manga_preview
Boruto TBV 09

Nový život - 8

Lidičky toto je předposlední díl! 9 Bude poslední! Ale ted přeji příjemné čtení!! =)

Sakura a Sasuke se po celou dobu co odešli od Orochimara a nechali tam Naruta a Hinatu samotné, nervozně ohlíželi.
"Myslíš, že jsem udělali dobře?" zeptala se asi v půli cestu Sakura. Sasuke se zadíval na oblohu.
"Ano! Naruto je silný! A zcela mu věřím! Neboj nic se jim nestane!" řekl přesvědčivě Sasuke, ale sám měl o ně strach.
"Jen doufám, že mám pravdu!" pomyslel si Sasuke.

............
Naruto a Hinata mezitím kosili jednoho nepřítele za druhým, ale stále jich bylo moc.
"Hin! Použijeme tem to." křikl přes vřavu bitvy Naruto na Hinatu. Ta jen kývla a stoupli si k sobě zády. Zavřeli oči a začali se soustředit. Najednou se zvedl vítr a zvuční ninjové začali poděšeně ustupovat. Kolem Naruto se vytvořil červený kruh a stále zesiloval. Kolem Hinati se tvořil kruh modrý. Najednou ale vše zmizlo a utichlo. Po chvíli katany v jejich rukou začali zářit a ta síla co byla předtím kolem Naruta a Hinaty se objevila na čepelích katan.
"Katon: Hi no Mai!" křikl Naruto a rozběhl se na protivníky.
"Doton: Mizu no Mai!" křikla zase Hinata a stejně jako Naruto se rozběhla na nepřátelé. Nikdo by neřekl, že katany drží poprvé v ruce. Oba byli velmi silní a nepřátel stále víc a víc ubývalo. Jejich boj trval až do večera, kdy konečně zabily posledního nepřítele.
Naruto i Hinata měli několik zranění ale nějak je neohrožovala na životě. Vyčerpaně si sedli na zem a zhluboka dýchali. Na tvářích však měli šťastný úsměv.
"Dokázali jsme to!" zašeptala Hinata a rozesmála se. Naruto kývnl a přidal se k ní. Na někoho ale zapomněli. Na Orochimara, který se k nim zezadu potichu blížil aby je zabil.
"Mám vás! Ted už neuniknete!" vykřikl a oba se leknutím otočili. Chtěli rychle uskočit, ale neměli šanci. Zavřeli oči a společně čekali smrtící náraz. Ten však nepřišel. Pomalu začali otevírat oči a když uviděli oslepující světlo přivřeli je.
Když si už trochu přivykli pořádně se podívali co to je a spatřili dvě postavy. Muže a ženu!
"C-co se to děje?!" řekl vyděšeně Orochimaru a začal pomalu ustupovat. Naruto a Hinata se na to také vyjeveně dívali, ale necítili z nich strach. Věděli, že jim neublíží!
"Kdo jste?" zeptal se se zájmem Naruto. Mužská postava se otočila a usmála se na ně. Naruto i Hinata si ho pořádně prohlédli.
"Ale vždyť ty jsi, ..."
"Ryuuzuki Hiroki!" vykřikla Hinata a obdivně na něj zírala. Naruto se přesunul pohledem na ženu.
"Takže ty musíš být .... Hyshinochi Kin." řekl Naruto Hiroki a Kin se na ně usmáli a kývli.
"Ano jsme to my." řekl Hiroki. Znovu se s Kin obrátili na Orochimara, který to vše zděšeně sledoval.
"Je čas opustit tento svět! Orochimaru!" řekl klidně Hiroki a spolu s Rin začali dělat neznámé pečetě. Když je dokončili natáhli před sebe ruce a v na nich se objevila pečeť. Byla velká asi jak oni dva a stále se zvětšovala. Zářila všemi barvami. Naruto a Hinata na to obdivně hleděli, v životě by je nenapadlo, že se něco takového stane zrovna jim.
"Démonická magie: Pečeť živlů!" vykřikli Hiroki a Kin na ráz a pečeť zmizla a obalila celé Orochimarovo tělo. Ten jen zděšeně zařičel a snažil se použít nějaké jutsu, kterým by toto zvrátil ale nic nepomáhalo.
"Kai!" vykřikli znovu oba naráz a Orochimaru v ten okamžik zmizel. V zemi se objevil menší kráter.
"To bylo úžasný!" vykřikl nadšeně Naruto a postavil se stejně jako Hinata.
"Aho! Bylo to skvělé!" souhlasila a spolu došli za Hirokim a Kin. Ty se na něj usmáli.
"Děkujeme! Ale už budeme muset jít." oznámil jim Hiroki. Kin přikývla. Naruto chtěl něco namítnout, ale zastavila ho Hinata svým pohledem. Zakroutila hlavou. Naruto smutně sklopil pohled. Hiroki mu položil ruku na rameno a Naruto pod tím dotykem vzhlédl.
"Stále vás budeme ochraňovat! Sbohem!" slíbil Hiroki a spolu s Kin zmizeli. Místo nich se tam objevili katany.
"Byli celou tu dobu s námi." pomyslela si Hinata a usmála se. Podívala se na Naruta, který se smutně díval na katany. Hinata k němu přišla a zvedla mu hlavu. A políbila ho. Pak se od něj odtáhla a objala ho.
"Nebuď smutný, Naruto!" zašeptala mu do ucha Hinata. Naruto ji chytl pevněji.
"Konečně můžeme jít domů!" řekl a usmál se. Hinata kývla a pomocí Naruta se přemístili před bránu Konohy kde už na ně Sakura a Sasuke čekali.

