manga_preview
Boruto TBV 15

Kroniky Vzduchu Shippuuden:Díl 9-Příchod do Písečné

Před hradbami Skryté písečné stály dvě postavy v černých pláštích s červenými mraky.
„Už mě to čekání rozčiluje!“ zavrčel ten shrbený, s černým šátkem přes ústa.
„Klid Sasori! Dej mu čas. Jestli to zvládne, tak se stane členem. Byl si cestou sem nějaký jistý…doufám, že se nepřecenil.“ Řekl ten druhý a vyšší, klidným hlasem.
„To si nemyslím. Deidara není tak slabý, ale trvá mu to…To mě opravdu rozčiluje!“ řekl Sasori.
Za chvilku přeletěla přes hradby Písečné úplně bílá a podivná sova.
Na jejích zádech stál další muž v černém kabátě s červenými mraky a blonďatými vlasy. Na levém oku měl jakýsi přístroj.
A chyběla mu levá ruka.
V ocase sovy byl zamotán chlapec s červenými krátkými vlasy. Měl v obličeji podivné praskliny.
„Naše mise je splněna.“ Řekl Deidara.
„Jdeš pozdě. Řekl jsem ti, abys mě nenechal čekat!“ zavrčel Sasori a po příchozím švihlo něco ostrého.
„Dejte mi pokoj! Ten týpek byl fakt silný.“ Protestoval Deidara.
„Proto jsem ti říkal, že se máš dostatečně připravit!“ řekl Sasori.
„Přestaňte už polemizovat, Sasori a Deidaro! Jdeme!“ přerušil je ten třetí a vydal se pryč od vesnice.
Sasori a Deidara ztichli a podívaly se na toho třetího.
„Dobře….Mistře Sakirou.“ Řekl Deidara a vydaly se se Sasorim za Sakirem.

O chvíli později, daleko od Písečné se hnal tým Kakashi lesem.
Naruto byl ve předu.
„Gaaro! Jdu ti na pomoc!“ řekl odhodlaně.
„Naruto, vím, že máme na spěch, ale nevzdaluj se od nás tolik!“ zavolala na něj Sakura.
„Ale, ale-.“ Chtěl protestovat Naruto.
„Tamhle je Temari.“ Řekl Jaden a podíval se na cestu vedle nich.
„Temari!“ zavolala na ní Sakura a všichni seskočili k ní.
Temari se na ně zaskočeně podívala.

„Cože??!!! Gaara byl-!“ vyjekla Temari zděšeně, když jí Jaden obeznámil se situací.
Temari zatnula zuby.
„Zabere nám to dva dny, než se dostaneme do Písečné. Pojďme!“ řekl Kakashi a teď už pětice se vydala dál.

Byla noc a tým Kakashi s Temari se hnal lesem do Země větru.
„Naruto! Už jsem ti řekla abys se-.“ Zavolala Sakura na Naruta, který byl zase ve předu.
„To nemůžu!!“ nenechal jí domluvit Naruto.
„Vím přesně proč jdou po mě a po Gaarovy. Jdou po tom, co máme v sobě! Ty to víš Sakuro!“ řekl hořce Naruto.
Sakura sklopila hlavu.
„Dívají se na nás jenom jako na monstra!! A to mě děsně štve!! Nemůžu jim dovolit, aby Gaarovy něco udělali!!! Tvrdě pracoval a snažil se získat respekt a místo v životě lidí kolem sebe!! Musel žít mnohem déle sám, než já!!! Měl to mnohem těžší!! A teď ho chtějí jen tak zabít!! Jako nějakou zrůdu!!! To nedopustím!!!“ řekl odhodlaně Naruto a Temari dopadla na tvář kapka.
Temari vytřeštila oči a podívala se na Naruta před ní.
Uzumaki….Naruto…děkuji!! pomyslela si a sklopila oči.

Druhý den dorazili na začátek pouště.
„To je poušť!“ řekl užasle Naruto.
„Písečná leží za ní! Od teď přebírám vedení.“ Řekla Temari.
„Spoléháme na tebe.“ Usmál se Kakashi.

Za chvíli seděli v menší jeskyňce, protože venku byla písečná bouře.
„Už jsme tak blízko Písečné!! Nemůžu už čekat!!“ řekl netrpělivě Naruto a už chtěl vstát.
Ale Kakashi ho chytl za rameno a přidržel v sedě.
„Naruto! Řekl jsem ti, abys nebyl netrpělivý!“ pokáral ho Kakashi.
„Smiř se s tím! Temari je z nás nejvíc rozrušená!“ přidala se káravě Sakura.
„Když je písečná bouře, je lepší jí přečkat v úkrytu.“ Řekla Temari.
Najednou se Jaden narovnal, protáhl se a vydal se ke vchodu.
„Ty jsi snad neposlouchal Jadene??!!“ řekla rozzlobeně Sakura.
„Jasně že jo! Ale už by jsme měli pokračovat! A navíc zapomínáš, kdo jsem, Sakuro.“ Zazubil se Jaden a vyšel ven.
„Cože??“ zatvářila se divně Sakura.
Jaden se zastavil tak 5 metrů před jeskyní. Vítr mu cuchal vlasy.
Jaden udělal pečeť soustředění : „Ha!“ vykřikl a bouře rázem přestala. Ovzduší bylo klidné, jakoby nikdy žádná bouře nebyla.
Ostatní na to koukali s otevřenou pusou.
„Jak-jak to udělal??!“ řekla vyjeveně Temari.
„No jo. Zapomněli jsme, že Jaden umí ovládat vzduch.“ Řekl Kakashi.
„Tak už pojďte!“ mávl na ně Jaden.
Naruto se zazubil a vyběhl ven.
„Bezva Jadene!! Jdeme dál, rychle Temari!!“ řekl odhodlaně Naruto a zavolal na Temari.
Temari se vzpamatovala z toho překvapení a vyšla za ostatními ven.

Před branami Písečné stáli dva strážní.
„Jestli si tým z Listové pospíší, už by tu mohl být.“ Řekl jeden.
„To jo. Stejně je divné, že ta včerejší bouře tak rychle ustála…“ řekl zamyšleně ten druhý.
„Hele!! Co je tohle??!!“ řekl zaskočeně ten první a podíval se před sebe.
Ze západu se k nim hnala skupina pěti lidí.
Tým Kakashi přiběhl ke strážným.
„Čekáme tu na vás!“ přivítal je strážný.
„Prosím, tudy!“ vybídl je rychle a oba se rozeběhli do vesnice.
Ostatní je následovali.
Cestou objasnili stráže situaci Temari.
Všichni se dohnali k nemocnici a vtrhli dovnitř.
Doběhli chodbou k sálu, kde ležel Kankurou.
Temari se Sakurou vtrhli dovnitř a Jaden s Kakashim a Narutem počkali na chodbě.
Byla tam jedna stará paní a pán.
Když si ta paní všimla Kakashiho, vytřeštila překvapeně oči a vrhla se na něj.
„Proklínám tě!! Připrav se!!“ zavolala bojovně.
Kakashi vyvalil zaskočeně oči a nebyl schopný se šokem pohnout.
Babka proti němu vyrazila pěstí.
„Klídek, paní!!“ řekl Jaden, v mžiku byl před Kakashim a chytl stařešinu za pěst a následně i za nohu, kterou proti němu okamžitě vyrazila.
Jaden sa zatvářil překvapeně a rychle babku za levou ruku, kterou jí držel odhodil dál.
„Proč sakra útočíš na sensei Kakashiho?? Ty vrásčitá babizno??!!“ vyhrkl naštvaně Naruto.
„Bílí tesáku z Listové!! Jak se opovažuješ ty podlý bídáku…“ řekla rozčíleně babka.
„Jak toužím pomstít svého syna! To je za něj!!“
„No, ale já nejsem…!“ chtěl jí uklidnit Kakashi a dal před sebe ruce na znamení míru.
„Nesnaž se omlouvat!!“ skočila mu do řeči babka a už chtěla zase zaútočit.
Ale zastavil jí ten starý muž.
„Podívej se líp, Chiyo…“
„Podobá se Bílému tesákovi, ale není to on.“
Chiyo se zatvářila zaskočeně.
„Ahoj!“ usmál se roztržitě Kakashi.
„A navíc Bílý tesák je už dávno mrtví. Pamatuješ? Když jsi to slyšela, hrozně jsi se rozčílila a řvala jsi, že jsi se ještě nepomstila.“ Řekl stařec.
Chiyo se zatvářila zklamaně a sklesle.
„Dělala jsem si srandu. Předstírala jsem, že jsem senilní.“ Řekla a začala se smát.
Kakashi se zatvářil sklesle.
Najednou ale Kankurou zasténal a začal se svíjet v bolestech na lůžku.
Sakura si rychle stáhla vlasy do culíku a přešla ke Kankurovi : „Podívám se na něj!“
„Spoléhám na tebe!“ řekla prosebně Temari.
„Kakashi sensei a i vy ostatní, prosím ustupte.“ Vyzvala je Sakura.
„Jasně!“ souhlasil Naruto a odešel s ostatními na chodbu.
Sakura se naklonila ke Kankurovi a začala ho prohlížet.
Sakura přiložila ucho k hrudi Kankura a zamračila se.
Po chvilce se narovnala.
„Je to jed, připravený z těžkých kovů. Ten druh co se dostane do svalů a ničí buňky.“ Oznámila lékařským ninjům.
„Ale…jak toho můžeš tolik vědět jenom poslechem tepu??“ vyvalil oči jeden ninja.
„Lékařská karta?“ řekla Sakura a ninja jí ji rychle podal.
Sakura si v ní začala číst : „Zatím co tu mluvíme, mu odumírají svaly. Jeho srdce, které může kdykoliv přestat být.“
„To mu nemůžeš nijak pomoct?!!“ lekla se Temari.
„Ještě je tu jedna možnost…Přineste mi nějaké věci a já vám řeknu jak na to!“ řekla Sakura a podívala se na ninji.
„Ano!“ vyrovnali se do pozoru.

