manga_preview
Boruto TBV 11

Blázon

No táto poviedka ma napadla, ako inak, v noci...
Bolo to vďaka jednej malej debate o bláznoch Smiling s jednou nemenovanou autorkou ff Eye-wink .... No tak Itadakimas :-)

On sa naozaj pomiatol. Nie, ja nepôjdem proti nemu... Ustupovala krok za krokom dozadu a neveriacky krútila hlavou.

„Ale, no tak, čoho sa bojíš? Veď som úplne normálny.“ Ozval sa desivý smiech. „Ja ti neublížim.“ Približoval sa.

„Čo to s tebou urobili? Veď to nie si ty, nie... Ja, ja...“ Začala pred ním utekať.

„Mne neutečieš, holubička moja. Chytím ťa a pristrihnem ti krídelka. Aby si mi stále nelietala preč. A potom, potom to bude ešte len zábava.“ Zjavil sa za ňou a diabolsky sa uškŕňal.

„Si úplný blázon!“ Hodila po ňom kunai, na zem dymovú bombu a zmizla.

„Odtiaľto sa nedostaneš. Toto bludisko som postavil sám a len ja poznám cestu von. Možno,“ odmlčal sa, „ti ju prezradím. Ale niečo za niečo. Mne, pre začiatok, stačia tie krídelká.“ Jeho smiech neutíchal ani po niekoľkých minútach.

Aké krídelká to stále myslí? Hlupák jeden. Počkať... Zarazila sa. Hádam nemyslí...

„Žeby ti to už došlo? Áno, na začiatok chcem tvoje nohy. Ale budem skromný, jedna mi zatiaľ stačí.“ Uškŕňal sa od ucha k uchu.

„Nedostaneš ani jednu. Cestu von si nájdem sama, aj keby som to tu mala zničiť do posledného zrnka prachu. Ale predtým, predtým ťa zabijem. Nechať ťa pobehovať po svete, je pre ľudstvo nebezpečné. Tebe by nepomohli ani najlepší doktori na svete. Čo mi je naozaj veľmi ľúto.“ Zalesklo sa jej v očiach. „Kedysi si bol iný, ale veľmi si sa zmenil. A ja tiež. Urobím všetko pre to, aby som ochránila tých, ktorých milujem. Odstránim všetky problémy. A tým si teraz aj ty.“ Už nemôžem utekať. Inak by to nikdy neskončilo. Vytiahla zbrane a vracala sa späť k nemu.

„Tak problém, áno? No, uvidíme, koho vôľa je silnejšia.“ Vytasil aj on zbrane a rozbehol sa proti nej.

V mihotavom svetle sviečok bolo vidieť súboj medzi dvomi nepriateľmi. V minulosti najlepšími priateľmi... Ich zbrane veselo tancovali osudný tanec smrti pre jedného z ich majiteľov. Možno pre oboch...

„ Nikdy si mi nevedela odolať.“ Smial sa povýšene.

„Hlupák! Kedysi som bola naivná. Teraz už našťastie nie som.“ Zabodla mu kunai do ramena.

Chytil ho a vytiahol z rany. Priložil si ho k ústam a oblizol krv na ňom. „Nič sa nevyrovná tejto vôni a chuti.“ Šialene mu zasvietili oči. „Chcem vedieť, ako chutí tá tvoja.“ A začal jeho protiútok.

Bola čím ďalej tým unavenejšia. Po tele mala veľa rán a ani on na tom nebol lepšie.
Musím to už ukončiť. Nachystala sa na finálny útok.

Prekvapila ho zozadu. Nestihol odskočiť a jej katana mu prešla skrz brucho a sila jej úderu ho odhodila o niekoľko metrov dozadu.

Pristál tvrdo na zemi. Z úst, mu pri páde, vytryskla krv. Snažil sa nadvihnúť, a pokračovať, ale už nemohol. Zasiahla mu životne dôležité orgány.
Začal sa smiať. Ale bol to zvláštny smiech. Plný smútku...

Čo je to s ním? Pristúpila bližšie, až mu videla do tváre.

„Si úžasná. Ako vždy.“ Zakašlal. „Choď,“ nadýchol sa, „choď po zelených kamienkoch a dostaneš sa von.“

„Prečo mi to vravíš?“ Nechápala ho. Bol nejaký kľudný.

„Veľa vecí sa udialo, odkedy sme sa naposledy videli. Na mnohé z nich nie som hrdý. Ale,“ hovoril stále viac a viac tichším hlasom, „ďakujem ti, že si to práve ty, kto to všetko ukončila. Veľmi som v tom dúfal.“

„Dúfal? Ty si naozaj blázon! To si si to všetko naplánoval? Prečo? Ty hlupák jeden!“ Začali jej padať slzy z očí.

