manga_preview
Boruto TBV 09

Why?

| ÚVOD |

„Emi? Emi!!!“ volal na dívku úplně v zadní lavici Iruka.
„Hm, mistře Iruko?“ zvedla k němu pohled dívka se zářícími zelenými očky.
„Volal jsem tě. Pojď sem a předveď nám stínový klon,“ naznačil jí sensei rukou směr před všechny ostatní děti.
„Musím?“ zeptala se utrápeně.
Sensei jí ani nemusel odpovídat. Podle jeho pohledu bylo jasné, že musí. Zavřela deníček, do kterého si před chvílí psala a klíček od něj si zasunula do kapsy svého oblečení. Celá černě zahalená se síťovanou látkou na rukou, nohou a pod tričkem, přišla před tabuli. Soustředila se a pak řekla: „Bunshin no Jutsu ( Stínový klon ).“
Vedle ní se objevila dost chabá kopie jí samotné. Děti se začaly smát. Iruka se na ni podíval s lítostivým pohledem.
„Měla bys více trénovat,“ pohrozil jí prstem.
„Ale já trénuji, Iruko-sensei, opravdu!“ vykřikla.
Slzy se jí hrnuly do očí. Pohlédla na smějící se třídu a rychle zamrkala, aby je zaplašila. Svou slabost jim neukáže. Odešla zpět na své místo a pohledem zavadila o jediné dva nesmějící se kluky. Tmavovlasého z klanu Uchiha a na toho blonďatého Uzumaki chlapce. Jenom Naruto na ni pohlédl.
Vím, jak se cítí..., pomyslel si. Ona pohled odvrátila. Jemu taky nešla tahle technika. Možná... možná jí trochu chápal. Dosedla na svoji židli a otevřela si svůj něco jako deník. Dál už nikoho nevnímala. Po dalších dvou úmorných hodinách konečně skončila výuka. Ve třídě zůstala jako poslední. Dobalila si věci a chystala se odejít.
„Emi? Nechceš zajít na ramen?“ zeptal se jí Iruka.
„Ne, díky Iruko-sensei. Dnes ne,“ odpověděla mu a odešla.
„Chudák holka...,“ prohodil si pro sebe učitel a taktéž se připravil k odchodu.

Vyšla před budovu a viděla všude rodiče chytající své děti do náručí. Zastesklo se jí... Když všichni zmizeli, uviděla osamoceného Naruta na houpačce, jak nad něčím přemýšlí. Napadlo ji, že by s ním mohla prohodit nějaké to slovo. Zdál se jí jako jediný normální z jejich třídy.
„Ahoj,“ broukla na něj.
Kluk se smutným výrazem na tváři na ni pohlédl.
„Ahoj, ty jsi Emi?“ odpověděl jí na pozdrav.
„Jo. A ty Naruto. Ty... nevidím tu tvé rodiče,“ nadhodila opatrně a usedla si ke kmenu stromu.
„Nemám rodiče... zemřeli před pár lety. Jako hrdinové...“ řekl pyšně, ale přesto s tíživě smutným hlasem.
Ona se chce se mnou bavit? podivil se Naruto. Nikdo se s ním nechtěl přátelit. Proto ho to překvapilo.
„Chápu tě...,“ prohlásila taktéž smutným hlasem. Podíval se na ni s otázkou v očích.
„Taky zemřeli před lety.“
„Aha... To je mi líto. Jak to, že se se mnou bavíš?“ zastavil houpačku.
„Proč bych neměla? Není důvod, proč bych se s tebou nebavila. Naopak mi připadáš jako jediný normální z těch tupců v naší třídě.“
Podívala se na špičky svých bot.
„Heh... Tak to jsem rád. Lidé se mi vyhýbají a já ani nevím proč,“ zasmál se.
Od té doby se stali přáteli. On, takový živý kluk a ona tichá osoba, ale přesto průbojná. Když se poznali lépe, pověděla mu o své minulosti...

Klan Saitou

Byl skoro stejně váženým klanem, jako Hyuuga nebo Uchiha klan. Jejich znakem byla modrá kapka obtočená žlutou spirálou v červeném kruhu. Tento klan se vyznačoval vodními, ohnivými a zemskými Jutsu. Po několika stech letech, jelikož tento klan byl jeden z nejstarších, zbyly jen vodní Jutsu. Na ostatní neměli nadání a zapomínalo se na ně.

Emiina Minulost

Její rodina bylo rozrostlá. Ona byla z hlavního klanu. Měla staršího bratra a dvě mladší sestry. Ovšem byla ještě malá, když se to stalo. Byli jí tři roky. Jejímu bratrovy skoro šest. Jedné sestře 2 roky a druhé teprve 9 měsíců.
Její klan byl zcela vyvražděn v den, kdy byl vypuštěn na Konohu Kyuubi. Její rodina se zapojila do boje na ochranu vesnice. Neznámí ninjové spolu se silou démona zlikvidovali jejich sídlo zrovna, když byla uvnitř její matka se dvěma sestrami. Její bratr byl zabit, když běžel za otcem. Nikdo z jejího klanu nezůstal naživu. Žádní příbuzný...
Emi zůstala sama napospas staré ženě, která se o ní starala. Navíc další ranou bylo, že je nešikovná na pár Jutsu. Jedinou věcí, kterou umí dobře, je taijutsu a boj s kunai. To jí jde nejlíp a zatím je to asi jediné, co se jí daří. Za to, jak je nešikovná a tichá, se jí všichni smějí. Nikdo jí nemá rád a nikdo se s ní nebaví... kromě Naruta. Jenže budoucnost pro ni přichystala hodně...