„Heleďte sensei Kakashi…Kdo byl ten Bílý tesák, o kterém ta stará paní mluvila?“ podíval se na Kakashiho zvědavě Naruto.
„To by mě taky zajímalo.“ Přidal se Jaden a oba zkoumali Kakashiho zvídavými pohledy.
„Kdo to byl? No…řekl bych, že ho lze nejlépe popsat jako….mého otce.“ Řekl Kakashi.
Chiyo vytřeštila oči : „Ty jsi syn Bílého tesáka??!!“
Kakashi se roztržitě pousmál a podrbal se za hlavou.
„Není divu. Jsi jeho přesná kopie.“ Řekl stařec.
Naruto s Jadenem kmitali pohledy mezi těmi třemi a nakonec se na sebe nechápavě podívali.

Sakura každou chvíli přikládala ke Kankurovi ruce s nějakou tekutinou a po chvilce jí pouštěla do misky.
Najednou přestala a usmála se : „Hotovo!“
„Vyjmula jsem většinu jedu, jeho život už není v nebezpečí.“
Ostatní si oddechli.
„Páni…! Jsi fakt dobrá, Sakuro!“ řekl ohromeně Jaden.
Temari se vyčerpaně svezla po zdi a sedla si na zem. Spadl jí kámen ze srdce.
„Ještě nesmíme odpočívat! V jeho systému jsou zbytky jedu. Musíme připravit protijed.“ Řekla Sakura.
„Rozumím, kdybys cokoliv potřebovala, řekni.“ Řekl Baki.
„Tak za prvé…“ začala Sakura a začala rozdávat úkoly.
Jaden se usmíval a Naruto jí sledoval s otevřenou pusou.
„Sakura se dost změnila, co?“ řekl Jaden a podíval se na Naruta
„Stala se z ní silná a zodpovědná kunoichi. Už to není ta vyděšená holka co byla.“ Usmál se Jaden.
„To teda jo!“ řekl ohromeně Naruto.

5
Průměr: 5 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-11-06 23:57 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

úžasné to je jediné slovo které ma napada

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2010-01-31 22:03 | Ninja už: 5548 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

super Smiling paci sa mi to

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Po, 2010-02-01 19:04 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 3465 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Joo??? On to ještě někdo čtee?? XD Tak to je super ^^ tak doufám, že budou i ostatní díly a díla Smiling Smiling Díky ^^ Smiling


Obrázek uživatele Natsuko Yoshida -chan
Vložil Natsuko Yoshida..., Čt, 2009-07-30 11:09 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

Elvírka říká,že je to best!(No jo,když sem jí vymyslela,tag se k tobě musim připojit Nig!xD)

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2009-08-01 14:01 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 3465 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Jo to seš ty ta Nikčina kámoškaaaaa XD to sem rád, že se Elvírce líbí XD


Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Ne, 2008-09-21 14:51 | Ninja už: 6346 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Hej hou, hej hou... ježiš co blbnu! Moooc krásný a Elvírce se to taky líbí Laughing out loud


Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-06-12 21:02 | Ninja už: 6252 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

naozaj dobré Laughing out loud
len mám taký pocit, že keď si sa nedržal až tak úplne toho pravého deja, ale zaoberal si sa skôr Jadenom, bolo to ešte lepšie, no ale mám taký pocit, že to onedlho zase nadíde Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Čt, 2008-06-12 21:32 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 3465 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

abych se svěřil...tak já taky Sad Smiling

P.S. : proto chci taky napsat trochu kratší edici 3.Kniha... Eye-wink (Pro bližsí informace kontaktujte autora Laughing out loud )