manga_preview
Boruto TBV 15

POSLEDNÍ SOUBOJ (1. kapitola)

1. kapitola: Projít

Všude bylo rušno a plno lidí. Nebylo divu, když byly zkoušky chunninů… Dalo by se říct, že to k tomu vlastně patří. Zbývá jen poslední zápas.
Je divné, dívat se na výsledkovou listinu s tím, kdo kam postupuje, zvlášť, když se na obou odlehlých koncích objevovala tatáž jména. Zleva Naruto Uzumaki, zprava Tukoddo Ovolure.
Po pravdě, u druhého jména se to očekávalo. Tukoddo uměla perfektně ovládat proud čakry, Taijutsu, Ninjutsu i Genjutsu. Na akademii v Listové přišla až měsíc před skládáním geninských zkoušek. Všichni ze třídy si to pamatovali.

Na dveře někdo zaklepal a Iruka-sensei přestal ve výkladu, aby řekl ,,Dále!‘‘ Potichu se otevřely a do místnosti vešla osoba zahalená do černého pláště s kápí, takže jí nebylo vidět do obličeje. Iruka se podíval, kdo přišel a jeho obličej znuděný výraz vyměnil za překvapenost.
,,Ty už jsi tady??‘‘ zeptal se překvapeně. ,,Myslel jsem, že budeš skládat až ty další…‘‘
,,Kdo to je?!‘‘ vykřikl kdosi ze třídy.
,,Tohle je teď vaše nová spolužačka,‘‘ oznámil sensei. ,,Přišla sem… Víš co, pověz jim to sama,‘‘ a uvolnil dívce místo vepředu třídy. Rozhostilo se hrobové ticho a každý naslouchal.
,,Jmenuji se Tukoddo Ovolure.‘‘ Její hlas zněl podivně uklidňujícím tónem a bylo vidět, že z nové třídy nemá vůbec strach.
,,Proč seš tu až teď, když za měsíc máme být genini?‘‘ ozval se nějaký kluk zezadu třídy, který doteď spal.
,,Dostanu se k tomu…‘‘ odpověděla mu a pomalu k němu otočila hlavu. Uchichtla se. ,,Jsem něco jako … Pokusný králík. Zkouším, jestli se dají složit zkoušky, i když jsem doteď na žádné akademii ani ničem jiném nebyla.‘‘
Třída vydechla úžasem.
,,A čí jsi pokusný králík?‘‘ nedal si pokoj ten vzadu. Znovu se pousmála.
,,Nemám ráda lidi, kteří svoje pokusy provádí na někom jiném. Vlastně se jim ani nedá říct lidi…‘‘
,,Ty provádíš vlastní pokus?‘‘ ozvala se jakási růžovlasá dívky. Tukoddo jen přikývla.
,,Mám v úmyslu dokázat, že nežiju jen abych zemřela.‘‘
Všem chvíli trvalo, něž si její slova správně vyložili. Následovalo napjaté mlčení.
,,Máte někdo další otázky?‘‘ zeptala se nakonec.
,,Komu to chceš dokazovat?‘‘ zařval černovlasý chlapec.
,,Sama sobě,‘‘ odpověděla. ,,Protože já zatím neměla nikoho, komu bych co měla dokazovat!‘‘
Pak se ozvala choulostivá otázka, kterou ve třídě nikdo nechtěl položit: ,,Sundáš si ten plášť?‘‘ zeptal se nějaký blonďák. Očividně si o ní myslel, že to bude jen někdo další z těch, co měl všude kolem.
Tukoddo se na něj obrátila a chvíli si ho zvědavě prohlížela. ,,Až bude čas...‘‘
Měsíc po tom se měly konat geninské zkoušky. Všichni prospěli, ačkoli blonďák, co položil tu otázku prošel jiným způsobem, než ostatní.
Pár dní po tom se prošlí zařazovali do týmů. Do místnosti postupně přicházeli všichni, rozladění a natěšení zároveň. Nikdo neviděl, jak a kdy přišla Tukoddo, byla tu nejdřív. Všech v místnosti se zmocnila ubohá otupělost, jen ti, kterým patřila vyřčená jména se napřímili a vyčkávali, koho budou mít ve stejném týmu.

,,Tým sedm!‘‘
,,...Naruto Uzumaki!‘‘ prořízne jméno vzduch. Jmenovaný zpozorní. Je to ten blonďák.
,,...Sakura Haruno!‘‘ Naruto se bez zábran raduje. Sakura ale svěší hlavu.
,,...Sasuke Uchiha!‘‘ Sasuke radši nic neříká, jen v duchu nadává, co za blbce má v týmu. Sakura jen radostně vyplázne jazyk na svou rivalku, Ino Yamanaka, která s ní už pěkně dlouho o Sasukeho bojuje.
Než sensei stačí cokoli říct, ozve se Naruto, který vůbec neskrývá, že ze Sasukeho radost nemá: ,,Hele a proč já musím být v týmu s takovým padavkou, jako on??!!‘‘ a vzdorovitě na něj namíří prstem.
,,Naruto, přestaň tu tak řvát! Snažili jsme se, aby byla síla týmů vyvážená. TY jsi ten nejhorší! Sasuke byl druhý nejlepší! Protože je tu někdo navíc, dostanete do týmu ještě Tukoddo, která byla ze VŠECH nejlepší…‘‘ zní odpověď.
Naruto se zase posadí a Sakura očima hledá svou parťačku, která jí upřený pohled opětuje. Sasuke je teď naopak naštvaný. Nesnáší, když je někdo lepší, než on.
Prozatím je vybírání do týmů u konce a všichni se rozchází.
Další den mají být seznámeni se svým týmovým senseiem. Když Naruto přijde na místo srazu, už tam krom senseie všichni jsou. Po chvíli se vedle nich zvedne oblak prachu a vynoří se z něj osoba – nový sensei, jménem Kakashi Hatake.
Asi hodinku tráví tím, že se představují. Potom jim Kakashi řekne, že si je vyzkouší. Pravidla zní jednoduše: kdo ukořistí rolničku do poledne, dostane oběd.
,,Ale sensei,‘‘ začne Sakura, ,,tady máte jen tři rolničky...‘‘
,,Hmm... Ten, kdo bude poslední, prostě oběd nezíská. A kdo nezíská oběd, neprospěl!‘‘ Všichni pochopili. Rozutekli se do křoví. Po nějaké době machrování Kakashi vyřídí Naruta, pak Sasukeho zahrabe po krk do hlíny a Sakura po tom, co uvidí jenom hlavu, omdlí. Narutovi se podaří vyplést se z provazů a jde hledat senseie. Po nějaké době narazí na Sasukeho, kterému se nějakým způsobem podařilo vyhrabat a omdlelou Sakuru. Chvíli na sebe beze slova civí, dokud se Sakura neprobudí.
,,Není ti nic?‘‘ ozve se za nimi hlas. Osoba v kápi se k nim pomalu přiblížila. ,,Asi se vám nepovedlo dostat rolničky, že?‘‘ zeptá se, ale nezní to jako provokace, prostě jenom otázka.
,,Ále, ty máš co říkat!‘‘ obořil se na ni Naruto.
,,Já jsem ti nic neudělala!‘‘ utrhla se na něj. ,,Takhle nikdo z nás nemůže projít!‘‘
,,A jak to chceš provést, ty chytrá??!!‘‘ vyjel na ni Sasuke.
,,Jsme tu čtyři, abychom spolupracovali, to vás ani nenapadne? To je význam slova ,tým‘. A co se těch rolniček týče, tak jsou tři jen proto, aby někdo udělal tohle...‘‘ s tím zavřela oči (což nikdo z nich nemohl vidět) a natáhla pravou ruku směrem k místu, kde se před chvílí rozešli. Pomalu rozevírala pěst. Pár vteřin potom v mžiku sekundy oči otevřela a zároveň ji zatnula. Přešla k nim a každému podala rolničku. Jen na ni vytřeštěně dívali.
,,Jak...?‘‘ zeptala se Sakura.
,,Nitkou mojí čakry...‘‘ odpověděla bez zájmu. ,,Myslím, že ho překvapí, když přijdete a budete se hlásit o svůj podíl...‘‘ Jak řekla, tak udělali.
Kakashi byl opravdu překvapený: ,,Ale vždyť jste se k mně ani nepřiblížili..!!‘‘
,,To je pravda,‘‘ ujal se Naruto slova. ,,Získala je Tukoddo, takže tahle rolnička je její. Ten oběd dejte jí.‘‘
,,I tuhle rolničku mi dala ona, takže si zaslouží, co jste slíbil!‘‘ přidala se Sakura.
,,Všechny rolničky získala!‘‘ uznal Sasuke prohru. ,,Takže, my tři nejspíš propadáme...‘‘
,,Ne,‘‘ ozval se sensei. ,,Teď jste prokázali, že dokážete pracovat v týmu. Chtěli jste, aby váš podíl dostali ostatní. Prošli jste!‘‘

Poznámky: 

Tak tohle předcházelo mojí první kapitolovce jménem SÁZKA. Jmenuje se to takhle, ne něco jako ,SÁZKA před X lety' a to proto, že je to ú)plně jiný děj. (jak sami poznáte)

4.76
Průměr: 4.8 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, Út, 2009-01-20 14:07 | Ninja už: 6219 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Je to naprosto super! Eye-wink Jdu na další díl! Smiling

Obrázek uživatele xDavid333Dx
Vložil xDavid333Dx, Po, 2008-12-29 22:02 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

Tvoje FF jsou porstě nej

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, So, 2008-12-13 19:18 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Hhhh.. aa ide sa na dalsiii Eye-wink super, vazne, nekecam XD

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele MerrPaiky
Vložil MerrPaiky, So, 2008-11-15 13:52 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Šikovná Anička:-D Tyjo, mně se to fakt líbí:-) Asi to budu číst dál:-D Hezký to je

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, So, 2008-05-31 10:20 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Strašně hezký! Gratuluji za tak perfektní výkon! Padam na druhej díl! Smiling

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-05-24 19:22 | Ninja už: 20055 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Supík!!! Du na další! Eye-wink