"Naruto! Hin!" vykřikla radostně Sakura a rozběhla se jim vstříc. Všichni tři se šťastně objali. Naruto pohlédl Sakuře na rameno a uviděl tam stát usmívajícího se Sasukeho. Ale přesto na něm bylo něco smutného. Naruto se zamračil, obešel Sakura a nechal tam ty dvě osamotě. Zamířil naštvaně k Sasukemu. Sasuke si ho všiml a nasadil úsměv. A chtěl něco říct, ale Naruto mu jednu vrazil.
"Za co to bylo!" vykřikl na Naruto naštvaně Sasuke. Naruto se zašklebil.
"To bylo vyúčtování za ty roky co jsi tady nebyl a mi tě hledali, jak idioti!" křikl na něj naštvaně Naruto.
"A když už jsi konečně zpátky tak se díváš, jak kdyby jsi se ani vůbec nevrátil a my tě nenáviděli! Sakra Sasuke, tak už se vzpamatuj!" křičel na něj celou dobu Naruto. Sasuke na něj překvapeně hleděl.
"Naruto, já ..." začal Sasuke ale zarazil ho Naruto tím, že mu podal pomocnou ruku. Sasuke na ni nechápavě zíral. Narutovi začala na čele pulzovat žíla, ale snažil se uklidnit.
"Tak já ti napovím. Teď by si se měl začít smát, chytnout mě za ruku a já ti pomůžu na nohy! Pak mi řekneš něco jako .... "Díky Naruto! Strašně moc jsi mi scházel! Miluji tě!" řekl poučně Naruto a holky se na ně otočili. Tentokrát na ně nechápavě hleděli oni. Sasuke kývl. Natáhl ruku a usmál se. Naruto se taky usmál a pomohl mu na nohy.
"Díky Naruto! Strašně moc jsi mi chyběl! Miluji tě!" řekl Sasuke a znovu se usmál. Narutovi, Hinatě a Sakuře začali cukat koutky až to nakonec nevydrželi a rozchechtali se na celou Konohu. Sasuke na ně hleděl jak na idioty.
"Co je?" zeptal se udiveně.
"T-ty ... jsi ... t-to ... ř-řek-kl!" řekl Naruto mezi záchvaty smíchu.
"A co?" zeptal se znovu Sasuke.
"Miluji tě!" vykřikl Naruto a skácel se k zemi v záchvatu smíchu stejně jako holky. Když Sasuke vše pochopil na čele mu začala pulzovat žíla a dostal tik do oka.
"Naruto." řekl potichu Sasuke, ale Naruto ho přece jenom slyšel. Přeběhl mu mráz po zádech a pomalu se otočil.
"Ano Sasuke?" zeptal se nevině. Sasuke se na něj podíval a Naruto se lekl.
"Zabiju tě!" vykřikl a rozběhl se na Naruta. Naruto na nic nečekal a se smíchem začal běhat okolo. Hinata a Sakura se na zemi váleli smíchy. Na Sasukem bylo vidět že je konečně šťastný! xD

