manga_preview
Boruto TBV 08

Tajné priania II.

Zázraky...

Chodba cez ktorú pred tým išiel sám sa teraz Narutovi zdala omnoho tmavšia a ponurejšia. Bežal spolu so Shizune, Tsunade a aj inými doktorkami, ktoré stihli za tú dobu zmobilizovať. Keď boli takmer u Sakurinej izby, Tsunade Naruta zastavila.
,,Ďalej už nemôžeš ísť.“ Povedala prísne.
,,Ale –“ oponoval Naruto.
,,Žiadne ale! Buď rád, že som ti vôbec dovolila prísť až sem! Vieš, že je vstup sem prísne zakázaný.“ Naruto si sadol na stoličku, ktorá bola pri jeho nohách a počúval nariadenia, ktoré mu Tsunade dala.

Po vstupe do miestnosti sa Tsunade naskytol pohľad ako aj všetkým ostatným, ktorým tam boli. Bol to smutný pohľad... Prístroj, na ktorý bola Sakura napojená vydával nepríjemný kvíliaci zvuk. Zvuk, ktorý počuli mnoho krát a stále znamenal jedno a to isté. Tsunade sa začali do očí hrnúť slzy. Nebola iba jej študentkou, bola rovnaká ako ona. S plačom sa zrútila na podlahu.
,,Keby sme tu boli skôr...Keby sme...“ vzlykala. Shizune k nej opatrne pristúpila a položila jej ruku na plece. Hovorila hlasom, ktorý len ťažko zadržoval plač.
,,Tsunade-sama nesmiete sa obviňovať, nie je to vaša vina..“ hovorila zo súcitom. Naruto, ktorý počul ich rozhovor dosť zreteľne rozbehol sa do izby až k posteli, kde ležalo dievča, ktoré vyzeralo, že ticho spí. Naruto ju chytil za bledú ruku.
,,Sakura...čo ti je... zobuď sa.“ Hovoril. Nechápal čo sa deje, až keď sa obzrel a videl smutné tváre ľudí pochopil...
,,Sakura...no tak SAKURAAAAAA!!!“ zakričal tak ako Sakura na neho, keď bežal z jej izby. Po tvári mu začali stekať slzy.
,,Mal som tu byť, prečo som ťa opustil?“ prihováral sa jej a hladil ju po vlasoch. Jedna z doktoriek podišla k jej záznamom a začala zapisovať.
,,Zvláštne...čas smrti 19:00...“ mrmlala si pre seba... ,,Rovnako ako jej vek... a ako jej deň narodenia.“ Naruto to však nevnímal. Iba sa s plačom prihováral k Sakure.
,,Si tak krásna, keď spíš, ale určite by si ma nechcela nechať samého. A čo Sasuke?“ povedal s úsmevom. ,,Toho by si tiež opustila?“ Shizune priniesla bielu prikrývku, Tsunade ju však zarazila.
,,Nie... Nechaj ho...“
,,Tsunade-sama, zázraky sa nedejú...“

,Zázraky sa nedejú...? Klamal si ma? Moje priania...Sú stratené?‘

Tik-tak, tik-tak...Nebolo počuť nič, iba zvuk hodín.
,,Naruto...“ chytil Naruta za rameno jeho sesnsei. ,,Poďme, už je neskoro...“
,,Ešte chvíľu...dnes je taká krásna...“
,,Naruto, už nemáme chvíľu, pozývam ťa na ramen...“
,,Dobre.. už idem, ešte sa rozlúčim...“ povedal a otočil sa späť smerom k Sakure.
,,Čakaj ma tu... Ľúbim ťa...“ povedal a vtisol jej pusu na studené líce, napravil prikrývku a odišiel spoločne s Kakashim. Ako odišli vošli do Sakurinej izby sestričky, ktoré mali na starosť odviesť Sakuru medzi telá, ktoré sa mali pochovať. Naruto sa za nimi ešte obrátil a povedal.
,,A dobre sa o ňu postarajte...“ vyslovil svoje prianie.
,,Ehm dobre...“ odpovedala jedna z nich smutným úsmevom. Už boli skoro na konci chodby, keď jedna z nich vybehla s krikom.
,,Ona...ona je ŽIVÁ!!!“ kričala a utekala chodbou preč okolo Naruta a Kakashiho.

,,Živá?“ doniesla sa správa až k samotnej Tsunade... Bežala hneď do oddelenia, do ktorého sa už nikdy nechcela vrátiť. Vbehla do izby, s ktorej vychádzala so smútkom a teraz prichádza v očakávaní.
,,Sakura!“ skríkla. Sakura bola síce bledá ako stená, chudá akoby hladovala, ale bola naozaj živé.
,,Predsa len existujú zázraky.“ Povedala s úsmevom Shizune. Tsunade iba prikývla.
,,Ja som vám to hovorila...“ prehovorilo dievča, ktoré do teraz nevydalo ani hlásku.
,,Sakura!“ vykríkol Naruto a prihrnul sa k dievčaťu ,,Konečne si sa prebudila!“ tešil sa.
,,Naruto.. rada ťa vidím!“ usmiala sa.
,,Ako ma môžeš vidieť, keď sa nepozeráš?“ nechápal.
,,Ja môžem vidieť to čo chcem.“ Prehlásila rázne a natiahla k Narutovi ruku na znak toho, že ju má chytiť. Naruto k nej pristúpil a vzal ju za ruku.
,,Takto je to lepšie, som si istá, že si pri mne...“
,,Ja ťa nikdy neopustím...“

,Čo si želáš? Iba to, aby si ma nikdy neopustil...‘

Poznámky: 

Pokiaľ tú poviedku (vôbec) nechápete tak ste to pochopili naprosto perfektne Eye-wink
btw: viem že je to strašné a sú tam popísané blbosti za to sa naozaj ospravedlňujem...

5
Průměr: 5 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Ne, 2008-06-22 20:29 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

preboha ta sakura je zombie Laughing out loud dufam ze naruto nekusne Laughing out loud 5 bodov...preco stale davam 5 bodov??? mal by som nad tym zapracovat...ale naha bola tak ti dam 5 bodov...

Obrázek uživatele Katonat0r
Vložil Katonat0r, Čt, 2008-06-12 17:20 | Ninja už: 6263 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

jaké blbosti náhodou je to moc dobré Sticking out tongue

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Čt, 2008-06-12 17:29 | Ninja už: 6247 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Arigato xD

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, St, 2008-06-11 19:52 | Ninja už: 6247 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Ďalší diel je po úpornom čakaní na sklade...

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Po, 2008-05-26 20:22 | Ninja už: 6247 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Kubby13: Bude bude Smiling
Sorafay: Chápeš, ale ja som ju tvorila tak aby si ju každý vysvetlil tak ako chce Laughing out loud
Rika: Keď to má pre teba hlbší význam, tak to cítiš úplne super Eye-wink
Stajan: Budem sa snažiť napísať čo najviac čo najskôr lebo tu nabudúci týžden nebudem Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-05-26 20:25 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

mno a vytvorila si ju teda úžasne Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Po, 2008-05-26 20:27 | Ninja už: 6247 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem ^.^

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Po, 2008-05-26 20:18 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

No já tuhle FF sice nechápu ale budu se tvářit jako že ji chápu aby mě ostatní neměli za idiota.........Dělam si srandu je to super a už se těšim na další díl.

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-05-26 20:12 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Náhodou...mě se to moc líbí...jak byla ''mrtvá'', tak jsem chvíli seděla a jen tak koukala na tu část textu...a pak se mi strašně líbilo to jak řekla, že může vidět co chce...já ti nevím, ale pro mě to má zvláští, hlubší význam....tahle povídka je zkrátka moc krásná...

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-05-26 20:13 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

teda nádhera Laughing out loud, prešla som oba dieliky naraz a nemá to chybičku Smiling ktovie prečo, ale ja som ju pochopila, to znamená, že ju nechápem? Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-05-26 20:06 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Nádherná FF,hrozne sa mi to páči Smiling a tiež dúfam že bude pokračko Eye-wink

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Po, 2008-05-26 20:05 | Ninja už: 6247 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Nettiex: To som rada, lebo ja by som tomu nepochopila keby som nevedela čo tým chce básnik povedať...Smiling a pokračovanie určite bude Smiling
Yamata no Orochi: Ďakujem, ale podľa mňa, keď som to písala druhý krát už tam nebol ten šmrnc alebo ako to nazvať Laughing out loud

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, Po, 2008-05-26 20:04 | Ninja už: 6192 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Krása! Když umřela, myslela jsem, že si za tebou dojdu a donutím tě... teda přesvědčím tě to předělat Smiling
Nádhera!

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Po, 2008-05-26 20:06 | Ninja už: 6247 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

To by som jej neurobila...zas tak strašne ju neznášam Laughing out loud... A ďakujem Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-05-26 20:01 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Já jsem věděla, že to bude hezké i na druhý pokus Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-05-26 19:50 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ale já tu FF chápu... a moc, moc se mi líbí Smiling Bude pokračování? Kakashi YES