Budeme dlouho pryč. To znamená, že se jen tak neuvidíme…“ hlas mu ztěžkl.
„Aha … musíš jít s nimi?“ sundala mu ruku z tváře. Věděla, že jdou zas zabíjet nevinné lidi.
„Musím. Potřebují mě.“
Nano se na něj s mírně naštvaným výrazem podívala.
„Jdete zas zabíjet, že jo?! Rád vraždíš nevinné lidi?“
„Ne.“ Odpověděl jí kousavě.
„Tak od nich odejdi!“ zvýšila hlas.
„Nemůžu … je to má rodina!“ ječel teď už i Rogen.
„Jenže někteří opouštějí rodiny, když ví, že nemají pravdu v tom, co dělají!“ snažila se ho zoufale přemluvit.

„Já nejsem jako ostatní…“ zavrčí kluk v plášti Akatsuki.
„Ne to nejsi …“ zašeptala smutně Nano.
Přiblížil se k ní a silně jí objal.
„Omlouvám se,“ dal jí pusu na čelo.
/Ach jo … bude mi strašně chybět./ pomyslí si oba.
„Budu muset jít.“ Pošeptal jí do ucha.
„Miluji tě …“ odpověděla Nano, které se hrnuly slzy do očí.
„Já tebe taky,“ naposledy si jí přitiskl k sobě, políbil jí a zmizel mezi stromy.
/Nemohl jsem tam zůstat déle … urvalo by mi to srdce./ vyrazil vstříc misi. Zmizel a na pěkně dlouho. Nano zatlačila slzy. Nikdy neukáže svou slabost… nebude brečet. Poté se vrátila zpátky do tábora.
„Neviděla si někoho podezřelého?“ optal se jí Neji. Ta mu na to jen odpověděla : „Ne.“
Dnes měla hlídku spolu se Sakurou jako poslední. Šla co nejdříve spát.

***

Ráno se vzbudila a chvilku hlídali. Za krátkou dobu se začali probouzet ostatní. Pomalu balili a už se hnali do Konohy. Byl to jen necelý den cesty. Nano musela na včerejšek pořád myslet. Čím víc si to promítala, tím víc se jí zmocňoval smutek a hrozný vztek.
/Chápu … rodina … jaká je to rodina, když vraždí? Strašně dlouho ho neuvidím … neucítím polibky .. jeho doteky. Já se zblázním … má to cenu? Vydržím to? Je to teprve chvíli a už se mi stýská. Dyť může být klidně celý rok pryč!!! / utrápeně poslouchala své vnitřní já.

/Musím jí ještě jednou vidět … naposledy…/ řekl si Rogen.

„Gai-sensei !!!“ zaječel Neji s aktivovaným Byakuganem a vrhl se mezi stromy. Ostatní ho následovali. Neji byl však rychlejší.
„Kdo si a co tu děláš?!“ vykřikl na něj mladík s Byakuganem.
„To tě nemusí zajímat. Jsem nadchodu.“ Oznámil mu cizinec v plášti.
Neji se podíval blíž a viděl znaky Akatsuki. Neváhal a vrhl po něm kunaie.
Rogen nemohl nějak reagovat. Byli rychlý a těsně před jeho tělem je odrazily jiné.
Oba se podivili.
„ Nano! Co to sakra děláš!“ zaječel Neji. Byl tak soustředěný na něj, že si té dívky nevšiml.
Podíval se na ní Rogen, ona mu pohled opětovala a zmizel dřív, než ho stihli chytit.
„To si děláš srandu !!! Ještě si ho nechala utéct!!! Si normální?!“ Neji se neovládal.
„Nic by nám neudělal!!! Dej si pohov!“ křikla na něj. Vytočil jí Rogen a teď ještě Neji. Zlost se škrábe na povrch!“
„Co si to řekla?! Ty necháš upláchnout někoho s Akatsuki a ještě tu na mě řveš??? Ty jedna hloupá …. !!!!“ on už byl celý bez sebe.

„Co si to řekl ??!?!?“ zavrčela a postavila se do bojové pozice.
„Že si hlupačka !!!!“ aktivoval Byakugan.
„Idio*e nafoukanej!!!“ chopila se shurikenů a kunaiů………………………………………………

Poznámky: 

Takže přidala jsem další díl ... zítra ( středa) odjíždím a vrátím se až v pátek večer... takže tu nic nepřibude ... Laughing out loud proto sem to nechala tak napínavé xD ... aj já mrška vy...ůraná Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud
__________________________________________________________________________
Těšte se ! : Připrav se ty srábotko !!!!

POKRÁČKO PŘÍŠTĚ !!!

5
Průměr: 5 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2020-09-19 21:11 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia PM:“ Tak kulisa sa dajako rozhýbala aspoň sťažnosťami na teplo Jump! Páni, dominový efekt s nárazom, to musel byť pohľad Nevím, co jsem si dal, ale bylo to vážně silné! Zase Nano váha, či povedať Narutovi pravdu, či nie, no mala by sa konečne rozkývať, už mi lezie na nervy Bad Cez deň teplo, v noci zima, pripadám si ako na Šumave, keď som chodila na výcvik psov. Nedži nie je blbec a cíti Rogena. No darmo sa chcú tváriť, láska všetky ľady roztopí Z lásky Vyznajú si lásku, ale ani jeden nechce opustiť svoj spolok. Však sa budú musieť rozhodnúť, ak teda je to ozaj láska a dozvieme sa o nich viac. Nakoniec Nedži Rogena objavil, lebo tomu sa nechce odísť. Nano ho bráni pred útokmi kolegov, nečudo, že Nedži sa naštval, poriadne jej oprávnene vynadal a asi sa pobijú Neji Hehe, držím palce Nedžimu Kakashi YES

P.S. Odkaz na 19. diel: https://konoha.cz/node/30631

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, St, 2008-08-27 14:21 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Super!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-06-21 13:57 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Naprosto skvělý!!!!! Smiling „Ano?“ založil svojí knížku od Jiraiy - Ichi Ichi příručku. - je to Icha Icha ae to neřeš!!! Laughing out loud Juchůůů!!! Konečně na tohle sem se těšila ze všeho nejvíc a tys samozřejmě nezklamala!!! Smiling

Obrázek uživatele Shinuzuka
Vložil Shinuzuka, Pá, 2008-06-20 21:39 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 214 | Autor je: Prostý občan

sem tu dlouho nebyl a jak se tak dívám tak se mám zase na co těšit no tak deme nato a Iriam-sama jen tak dále

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Pá, 2008-06-20 21:42 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Díky ... jj to máš ... ovšem pomalu,ale jistě se to blíží ke konci Laughing out loud . Sticking out tongue

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Shinuzuka
Vložil Shinuzuka, Ne, 2008-06-22 14:38 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 214 | Autor je: Prostý občan

tak brzi konec mno nevadí ale i tak to je fajn doufám že bude nějake pokráčko

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-06-19 11:47 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no skvelé Laughing out loud Nano zachráni Rogeníka, Nejinko sa naštve a ide bitka, haha Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Pá, 2008-06-20 17:11 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

To se ví, že bude. Tentokrát jo ! Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -