manga_preview
Boruto TBV 07

Tajné priania I.

Srdce bolí...

Ranné slnko dopadalo na Narutovu tvár. Obklopoval ho les. Počul šušťanie trávy, ktoré bolo čoraz bližšie. Vtom z trávy vyskočil ninja s kunaiom v ruke. Naruto sa však stihol včas uhnúť pred zranením.
,,Zase si nedával pozor Naruto.“ Naruto však neregistroval jeho prítomnosť. ,,Naruto...“ povzdychol Kakashi. ,,viem, že je to už dlho...“
,,Vy viete čo je so Sakurou-chan, že?“ otočil na neho svoje modré oči. Kakashi iba sklopil hlavu. Naruto bez slova skočil na jeden s okolitých stromov a bežal späť do Konohy.

Stál pred nemocnicou. Vietor sa mu pohrával z vlasmi. Po chvíli sa odhodlal vstúpiť. Prechádzal popri zranených ľuďoch až ku pultu nad ktorým bolo zavesená tabula ‘informácie‘.
,,Dobrý deň“ povedal skleslo.
,,Koho chceš navštíviť?“ Usmiala sa na Naruta milo jedna z miestnych sestričiek.
,,Sakuru Haruno.“ Sestrička sa na neho prekvapene zadívala.
,,Ehm, tú nemôžeš navštíviť, leží vo zvláštnom oddelení.“ Narutovi to nikto nemusel hovoriť dvakrát. Skôr ako ho niekto stihol zastaviť bol na lôžkovom oddelení. Kráčal okolo izieb s rôznymi nápismi, ale na žiadnom z nich nebolo Sakurine meno. Jedna sestrička kráčala okolo neho s hŕbou papierov. Naruto si ju nevšimol a vrazil do nej. Všetky papiere jej spadli z rúk na zem.
,,Prepáčte pomôžem vám ich pozbierať.“ Ponúkol Naruto. Ako prehraboval papiere všimol si, že na jednom z nich bol štítok zo Sakurinym menom. Naruto si ho tajne vzal.
,,Ďakujem za pomoc.“ Povedala mladá sestrička a pokračovala vo svojej ceste. Naruto si začal obzerať papier.
,Sakura Haruno, trakt D ,izba 334.‘ ďalej boli na papieri napísané rôzne lekárske termíny, ktorým nerozumel. Ale toto mu stačilo na to aby ju našiel. Po chvíli dorazil ku dverám z číslom 334. Položil ruku na kľučku, ale ešte uvažoval na tým, či má vstúpiť do miestnosti. Nakoniec sa však rozhodol kladne a otvoril dvere. Izba bola tmavá, okno zastreté. Videl iba telo vychrdlého človeka. Naruto sa zľakol a urobil krok späť. Zrazu počul chrapľavý a unavený hlas, ako sa niečo pokúša povedať.
,,Kto, kto je tam?“ Bolo počuť, že už dlho nič nehovoril.
,,Na-Naruto.“ odpovedal zo strachom.
,,Naruto?“ Teraz už bolo počuť, že hlas je dievčenský. Postava sa snažila zdvihnúť a pozrieť sa do Narutovej tváre. Po namáhavom snažení sa jej to podarilo.
,,Už som tu dlho nikoho nemala.“ Povedala a usmievala sa. Naruto stál ako prilepený k zemi. Nemohol uveriť, že je to Sakura. Ihneď sa rozbehol k oknu a odostrel záclonu. Pohľad, ktorý sa mu naskytol ho vystrašil natoľko, že sa nedokázal ani pohnúť. Videl telo, ktoré bolo obalené v bielej zvieracej kazajke. Dlhé neupravené vlasy, bledú pokožku a smutný výraz v tvári. Dievča malo sklopenú hlavu do boku a pozeralo sa na jeden bod na stene.