***

Nastal den zkoušek. Emi mezitím tvrdě trénovala. Občas spolu s Narutem. Oba dva byli strachy vyklepaní. Jako první šla Emi.
„Tak se předveď,“ pokynuli jí.
„Bunsin no Jutsu!“
Tentokrát se jí povedl vcelku dobrý klon. Sice nebyl silný, ale alespoň něco. Uznali jí to a konečně dostala svou vlastní čelenku. Od teď mohla provádět mise.
Po ní šel Naruto. Ten to neudělal. Ale jednou večer se vrátil s Irukou-senseiem a ona je zahlédla v Ichiraku ramen. Něčemu se strašně smáli. Vlezla dovnitř a spatřila, že Naruto má místo svých brýlí čelenku, stejnou jako ona kolem pasu.
„Eh? Gratuluji, Naruto!“ popřála mu, a poprvé za ty celé roky se usmála. Přisedla si k nim a povídala si s nimi. Připadalo jí, jako by seděla s rodinou...

PO TŘECH LETECH

Událo se toho hodně. Stala se členem týmu 7 – Kakashiho tým. Sasuke odešel za Orochimarem. Naruto odešel s Jiraiyou-sama na tři roky pryč a teď se vrátil, ale ještě ho neviděla. Byla ráda, že už je zas zpátky. Hodně jí chyběl.
„Emi?“ otočil se na ni sannin.
„Jiraiyo-sama?“ podívala se na něj.
„Sbal si věci. Odcházíme na rok z Konohy,“ oznámil jí naprosto nečekaně.
„Nejdříve Naruto a teď já?“ ptala se ho, když stáli před hlavní bránou do Konohy.
„Jo. Myslím, že pořádný trénink by ti bodl...,“ usmál se na ni.
„Ještě jsem neviděla Naruta,“ posmutněla.
„Neboj, setkáš se s ním, až přijdeme.“
Vyrazili na cestu. Na kopci se naposledy podívala na svou rodnou vesnici.

Za rok se setkáme a já budu silnější, Naruto Uzumaki... tomuhle se musela pousmát.
Vydali se vstříc teplému dni...

Poznámky: 

Takže jsem se rozhodla pro novou sériovou FF. V mé první budu samozřejmě pokračovat. Smiling
No nevím, jak se vám páčí, ale prostě pište komenty s kritikou i pochvalou. Jsem zvědavá na Vaše názory.
Vaše Iri
__________________________________________________________________________

POKRÁČKO PŘÍŠTĚ !!!

Na co se můžete těšit? Shrnutí roku se zvrhlým sanninem a návrat do rodné Konohy...

4.708335
Průměr: 4.7 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, St, 2014-02-12 20:29 | Ninja už: 3858 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Ještěěěě!!!!!!!! Prosím smutně koukám... Sticking out tongue

Obrázek uživatele Edwina♥♥
Vložil Edwina♥♥, Ne, 2009-11-29 14:13 | Ninja už: 5275 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Bože!!!!!Já to nevidržím!!!!!!!!Zhebnu než bude další!!!!CO NEJDŘÍV!!!!!!

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Út, 2008-06-17 18:43 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Krásný...opravdu krásný!Mě taky baví tvořit "úplně nový postavy" do naruta( viz 愛(Ai) )Už se moc těším na pokráčko! Kdyžtak dej vědět, abych nezameškala... Kakashi YES

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-06-17 13:15 | Ninja už: 19836 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Moc nadějný příběh! Smiling Sakra...sama s Ero-senninem bych nikdy nikam nešla! Laughing out loud Je hezký že Naruto konečně našel podobnýho člověka jako je on sám. A ten obrázek se mi taky moc páčí! Eye-wink

Obrázek uživatele DJAfro
Vložil DJAfro, Út, 2008-06-17 10:25 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Hezké, ale bacha na názvy...
„Bunshin no Jutsu" je jen klon
„Kage Bunshin no Jutsu" je Stínový klon
Smiling

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Po, 2008-06-16 22:16 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Super len tak dalej....

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-06-16 21:30 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no začína to pekne, hehe takže ona išla s Jiraiyom preč Laughing out loud
hm, ani ona to nemala veľmi ružové.....


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-06-16 21:34 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

To teda ... xD

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-06-16 21:24 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Je to zajímavé a pěkné, Iri. Smiling
Ale jelikož jsi chtěla i kritiku Eye-wink, tak tady je:
- dávej si pozor na překlepy
- zkus se naučit rozlišovat zájmena JI/JÍ a NI/NÍ.
JI a NI použiješ, když je můžeš nahradit ukazovacím zájmenem TU - podíval se na ni (na tu), uviděl ji (uviděl tu). Smiling
Snad nevadí, že jsem ti to pro tentokrát malinko upravila. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-06-16 21:33 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Vůbec né ! Naopak mocinky děkuji ... vezmu si rady k srdci. Smiling
Díky hAnko Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -