manga_preview
Boruto TBV 11

Nitsuki 15 - konec?

„Tak a je tu 15ka Smiling sem zvědav zda budu na konci fakt ukamenován Kakashi YES. Co říct dál, nvm! Tak k příběhu Eye-wink a doufám že máte nabroušený nože!

Niki ležela na zemi, mrtvá… všude kolem byla veliká kaluž krve.

Sakura byla v tu dobu ve své kanceláře a dělala papíry. Přesně v okamžik zásahu kunaie Niki do břicha jí chytla úporná bolest a s křikem se skácela na zem, držíc se za břicho.
„Ino!!!!“ Řvala bolestí na celou vesnici. Blondýna byla u Sakury v cuku letu.
„Co je vám hokage-sama?“ Shýbla se k ní.
„Sakra! Asi apendix.“ Řvala. „ Strašně to bolí….rychle…potřebuji operaci….“ Dořekla Sakura a z bolesti omdlela. Ino ihned přenesla Sakuru do nemocnice, kde jí doktoři odvezli na operační sál a začala operace. Ino si jen v duchu vzpomněla na tým 13 a napadlo jí že tohle je zlé znamení…

„Zásah!“ Radoval se hnědovlasý ninja, když spadla Niki na zem. Jeho kolega se s kunaiem v ruce postavil proti Asnhinovi. Mikon jen potichu litovala svých přátel.
„Sakra! Kdybych nebyla tak blbá, nikdy by se to nestalo!“ Nadávala si v duchu.
Černovlasý ninja napřáhl a hodil kunai. Nikdo již nevěnoval pozornost bezvládnému tělu Niki, které leželo na zemi v kaluži krve. Anshin zavřel oči, kunai si to mířila přímo na jeho vzácné oko s Kuroiganem. Nůž se zarazil do těla….krev stříkala kolem.
„Je po všem?“ Divil se Anshin. „Kde je bolest? Nic necítím!“ Anshin pomalu otevřel oči, viděl. Počkat! Co to viděl? Proč je před nim červeno? „To vidím jenom krev? Pak asi fakt nemám oči! Ne, vidím svoje boty od chinanů, musím mít oči. Niki!“ Niki před nám stála s rozpaženýma rukama a kunaime zabodnutým v pravé ruce. Celá udýchaná, potřísněná od vlastní krve stála před ním. Ninjove se jen udiveně postavili do řady před ní a jeden z nich řekl.
„Myslel sem že si už tuhá, nevadí, stejně zařveš! Tak na co se snažit !“ Pousmál se.
„Protože jsou to mí přátelé!“ Řekla udýchaně. Ninjove se rozesmáli.
„Přátelé! Hahá! Tak to je dobrý, zemřít pro přítele! Hahá! Tak to ti pomůžeme!“ Rozesmáli se.
Niki se usmála, vytáhla si z břicha kunai a s bolestivou grimasou ho hodila po jednom z ninjů, ten to nečekal ale stihl reflexivně zareagovat a schytal to jen do ruky.
„Už mě nebaví!“ Zařval.
„Mimochodem, ptal ses na jméno!“ Řekla na hnědovlasého.
„Tak mi ho řekni, ať ti ho můžu vytesat na náhrobek.“ Niki se pousmála, a flusla mu do xichtu krev, která jí tekla z pusy.
„UZUMAKI NITSUKI!“ Zařvala, trojice chlapců znejistila.
„U-u-zu-uzu-uzumaki?“ Vykoktal jeden a jeho šťastný pohled se náhle změnil na pohled týpka, kterej se smaží v pekle. Niki se jen zlověstně pousmála.
„My z klanu UZUMAKI s kamennou neprohráváme!“ Zařvala a své příjmení ještě zdůraznila. Chlapci byli jak jinak než seznámení s dvojnásobnou potupou od tohotu klanu a trochu se ulekli.
„Co blbnete, je to jen malá ubohá holky a je sama!“ Povzbudil zbytek jeden z členů.
„Máš pravdu!“ Pokývl 2. a všichni 3 se na ní naráz rozběhli a probodli jí kunami. Krev vystříkla všude kolem. Niki padla k zemi ale… *puuuf* rozplynula se Sticking out tongue . ( Tady máte! Já bych nikdy nedokázal zabít NIKI! Takže si dejte facku jestli jste těm mejm kecům uvěřili! Kakashi YES )
„Cože? Co to sakra bylo.“ Divili se ninjové z kamenný.
„Kage bunsih? Zachránil mě klon?“ Pomyslel si Anshin.
„Jste dost trapní hoši.“ Ozvalo se z jedné z horních větve stromu.
„Niki!“ Vykřikla radostně Mikon.
„Cože?! Máš bejt mrtvá!“ Okřikla jí skupinka.
„Sory, ale vážně jste si mysleli že jsem tak blbá a uvěřím ze všech nejunavenější Míkon že neusne? Tak to jste ještě naivnější jak ona!“ Usmála se Niki, sedíc na větvi a popírajíc se o kmen.
„Stejně si sama!“ Okřikl jí hnědovlasej.
„Vážně?“ Ozvalo se za skupinou, ta se otočila a uviděla 2. Niki.
„Cože?“
„No já nevím?“ Ozvalo se ze křoví.
„Já bych tomu taky nevěřila!“ Ozvalo se zpoza 3. stromu zleva Laughing out loud .
„Jdeme na ně holky?“
„Jasně!“ Asi 5 Niki naráz zaútočilo na skupinku, která, fakt nechci bejt krutej ale byla slečena do naha a přivázána ke stromům místo naší trojice.
„Další ponížení! To doma nepřežijeme! Né nefoť si nás! Nééééé!“
„Do alba.“ Usmála se Niki a schovala foťák do báglu.

Tým 13 se vydal do věže.
„Stejně to nechápu, jakto že tě nedostali?“ Divil se Anshin.
„Jak sem řekla.“ Ušklíbla se Niki. „Tady naší páchnoucí ospalí kolegyni jsem nevěřila ani za mák, a navíc spát v koruně stromu a pozorovat hvězdy je zábavnější.“
„A kdes byla takovou dobu? Co kdyby šli první na mě?“ Naštval se Anshin.
„Nešli, a to je hlavní Eye-wink

Tým 13 konečně dorazil do věže s uchráněnou ruličkou toaletního papíru a postoupil do 3. kola vyřazovacích bojů. Sakura úspěšně přežila operaci a stihla to včas i do věže, kde pronesla všechny ty bláboly co známe. Naruto je někde v tahu aby chránil písečnou a tým co přepadl 13ku? Ty byly objeveni až po 3 dnech a posláni do mateřské vesnice, kam se dostala dřív Nikina fotka než oni… Co bude dál? To až příště.

„Hahá mám tě! Snad si fakt nevěřil(a) že bych byl schopném svůj oblíbenej tým nechat zabít! Celá diskuze u včerejšího dílu byla jen zástěrka Laughing out loud a jak to tak vypadá tak se někteří nechali nachytat! Je vidět že jste se nepoučili z 1. série, v mim FF nemůže umřít hlavní hrdina ! Takže se ptám: Kdo se nechal nachytat? A povinně do komentíků se přiznejte! Tak dewamate zítra u 16ky!“ Kakashi YES

Poznámky: 

komedie 4ever Smiling

PS: řiďte se pravidly FF ;) lool já to sem fakt dal jo ? sem trapnej Laughing out loud

5
Průměr: 5 (41 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2009-12-09 15:06 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

čekala jsem to .. je to přeca dcera naruta a sakury ne? Laughing out loud

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, Út, 2009-08-11 12:57 | Ninja už: 5488 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

ja tiež dattebayo!Laughing out loud

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, So, 2008-12-13 16:36 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

tak jo priznavam se pary dostals me ja tomu fakt uverila Laughing out loud

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele AddieMystery
Vložil AddieMystery, Út, 2008-08-05 03:14 | Ninja už: 5825 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Prostý občan

já sem nadtím ani nepřemýšlela (nad smrtí hlavní postavy) já prostě věřila, že to bude nějaký fígl =D tušim sem udělala dobře a nemusím se fackat =D good job, už poněkolikáté - supr FF =))

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Po, 2008-08-04 11:41 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Ja jsem se taky nenechal nachytat protoze byto bylo divny kdyby umrela hlavni postava!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-08-04 11:42 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

aby ses nedivil :-\

[img][/img]

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, So, 2008-07-12 15:39 | Ninja už: 6054 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Ani za mák jsi mě nenachytal. Tvoje heslo:"hl. hrdina neumírá" si furt pamatuju. Jo bez Nitsuky by byla otrava.

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, So, 2008-07-12 17:14 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

jo tady ještě stále platí Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-06-14 13:29 | Ninja už: 19903 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Fuj...!!! Mno tak to bylo krutý!!! Sticking out tongue Tohle mi nedělej nebo mě jednou doma najdou s podříznutým hrdlem!!!!! (co naděláš...ten vlk ve mně si nikdy nedá říct! Laughing out loud) Ještě teď se klepu vzteky xDDD! Asi tě zabiju!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-06-12 20:00 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Další díl poslán Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Čt, 2008-06-12 13:05 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

jásemse nechal nachytat "tomu věřte" Smiling

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-06-11 21:43 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Wim, wim, jenom mám poslední dobou tiky v tý ruce tak to píšu fyrt. Honem pokráčkoXDXDXD: Vidíš???=).

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-06-11 21:02 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Víš co??? Já mám ty kunaie tupý! A udělám ti něco mnooohem horšího jak Niky těm ninjům! Muheheheheheeeee! Hmmm....dneska nemám fakt dobrej den...sem se nechala nachytat...no jo hold nepřemýšlací den, no! Jinak....znovu stopro supeeer!.....Až na ty šokyXDXDXD! Rychle pokráčko=).

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-06-11 21:07 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

jaký šoky ?? Laughing out loud , a neříkej honem pokráčo Laughing out loud dobře víš že bude zejra Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-06-11 20:18 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Hmm... máš štěstí XDD... popravdě, já trochu váhala... vím, že nesnášíš vraždy hlavních hrdinů, takže to moc pravděpodobný nebylo... Ale vždycky je tady to zrádný co když... Laughing out loud
P.S: *zklamaně svěsí hlavu - masakr Paryho se nekoná... hmm... ačkoliv, neměl jsi strašit, takže to stejně schytáš XDD*
Jinak - skvělý jako ostatně vždy... Kakashi YES

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-06-11 20:31 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

víš kde bydlim Laughing out loud tak rychle na mě Sticking out tongue ba ne nevíš Laughing out loud odkaz smázli Laughing out loud. ale nezdálo se mi to dneska moc vtipný Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, St, 2008-06-11 18:27 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

No chlapče môj ja so veril že to takto dopadne Smiling
Super,píšeš čoraz lepšie a lepšie Kakashi YES

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-06-11 18:51 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

věř nebo ne Laughing out loud ale měl sem chuť to ještě o jeden díl natáhnout Sticking out tongue aby jste věřili víc ale to by mě nebavilo Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-06-11 18:13 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no ja som sa nenechala, ale priznávam sa, keby si náhodou nechal, čo len jedného z nich zabiť, už by k tebe letelo niečo od Deidíka Sticking out tongue
skvelý dielik, už sa teším na súboje Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.