,,Kde si, Naruto? Poď ku mne!“ povedala a smiala sa. S Narutom to ale nepohlo. Bol vystrašený, veľmi vystrašený. Chcel utiecť preč, nechcel veriť, že toto je Sakura. Chcel utiecť pred skutočnosťou, ktorá pred ním bola. Toto pred ním všetci skrývali. Naruto sa rozbehol z miestnosti a bežal chodbou preč z nemocnice. Počul iba krik a plač, ktorý spôsobovala Sakura. ,,Naruto nechoď preč! Narutoooo!“ kričala. Jeho nohy však ešte neboli zosúladené s pohybmi tela. Zakopol a spadol na zem. Počul iba plač a krik. Nič iné. Nevedel čo má robiť.
,,Sakura? Toto nemohla byť Sakura. Nemohla!“ opakoval stále dokola. Po chvíli sa jeho výraz tváre zmenil. ,Keď nie je silná Sakura, musím byť ja‘ vstal zo zeme a kráčal do izby, s ktorej pred chvíľou zo strachom vybehol. Zastavil však pri štítku na stene, ktorý si pred tým nevšimol. Pozorne na neho hľadel.
,Sakura Haruno, nevykazuje známky zrakovej činnosti, vnímanie a správanie abnormálne.‘ Naruto prestal čítať a sťažka prehltol. ,Psychiatrické oddelenie.‘ prečítal nápis na konci.
,Abnormálne správanie, žiadna zraková činnosť, psychiatrické oddelenie? Čo to má sakra znamenať!‘ Začal sa triasť. Počul iba Sakurine vzlykanie. Bál sa rovnako ako aj ona.
,,Hej ty! Sem je vstup prísne zakázaný! Čo tu robíš?“ kričala na neho lekárka, ktorá vychádzala z vedľajšej izby. Za chvíľu dobehla udýchane sestrička s informácií.
,,Poď ihneď sem! Tu sa nemôžeš iba tak voľne pohybovať.“ Vtom obe počuli silný plač. ,,334? Už zase?“ povedala doktorka a bežala smerom k izbe. Skôr ako však vstúpila do Sakurinej izby povedala Narutovi
,,Zmizni! A už sa tu nikdy viac neukazuj.“ Naruta to však nahnevalo.
,,Ona zo všetkého najviac potrebuje mať ľudí okolo seba, nie byť zavretá vnútri nejakej tmavej miestnosti.“ Kričal Naruto a chcel sa tiež rozbehnúť do Sakurinej izby. Zastavila ho však Kakashiho ruka.
,,Poď Naruto, počul si čo hovorila.“ Povedal smerom k Narutovi. Potom odvrátil zrak ku sestričkám. ,,ospravedlňujem sa za vzniknuté problémy.“ A ťahal Naruta za ruku von z nemocnice. Naruto sa však dostal zo zovretia a prehlásil. ,,Kým nebudem môcť navštíviť Sakuru-chan, ostanem v nemocnici.“ Prehlásil a sadol si do čakárne. Kakashi iba vzdychol a odišiel preč. Naruto čakal v nemocnici dlhé hodiny. Schyľovalo sa k večeru. Pomaly sa mu zatvárali oči, tak si ľahol na stoličky v čakárni. Jeho spánok však prerušilo mykanie za rameno.
,,Naruto-kun, Tsunade-sama ťa chce vidieť.“ Kľačala pri ňom Hinata a hľadela mu priamo do očí. Naruto iba rozospato povedal.
,,Pokiaľ ma nepustia do izby Sakury odtiaľto nevyjdem.“ ,,Je to dôležité!“ povedala.
,,Nezaujíma ma to.“ Povedal smutne. Hinatu to tiež rozosmutnilo, keďže jej na ňom záležalo.
,,Je to ohľadom Sakury.“ Naruto po tejto informácií nerozmýšľal a rozbehol sa smerom k pracovni Tsunade.