„Prečo? Lebo môj život nestál za nič. Veril som, že aspoň koniec musí byť dobrý. A podarilo sa to. Umieram tvojou rukou. Čo viac si môžem priať?“ Šťastne sa usmial.

„Hlupák, hlupák, hlupák! Nenávidím ťa za to!“ Pomaly sa zosunula k nemu na zem. Hľadela, ako z neho vyprcháva život.

„Ďakujem, holubička moja.“ Poslednýkrát sa na ňu pozrel a jeho oči sa navždy zatvorili.

Sklonila hlavu a celé jej telo sa otriasalo prudkými vzlykmi. Vždy to bol veľký blázon, a aj napriek tomu, som ho stále tak milovala...

No, hádam sa vám to páčilo.... Pôvodne to malo byť niečo vtipné, ale noc je jednoducho noc... Možno sa niekedy podarí aj vtipná jednorázovka Smiling

4.72
Průměr: 4.7 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Čt, 2008-08-14 20:06 | Ninja už: 6019 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

teda, ako vidim, dnes si robim smutny vecer,, ale pises naaadherne, super,... Laughing out loudLaughing out loud nwm co mam napisat...

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Po, 2008-07-21 17:04 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

jak se říká, odcházet s úsměvem na rtech /vážně sa to říká? no, nevím, no neřešim...xD/

to bylo tak smutné... Sad vážně moc, si úžasná...
prostě depresivní, smutné a zároveň zamilované povídky jsou nejlepší...

Obrázek uživatele phibo
Vložil phibo, Po, 2008-07-21 16:45 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Prostý občan

Hmm jedna z mála FF na konoze, na kterou jsem si našel těch 5 minut času Smiling. Upřímně není to dokonalé, ale hezky se to čte a dalece to přesahuje vše, co jsem tu zatím viděl Smiling To co píšu je dobré brát s rezervou, protože mě to, co tu bylo publikováno nikdy zrovna moc nebralo a hádám, že v budoucnu to nebude lepší, ale tak nějak si dělám svůj vlastní obrázek a je dobré vědět, že je tu někdo, kdo píše stylem, který mě zaujme Smiling ...

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-07-21 16:18 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Piš co chceš, sorynka. Piš smutně, piš vesele, ale hlavně piš, protože ty to umíš. Toto bylo krásné, víc k tomu není co dodat.

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Demonic_Angel
Vložil Demonic_Angel, Po, 2008-07-21 16:10 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

nooo:-D proste uzasny Smiling

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-07-02 22:29 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Jůů sorafay, to je fantazie!! Zezačátku jsme opravdu měla úsměv na rtech, ke konci sice už ne, ale stejně...tvoje jednorázovky prostě nikdo nepředčí, jsou totiž dokonalé a nejlepší!! A noc je na psaní fakt jako stvořená, radím ti abys ponocovala xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Po, 2008-06-30 21:34 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

To bylo krásný... hdu hádat, buď to byli Sasuke a Sakura, a nebo (což si myslím víc) Naruto a Hinata.
Je to nádhera, já už sem na tvejch povídkách závislej, sorafay.... tohle mi nemůžeš dělat!!!

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-24 09:12 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

netti, ďakujem, a vôbec nezmyselne nekecáš, ja som za tvoj komentár vždy vďačná Laughing out loud
snow, Lil, veľmi ďakujem, to sa dobre počúva, ee číta Laughing out loud
Aili, dúfam, že ťa tá hlavička nebolela, ja nechcem, aby si si kvôli mne ubližovala Smiling
hrabošík, San,
vy ste teda dobrí, nebojte, krv je a aj bude, Smiling
Yamatka, tebe ďakujem naozaj veľmi, ty dokážeš človeku zdvihnúť náladu tak, ako nikto iný... a myslím si, že hoci, ty nepíšeš poviedky (zatiaľ, dopredu sa to nedá povedať Smiling) tak ty vieš skvele vyjadrovať tie svoje, stačí si pozrieť tvoje komentáre, sú vždy také trefné, presné, priame, si jednoducho skvelá Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2008-06-17 14:19 | Ninja už: 5982 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Chtěla bych umět tak vyjadřovat myšlenky a pocity, jako to umíš ty. Každé tvé slovo je přesně tam, kde má být, vystihne to, co má a já mám možnost poznat to, co předkládáš k zamyšlení. Nic nevnucuješ, jen nabídneš řešení - a čtenáři, poraď si.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-06-14 16:04 | Ninja už: 19903 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Neee!!! Vtipný nedávej!!!!! Zrovna teď sem v takovým stavu že rozhodně nemám chuť se smát! A navíc ti smutný dou sakra dobře! Eye-wink Jo a víc krve by skutečně neuškodilo!!! Sticking out tongue Že jo vlčku?! *vlk uvnitř ní horlivě přikyvuje! :D*