4.940595
Průměr: 4.9 (101 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Ne, 2018-07-01 21:23 | Ninja už: 4945 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L3" Sasuke, ty si teda trieda, že si to vážne zopakoval, čo ti povedal Naruto. Ani sa nedivím, že sa baby rozosmiali spoločne s Uzumakim. Angel A Sasukeho reakcia bola pochopiteľná, keď mu došiel význam slova MILUJEM ŤA. A koukej co umím! Blik, blik, blik, blik... vypněte ten blinkr.. Ale chcela by som vedieť, čo sa odohrávalo medzi Sasukem aa Sakurou počas cesty do Konohy. Ale asi sa to nedozviem, alebo žeby aj áno v poslednom dieliku? Ako aj, ako to bude s Hiashim. Super dielik som zvedavá na finále tejto skvelej poviedky.

Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, St, 2017-12-13 20:55 | Ninja už: 2370 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Nechcem vidieť čo správu sasuke narutovi až ho dostane pod ruku hahaha dobrá kapitola

Obrázek uživatele Hinata - sama
Vložil Hinata - sama, Pá, 2011-09-16 11:26 | Ninja už: 4645 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

MILUJI TE Laughing out loud Laughing out loud
no jo no tohle je fakt dobrá seriovka Laughing out loud Laughing out loud
jo a že deláš takovýhle seriovky za to miluji já tebe Sticking out tongue Laughing out loud Laughing out loud
fakt je to suuuuprrrr Laughing out loud Smiling Smiling
Smiling

Bez práce nejsou koláče, ale bezva život. Sticking out tongue
moj spoločný blog s kamoškou: http://wwwnasnarutosvet.blogspot.com/2011/09/taakze-pre-zaciatook-by-som...
moja prvá FF-ka: séria, romantika Smiling .... Najlepší priateľ alebo láska? Z lásky1Z lásky --- http://147.32.8.168/?q=node/90764
Nie je dôležité vyhrať, dôležité je nas*ať toho, kto Ťa porazil!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Po, 2009-09-28 11:24 | Ninja už: 5504 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

prej: ...a miluju tě Laughing out loud tvl, to je ale BAKA Laughing out loud

Obrázek uživatele NaruHina13
Vložil NaruHina13, Ne, 2009-08-09 20:16 | Ninja už: 5397 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

jaaaaaaj ted me nikdo nemuze odtrhnoud od pc ja to musim docist do konce je to uzaaa xD

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, So, 2009-03-07 20:37 | Ninja už: 5548 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Suprové ... Laughing out loud ... hned jsu číst dál xD

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, Pá, 2009-02-27 20:04 | Ninja už: 5788 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

!!!!Nou coment!!!!

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2008-11-22 00:52 | Ninja už: 6200 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

coll díl

Obrázek uživatele Insanity of Battle
Vložil Insanity of Battle, Čt, 2008-08-28 08:20 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

az na to ze mi chipla nej postava tak vyborny.....

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), St, 2008-08-20 18:21 | Ninja už: 19858 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

super...Orochimaru je s**č zelenač smrkáč ... Laughing out loud Laughing out loud dostal co mu patříí!!

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Čt, 2008-08-14 16:45 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

lol Miluji tě heheh sto bodooov

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele JapanMomusu
Vložil JapanMomusu, St, 2008-07-30 18:51 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

No waaaaW SUPER len tak dalej Eye-wink
a toto bolo vážne super Laughing out loud Sticking out tongue Smiling

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, So, 2008-07-19 01:30 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Hustýýýýý!!! Ten konec mě rozsekal, trvalo mi 10min. než jsem dokázal vstát ze země se smíchem. Jau ještě mě bolí břicho Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Ne, 2008-07-06 14:00 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

good...5 bodov

Obrázek uživatele Erynie
Vložil Erynie, St, 2008-06-11 20:47 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

už sa neviem dočkať pokračovania

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, St, 2008-06-11 14:50 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Miluji tě!!! Tak to je zlatý hřeb tohoto dílu!!!

Škoda,že bude konec....

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, St, 2008-06-11 10:08 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

lol super:D MILUJI TE!!!Laughing out loud tak to bylo super Laughing out loud se tesim na 9 asi vim jak to skonci ale nevadi Laughing out loud


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Út, 2008-06-10 20:02 | Ninja už: 19858 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Juuuu mocko pradnii a ten konec........ jako mala chlama... Laughing out loud Laughing out loud mocko bryyyyyy.. Kakashi YES