Naruto bežal chodbou až ku dverám pracovne Tsunade. Otvoril ich do korán a zastavil ho až stôl za ktorým Hokage sedela.
,,Čo mi chcete povedať?“ povedal po prvý krát z nádejou v hlase od doby čo Sakura odišla do nemocnice.
,,Naruto“ pozrela do zeme. ,,musíš na ňu zabudnúť...“ povedala a neprestávala hľadieť do zeme. Naruto zaťal päste.
,,Naruto, Sakura sa už nedokáže vyliečiť. Všetko čo pre ňu môžeš spraviť je, že na ňu zabudneš. To je všetko.“ Povedala zo žiaľom a otočila sa, aby nemusela pozerať na jeho utrpenie.
,,To...nie je pravda!!!“ Stekali mu po tvári slzy. ,,Videl som ju dnes! Ona iba potrebuje niekoho blízkeho. Určite sa dokáže vyliečiť!“ plakal čoraz hlasnejšie.
,,Naruto, naozaj si myslíš, že...?“ nedopovedala, lebo ju Naruto prerušil. ,,Ja si to nemyslím ja to viem! Poznám za tie roky Sakuru, ako nikto iný. Viem čo cíti.“
Vtom niekto otvoril dvere. Bola to Shizune, ktorá bola zadýchaná od behu.
,,Čo je Shizune?“
,,Sakura...niečo sa s ňou deje!“ kričala.
,,Rýchlo“ povedala Tsunade a všetci bežali ako len mohli.

Otec mi vždy vravieval, že budem môcť vidieť to čo chcem....

Poznámky: 

Viem, že je to depresívne, ale PROSÍM NEpíšte mi komenty typu: 'Nie si náhodou EMO?' Chytala som iba momentálne EMO nálady, tak to prosím pochopte XD

4.86207
Průměr: 4.9 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Ne, 2008-06-22 19:03 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

teraz ti dam provokativnu otazku...si emo? Laughing out loud to bol for Laughing out loud fuj emo...v skole je jeden emo tak ho sem tam zbijem fuj emo ! fajn poviedka 5 bodov...

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Po, 2008-05-26 18:16 | Ninja už: 6226 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Ďalšia (aj keď hrozná a krátka) episode je na sklade Eye-wink

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Po, 2008-05-26 15:10 | Ninja už: 6226 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Moja super extra úžasná mama mi prosím pekne zmazala ďalší diel, čo som písala...Takže je naozaj v nedohladne Sad

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, Po, 2008-05-26 16:42 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

To je velká škoda Sad
Jednou se mi stalo něco podobnýho s referátem a když jsem ho podruhé dopsala, vypadla elektrika Laughing out loud Přeju hodně fantazie.

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Po, 2008-05-26 16:46 | Ninja už: 6226 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Omfg! Mne už sa niečo podobné stálo aj z inou poviedkou XD (Štastie, že Note Book ide aj bez elektriky XD)

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-05-26 16:08 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

to je škoda... Sad něco podobného se mi nedávno také stalo (i když vlastní vinou XDD) takže vím, jak to naštve.... no, doufám, že se ti to povede brzy dopsat, takže hodně štěstí Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-05-26 15:12 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

řekni jí, že ovládám voodoo a hodlám jí zmučit...

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Ne, 2008-05-25 16:35 | Ninja už: 6226 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem za komenty ^.^ Ja som všetky FF napísala keď som mala veľa času (a hlavne nápadou) ehm a teraz už ho toľko nie je Sad

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, Ne, 2008-05-25 16:38 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Ale klid, to přijde Smiling Nikdo tě přece nehoní.

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-05-25 15:14 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Ty jo...všichni mají ten blbej zvyk končit v nejlepším a nejnapínavějším xDD...takže honem rychle další, protože je to skvělý!

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, Ne, 2008-05-25 13:33 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Yahoo, konečně jsi to dala na konohu Smiling
Na pokračování se moc těším a jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet Eye-wink

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-05-25 13:12 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tak jsem se dočkala, od dubna čekám, kdy napíšeš pokračování "Deň, ktorý som ťa spoznala" a nic. Až teď něco nového Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-05-25 12:39 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

To je skvělý! Mě se to moc líbí, jen pokračuj, a doufám, že rychle!
P.S. EMO? Ale houby... prosímtě, co bych pak měla říkat já, s tím, co píšu... a já EMO fakt nejsem Laughing out loud
Kakashi YES