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Pá, 2008-06-13 20:42 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

MEHEHE VRAZDAAA chci KREEEV Laughing out loud bylo to super:)


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Pá, 2008-06-13 20:37 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

tohle... tohle... je opravdu nádherný... nemohla jsem přestat číst i před blikající zprávy od mý nej kamí... opravdu nádhernýýýý... všechna čest Smiling

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Pá, 2008-06-13 20:34 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

*omlátila si hlavu o zeď, že to našla až teď*
sorafay, sorafay... Je pátek večer a ty mě donutíš přemýšlet. Smiling Já zásadně nepřemýšlím a navíc v pátek... jsi opravdu jedinečná. Smiling
Jinak mi bylo hlavní hrdinky líto. Je těžké ublížit bláznovi, když víš, že ten blázen neví co dělá. Ona to dokázala, ona i ty máte můj nejlubší a nejupřímnější obdiv. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Pá, 2008-06-13 20:22 | Ninja už: 5970 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Heh... Jsem ráda, že jsem na tohle narazila, protože je to zkrátka úžasný Eye-wink . Ty jsi naše sorafay, která nikdy nezklame a vždy si pro nás připraví něco nového, čím nás vždy přesvědčí o tom, že je zkrátka a dobře úžasná.
Krásně vylíčené pocity, to bláznoství se v tom dalo najít a bylo výborně napsané, trochu si dovolím - jako kdybys to znala, heh... Našla jsem v tom i trochu zakombinovaný soucit, tam na konci nás totiž tak trochu donutíš soucítit s hlavní hrdinkou Eye-wink

Mým "favoritem" na hlavní postavy jsou Sakura a Sasuke Smiling

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-06-13 19:37 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Sory, to je úžasný!
Tolik těch pocitů, to vylíčení šílence - tak opravdový ...
Mistrnej popis, doopravdy mistrnej ... Až mě chvílema mrazilo Smiling
Jenom ... Víš, kdo to byl, nebo to byli jenom náhodní "hráči"?
Tu holku bych tipla hinatu, ale ten blázen ... Toho ani neodhaduju ...
Krásná práce Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-06-13 19:59 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no tak to ja nechám radšej na vašej fantázii Smiling lepšie je, keď si tam každý dosadí koho myslí Eye-wink aj ja tam niekoho mám, ale koho nepoviem Smiling
a moc ti ďakujem Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-06-13 17:09 | Ninja už: 5970 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Páni... nádhera, sorafay... tvé jednorázovky patří k tomu nejhezčímu na konoze...

A tahle... jak říká Alea, zase mám důvod přemýšlet Eye-wink ... já vlastně ani nevím, co po přečtení cítím... cítila jsem z toho... smutek. Smutek nad tou bezmocnou nevědomostí, s jakou hlavní hrdinka zabila hrdinu... myslela si, že ví, ale přesto jen byla figurkou v jeho hře...

No, už radši mlčím, zase nesmyslně kecám XDD. Zkrátka - Je to krásný...

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Pá, 2008-06-13 16:58 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

*je jí z toho nějak smutno...ale tak nějak...hezky smutno....ale smutno...* sorafay, jednorázovky od tebe se staly jedněmi z mých nejmilejších jednorázovek...a ani tahle není výjimkou...zase mám o čem přemýšlet...

P.S. zelené kamínky...zelené? Proč¨? Laughing out loud měla ta barva nějaký důvod? Já někde četla, že zelená je barva naděje.....je to třeba protooo??? =)

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-06-13 17:04 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no naozaj pekne ďakujem Smiling som rada (myslím), že v poslednej dobe, každý nad mojimi jednorázovkami tak premýšľa Eye-wink

no ja ani neviem, jednoducho ma tá zelená v noci napadla, tak som ju sem napísala, je to aj jedna z mojich obľúbených farieb Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Pá, 2008-06-13 16:07 | Ninja už: 19903 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Juuuuuuuu dobre tyyyyyyyyyyyy, upe mocnoct sorafay, chwaaaaaaaaaaaliiiim Kakashi YES Kakashi ^_^, mocko moc bre napisany SmilingEye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-06-13 16:08 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ty ma s tvojimi komentíkmi vždy tak milo prekvapíš Laughing out loud sú vždy také rýchle a milé Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.